Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nástupce Volkswagenu Phaeton se musí radikálně změnit, kvůli Tesle

Velký elektromobil z dílny americké značky nedá Volkswagenu spát. Kvůli Tesle se rozhodl radikálně přepracovat chystanou druhou generaci phaetonu.
Zpět na článek
Avatar - Bgg027
18. 3. 2017 05:26
Re: Sorry, VW
No v tomhle případě nijak nevítězí duch, natož nad hmotou. Vítězí prodej povolenek a dotace v různě (ne)skryté formě.
16. 3. 2017 12:10
Re: A jak chteji konkurovat Tesle?
Velice snadno. Ono je pro VW jednodussi naucit se delat elektricky pohon nez pro Teslu naucit se delat auta. Elektricky pohon se da z velke casti nakoupit (ostatne to dela i Tesla) a zbytek neni problem pro firmu jako VW se naucit. Oproti tomu problemy Tesly s produkci, kvalitou, spolehlivosti ukazuji, ze mnohem tezsi je naucit se delat auta jako takova, specialne pokud se ma rozject opravdu masova vyroba a k necemu ten vysledek byt.
Autonomni rizeni je uz uplne nesmyslny argument, to se rovnez nakupuje a zrovna VW je v jeho implementaci jednim ze svetovych leaderu. Napriklad minula generace VW Passat byla prvnim nepremiovym autem v Evrope vubec s implementovanym adaptivnim tempomatem se stop and go a aktivnim hlidanim pruhu. Mnoho nepremiovych konkurentu to neumi dodnes a konci ve stredni tride u tempomatu co umi pri jizde zrychlit nebo zpomalit, nektere automobilky aktivni tempomat nemaji v nepremiovkach dodnes vubec.
12. 3. 2017 22:01
Re: K čertu s teslou
Já neříkám že klasická auta jsou ekologičtější než elektromobily, to vůbec ne, jen že ani elektromobil není "100% eko"
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2017 19:22
Re: Phaeton
Nepřestali tlačit na pilu = zatimco konkurence přicházela s dalšíma generacema dělali furt to samý a na pilu na prodeje státní správě a firmám tlačili jak zběsilí ;-)

Dovedeš si představit že nějakej model konkurence 3 generace dozadu by měl furt tolik obhajoby? :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2017 19:15
Re: kua jak???
Jj agrese jako vždycky = když nevíš co říct :yes: >:-[]

Vývoj kdy majitel po xy modelech od Hondy, Mazdy atp. dojde do koncernovejch vozů a tam zůstane = sorry to fakt neni běžný = někdo by moh říct i něco jako: totální pako ;-)

Co řikáš na Hondu? [odkaz] :-)
Avatar - _Karel_
12. 3. 2017 19:06
Re: kua jak???
Divnej si leda ty.
Obhajoba koncernu:"asi se víc než dvanáctiválce prodává nafta"
Už si vzpomínám, proč tě mám za totální pako.
12. 3. 2017 16:12
Re: A jak chteji konkurovat Tesle?
Pokud vím, tak Tesla vyvíjí baterky s Panasonikem. Krom toho jsou i výkonnější baterie, respektive mají vyšší kapacitu k hmotnosti. Jenom doladit životnost.
Ale ty baterie nejsou takovej problém, společnost Kreisel Electric, která předělávala Arnoldovi G na elektřinu nacpala do Egolfu místo původní 24 (a pofaceliftove 35,8) snad 55 kWh baterii. Baterie jsou dostupný relativně pro každýho.
12. 3. 2017 15:29
Re: A jak chteji konkurovat Tesle?
Souhlasit mohu tak s prvním bodem. Celohliníkovou karoserii asi mít nebudou, ostatně od toho má upustit i Audi (vlastně už upustilo, už D4 používá pár ocelových dílů, kde je vysokopevnostní ocel vhodnější než hliník). Celohliníková karoserie však není nutně receptem na nejlehčí karoserii při daných parametrech, i když pomineme kompozity.

Články, které Tesla používá, jsou celkem obyčejné. A co si myslíš, že má hybridní Golf/ Passat nebo elektrický Golf? NiMH skutečně ne.

Asi ti nic neříká ERL. Jejich aktivity se víc projevují pod značkou Audi. Úspěšně se účastnili i Grand Challenge.
12. 3. 2017 15:22
Re: kua jak???
To si pleteš nesouhlas s tebou s obhajobou VW.
12. 3. 2017 14:58
Re: Phaeton
V EU myslím porazil XJ nebo Quattroporte. O LS ani nemluvím. Bylo naivní si myslet, že se v první generaci zařadí po bok D3. S druhou nepřišli, přestali tlačit na pilu.
12. 3. 2017 11:46
Re: Tesla vyrába svoje autá tak blbo, že je pre všetkých vzo
No, neříkám že jsou elektromobily čertův vynález >:D .. Ale, pořád mají nevýhody... Například cena, počet dobíjecích stanic, nebo dojezd.. většinou mají dojezd tak 300km a já nechci, když pojedu 1 200 km čtyřikrát zastavovat na tři hodiny abych to dobil a aby se mi 10 hodin dlouhá cesta protáhla na dvojnásobek, nehledě na to, že by nejspíš ani nebylo kde auto dobít :-) .. Jinak pokud elektromobil, tak něco jinýho než Teslu.. Osobně se mi Tesla 3 nelíbí totálně strohým interiérem, Xko vypadá příšerně, žádný SUV nebo co to má být, ale přefouknutý liftback.. Sko je z nich podle mě nejlepší, ale narážím u něj na další problém Tesly - displej... Sice je hezký, že má 21, nebo kolik palců, ale já prostě nechci každou blbost včetně klimatizace ovládát na displeji.. A potom jsou tam další chyby, jako třeba špatně fungující senzory "sokolích dveří," u kterých bych se nedivil, kdyby někomu "amputovali" ruku..

