Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elektromobil poprvé dokončil Rallye Dakar. Zabralo mu to 111 hodin

Vůbec poprvé v historii se podařilo automobilu výhradně na elektrický pohon dokončit jeden z nejobtížnějších závodů světa, Rallye Dakar. Tento primát patří španělské společnosti Acciona.
Zpět na článek
18. 1. 2017 12:33
18. 1. 2017 12:40
18. 1. 2017 18:09
19. 1. 2017 06:52
18. 1. 2017 12:33
Dobíjení?
A to to dobíjeli pouze ze sol.panelů?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
18. 1. 2017 13:45
Re: Dobíjení?
Ano, z toho 100W panelu dobíjeli nejen závodní jako takové auto, ale po odstavení v bivaku i servisní vozidla, zázemí a když ještě zbylo, tak i místní školku a starobinec.
18. 1. 2017 12:40
Zdá se mi to...
... nebo se jedná o dvě rozdílná auta ? (Např. snímek č.7 a č.8) Jiná kola, jiná karoserie, zdá se mi i jiný podvozek - přední ramena a pružiny určitě, ale stejné startovní číslo.

Může mi to někdo vysvětlit ? Z textu článku a z popisek u jednotlivých fotografií >:-[] 8-s se dozvím kulový. ;-\
Rozbalit vlákno
2
18. 1. 2017 13:23
Re: Zdá se mi to...
dobry den, mate pravdu byla to dve rozdilna auta, uz jsou z galerie odstraneny, omlouvam se za chybu
18. 1. 2017 13:38
Re: Zdá se mi to...
Děkuji za reakci a opravu. :yes:
Avatar - WinDiesel
18. 1. 2017 14:08
DOBÍJELI TO Z DIESELGENERÁTORU ...
byl to zcela bezemisní provoz ... až na to že kvůli tomu musel jet extra diesel generátor - leda že by využili nějaký který tam byl za jiným účelem ... to na věci nic nemění .... stejně jeli na naftu nebo na benzín
Rozbalit vlákno
1
18. 1. 2017 16:35
Re: DOBÍJELI TO Z DIESELGENERÁTORU ...
Taky by mě zajímalo, z čeho ten elektrosamohyb v těch pustinách dobíjeli! >:-[]
Avatar - Pjenkava
18. 1. 2017 18:09
Super!
Bravo a jen tak dál. Konkurenci v kategorii E ;-)
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2017 06:52
rychlost
Jeli to 111 hodin, vítěz o 80 hodin méně. Počítám tedy správně že oproti vítězi jeli skoro čtyřikrát pomaleji ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
19. 1. 2017 10:05
Re: rychlost
vzhledem k dojezdu (cca 300 km) museli zjevně dobíjet i během závodu. Rychlostní zkoušky byly letos sice krátké, ale přejezdy byly naopak dlouhé. Zřejmě museli mít nějaká zvláštní pravidla, protože závodník nesmí (ani během přejezdu) přijmout cizí pomoc (cizí ve smyslu od někoho mimo startovní pole, závodníci si navzájem pomáhat samozřejmě mohou). Pochybuju, že auto s diesel agregátem jelo ten závod (jako rychlá asistence) taky....