Pro VW by byla zajímavá zejména severoamerická část FCA, ale částečně i ta jihoamerická. Naopak Alfa je pro ně dnes už nezajímavá, vlastních sportovně-luxusních značek mají dost.
... že by protože jsi hloupý natvrdlý či pitomý ?? kdo vííí [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D PS: néé fakt to nejsou nadávky, ale pouze spekulace, zamýst si před vlastním prahem musíš sám panéééé Mgr.Ing.Ada je zase tady CSc. ;-)
Jen spekulace a mediální rovina do toho vstupuje nejen ve smyslu prostředníka ale také dezinformátora. O žádném spojování nebyla a není řeč, aktivity se týkají případné spolupráce, kooperace či partnerství, ale nikdy ne o sloučení!
Pro FCA by sice byl silný partner potřeba, ale dokud to má v rukou Marchionne tak případná spolupráce s VW bude vždy velmi komplikovaná. Pro VW má pak FCA význam velmi malý - největší už jsou i tak, krom Alfy není o co stát, zbytek veskrze samá přímá konkurence pro koncernové značky, jediná potenciálně zajimavá věc je americký trh, a to v případě partnerství není moc posun, a čistě teoreticky z hlediska koupě je čiré bláznovství kvůli tomu kupovat celý Fiat...
.... dovolím si citaci:" Fiat si na Chrysleru evidentně láme zuby, stejně jako předtím Daimler. Osobně dost dobře nechápu, proč do spojení vlastně šel. Sám měl přece finanční problémy a Chrysler krátce po rozpuštění německo-amerického koncernu řízeně zbankrotoval."
To fakt myslíte vážně....? prosím vás najděte si výsledky hospodaření skupiny FCA za posledních třeba 7 let.... (nebo napište Barikovi, on vám to dohledá). Severoamerický trh se na celkové ziskovosti FCA (když odečteme Ferrari) podílí tak minimálně z 80%.... Kdyby Fiat Chryslera nekoupil, až by dávno, dávno zkrachoval..... Přijde mi neuvěřitelné že nevíte tak naprosto základní fakta z branže....
Mám vám to někde dohledat, abyste si trošku doplnil to vakuum v chápání reality? Když nevíte tak základní věci, těžko se dá vašim dalším dedukcím nesmát.....
(samozřejmě že SM občas kecá nesmysly vám brát nebudu, to je pravda....)
Spojeni je výhodné především pro VW, protože by si získal opět přes FCA trh USA, což po dieselgate potřebuje, dále luxusní značky FCA a v neposlední řadě lepší motory FCA.
[odkaz]
škoda slov..to je jedna paní povídala..
VW koncern Fiat nepotřebuje..má dost problémů s dieselgate..
A FCA na tom taky není tak moc tragicky..smysl by dávalo spíš spojení s nějakými japonci..Mazda, Honda?