Ale jinak mi elektromobily nevadí, fakt! >:D
12. 3. 2017 11:27
A jak chteji konkurovat Tesle?
A jak chteji konkurovat Tesle, kdyz jsou jen VW?
Kdyby Audi, tak nereknu, ale za lidovou cenu se konkurovat asi neda, zminim jen 3 "detaily":
- prvni dulezita vec je hmotnost. Tesla je komplet z hliniku, to VW asi z hliniku nebude - a uz prohrava, protoze VW bude tezky a to je pro elektroauto velka nevyhoda
- Li-ion baterie - VW skoro jiste nesezene Li-ion baterie (i kdyby, nebudou na urovni Tesly) - takze jak chce konkurovat v ohledu dojezdu / rychlosti nabijeni / vykonu?
- autonomni rizeni - at si rika kdo chce co chce, VW je v tomto pozadu i oproti jinym nemeckym znackam. Je to ovsem resitelne - staci si tu technologii koupit a namontovat, ale v primem i neprimem souboji nelze tento aspekt ignorovat
Avatar - Blue Sun
12. 3. 2017 10:18
Re: K čertu s teslou
To se naopak hluboce mýlíš. U elektromobilů se o to více poukazuje na emise z výroby, protože v podstatě nic jiného proti nim už nemají. A přitom na porovnání stačí jednoduchý výpočet z veřejně dostupných zdrojů. A najednou je elektromobil stále ekologičtější, než klasické auto.
Avatar - maxi!
12. 3. 2017 10:18
Re: kua jak???
hey, halllooooo...... ved uz zase som strateny v preklade! :-!
Avatar - jozephko
12. 3. 2017 09:19
Tesla vyrába svoje autá tak blbo, že je pre všetkých vzorom.
To sa zase našlo "expertov" v tejto diskusii, ktorí majú úplne jasno v tom, že elektromobily sú totálna hlúposť a slepá ulička. Určite títo "experti" majú omnoho viac informácií a skúseností ako špičky automobilového priemyslu... >:D Ale skôr mi pripadajú ako Honza, čo sa vybral do sveta, a čokoľvek započul, tak si myslel, že je to veľká múdrosť:
"Sud guľatý, rys tu pije, tu je kára, tento ryje. " :-)
Mimochodom tá Tesla produkuje tie elektromobily tak blbo, že je a vzorom a métou prakticky pre všetky klasické automobilky.
Čo sa týka elektromobilov, zostáva vyriešiť a úspešne sa to už rieši cenu a kapacitu batérií. Ale aj tu sa kráča míľovými krokmi. Pred 15-20 rokmi bol úspech, keď elektromobil dokázal reálne zvládnuť 80 kilometrov, teraz je reálny dojazd u tých najlepších 300-400 kilometrov.
Stále nechápem, prečo niektorí, resp. veľa ľudí sú proti elektromobilom. Sú jednoduchšie na výrobu, poskytnú viac miesta, vyžadujú len minimálny servis, za určitých podmienok (ak má niekto rodinný dom, chatu či záhradku - čo má v Česku väčšina ľudí) ľudia budú mať "palivo" takmer zadarmo, jednoduchšie sa ovládajú, keďže nemusia mať prevodovku, sú tichšie, majú lepšiu dynamiku atď.
Mám dojem, že sa jedná o podobnú mentálnu zaostalosť, ako keď sedliaci kedysi nesúhlasili so stavbou železníc, pretože im podpáli polia, pretože to je čertov vynález a pod.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2017 08:27
Re: kua jak???
Furt obhajuješ něco koncernoVWýho = to nevíš? ;-)

Fakt je to divnej vývoj :-)
Avatar - _Karel_
12. 3. 2017 08:20
Re: kua jak???
To co zase meleš? O průseru V10 vím, kdo ho obhajuju? Já bych ho nechtěl ani zadarmo, jen kostatuju, že se prodával.
Avatar - Missouri
12. 3. 2017 08:18
Sorry, VW
Potíž je v tom, že bohatí lidé nejsou moc zvědaví na luxusní auta s logem, které mají na svých Polech i lidé „nebohatí“.
VW se profiluje a byl založen na myšlence lidového auta. Toho se už nikdy nezbaví. Pokusy stát se značkou pro horních deset tisíc jsou předem odsouzeny k debaklu. Japonská Toyota také neprodává luxusní auta pod stejnou značkou. Říká jim Lexus a musí to tak dělat, protože kapitalista přece nebude jezdit v toyotě, ve které dojíždí do rachoty jeho zaměstnanci.
Zde se také projevuje genialita Elona Muska, který to od začátku postavil obráceně. Od luxusu pro bohaté směrem dolů.
VW v elektromobilitě zákonitě nemůže být první, nebo si přinejlepším bude muset počkat tak dlouho, dokud elektromobilita nezlidoví. Nicméně mne osobně velice těší, že ziskový automobilový koncern s rozpočtem jako malý stát musí opisovat od začátečníka, který zatím generuje jen finanční ztráty. Znamená to totiž, že myšlenka je víc než prachy. A pokud bude i nadále duch vítězit nad hmotou, lidstvo jen tak neprohraje. :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2017 08:04
Re: K čertu s teslou
Chceš to přeložit? Volnej překlad je = poslední dobou to fakt trochu přeháníš
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2017 08:01
Re: kua jak???
V10TDI je dokonce obřim lákadlem = na peníze. Má enormě drahej servis i když je všechno v pořádku = což většinou neni :-)

