Sledoval jsem zivy prenos a show se predvedla na vybornou, interier jako vzdy super (muj nazor), jedina vec ktera mi moc nesedi je ten predek "jakoby z Q7"! Uprimne se vic tesim na novou A6 (S6 a RS6)... Technologicky bude tezit z nove Osmicky (+novinky navic) a myslim ze i design bude vic "sportovni-agresivnejsi"...Navic doufam ze uz konecne uvedou RS6 v sedanu a ne jen jako kombi.. ;-)
lol, tak ja mam asi od dneska noveho hovorcu ! ;-):yes:
btw.: dizajn predku nieje az taky Q7-ovity, je proste trosku ostrejsi, novsi...ale cakal som aj ja este trosku takej lahkosti a menej pompeznosti, ktoru ale asi chcu zachovat ;-\
Ehm no tak trochu konzervativny dizajn okej, ale co ta ergonomia? Dizajn fajnovy ale nastavit za jazdy teplotu klimatizacie - mission impossible. A centralny displej mohli rovno natocit na spolujazdca, vodic z neho aj tak bude mat prd.
su systemy kt su urcene len pre vodica a nie pre to aby mu tam cumel spolujazdec hlavne v modeli ako A8 kde sa vsetko ohladom displayov a pohodlia sustredi do zadu...
dotykove ovladanie bude mat isto nejaku HW odozvu v podobe vibracie alebo niecoho ineho
jj
co byste taky čekali od konzervy >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
a už ste někdy řídili elektromobil?? [odkaz] NE?? no tak to ste póvl, socka kerá může snít 10 let vojetou A8 a čuchat raka [odkaz] >:D >:D >:D
Počkej až se ti u toho tvýho šrotu vysype ta nesmyslně velká televize, kterou se ovládá úplně všechno v autě. Počítám, že se bez dotykový obrazovky nedají u toho křápu ani otevřít dveře >:D >:D
To já jsem tedy celkem zklamaný. Naživo možná bude působit lépe, ale přijde mi, že je ještě ošklivější než D4. Od D3 to prostě jde z kopce. A ten interiér. Volant, panel klimatizace. Přehlédl jsem někde ovladač MMI? V některých ohledech mi to přijde, jak kdybych koukal na načančaný Passat (ten dekor s matlačkou, předek z profilu).
Beru vizuální stránku (a načančaný, protože je materiály jinde). Teď mi došlo, že mi ten dekor vlastně připomíná svým tvarováním a zakomponováním displaye Fabii. WTF? Lichte podkopal mou důvěru už konceptem prologue. Bohužel se obavy naplnily, byť jsem čekal něco trochu jiného.
lol, tak necakal som, ze zrovna ty vyrieknes vsetky moje myslienky, ktore som sa ja neodvazil vypustit cez klavesnicu >:D
"nacancany Passat" - Amen :-!:yes:
Taky jsem na to koukal a říkal si že kdyby tam v předu nebyly ty čtyři kroužky pro..., a někdo mi to ukázal a řekl tohle je nový čínský Phaeton tak bych mu i věřil.
A davaju tam v standarde uz aj smerovky ? Ci to je v nejakom safety packete za vela penazi ?
Lebo vcera som isiel za borcom na A8, co za par km cez mesto ju nedal ani raz :-)
je to klasicke audi... tu nejde cakat nejake emocie ale podla mna je to celkovo tvarovo vyvazene ... zadok je uz kusok "odvaznejsi" aj ked to prepojenie svetiel po celej dlzke je podla mna nieco co mi zrovna na audinu absolutne nesedi
Prave Audi je to ktore sa poti a este chvilku bude potit vzhladom na ich klesajuce predaje. Urgentne potrebovali tuto generacnu obmenu A8 a takisto este A6 kedze to neboli uz adekvatni konkurenti k sucasnym modelom BMW a MB
Ja som mal tiez pozicanu aktualnu A8 na 4 dni. 3.0 tdi. Ja naopak neviem co by som vyzdvihol. To auto nie je absolutne hodne svojej ceny, Bmw a MB su ina liga. To ze koncern pokupi znacky a urci si hierarchiu s tym ze audi bude luxusna znacka neznamena ze je automaticky na urovni MB. Spracovanie a materialy super ale nejaky pocit vynimocnosti? Vobec ziaden... :-)
Je to famozne perfekcionisticke auto pre iron mana. Ale vrchol je a bude vzdy uplne inde. Historia nepusti.
historia je ti v v dnesnom masovom autosvete uz na dve veci.... dnes ozaj uz nepotrebujes ,mat 120 rocnu historiu k tomu aby si spravil nieco tak paradne ako nam ukazala kia stinger ... taka lancia by vedela rozpravat k comu je dobra megahistoria dnes uz
Famózní perfekcionistické auto se super zpracováním a materiály, které je ale absolutně nehodno své ceny, kvůli historii. Aha, čéče, to zní dost promyšleně.
