Novinky
webpaja
5
Tak mi připadá, že si tu někdo změnil nick. Potřeba tahat do všeho škodovku je dětinsky hloupá.
Přejít do diskuze
človeče raz som videl nejaký sovietsky film a tam súdruh na Lade nemohol dobrzdiť tak tam švihol v šmyku 4 kolies za "R" . Auto šlo do predu ale pneu sa pretáčali do zadu a krásne dymili
Souhlas, nicméně vona má nějaká škodovka motor? A Ted nemyslím ten ze zahradního traktůrku >😁 >😁
Třeba si na řadičku při jízdě položíš ruku- některá auta s tím přímo počítají a umisťují hned za řadičku touchpead. Nebo saháš na tlačítko na palubovce za řadičkou. Nebo máš řadičku coby páčku pod volantem (MB..), je těžké o ni zavadit? Ťuknout do klacku nechtě mi nepřijde nijak nemožné. Mě se to jednou povedlo. 😉
Synchron samotny tomu nezabrani. Ten je tam od toho, aby zladil otacky vstupneho a vystupneho hriadela prevodovky. A vstup prevodovky je pri preradovani od motora oddeleny otvorenou spojkou...
Myslím že už aj na starších automatoch by sa nemalo stať nič, ak sa stane tak smola 😁, na nových je to určite nejak ošetrené. Čo sa týka manuálu môžete to skúsiť ale budete očuť silné chrapčanie ale nezaradíte.
>😁 :yes: ,na D1 to nemám kde skúsiť,tam človek stojí furt aj keď teraz to je čosi lepšie
bych to fakt nezkoušel protože si můžete docela nabít tlamičku a převodovka bude 100% na odpis
Jako námět na další chytré nápady potažmo články: Co se stane když při couvání zapnu tempomat ?
Kdyby ses překonal a zamyslel ses trochu víc, možná by tě napadlo, že z D do R při jízdě můžeš přeřadit nechtíc, třeba ťuknutím do řadičky.
Šak jo, v Rusku jsi přece dříve řadil 1,2,3,4 i "Rakéta".
(Nebo my pamětníci přece známe film "Rallye Modrý průsmyk", to je taky úchvatná záležitost >😁 >😁 :-! )
(Nebo my pamětníci přece známe film "Rallye Modrý průsmyk", to je taky úchvatná záležitost >😁 >😁 :-! )
Bariku, která škodovka konkrétně nemůže mít motor minimálně srovnatelný s konkurencí? Rád si počtu v tom dlouhém seznamu.
Mmch, tady mají všichni borci nějaký extra silný zahradní traktůrky. Není těch 230koní na sekání trávy zbytečných?
Mmch, tady mají všichni borci nějaký extra silný zahradní traktůrky. Není těch 230koní na sekání trávy zbytečných?
jednou v Chevroletu HHR (mimochodem strašný auto😊), samozřejmě v levym pruhu na šestiproudový dálnici.. auto trošičku poskočilo a chcíplo. Nastartovat za jízdy pochopitelně nešlo, tak jsem se nějak promrcasil do odstavnýho pruhu, zastavil, řadičku na "p", nastartoval a dobrý.
Bariku, v Alpach u ZF8 zaradis D nebo S a brzdis motorem. DSG6 mokra umi plachtit i v D rezimu po ubrani plynu, po tuknuti na brzdu ale zaradi a brzdi motorem.
Vse co je stare neni lepsi nez nove, s vyjimkou syru a vin..:0)
Vse co je stare neni lepsi nez nove, s vyjimkou syru a vin..:0)
Si říkal že jezdil k Auto Outlet ne, ted zas ke CarforYou Tuklaty? Ti už zkončili co mam info.
Jen namátkou sem mrknul do inzerce a je na prodel 5 ks první generace a 3 ks druhé. A to 100% není všechno co v republice je...
Jen namátkou sem mrknul do inzerce a je na prodel 5 ks první generace a 3 ks druhé. A to 100% není všechno co v republice je...