Teda nato kolik si měl japonců atd. = skončit u pravidelný obhajoby koncernovejch vozů = i těch nejproblematičtějších = to neni úplně běžnej vývoj [odkaz] ;-)
Avatar - _Karel_
12. 3. 2017 07:56
Re: kua jak???
Pro někoho mohl být lákadlem i dvanáctiválec.
I když bych řekl, že se jich víc prodalo s V6TDI a V10TDI.
12. 3. 2017 07:39
Re: kua jak???
Máš dozajista pravdu,ale to jsi ty, já a každý co se trochu zajímá o auta. Pro ty ostatní co nevi, že nějaký Phaeton vůbec existuje, že je to snad i velmi dobré auto je to jen vw. Možná si ho i spletou s pasatem.
Mě se docela líbí Genesis, ovšem jen pro značku bych ho neakceptoval. Vím.... blbé.... tyhle předsudky.
12. 3. 2017 07:27
Re: kua jak???
Ok ani jsem to jako hate nevnímal :-)
Jen si tu normálně povídáme :-)
Avatar - white label
12. 3. 2017 00:28
Re: kua jak???
Ovšem ne každý to vnímá (značkově) stejně a taky ne každý je automobilový "pamětník"...
Pro mě je třeba podstatnější (než samotná značka) konkrétní kus - typ, motorizace, konfigurace, stav...
Avatar - removed
12. 3. 2017 00:26
Re: kua jak???
V pohode. Z me strany to nebyl hate. Souhlasim a... Rozumim. Byt "managerem" parkoviste, rozhodne bych podvedome take ochranil...
12. 3. 2017 00:16
Re: kua jak???
To je ta síla značky co jsem měl na mysli. Jezdím Xf a nezřídka se mi stalo, že třeba na parkovišti před hradem či aquaparkem mě správce parkoviště vyčlenil (vip) místo, aby mě někdo neodřel.Dokonce jedenkrát jsem musel parkovat pře 2 místa. Přitom na tom parkovišti stálo určitě dost 5 E atd. Prostě lidi vnímají značku.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 23:54
Re: kua jak???
Bez diskuzí = za stejnej peníz Phaeton nebo [odkaz] je jasná volba

Vzhledem k tomu že to byl nejslabší představitel kategorie už před 15 lety má doteď nečekaně hodně příznivců = i tady ;-)
11. 3. 2017 23:50
Re: kua jak???
Ano, souhlasím. Chtěl jsem tím říct, že raději auto nižší třídy a zvucneší značky vw než phaeton.
Avatar - removed
11. 3. 2017 23:47
Re: kua jak???
Tak je trochu o "socialni fobii", ale na druhou stranu... Mas v podstate pravdu. Oni ti nabubrelci v saskovskyv uniformach pred hotelem mi kolikrat dali najevo jakysi nesouhlas s tim, ze jim k zaparkovani davam je obycejne Mondeo.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 23:42
Re: kua jak???
A co teprve S, 7, XJ, LS, CT6 nebo Panamera a Quattroporte = než Phaetonem

Jednak je to VW a hlavně už jako novej s nima ve srovnávačkách prohrával = a pak byl ve výrobě až 3 generace některejch soupeřů >:D
11. 3. 2017 23:38
Re: kua jak???
Asi to bude znít povrchně, ale raději přijedu před hotel třeba E,5,Xf, než phaetonem. Prostě pro mě je to jen vw. Tady se renomé značky nedá vykoupit kleci o prosklené továrně. Síla značky je zde měřitelnéá.
11. 3. 2017 23:32
Re: K čertu s teslou
Díky za připomenutí, ale elektromotor pohánějící kola považuju za ještě podstatně větší nebezpečí pro řidičské zážitky, než ten, co tahá za lanovody k zadním kolům! ;-)
Avatar - removed
11. 3. 2017 23:16
Re: kua jak???
Vlastne mas pravdu... S.e.r.u na to
Avatar - removed
11. 3. 2017 23:14
Re: kua jak???
Je to osobni... Ale diky za upozorneni.
11. 3. 2017 23:10
Re: kua jak???
Nechcem sa ti do ničoho miešať, ale má vôbec diskusia s edom aspoň nejaký zmysel?
Avatar - removed
11. 3. 2017 22:53
Re: kua jak???
Provokuju te. Prece si nemyslis, ze se necham prirozenim nazvat jen tak. Nebudes to mit se mnou na mistni diskusi lehke. Tim spise, ze jsi velmi snadno manipulovatelny a velmi nestabilni clovek
11. 3. 2017 22:50
Re: K čertu s teslou
Vo veľkej knižnici menom internet je toho dosť, vrátane volovín. Znova, máš niečo konkrétne, prípadne daj vlastnú skúsenosť. Nebuď skúpi na slovo a informácie, podeľ sa s nami
11. 3. 2017 22:49
Re: K čertu s teslou
My na rozdiel od teba aj myslíme niektorí len občas a niektorí ešte menej, ale u teba sa o nejakom myslení nedá ani len uvažovať
11. 3. 2017 22:47
Re: K čertu s teslou
To ani nie je, ale zatiaľ nikto nepredložil seriózne čísla, ktoré odzrkadľujú skutočný dopad jednotlivých pohonov. Auto so spaľovacím motorom neprodukuje emisie len za jazdy (na tie sa všade ukazuje prstom) , nepočítame dopad spojený s ťažbou a transportom paliva, však že. Zároveň elektromobil produkuje emisie a sajrajt spojený s výrobou elektriky a batériek na ktoré sa už prstom neukazuje
11. 3. 2017 22:43
Re: K čertu s teslou
Retardovaný si zjavne ty, nikto tu netvrdí, že výrobe elektrickej energie je čistá. Výroba benzínu a nafty čistá je? Počítaš do toho aj ťažbu, transport spracovanie, elektriku na to potrebnú? ?

