Pokud mohu mluvit za sebe, tak jsem jako alternativu ke kombi ochoten připustit liftback, v případě větší rodiny MPV, ale rozhodně ne kočkopsa (SUV), předstírajícího něco čím není. ;-\
Cerberus dotahoval tu druhou generaci prodávanou doted, v roce 2009 to bylo připravené k výrobě, akorát krize a nástup Fiatu to odsunuli o rok. Ale to auto bylo hotové. Takže ve výrobě je aktuálně věc z roku 2009 - tedy 8 let stará. Původní 300C se dělalo POUZE 6 let - 04-010. Tohle už 2 roky přetahuje neb FCA nemá děngy.
To asi jo ... Ono to bude asi fakt tím, že se asi do 2008 musely kupovat auta s přepážkama (takže nabídka ojetin) a možná taky taková ta mánie, mít co největší auto. Až se přestěhuju na jih, tak si koupím Smarta v kábriu ;-)
kterej postupně opadá a místo toho se kupují crossovery a SUV. Poslední novej kombík kterej nekupovala firma si ze soukromých lidí koupil akorát loni jeden soused - I40 kombi.
Jinak je to všechno Kuga, Edge, Tiguan, ASX, Tuscon, Grandčíro, Yeti + pak sedany a hathbacky.
Esli to nebude tím, že v centru Detroitu není žádná továrna, ty továrny sou kolem Detroitu v rámci Michiganu a pokud je mi známo poslední zavřelo právě FCA a to Sterling Heights Assembly plant kde se vyráběl Chrysler 200.
Ten Tvůj Cadillac by byl bez Obamy a pomoci vlády USA už dávno po smrti.
Mrkni na město duchů Detroit... 8-s tam se lidi bojí jít ven na ulici.. >:-[]
FIAT zachránil Chrysler před krachem..oni nějak ti amíci jsou celkem automobilově v háji.
GM nic moc , a Ford se taky sotva klepe..
Danové polplatníky v USA to stálo majlant..a výsledky nikde.
Boom se nedostavuje, ale nelze popřít, že celé FCA stále roste. Všude produkují zisk, umořují dluhy, akcie rostou... situace je nejlepší za mnoho mnoho let. [odkaz]
Jinak místo tlachání o ničem, k tématu.
Kupé je super, ale v počtu prodejnosti "jen" prestižní model. Bez kombíku díru do světa neudělají. Vzhledem k tomu jak přidávají motory a verze postupně, tak prodeje jsou zatím jen průměrné. Tahounem Giulie je a bude Evropa, a tady to jinak zkrátka nejde. Nevím nad čím pořád přemýšlí :no:
obecně celé FCA tam míří do kopru,Chrysler meziroční ztráta 39% , Dodge ztráta 17% ; Jeep ztráta 7%, fiat 9% a celé to zas drží RAM >:D
A zde opěvované legendy typu obludný Cherokee u žasi 6 měsíců po sobě neustále meziroční pokles, ten lednový už čítal krásných 25%. Přesně jak sem říkal - trh se nasytil a obludy už nikdo nechce. Nechci se tu kasat, ale zas sem měl pravdu >:D
a FCA stále nic nedělá, sedí, čeká a prodává 8 let staré modely typu Charger a 300 a má tak bohaté modelové portfolio, že u značky Chrysler čítá 2 vyráběné modely, U Jeepu 4 a u Dodge 5 a z toho jeden má brzy končit.
Teeda, bohatší nabídku má snad i Lincoln co prodá měsíčně 8 tisíc aut >:D >:D