Už jsem ti říkal, že můj kamarád ji musel SRX prodat pro neustálé problémy při provozu na E85. Servis Carforyou, který byl zároveň prodejcem si s tím nevěděl rady. Auto spíš stálo než jezdilo.
"Hlavní důvod je ten, že změna režimu mezi pohybem a stáním - tj. mezi P, R, N a D, je pro převodovku náročnější než běžný chod a jako taková by se měla dělat co nejméně. Měla by také probíhat jen když vozidlo stojí a motor běží na volnoběh, nikdy ne za jízdy. Ono plachtění (coasting) byste si tedy měli nechat jen pro vozy s automaty, které jsou na takové použití stavěné. A to dnes většina zdaleka není."
Jen citace, mám v zásadě tu samou převodovku jen ne v BMW a jednoznačně mi to v manuálu výrobce auta zakazuje.
Jen citace, mám v zásadě tu samou převodovku jen ne v BMW a jednoznačně mi to v manuálu výrobce auta zakazuje.
ále prosím ťa mal som na prevodovke režim S/M a nechcel som s ňou hrať praktiky Sad👋Maso
Já teda ještě nejel automatem co by z kopce nebrzdil motorem....A to sem měl automaty od ZF, Mercedesu, GM i Chrysleru. Samozřejmě neutrál to samo neřadí a řadit ho uměle sám je nesmysl.
Chudák brzdy, ty musí někde v alpách při několikakilometrovém klesání dostat těžce na pr*el >😁
Chudák brzdy, ty musí někde v alpách při několikakilometrovém klesání dostat těžce na pr*el >😁
Samozřejmě z kopce taky, to je taky smysl toho řazení neutrálu (nebrzdit motorem). Dělá to každý moderní automat včetně obyčejných Fabií. Je to standartní chování převodovky v eko módu. Udivuje mě, že se tomu někdo pořát diví.
Samozřejmě, že jím pohneš, když nemá zámek. Proto to hlídá elektronika. Mluvil jsem o úspěšném přeřazení, to by jít nemělo prostým opřením nebo zavaděním.
A z kopce taky? Takže ti to motorem nebrzdí? Dobrý, tak už vím proč někteří mění kotouče po 30 tis km zatímco jiní je maj 90 000 km >😁 >😁 >😁 >😁
Mně Aisin plachtí jen za studena, jakmile se někde něco ohřeje na provozuschopnou teplotu, tak už jen při rychlosti do 30km/h.
Minule v silných mrazech jsem vyjel na průtah městem a k mému překvapení při cca 80kmh převodovka z kopce vyřadila... nebo minimálně spadly otáčky do volnoběhu.
Minule v silných mrazech jsem vyjel na průtah městem a k mému překvapení při cca 80kmh převodovka z kopce vyřadila... nebo minimálně spadly otáčky do volnoběhu.
To dřív měla půlka amerik, Čajka M-13 a další auta. Busy to maj samozřejmě všechy, městský - dodnes.
Hobby je na houby a drahý špás. Ale vysvetli niekomu, že načo mu je bohrhammer za 300 € do murovaného domu. 😉
Spolujezdkyne te chce odmenit za bezpecnou jizdu, vasnive se prehodi pres stredovy tunel a ...:0)))
Zvlastni, v eko rezimu BMW 5 s 8ZF vyrazuje pri uvolneni plynu na neutral samo...ze by sebeposkozovani?..:0)
Včera to byla sice zajímavá cesta (v ČR bude jezdit tak 10 Cadillaců SRX a jeden včera s otevřenou kapotou na 😱 a poprvé mě včera na dálnici předjela Tesla...bylo to před Prahou, asi blízko k chargeru), ale Speedfred to nějak ošálil a nikde nestál. 😉
speedfred dnes 11:04
« Re: Má někdo koule
človeče raz som videl nejaký sovietsky film a tam súdruh na Lade nemohol dobrzdiť tak tam švihol v šmyku 4 kolies za "R" . Auto šlo do predu ale pneu sa pretáčali do zadu a krásne dymili
Hm,... nebyl to žigul, ale policejní pursuit V8 police car. Nebylo to v rusku ale v austrálii. A ten chlápek se jmenoval MadMax. >😒]
« Re: Má někdo koule
človeče raz som videl nejaký sovietsky film a tam súdruh na Lade nemohol dobrzdiť tak tam švihol v šmyku 4 kolies za "R" . Auto šlo do predu ale pneu sa pretáčali do zadu a krásne dymili
Hm,... nebyl to žigul, ale policejní pursuit V8 police car. Nebylo to v rusku ale v austrálii. A ten chlápek se jmenoval MadMax. >😒]
Síce tam nemám R, ale N sa nedá za jazdy zaradiť, a pri stani a zaradenom D moto stojí, neplazi sa. Dvojspojka váži 9 kg , stojí 900€. Radi jemne, okrem 1 stupňa.