"10 x složitější a nákladnější jak výroba auta se spalovacím motorem" - blbosť na ktorú je zbytočné reagovať
"navíc všechny součástky , komponenty a meteriály pro výrobu Tesly jsou dováženy naftou poháněnými vozidly" - súčiastky a komponenty na výrobu klasického auta padajú z neba, alebo sa vyskytujú voľne pobliž automobilky, kde ich len robotníci pozbierajú a namontujú ?
"elektřina v americe se dále získává těžbou hnědého uhlí" - áno, zároveň sa kopa el energie získava aj inou formou, že

Napísal si zmes ch.u.j.o.v..í.n , ktoré si zozbieral z nejakého zaručene overeného zdroja , napríklad fejsbúk

:-!
Avatar - removed
11. 3. 2017 22:39
Re: kua jak???
To byla odpoved na primou otazku. Vzpominas?
11. 3. 2017 22:37
Re: K čertu s teslou
S tým , že to nejde do nekonečna sa dá súhlasiť, na strane druhej keď si taký ekológ , tak predpokladám, že chodíš MHD, pešo, alebo máš to 50 ročné auto
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 22:36
Re: kua jak???
ty nejsi baba ? já vím že myslíš měkké i ty hnidopichu češtinářskej ale zní to hodně blbě když to říkáš, teda jestli jsi chlap, nebo jsi možná UFO neidentifikovatelný
11. 3. 2017 22:35
Re: K čertu s teslou
A odkiaľ sa berie benzín/nafta. Tá sa vyskytla však že
11. 3. 2017 22:35
Re: K čertu s teslou
Tvoj svet je čiernobielejší ako ten Áďov >:D >:D . Elektrická energia sa vyrába tak ako sa vyrába, ale čo taká ropa. Snáď sa neobmeduješ len na emisie vytvorené priamo pri prevádzke motora a predpokladám že tam rátaš aj tie emisie, ktoré vznikli pri jej ťažbe, prevoze a spracovaní (netreba aj tam kopu energie, vrátane tej elektrickej) ? Pobavil si ako obvykle >:D >:-[]
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 22:34
Re: K čertu s teslou
všechno je ve vleké knihovně která se jmenuje internet
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 22:32
Re: kua jak???
Čekaly baby, my chlapi sme měkký ;-)
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 22:31
Re: K čertu s teslou
né já se bavím, vy si to jenom myslíte
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 22:30
Re: kua jak???
na tvé trefné komentáře jsme tu čekaly celý den
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 22:28
Re: Phaeton
To já vim = teda teoreticky ;-)

Možná se odhodlám si to někdy stáhnout :-)
Avatar - removed
11. 3. 2017 22:27
Re: Phaeton
Tarkovskyj? Tam se na datum vyroby fakt vykasli... To je takove Shelby mezi filmari...
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 22:25
Re: K čertu s teslou
baví mě jít proti proudu, je to sranda :-)
11. 3. 2017 22:20
Re: K čertu s teslou
Skús napísať sem, možno ešte majú pre teba miesto

www.bohnice.cz
11. 3. 2017 22:18
Re: K čertu s teslou
Dúfam, že nám doložíš konkrétne čísla ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 22:17
Re: Phaeton
Vim že existuje = 1962 = to už je moc daleko hluboko :-)

Ale knížku sem čet a je výborná :yes:

Skoro jako všechny od Lema :yes: :yes:
Avatar - removed
11. 3. 2017 22:11
Re: Phaeton
Nene...Ja fakt myslel genialni Solaris... a kdyz uz filmove zpracovani, tak Tarkovskeho.
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 22:10
Re: To je ten
Ano na úkor životnosti a co je zas SW ? a stejně to nebude mít pořádný dojezd a nedivil bych se kdyby to při nabíjení shořelo

mě se líbí ta věta by možná moholo fungovat, ta ve mě opravdu vzbudila důvěru stejně na to ujedu jen 250 km takže cestou do Chorvatska bych dobíjel jenom 5* pokud tam někde najdu tu dobíjecí stanici, budu taky muset upravit cestu podle dobíjecích stanic , takže místo standartní délky cca 1 250 km , bych ujel třeba 3 000 km abych tam dojel takže bych cestou musel dobít jenom 12* a to se vyplatí

