Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota vyladila C-HR do naprosté šílenosti. Dva koncepty připravila pro Tokio

Michal Fokt Michal Fokt 14. 1. 2017 • 04:51
5
11
Sportovní divize TRD na tuningovém tokijském autosalonu ukáže dva koncepty upravených crossoverů C-HR.

Po osobní zkušenosti s Toyotou C-HR můžu říci, že tohle auto by mohl být obrovský celosvětový hit, úspěch by mohla zkomplikovat snad jedině nabídka motorizací, která nemusí oslovit úplně každého. V Japonsku ale tohle problém určitě nebude a čekám úrok na nejvyšší příčky. A to ještě plamen zájmu na aftermarketové výstavě Tokyo Auto Salon trošku přiživí tovární divize TRD.

Toyota Racing Development ukáže (mimo dalších kreací, hilux s hiace nevyjímaje) také dvojici vytuněných C-HR. Žlutý koncept C-HR Extreme Style dostalo balónová 16" kola, plastové nástavce blatníků a prahů, které opticky poměrně výrazně mění jejich původní tvary. Dále vidíme stříbrný přední lip a rallyeové zástěrky s logy TRD.

Bílý kousek C-HR Aggressive Style je naopak čistě "silniční" záležitostí, dvoudílná kola budou nejspíše dvacetipalcová, k designu auta se ale "BBS style" moc nehodí. Dále tu máme kompletní spodní bodykit, denní LED v nárazníku, nový zadní difuzor a spoiler pod zadním oknem. Jako vždy na TAS, studie slouží jako inspirace pro tuningovou scénu a její zákazníky, automobilky z vystavených kreací komerčně nabízí máloco.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Rusáci jsou za vodou
| 16. 1. 2017
2.0 v Rusku má jen EURO 3, tak proto není v EU. Uvidíme do budoucna, ale něco přijde.
Rusáci jsou za vodou
| 15. 1. 2017
To se musíš zeptat u Toyoty. Asi si nemyslí, že jim to za to stojí. Průměrné emise CO2 mají nízké. Za rok 2015 na tom lépe byly jen PSA, Renault (samotný, bez Dacie a spol.) a Mitsubishi, pokud si dobře vzpomínám. A to jak absolutně, tak co se týče náskoku před cílem (Toyota měla náskok přes 19 g na km, to je dost).
Rusáci jsou za vodou
| 15. 1. 2017
Ano, třeba ten dvoulitr. Tak vysvětli mi, proč tenhle motor bude dle webu třeba v Rusku a v EU ne? Nemyslím si, že by nároční zákazníci tuto motorizaci nekupovali... A nechtěli ji. Jako alternativu bych já osobně bral radši 111 kw v atmo, než ten minimotůrek. Nebo ať si "půjčí" motory od BMW, když kooperují. Možností je víc, fakt by to chtělo "důstojnější" pohon.
Rusáci jsou za vodou
| 15. 1. 2017
Co jsem zaznamenal, mimo EU by měl být atmosférický dvoulitr. Například v Austrálii. O ničem silnějším nevím. Za tohle těžko může EU. Toyota má průměrnou spotřebu hluboko pod cílem, jednu z nejnižších ze všech automobilek prodávajících v EU. A to včetně Lexusů (vyrábí je přímo Toyota).
Rusáci jsou za vodou
| 14. 1. 2017
Někde jsem četl, že na východ od nás bude C-háerko dodávané i s pohony, které se cpou do RAVky. Takže i něco zajímavějšího, než "eko" motory. To by pak mohla být důstojná motorizace, k tomu skvělému podvozku. Ti chytráci z EU mě někdy, s prominutím, serou :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku