Novinky
Stejně mě zaráží, kolik aut ještě dnes používá klasické klíče. Není nic otravnějšího než hledat po kapsách klíč a pak ho někam strkat...
Naopak mne Keyless moc nebere, už se mi mockrát stalo, že jsem klíček položil a odešel z auta bez něj. Pokud používáš třeba zámek řadicí páky, kdy máš ke Keyless klíči ještě klasický na zámek zpátečky - jednoduše ho necháš v zámku....
Tak ono používat keyless a potom zamykat řadicí páku je tak trochu schizofrenie, ne? >😁
Klíč/karta patří do kapsy a není potřeba vytahovat...
Klíč/karta patří do kapsy a není potřeba vytahovat...
Proč? Keyless je fajn, ale se zámkem řadičky si hnedtak nějakej jouda neporadí 😄 Minimálně mu to neulehčím.
[odkaz]
akože nič proti, ale radšej hľadať kľúč ako auto nie? 😄
ja viem toto nie je žiadna novinka ale aj tak.
akože nič proti, ale radšej hľadať kľúč ako auto nie? 😄
ja viem toto nie je žiadna novinka ale aj tak.
Tak nějak. Snad jediná funkce, kde mi bezklíčové odemykání přijde opravdu zajímavé, je bezkontaktní otevírání a zavírání kufru. Tam je předpoklad, že máš ruce plné. Sáhnout pro klíč mi nedělá problém a nosím ho vždy ve stejné kapse, takže nehledám. Pokládat věci na zem, abych mohl odemknout/ zamknout, už je otravnější. Příjemná věc, ale člověk se musí ptát, jestli to za to stojí.
Hlavně pak nevím, kam s klíčem. Po kapsách nerad nosím věci a když není klíč kam dát do zapalování, tak zabírá místo jiným věcem v cupholderu nebo jinde. Ale kopací kufr je dobrá věc.
S tim zamykanim to delam tak, ze otevru kufr, zamknu auto, vylozim veci z kufru, zavru kufr a tim se sam zamkne.
Tak některá auta mají v kufru přímo tlačítko "zavři a zamkni." Ale k čemu ti to je, když máš plné ruce? Budeš ho mačkat nosem? A tuhle možnost máš jen u tříprostorových karoserií; jinak bys potřeboval schůdky (alespoň u evropských automobilek; u asijských mají kolikrát víka tak akorát, aby si člověk rozkřápl hlavu). 😄 Pointou je vyhnout se odkládání věcí.
Hm, to je ešte ten lepší prípad. Kamoš tak odviezol sestru na nejakú párty jej autom a vrátil sa domov. Tesne predtým ako auto vypol si uvedomil, že karta ku keyless entry ostala u sestry v kabelke na druhom konci mesta. Našťastie to nevypol, dovolal sa a vrátil sa. Keby mu to ale cestou niekde pri pohýnaní skapalo .... tak sa pekne prejde >😁
Záleží, jak moc při návrhu přemýšleli. 😄 Někdo zkoušel, co se stane, když klíč v autě nebude, a po normálním vypnutí motoru tlačítkem ho auto upozornilo, že chybí klíč (to si vzpomnělo brzy) a něco v tom smyslu, že má okamžitě znovu nastartovat, jinak to pak nebude možné. A jak jsem dříve napsal, v případě chcípnutí (tedy bez vypnutí "zapalování") by motor mohl jít nahodit přes stop/ start, který alespoň v některých autech motor nahodí, ať ho vypnul sám, nebo chcípl třeba při rozjezdu.
Spíš by bylo zajímavé tankování. To totiž nějakou dobu trvá a běžící motor by se obsluze vůbec nemusel líbit. Možná zkusit využít stop/ startu, ale tuším, že by mohli mít ošetřené opuštění vozidla.
Spíš by bylo zajímavé tankování. To totiž nějakou dobu trvá a běžící motor by se obsluze vůbec nemusel líbit. Možná zkusit využít stop/ startu, ale tuším, že by mohli mít ošetřené opuštění vozidla.
Už je tej príhode zopár rokov a nepýtal som som sa až tak dopodrobna. Tipujem, že ani on presne netuší ako to má dané auto ošetrené. Len som chcel poukázať na to, že so štandardným kľúčom sa ti také niečo stať nemôže, pretože ten musí byť v spínacej skrinke.
Já tuhle situaci výše vyzkoušel a né tak extrémě, bohužel se mi vymstil právě START STOP >😁 Zastavil jsem, druhý pasažér odešel z auta i s klíčkami a motor samozřejmě chcípl. Po zmáčknutí spojky začalo auto pípat a vyhrožovat, že klíč je z dosahu >😁 No, neodjel bych >😁
To jsi zkoušel na Laguně, ne? Ale že by měla stop/ start? Protože to výše popsané chování měl myslím Ford.
Ano, je to Ford, konkrétně dvojková Kuga. Má Laguna tuhle vymoženost neměla a já jsem za to rád. Co jsem četl dost zkušeností, tak to byla častá bolístka toho auta 😄
U nemenovaného koncernu: keď je auto naštartované a vzdiališ sa s kľúčmi, auto začne dosť intenzívne cinkať - randál jak prasa.