TV * to je velice důvěryhodný zdroj >:D
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 22:05
Re: K čertu s teslou
Napsal jsi to hezky to se musí nechat, tak to mě upřímně mrzí , já jenom neuznávám tento elektrotrend a nemám ho rád, možná to tak ode mě znělo ,ale nechci čekat půl dne než se mi auto nabije a ujedu 300 km , cesta například do Chorvatska by trvala asi týden , nemám rád elektromobily a lidi co je obhajují, nevidím v nich smysl , nejsou ekologické, nejsou hezké , nejsou vůbec praktické, mají zoufale malý dojezd a všichni je tady obhajujete jsem z toho smutný
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 22:05
Re: Phaeton
Já neřek že to je fikce = že to znám ze sci-fi ;-)
Avatar - removed
11. 3. 2017 22:04
Re: Phaeton
Su blbé... Polaris je Volvo... Jasne ze rozmazlenek Solaris :-)
Avatar - removed
11. 3. 2017 22:03
Re: Phaeton
To neni fikce... Teda pokud na mou pravdu aplikujes druhoradou myslenku....
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 22:02
Re: Phaeton
Tak ten sem eště neviděl ale Solaris knížka nebyla špatná film šel :-)
Zrovna sem dokoukal [odkaz] a [odkaz] = obojí šlo i když obojí sem čekal trochu lepší
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 21:57
Re: K čertu s teslou
snad si nemyslíš, že ty tvoje bláboly čtu
Avatar - removed
11. 3. 2017 21:56
Re: Phaeton
Tezko rict, ale taky jsem kdysi obhajoval svoje pravdy... Naivni a hloupe... Spocitat provazanost cehokoliv nelze definitivne... Prave kvuli kvantove podstate jakekoliv pravdy... pokud teda znas pohyb elektronu v atomovem obalu... Nelze nic vydavat za definitivum, nybrz jen "druhoradou" myslenku ci napad.
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 21:55
Re: To je ten
budeš s brekem vzpomínat na to jak jsi tankoval plnou 5 minut a ujel na ní přes 1000 km

teď budeš nabíjet půl dne a když budeš mít štěstí ujedeš max 300 km když nebude mrznout pojedeš jenom po rovince a nebude moc foukat vítr a nebudeš v zácpě
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 21:53
Re: kua jak???
Takhle to dopadne většinou :-)
(nemyslím, že se ztratíš, ale že se debata zvrhne jinam ;-) )
Avatar - maxi!
11. 3. 2017 21:52
kua jak???
chlapci, nejak som sa v tej debate stratil.... este sa stale bavime o Phaetone? :-! >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 21:48
Re: Phaeton
Jako že to přejde nebo se aspoň zklidní? No už aby to bylo :-)
Avatar - removed
11. 3. 2017 21:44
Re: Phaeton
Hele, diferencialni vzorce a kvantova matematika mi nikdy moc nesla...
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 21:42
Re: Phaeton
Fuj = dřív byl pako ale v poho, poslední dobou.. :-|
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 21:36
Re: Phaeton
Nojo tak to neprošlo :-)

A nejsme 3 když sou Karel 2? ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 21:35
Re: Phaeton
Vy se jako perete o klávesnici? Sakra chci video >:-[]
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 21:33
Re: Phaeton
Tak my se tu většinou do krve hádáme, a ty se bavíš? :-O
>:D
Avatar - removed
11. 3. 2017 21:29
Re: K čertu s teslou
No, od tebe mi to nejak ani nevadi. Spise je mi te lito.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 21:26
Re: Phaeton
Voni sou Karel dva? Jako že se střídaj? :-)
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 21:25
Re: K čertu s teslou
ty jsi vážně k o k o t
Avatar - removed
11. 3. 2017 21:24
Re: Phaeton
Panove, vy dva mne vzdy bezpecne pobavite (v dobrem) >:D
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 21:24
Re: K čertu s teslou
přesně tak jsem prostý pobíječ much
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 21:23
Re: Phaeton
Tak to ne ;-)

1. Koupě Continental GT 1. generace byla blbost = fakt
2. Koupě Yarisu GRMN je v rámci segmentu rozumnější než tehdy toho GT = asi fakt
3. Cena ojetýho Phaetonu x 2 = S-kláda = fakt = teda přibližně abys mě nechytal za slovo! :-)
4. Drahá kabelka je dražší než Duster = fakt
5. Bentley má fakt jen 3 roky záruku na rez = smutnej fakt
6. Jetej Phaeton a neni tam jeden seženeš od 2999€ = kolikrát víc stojí Yaris? A co teprv Yaris GRMN
7. na něco sem zapomněl? ;-)
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 21:20
Re: Phaeton
Jo táák, jednou vemeno, podruhé nadsázka, tak to jo ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 21:14
Re: Phaeton
Trochu nadsázka = jako že Duster je levnější než kabelka = to znáš ne? [odkaz] = i když to je vlastně pravda :-)
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 21:13
Re: Phaeton
Tak pokud máš přehled, nepsal bys tu kraviny o Yarisech. I na Mobile.de začíná Yaris třeba z r.2010 na necelých 4000 E a Phaeton na 11000E.
Avatar - netcar.xx
11. 3. 2017 21:03
Re: Phaeton
Mam ale prehled, kdyz pisu, tak vim co a nedelam ze sebe vola. Apropo, uz 27 let jsou otevrene hranice a za dvojnasobnou cenu bych byl ochotnej si koupit neco k jidlu, ale jak by slo uz minimalne o desetitisice, tak bych si udelal na den vylet za hranice.
EDIT: Jsem napsal vlastne to same co Hammunasakra, ale mam v druhem okne rozdelanou praci, tak jsem byl pomalejsi.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 20:59
Re: Phaeton
S tim Německem si mě dostal = víš že už tam neni ostatnatej drát žejo ;-)

Porovnávat jednotky kusů jen v česku je naprostej nesmysl = proč si nevybírat tam kde je neskonale větší výběr a často i nižší ceny?