Na i30 nie je nutné pri radení z N do D stlačiť brzdu.
Na i30 nie je nutné pri radení z N do D stlačiť brzdu.
Jsme v evropě, ne v jůesej. Je to v evropě specialita Škody? Škoda je na tom pořád v rámci evropy a mainstreamu značně nadstandardně. To je holý fakt.
Copak výkon, ale ty objemy.
Hele já mam tratkrůrek co má 500 ccm a kolega dokonce co má 750 ccm.
to už se 1,0 a 1,2 celkem blíží ne >😁 >😁 >😁
Šáde už nená ani V6, takže tak.
Hele já mam tratkrůrek co má 500 ccm a kolega dokonce co má 750 ccm.
to už se 1,0 a 1,2 celkem blíží ne >😁 >😁 >😁
Šáde už nená ani V6, takže tak.
Mechanický volič by měl mít zámek (obdobnou funkci plní i "bludiště") a u elektronického to bude celkem jistě ošetřené (pokyn bude od určité rychlosti ignorovat). Jen tak opřením/ zavaděním by to nemělo jít. Stejně jako by za jízdy neměl jít vypnout motor prostým ťuknutím do tlačítka.
dnes po praci som sa nato pozeral a pri rychlosti nad 10km/h nieje mozne zaradit reverse ani parking.
jo a btw. sice nemam startovace tlacitko ale standartny klucik ale brzdu nemusim stlacat pri startovani
jo a btw. sice nemam startovace tlacitko ale standartny klucik ale brzdu nemusim stlacat pri startovani
ja mám už iba tlačítka na voliči automatu,a pri parkovaní som stlačil nechtiac P (bola to ale rýchlosť plazenia)
z toho plyne, že nejlepší ovládání automatu je tlačítky jako to maj některé sportáky + Lincolny a nově už i jeden model GMC. Za jízdy na to nešmatáte, tlačítko zmáčknete vždy když auto stojí, neb P i R se řadí zásadně se zabržděnými koly. Omyl vyloučen >😁
osobní zkušenost u klasického automatu z hydroměničem (opel omega B) : pokud jedete krokem a dáte R,automat zařadí zpátečku,ale cukne to trochu.Pokud pojedete krokem a dáte P,málem jsem políbil čelní sklo,nechci domyslet co by se stalo při vyšší rychlosti .
A čo na to technika?
Pred včerom sa to podarilo aj mne pri parkovaní a pekne to cuklo autom a mňa hodilo do sedačky.
Pred včerom sa to podarilo aj mne pri parkovaní a pekne to cuklo autom a mňa hodilo do sedačky.
Na volič automatu během jízdy zásadně nešahám, žádná tlačítka za ním nemam. volči pod volantem měly ameriky a nikoho nenapadlo do toho tukat. Na volič se během jízdy prostě nešmatá.
Nemusím se překonávat, ani zamýšlet. Na AT mám odježděno cca 13 let, HDM i DSG. Nastartuji, zařadím D a víc na řadičku nemám zapotřebí šahat. Kromě manévrů kde je zapotřebí přeřazovat D -> R -> D, no a to jsou situace na parkovišti, nebo podobně, kde se jezdí krokem. Nechtíc, tos myslel jak? Vysvětli, třeba jsem trouba já.