Ovčáček uvázaný na zrcátko, aby se mohl volně pást. Dcera na fejsbůku domlouvá další péčkovou akci jako revoltu rodičům. Miloš s ponožkama v sandálech schovaný před poledním žárem v hostinci, marně se dožadujíc popelníčku
To je pravda. Korunu tomu pak nasazuje automatické nasazování velkých ráfků do vyšších výbav (příklad: O3 L&K - 18", přitom ta má chuděra co dělat i se 17tkami)
Ono nižší vůz můžeš naladit měkčeji bez toho, aby utrpěla směrová stabilita, zatím co vůz s vyšším těžištěm a měkkým nastavením v zatáče zakopne o přední vnější kolo a jde na budku, bych řekl. Osobně bych na kodiaq v otázce komfortu proti superbu nevsadil zlámanou grešli, proto jsem docela překvapený, že ho někdo hodnotí líp než supa.
Doba je jiná a Sup není primárně nepohodlný, problémem je móda ultranízkých pneumatik a běžného řešení podvozku. Ten to prostě narozdíl od dražších vozů nepochytá. Sup není na stejných kolech v komfortu příiš horší Mazdy 6.
U běžného cesťáku těchto rozměrů je ale pro mě příjemnější odladění aktuálního Mondea, kde vše zabíjí zase bohužel nejen na poměry Fordu horší řízení.
Kaďáka jsem ještě neřídil, jsem na jeho podvozek zvědav.
primárně kvůli vyššímu těžišti by to u SUV mělo být těžší (minimálně v dřevních dobách SUV tomu tak bývalo...). On bude spíš problém u Superbu jako takového, protože kombinace měkký a drncavý je ta nejhorší možná (byť samozřejmě v levnějších autech běžná)
To adorování Kodiaqu jakožto nejpohodlnější Škodovky dělá Superbu docela medvědí službu. Naladit podvozek nízkého liftbacku hůře než u vysokého SUV, tak to je opravdu "umění". Superb z toho pak vychází jako totální plečka s mizerným podvozkem... (jako ve srovnání s A8 je to OK, ale ve srovnání s Kodiaqem....)
Ne, ne, Ovčáček řikal, že pan prezident hodnotil kvality tohoto vozu skutečně vysoko, a srovnávat váhu našeho pana prezidenta s váhou nějakýho joudy v kombinéze montéra... no fuj! ;-)