Jen doplnim že v tom AUTOSCOUTU si můžeš vybrat i stát = ale samozřejmě sem nechal data za celou Evropu
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 20:55
Re: Phaeton
Psals tu, jak už jsi starý, o to smutnější je, že jsi pořád takový ubohý idi.ot bez jakéhokoliv vychování.
Německo mě nezajímá, žiju v Čr.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 20:53
Re: Phaeton
Mám otevřenej AUTO SCOUT24 a potvrzuju platí to i teď v tuhle chvíli

Je skoro neuvěřitelný co s nim dokázali = byl nejhorší v segmentu když byl novej a přežili s nim 3 generace konkurenčních aut >:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 20:50
Re: Phaeton
No koukám na AUTOSCOUT24 od roku 2005 a neni to ani tak plus mínus jako 2x tolik ale nechme to být
S tim Yarisem to byla trochu nadsázka = to s tim že první generace Bentley Continental GT stála fakt za prd už bohužel ne
Avatar - netcar.xx
11. 3. 2017 20:46
Re: Phaeton
[odkaz]
Precti si to ty experte. A jestli ti to dela potize, tak tam je psano, ze Phaeton stoji polovinu toho co prumerne Oberklasse auto a jeste ceka na kupce podstatne dele. Ten srot od VW jde koupit na ulici uz od 2000 Euro. Jenom tady v Köln je jich za podobnou cenu mraky a nechtej je uz ani turecti pubertaci.
Mozna v byvalem Ostbloku to je terno, jinak je to odpad.
EDIT: O te cene Phaetonu to pise hlavni sef Mobile de. Ale ty mas urcite vetsi prehled. Nafackuj si, vemeno.
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 20:42
Re: Phaeton
Jo, plus mínus stojí. A třeba za 2010 Phaetona jsou 4ks 2010 Yarise.
11. 3. 2017 20:41
Re: K čertu s teslou
Je to prostý pobíječ much. To hovoří za vše.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 20:41
Re: Phaeton
Vim že lidi nemaj rozum ale..

Du se podívat = jestli stojí Phaeton fakt stejně jako S-kláda tak >:D
11. 3. 2017 20:40
Re: K čertu s teslou
Já si myslím, že tu nikdo neříká že klasický auta jsou ekologický, jen že výroba elektřiny a následná likvidace baterek úplně ekologická taky nemusí být :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 20:39
Re: Phaeton
O tom snad žádná >:-[]

Jo a ten Bentley prodat max. do 3 let = dokud platí záruka na prorezivění >:D
11. 3. 2017 20:37
Re: K čertu s teslou
Diskutovat mohu jen s tím kdo se umí chovat. Tvůj útočný, urážlivý a veskrze povýšenecký styl že jsi majitelm té jediné pravdy mi nesedí. Proto se další diskuse s tebou vzdávám.
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 20:36
Re: Phaeton
Ojetý Phaeton stojí podobně, jako stejně starý S-klasse.
Není zač.
Avatar - netcar.xx
11. 3. 2017 20:35
Re: Phaeton
Koupit toho Yarise rovnou je rozhodne lepsi volba.
Avatar - removed
11. 3. 2017 20:34
Re: K čertu s teslou
Aha... Cili prima otazka ti nic nerika. Na tu se odpovida Ano/Ne, popripade Nevim. To, ze jsi odpovedel otazkou, kterou jsi chtel oddalit faktickou odpoved, svedci jen o urovni tvych schopnosti komunikovat a pracovat s informaci. Udelal jsi tim ze sebe jen hlupce. A to je dobre, alespon te normalni clovek nemuze brat jako zdroj korektnich informaci vazne. A ano, hacko (háčko) vyjadrovalo hybridni vozidlo, coz jsi samozrejme pochopil, jen jsi oddaloval okamzik odpovedi na otazku.
Avatar - netcar.xx
11. 3. 2017 20:28
Re: Phaeton
Koupis Phaetona, po par letech ho jdes prodat a za utrzene penize koupis stejne stareho Yarise. To je super kseft, ne?
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 20:24
Re: K čertu s teslou
tak tak a neřeš tak pravopis ti poradím, ano je možné že jsem tam hrubky udělal a představ si že mě to vůbec netrápí, pokud to nenarušuje význam sdělení , hrubky nejsou podstatné

