Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sprintovali jsme s Kiou Rio a Renaultem Clio. Kdo byl rychlejší?

Francouzského zastánce downsizingu jsme postavili proti Korejci s atmosférickým motorem, abychom zjistili, kdo z nich bude ve sprintu na 400 metrů rychlejší.
Zpět na článek
18. 5. 2017 18:21
18. 5. 2017 18:36
19. 5. 2017 08:21
19. 5. 2017 09:16
18. 5. 2017 18:54
19. 5. 2017 09:26
19. 5. 2017 09:50
18. 5. 2017 17:46
zatiaľ sú rýchlejší turborusi, ale česká klasika dá záver
dúfam, že to s tými rusmi dotiahnetatiale jak rio, stačí prvý a potom sa rozsypú, do nich
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
18. 5. 2017 18:21
Gratuluji...
...autorovi k objevu stoleti - atmosferu je potreba tocit. Ano, to je totiz vlastnost atmosferickeho motoru, nikoliv chyba.
Rozbalit vlákno
1
19. 5. 2017 23:22
Re: Gratuluji...
Kdyby redakce tusila, ze te to tak rozhodi, by to urcite radeji zamlcela.
Avatar - NSA
18. 5. 2017 18:36
Srovnání...
...by bylo možná trochu víc vypovídající kdyby si ti řidiči ta auta prohodili a zkusili to znovu. A taky těch 400m dali víckrát.. A taky jaká kola (gumy) měla auta obuté ???Takhle to vypovídá třeba jen o tom že řidič Kie to umí víc než řidič Renaultu. Nic víc. :no: ;-\
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Floyd
18. 5. 2017 19:11
Re: Srovnání...
To víš, Auto.cz >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
18. 5. 2017 22:51
Re: Srovnání...
suhlas.. ale na druhej strane ved v reale si kazdy vyberie to co mu sedi viac a co sa mu viac paci bez ohladu na to kto je na 400m rychlejsi ... obe auta su svojske zaujimave a kazde ma nieco do seba... nebudu to zihadla ale vo vysledku na bezne pouzitie obe mnohym asi postacia... ;-)

u clia sa mi paci ta akasi vizualna svalnatost a za mna stale je to najkrajsi renault ... u ria zase naopak ocenujem tie jeho rovne stihle plochy a akusi sportovy nadych ... obe su moc pekne :yes:
19. 5. 2017 07:28
Re: Srovnání...
Nebylo Clio na rozjezdu rychlejší Ria? Pokud neprořadil, tak je Rio rychlejší bez diskuze.
Avatar - NSA
19. 5. 2017 08:21
Re: Srovnání...
Mě v tomhle případě nejde konkrétně o ta dvě auta...pouze o to že toto "srovnání" pouze jednim časem vlastně žádným srovnáním není. Prostě pokud chci něco srovnávat tak těch dat musi být více u čehož se musí i eliminovat co nejvíce lidská chyba.
19. 5. 2017 09:20
Re: Srovnání...
podľa mňa to urobili správne, toto je zábavný bulvár o autách, nie štátny normovací úrad a toto videjko splnilo presne to, čo malo.
19. 5. 2017 09:16
Re: Srovnání...
mne sa nechce verit ze ten maly turbobenzin treba drzat medzi 2tis-3tis..moj ecoboost preraduje ( powershift automat ) pri rychlejsich rozbehoch podstatne vyssie..cez 5 tis..

edit: je to vidiet napr. tu : [odkaz]
Avatar - Blue Sun
18. 5. 2017 18:54
Overboost
Je trošku blbé, že overboost funguje jen chviličku, takže ve skutečnosti je Clio laděné pouze na 66 kW, což je rozdíl přes deset procent a to je samozřejmě u tak malých výkonů znát...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
19. 5. 2017 09:26
Re: Overboost
U Clia bych šel buď do 1.2 16V 75k pro nějaký příměstský provoz, nebo pak 1.2TCe v manuálu. 0.9TCe 5MT evidentně není žádný zázrak.
Avatar - dr.biker
19. 5. 2017 09:50
Re: Overboost
Tak si pospěš, motor 1,2 16v s touto generací Clia skončí, i Dacia jej teď již nenabízí.
Motor 0,9 TCe není špatný na běžné každodenní cestování, dá se s ním v pohodě žít, pokud od auta nečekáš, že bude dálniční stíhačka, tak je to naprosto v pohodě. Dynamika ve městě i mimo něj je dostačující.
Motor 1,2 TCe je sice lepší, ale příplatek 25 tisíc vůči 0,9 TCe a 55 tisíc vůči základní 1,2 není zrovna malý, když vezmeš do úvahy cenu auta.
18. 5. 2017 19:59
Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?
3500 tisíce otáček a víc točí málokdo, za chvíli to každého přestane bavit, i ty takzvané opravdové řidiče, takže atmosférický motor prostě opravdu moc nepojede a "turbo" je uživatelsky příjemnější, né že né.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - idam.i
18. 5. 2017 20:21
Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?
Jasne,že áno. :-( To netreba točiť stále.Stačí keď potrebuješ. 8-s
18. 5. 2017 21:01
Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?
Ano a ne, mám 1,6 GDI, 135 koní a v provozu řadím max. v 3000 otáčkách (obvykle míň - spíše 2 až 2,5k) na další převod, více nemá smysl točit, protože nemůžu jet rychleji, než dav.
A když jednou za čas potřebuji zmizet, tak to holt vytočím, nevidím problém...
Avatar - idam.i
18. 5. 2017 21:59
Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?
Mne to nehovor. ;-) Nemám problém sa tým,že atmosféra ide.Na GDI som niečo odjazdil a v poho.No jazdenie s 1,2TSI sa mi moc nepáčilo.
18. 5. 2017 22:12
Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?
A nezáleží náhodou spíš na typu motoru, stylu jízdy a terénu? Já dřív jezdil po městě přes 100tis. km služebním prckem sparkem a pod 3000/min. to bylo spíš utrpení. Zato mezi 3-5 tis. při správném řazení to lítalo krásně a nebyl to nijak nepříjemný zvuk.
Avatar - idam.i
18. 5. 2017 22:20
Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?
Určute áno,ale GDI je stavaný,že slušne ide už od 2.000 otáčok.Špičku mám podobne okolo 5000. ;-)
18. 5. 2017 22:30
Re: Jenom 400 metrů nikdo nejede, co pružnost ?
S GDI nemám zkušenosti žádné, byla to reakce spíše na to, že 3,5k točí málokdo a že to není příjemné.
Avatar - Cuba66
19. 5. 2017 09:10
To je zase test...
Jako by zrychlení bylo u těchto městských vozítek to nejdůležitější. Vůbec to ale neříká nic o tom, jak se s těma autama ve finále jezdí po městě, kam patří. Závodit s nima nikdo nebude...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
19. 5. 2017 09:28
Re: To je zase test...
Test bude, tohle je jen demo ;-)
19. 5. 2017 09:38
Re: To je zase test...
ale veď v článku sa píše, že je to len ochutnávka pre kompletnou porovnávačkou, tízer

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku