Novinky
N6600
9
Vyrok "V superbu se vždycky praštím do hlavy..." dost vysvetluje...
Přejít do diskuze
Ne, ne, Ovčáček řikal, že pan prezident hodnotil kvality tohoto vozu skutečně vysoko, a srovnávat váhu našeho pana prezidenta s váhou nějakýho joudy v kombinéze montéra... no fuj! 😉
:yes: .... uplne ho vidim jak v Kodiaqu jede na Vysocinu. Mamo, prazaci prijeli, v kufru jitrnice a na strese zluty nafukovaci clun >😁
>😁 >😁 :yes😒br />
Každopádně ale máme potvrzeno, že je kodiaq výborné auto, když vyhovuje i prezidentovi... 😉
Každopádně ale máme potvrzeno, že je kodiaq výborné auto, když vyhovuje i prezidentovi... 😉
Ten patolízalský klaun prý dřív dělal redaktora v Haló novinách!!! >😁 >😁 >😁 To hovoří za vše. 8-s
Není jednodušší vyladit pohodlí u SUV s vyššími zdvihy a obecně vyšším profilem pneu než u LB s obrácenými parametry?
To je jasný ale může to bejt třeba nepatrně lepší [odkaz] [odkaz] 😄
Neni rozdíl mezi Kiskou a Schusterem nebo Gašparovičem?
Neni rozdíl mezi Kiskou a Schusterem nebo Gašparovičem?
>😁 .....a máto asi stejnou váhu, jako když svého času M.Schumacher chválil Seicento. 😄 [odkaz]
Ovčáček uvázaný na zrcátko, aby se mohl volně pást. Dcera na fejsbůku domlouvá další péčkovou akci jako revoltu rodičům. Miloš s ponožkama v sandálech schovaný před poledním žárem v hostinci, marně se dožadujíc popelníčku
na čele má spíš passy, než jitrnice
na čele má spíš passy, než jitrnice
Ono nižší vůz můžeš naladit měkčeji bez toho, aby utrpěla směrová stabilita, zatím co vůz s vyšším těžištěm a měkkým nastavením v zatáče zakopne o přední vnější kolo a jde na budku, bych řekl. Osobně bych na kodiaq v otázce komfortu proti superbu nevsadil zlámanou grešli, proto jsem docela překvapený, že ho někdo hodnotí líp než supa.
Nebuď taký krutý. Zbavíte sa jedného oného a namiesto neho príde iný oný...
Jj, Kodiak, kardiak, prognostik, prostatik, diabetik, alkoholik... a jako bonus prosťáček pasáček Ovčáček.
To je pravda. Korunu tomu pak nasazuje automatické nasazování velkých ráfků do vyšších výbav (příkla😜 O3 L&K - 18", přitom ta má chuděra co dělat i se 17tkami)
Mám to chápat jako PR? Jako, že většina potencionálních kupců, jsou voliči Zemana? Inteligencí možná, ale i šrajtoflí? Nejsem si úplně jistý.....
dlouho jsem měl o jeho vzhled obavy, ale až ve srovnaní s touhle obludou jsem si uvědomil že je fakt krasnej >😁
Právě že to tak hodnotí prakticky všichni, kdo měli možnost srovnání a když si toho všiml i pan pussydent, tak to bude zřejmě docela výrazný rozdíl.
Asi to se moc nepatri, nezkousel nekdo poptat dealery skody na koupe Kodiaqa jakou nabidli prodejci max slevu % na nove auto?
primárně kvůli vyššímu těžišti by to u SUV mělo být těžší (minimálně v dřevních dobách SUV tomu tak bývalo...). On bude spíš problém u Superbu jako takového, protože kombinace měkký a drncavý je ta nejhorší možná (byť samozřejmě v levnějších autech běžná)
To adorování Kodiaqu jakožto nejpohodlnější Škodovky dělá Superbu docela medvědí službu. Naladit podvozek nízkého liftbacku hůře než u vysokého SUV, tak to je opravdu "umění". Superb z toho pak vychází jako totální plečka s mizerným podvozkem... (jako ve srovnání s A8 je to OK, ale ve srovnání s Kodiaqem....)
Doba je jiná a Sup není primárně nepohodlný, problémem je móda ultranízkých pneumatik a běžného řešení podvozku. Ten to prostě narozdíl od dražších vozů nepochytá. Sup není na stejných kolech v komfortu příiš horší Mazdy 6.
U běžného cesťáku těchto rozměrů je ale pro mě příjemnější odladění aktuálního Mondea, kde vše zabíjí zase bohužel nejen na poměry Fordu horší řízení.
Kaďáka jsem ještě neřídil, jsem na jeho podvozek zvědav.
U běžného cesťáku těchto rozměrů je ale pro mě příjemnější odladění aktuálního Mondea, kde vše zabíjí zase bohužel nejen na poměry Fordu horší řízení.
Kaďáka jsem ještě neřídil, jsem na jeho podvozek zvědav.