My pohádkové bytosti pravopis neřešíme, my řešíme to co nám chce někdo říct, to je totiž podle nás důležité
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 20:22
Re: Phaeton
Jedny znám = vyrovnání tohohle smutnýho faktu byl wow efekt když si s tim přijel do hotelu a tak. Trochu málo ale taky dobrý :-)
Avatar - netcar.xx
11. 3. 2017 20:15
Re: Phaeton
Jo, jo. Chudaci lidi co si koupili Bentley s technikou absolutniho propadaku.
Avatar - netcar.xx
11. 3. 2017 20:13
To je ten
Vorsprung durch Technik. Kultivovanosti ropaku uz Volkswagen skoro predbehl vyrobce traktoru, tak ted jeste cca 15 let usilovne pracovat a mozna budou mit auto skoro na urovni te vidlaky opovrhovane Tesly.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 20:10
Re: K čertu s teslou
Pokud jedeš v neděli ráno na tempomat tak fakt ne :-)
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 20:09
Re: K čertu s teslou
Ale na dálnici asi moc nepoznám, že jedu s hybridem, nebo jo? Tam pojedu s GS450i, ne? ;-)
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 20:07
Re: K čertu s teslou
"hacku" neboli "háčku" neboli hybridu.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 20:07
Re: K čertu s teslou
Jasně tam to chce aspoň GS450h = a teď někdy od poloviny roku [odkaz]

1,8 co je v Priusu, C-HR, Aurisu na dálniční tahy Evropou fakt neni = ale zase jezdí fakt za pár po městě
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 20:06
Re: K čertu s teslou
Aspoň svoje "jméno" by ses mohl naučit psát, když už děláš tolik hrubek.
Jo, to beru- seš pohádková bytost a nevíš. :-)
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 20:04
Re: K čertu s teslou
já jsem flyboeda , jsem pohádková bytost , nevím co to znamená slovo problém

pokud nerozumíš slovu ovce, tak ovce je někdo kdo slepě věří reklamám, politikům a večerním zprávám, pokud někdo ve večerních zprávách řekne že je elektroauto budoucnost, tak ovce věří že to tak je a hotovo

Nevím jestli má někdo potřebu mít , nebo vlastnit elektromobil, je to taková rozmařilost
, spíš než potřeba

Slovo fašista s přívlastkem eko já nepoužívám, tak nevím komu to bylo určeno
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 19:59
Re: K čertu s teslou
na pravidelnou dálnici asi nic moc. ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 19:57
Re: K čertu s teslou
Přitom hybrid je ideální na každodenní použití = argumentujou většinou ty co ani nevyzkoušeli :-)

S flyboyedou to poslední dobou nemá cenu :-|
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 19:54
Re: Phaeton
Bohužel se to dá říct i obráceně :-|
Avatar - twistedTSD
11. 3. 2017 19:45
Re: Phaeton
Mno jo...ale zase měli plnohodnotný luxusní sedan s technikou Bentley vyráběný ve skleněné manufaktuře...kdo jiný z mainstreamu to může říct? :-)
Avatar - removed
11. 3. 2017 19:43
Re: K čertu s teslou
Uz jsi v nejakem hacku jel? Ptam se vazne. Přímá otazka.
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 19:42
Re: K čertu s teslou
Nemám problém s argumenty, že hybrid není ideální na každé použití. A že elektroauta nejsou zdaleka tak ekologická, jak se na první pohled tváří.
Mám problém s b.lbečky, co nazývají lidi s jinými potřebami nebo vkusem ovcemi, ekofašisty a pod.
Avatar - Blue Sun
11. 3. 2017 19:36
Re: K čertu s teslou
"Tesla je pro hloupé Ovce a naivní Blázny a pomatence" - kdy ti ji dodají?
Avatar - Blue Sun
11. 3. 2017 19:34
Re: K čertu s teslou
Karel to řekl za mne, opakovat se tedy nebudu.
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 19:34
Re: K čertu s teslou
Tak proč má hybrid větší spotřebu jak auto co nevozí těžké baterky ?

už si o tom slyšel ?
Avatar - removed
11. 3. 2017 19:29
Re: K čertu s teslou
Bez tech tvych z tveho pohledu ekoteroristu se lidi porad brodi ve vlastnich h...ovnech
Avatar - removed
11. 3. 2017 19:14
Re: K čertu s teslou
Ses kacir Karle, to se neda nic delat... ;-) >:D
11. 3. 2017 19:13
Re: K čertu s teslou
Teraz, keď sa do súťaže o najlepší parný automobil zapojil aj vw tak môžme očakávať ako sa zlepšia štatistiky a ostatné pozitívne informácie o emisiách nemeckých fosílnych elektrární.
Avatar - Googlit
11. 3. 2017 19:08
Re: K čertu s teslou
A v čem je podle tebe výroba EV 10× složitější chytráčku? >:D
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 19:05
Re: K čertu s teslou
A elektrickým parkovacím brzdám.
Nebuď skromný ve svých jasných a jednoduchých cílech :-)
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 19:02
Re: K čertu s teslou
Když tak čtu ty tvoje pindy, vidím totéž, co tu plodí imbe.cil Kharl. Neboli "je to přesně takhle jak to vidím já, kdo chce el. místo spalovacího motoru je ekofašista zralej na chocholouška."
Děláš totéž, jen z opačné strany. Kdo chce Teslu, ať si ji klidně koupí, a hybridy v Toyotách už tu fungují tak dlouho, že si toho musel každý normální člověk, který stihl překročit stadium opice, všimnout.
Já budu dávat přednost spalovacímu motoru, ale nebudu se ptát toptena, jestli to musí být benzín. A když se mi zalíbí nějaký hybrid, nebudu si připadat jako chocholouškův pacient.
Avatar - removed
11. 3. 2017 18:57
Re: K čertu s teslou
Dukaz...predloz jakykoliv dukaz o tom, ze mas poneti o cem tady mluvis. Zatim pises jen radu polopravd.
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 18:49
Re: K čertu s teslou
tak nám přízpěj do našho debatního kroužku nějakou anekdotou či zábavným fórem ;-)
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 18:48
Re: K čertu s teslou
jsi retardovaný ? v Americe těží ropu aby z ní vyrobily elektřinu, ta slouží jako palivo pro Teslu, takže Tesla jezdí na naftu a jejjí výroba je 10 x složitější a nákladnější jak výroba auta se spalovacím motorem, navíc všechny součástky , komponenty a meteriály pro výrobu Tesly jsou dováženy naftou poháněnými vozidly, elektřina v americe se dále získává těžbou hnědého uhlí, takže vysvětlíš mi to co jsi mi napsal ?
11. 3. 2017 18:41
Re: Phaeton
Ano, tolik vydaného úsilí a prostředků, a prodejní výsledky stejně žalostné... Ve výsledku jen zcela zbytečné a předvítalné miliardové ztráty! :-O
Avatar - _Karel_
11. 3. 2017 18:32
Re: K čertu s teslou
Na tebe je to až moc. Škoda slov.
11. 3. 2017 18:05
Re: K čertu s teslou
Chováš se ekologicky? Jezdíš 50 let starým autem aby jsi šetřil přírodu? Nebo jen plkáš nesmysly. Uvědom si že i těžba tě tvé ropy je devastace přírody kterou vydrancujeme a naším potomkům stejně nezbude než na tu elektřinu jezdit.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2017 18:00
Re: K čertu s teslou
Však i Bentayga W12 Teslu X ve srovnávacim testu drtivě o bod porazila :yes: >:-[]
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 17:29
Re: K čertu s teslou
Tesla je pro hloupé Ovce a naivní Blázny a pomatence, mas média, politici a všichni co dostanou zaplaceno, nám budou neustále říkat jak jsou elektromobily dokonalé a úžasné a proč , protože dostali zaplaceno
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 17:25
Re: K čertu s teslou
:-) to je všechno , na nic víc se nezmůžeš ?
Avatar - maxi!
11. 3. 2017 17:23
Phaeton
pri vyvoji prveho kusu mal Big boss neskutocne poziadavky :-!
Avatar - Blue Sun
11. 3. 2017 17:22
Re: K čertu s teslou
S teslou? Ne, s tebou...
11. 3. 2017 17:08
Re: K čertu s teslou
Naprostý a bezvýhradný souhlas, kéž by takto rozumné úvahy zaznívaly často a všude! :-) :yes: :yes: :yes: Smrt vyšinutému ekoterorismu! :yes:
11. 3. 2017 16:15
wau
Ten dizajn na tej skicy, to im muselo dať roboty. Pár vodorovných čiar a auto je hotové.
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 16:02
Re: K čertu s teslou
ano jízda ano ,ale už nepočítají stím že výroba je 10x nákladnější a dražší, je to jenom trend a žádný trend netrvá věčně, však oni ti všichni výrobci elektroaut na svou naivitu narazí , jsem zvědavý kam schovají všechny ty použité elektrobaterie, všichni furt melou do kola to není problém to není problém a on to problém je, klasické auto se spalovacím motorem s celým procesem výroby je mnohem víc ekologičtější jak ten hloupý model od tesly, to není zájem o lidi a přírodu, to zájem o to vydělat prachy, nejekologičtzější je Kuba tam jezdí 50 let stará auta , která se jenom opravují , to jemnohem ekologičtější jak pořád výrábět další a další auto , to nejde donekonečna
11. 3. 2017 15:51
Re: K čertu s teslou
To je právě ten problém, čistě jízda je ekologická, ale lidi už nenapadne odkud se ta elektřina bere (i když už se víc a víc získává z obnovitelných zdrojů) a to, že se ty baterky musí nějak recyklovat, což taky není úplně eko :-)
Avatar - flyboyeda
11. 3. 2017 15:44
K čertu s teslou
jestli si někdo myslí že jezdit na hnědé uhlí je ekologické, měl by navštívit panachocholouška , no a ti blázni co si myslí že řešení jsou hybridy, tak těm už vážně není pomoci

Elektro móda je jenom trend hnusný otravný a nepraktický, oni chtěji abychom všichni trávily celý svůj život na nabíjecích stanicích a nikde se nedostaly včas tomuhle vy říkáte budoucnost a ekologie ? To je výsměch

jestli chce někdo jezdit ekologicky ať si pořídí povoz s koňmi ten ekologický je a je dokonale reciklovatelný

Velké zaoceánské parníky ať ti frajeři předělají na elektřinu a nebo letadla to jsou největší znečišťovatelé planety

a né auta jak si někteří choří lidé na hlavičku myslí

stejně když tesla porouchá naloží se na naftou poháněný náklaďák a doveze 100 ky neli tisíc kilometrů daleko aby se dostalo na místo kde se opraví a potom naftou poháněné dodávky dopraví náhradní díly, elektřina se v americe získává z hnědého uhlí či někde dokonce splaováním ropy , tak s tím divadlem na ekologii běžte do H A J Z L U