Otvírání zavírání dotekem prstu na kliku nebo víko kufru je příjemná drobnost
Já pořád zapomínám, že si musíš obhajovat vlastní volbu, aby jsi se necítil méněcenný >😁
Já vim že zapomínáš = to se lidem co si vymejšlej stává 😉
Trochu méněcenně sem si chviličku připadal = nikdy sem takhle levný auto neměl. Ale měsíce běžej a já sem furt hodně spokojenej. To je hodně, občas se to stává i naopak = mě při koupi posledního mobilu = to Jágrovi nezapomenu [odkaz] >😁
Nevím, co jsem si kdy vymyslel, ale nehodlám tu trávit hodiny diskutováním a tvého vykrucování, takže tohle přejdeme ano?
Takhle levný auto si nikdy neměl? >😁 To není firemní auto pana Březiny? >😁 Čichám čichám zamotání do vlastní sítě... >😁 Ale radši do toho dnes nebudem rýpat 😄
Jágrův mobil ti nevoní? >😁 Já ještě neměl mobil, co by vydržel déle, než rok funkční na 100%... teda měl, ale v době, kdy Toyota dělala ještě první Prius... Tenhle skvost má moje drahá polovička a po necelém roce se zatím drží... stejně nevěřím, že jí vydrží do konce záruky >😁
laka ma aj sony 😜eria x compact ( len zatial je ako novinka na trhu kusok pridrahy )... lebo ten 5palec lenova je uz obcas az moc.. a vadi mi rozmerovo... zvlast v letnom obdobi...
bracha uz ma prave ten novy x compact od sony .... co je nejaky 4,6 palec ( idealne podla mna ) .. a ma krasny displej a foti ozaj uz slusne.... ale je drahy pre mna... samsungy ale dokazu spravit podobne dobre foto aj v cenach o 100 eur nizsich.... takze uvidime...
sranda... prave moja priatelka ma este nejaku tu nokiu lumiu ... ale tiez uz chce androida a nie tie wokna co ma teraz 😉 ... a aj ho odomna dostane... na jej narodky uz nieco vymyslim... pripadne si sama vyberie... kazdopadne tie lumie su nesmrtlne... tu svoju ma uz asi 3 roky a stale funguje ... ale zase niet nad zensku ktorej jeden jediny mobil vydrzi aspon 3 roky 😄 .. takze teraz musim nieco kvalitne splasit to je jasne >😁
Bezklíčovej přístup byl myslim poprvé u Phaetonu = takže s tou starouLagunou ti nevim nevim 😄
Jo Jágrův mobil mi nevoněl. Parametry pěkný všechno fungovalo ale nebylo to ono = znám z aut i hifi. Prostě parametry nejsou všechno. Já ho měl od září nebo kdy = takhle krátce sem eště neměl snad nic
Mám jinej pohled než ty na HTC = velká velká spokojenost. Třeba SW nadstavba nad Android u HTC je možná nejlepší co znám, u Jágrova propadáku možná nejhorší. Koukal sem že značka mezitim docela ovládla trh = klasika :yes: >😁 >😒]
Aha, tak ono záleží co s tím telefonem děláš, já ho používám jen k nutným věcem - telefonování, SMS a z vymožeností Internet. Sporadicky GPS a hudba.
Já mám druhé HTC. Asi takhle, pro mne je to jednooký král mezi slepými >😁 Nevím o jakém přesně modelu mluvíš, měl jsem Evo3D, ve své době jeden z nejdražších modelů, nyní HTC One 8s - také v době koupě patřil k tomu nejdražšímu a už jsem se zařekl, že přístě dám za telefon 4-5 tisíc a víc ani ťuk, protože ho do dvou let stejně vyhodim >😒]
Hele představ si že Golf minulej měsíc nebyl nejprodávanější auto v Evropě = to je prča co? >😁 >😁
Kdo by to byl řek? >😒]
Nakonec to přišlo fakt hned ten další měsíc 😄
U Fiesty to bude oboje = slevy na doprodej starý generace a už nějaký kusy nový
Toyota? V Evropě? Ty máš dneska vtipnou náladu 😄
Tak já taky: Toyoty sou držáky = kdyby se sypaly jak evropský auta měla by prodeje minimálně 2násobný >😁 >😒]
Fiesta je dobré auto, komplexně ve své třídě je to dobrý mix vlastností, hlavně jízda + sice tříhrnky, ale v Bsegmentu stačí a jsou živé a to vše za dobré ceny, další generace je sice dle mne hezčí, ale zatím to vypadá na pěknou raketu v cenách Fokusu
Toyota? - Ano, džáky to jsou.... třeba držák na prádlo, žejo >😁 Tak používal kamarád Corollu, chudinka už tahala břicho po zemi >😁
Zajímavý že teď když to nastalo je ticho po pěšině >😁 >😒]