Videa
NSA
13
...by bylo možná trochu víc vypovídající kdyby si ti řidiči ta auta prohodili a zkusili to znovu. A taky těch 400m dali víckrát.. A taky jaká kola (gumy) měla auta obuté ???Takhle to vypovídá třeba jen o tom že řidič Kie to umí víc než řidič Renaultu. Nic víc. :no: ;-\
Přejít do diskuze
...autorovi k objevu stoleti - atmosferu je potreba tocit. Ano, to je totiz vlastnost atmosferickeho motoru, nikoliv chyba.
Je trošku blbé, že overboost funguje jen chviličku, takže ve skutečnosti je Clio laděné pouze na 66 kW, což je rozdíl přes deset procent a to je samozřejmě u tak malých výkonů znát...
Mne to nehovor. 😉 Nemám problém sa tým,že atmosféra ide.Na GDI som niečo odjazdil a v poho.No jazdenie s 1,2TSI sa mi moc nepáčilo.
A nezáleží náhodou spíš na typu motoru, stylu jízdy a terénu? Já dřív jezdil po městě přes 100tis. km služebním prckem sparkem a pod 3000/min. to bylo spíš utrpení. Zato mezi 3-5 tis. při správném řazení to lítalo krásně a nebyl to nijak nepříjemný zvuk.
Ano a ne, mám 1,6 GDI, 135 koní a v provozu řadím max. v 3000 otáčkách (obvykle míň - spíše 2 až 2,5k) na další převod, více nemá smysl točit, protože nemůžu jet rychleji, než dav.
A když jednou za čas potřebuji zmizet, tak to holt vytočím, nevidím problém...
A když jednou za čas potřebuji zmizet, tak to holt vytočím, nevidím problém...
3500 tisíce otáček a víc točí málokdo, za chvíli to každého přestane bavit, i ty takzvané opravdové řidiče, takže atmosférický motor prostě opravdu moc nepojede a "turbo" je uživatelsky příjemnější, né že né.
Tak si pospěš, motor 1,2 16v s touto generací Clia skončí, i Dacia jej teď již nenabízí.
Motor 0,9 TCe není špatný na běžné každodenní cestování, dá se s ním v pohodě žít, pokud od auta nečekáš, že bude dálniční stíhačka, tak je to naprosto v pohodě. Dynamika ve městě i mimo něj je dostačující.
Motor 1,2 TCe je sice lepší, ale příplatek 25 tisíc vůči 0,9 TCe a 55 tisíc vůči základní 1,2 není zrovna malý, když vezmeš do úvahy cenu auta.
Motor 0,9 TCe není špatný na běžné každodenní cestování, dá se s ním v pohodě žít, pokud od auta nečekáš, že bude dálniční stíhačka, tak je to naprosto v pohodě. Dynamika ve městě i mimo něj je dostačující.
Motor 1,2 TCe je sice lepší, ale příplatek 25 tisíc vůči 0,9 TCe a 55 tisíc vůči základní 1,2 není zrovna malý, když vezmeš do úvahy cenu auta.
U Clia bych šel buď do 1.2 16V 75k pro nějaký příměstský provoz, nebo pak 1.2TCe v manuálu. 0.9TCe 5MT evidentně není žádný zázrak.
podľa mňa to urobili správne, toto je zábavný bulvár o autách, nie štátny normovací úrad a toto videjko splnilo presne to, čo malo.
mne sa nechce verit ze ten maly turbobenzin treba drzat medzi 2tis-3tis..moj ecoboost preraduje ( powershift automat ) pri rychlejsich rozbehoch podstatne vyssie..cez 5 tis..
edit: je to vidiet napr. tu : [odkaz]
edit: je to vidiet napr. tu : [odkaz]
Jako by zrychlení bylo u těchto městských vozítek to nejdůležitější. Vůbec to ale neříká nic o tom, jak se s těma autama ve finále jezdí po městě, kam patří. Závodit s nima nikdo nebude...
Mě v tomhle případě nejde konkrétně o ta dvě auta...pouze o to že toto "srovnání" pouze jednim časem vlastně žádným srovnáním není. Prostě pokud chci něco srovnávat tak těch dat musi být více u čehož se musí i eliminovat co nejvíce lidská chyba.
Nebylo Clio na rozjezdu rychlejší Ria? Pokud neprořadil, tak je Rio rychlejší bez diskuze.
suhlas.. ale na druhej strane ved v reale si kazdy vyberie to co mu sedi viac a co sa mu viac paci bez ohladu na to kto je na 400m rychlejsi ... obe auta su svojske zaujimave a kazde ma nieco do seba... nebudu to zihadla ale vo vysledku na bezne pouzitie obe mnohym asi postacia... 😉
u clia sa mi paci ta akasi vizualna svalnatost a za mna stale je to najkrajsi renault ... u ria zase naopak ocenujem tie jeho rovne stihle plochy a akusi sportovy nadych ... obe su moc pekne :yes:
u clia sa mi paci ta akasi vizualna svalnatost a za mna stale je to najkrajsi renault ... u ria zase naopak ocenujem tie jeho rovne stihle plochy a akusi sportovy nadych ... obe su moc pekne :yes:
S GDI nemám zkušenosti žádné, byla to reakce spíše na to, že 3,5k točí málokdo a že to není příjemné.
Určute áno,ale GDI je stavaný,že slušne ide už od 2.000 otáčok.Špičku mám podobne okolo 5000. 😉