Az se to bude dat koupit s dvanactivalcem jako S Klasse, pak to bude mozne povazovat za rovnocennou konkurenci.
Takhle je to hezke a treba bych si to I koupil, ale proste tomu chybi ten "wow factor", neni to proste auto ktere by si kluci vystrihovali z casopisu a lepili na zed.
Eh? Dvanáctiválcová A8 se dá koupit úplně stejně, jako dvanáctiválcová eskláda.
[odkaz]
A pokud bys chtěl argumentovat tim, že ta nová A8 mít dvanáctiválec nebude, tak bude:)
Co nie je jasne? Je to vyborne auto ale podla mna to stale nestaci na vrchol. Teraz zacnu ako vsetky kapacity sveta sejkovia vlady hotely bohati ludia a atd menit eska za aosmicky? Nezacnu.
To auto je super technicky aj dobre urobene. Ale neni to vrchol luxusu luxus vyzera inak.
A kde je teda problém, ve srovnání s bavorákem třeba to víc drncá, nebo vrže, nebo jak? Zatim jsi psal akorát cosi o historii, fakt je to pro tebe zásadní věc, když to řídíš?
No tak polopate. Ja nemam v A8 ten pocit luxusu a niecoho viac ako v bmw 7 a mb S. Proste to tam neni, je to rovnako velke, motory ok, technikou mozu byt aj pred ostatnymi. Ale moj pocit je ze tam chyba daco navyse.
Tak mi tu napis sam ze a8 je luxusnejsia ako 7 ci S. Podla mna nie je. Moj nazor. A nie nevrzga. Ani phaeton nevrzgal...
Ne, neni luxusnější, ani celkově lepší, je prostě trochu jiná, samozřejmě. Někomu prostě bude vyhovovat třeba víc, nebo třeba míň. Nepochopil jsem tvou poznámku, že neni absolutně hodna svý ceny. Když se jim slušně prodává a je obecně považována za plnohodnotnou konkurenci k S a 7, tak asi teda je, žejo. Snad nejsou všichni ti, kteří si ji koupěj, úplně dementní.
Ok bolo to ostre. A netvrdim ze a8 kupi len dement. Kupi ju milovnik techniky, mlady clovek.
Len som vyjadril nazor ze v triede kde je na prvom mieste luxus a prestiz, tak tam su ini adepti.
len ta predna maska mi akoby kusok k tomu celku az tak nepasovala... ale fotky mozu klamat uznavam... rozhodne sa az nazivo .... :-)
zadne partie s prepojenymi svetlami pozdlz celeho zadku mi kusok propominaju "ameriku" ... a tento detail predsa len zvladaju vozy z ameriky vizualne lepsie [odkaz] ....
kazdopadne ako celok moc pekne auto.. je fakt na pohlad vcelku stihle a ma ladne linie.. chvalim... :yes:
Nechci ti do toho kecat, ale ta propojená zadní světla má a v historii mělo daleko více aut.. z aktuálních třeba Renault Talisman? Že by Lincoln kradl? Nemyslím si :-) A když už, tak zepředu se inspiroval Mondeem/Fusionem, ale to je vlastní stáj, tak v pořádku :-)
aj ta posledna omega posobila este dost americky.. a tusim ze to bola aj zadokolka...k tomu 6 valcov... dnes je to doslova uz taka stara dobra amerika ;-) vedla nejakej insignii
Ano, vždyť Omega se vyráběla i pod americkou značkou jako tuším Caddy ? Jednoho takového jsem potkal i v ČR. Byla to zadokolka. Jednu takovou s v6 2.5 jsem jezdil a bylo to dobré auto.
okopcene to isto nie je... tento styl malo ako pise ozzy hned niekolko aut a ma ho aj dnes viacero aut .. dokonca aj novy sportage ma tie svetla v podstate vzajomne spojene .... zvrchu to sice maskuje chromovana lista .. ale pod nou vidim jasnu svetelnu odrazku ktora prepaja navzajom obe svetla po celej sirke kasne [odkaz] .. trend prepojenych svetiel sa zda sa opat dostava do mody.. a aj megane/talisman/koleos ich takmer tiez uz spojil... len oni si nechali este akoby otvorene zadne dvierka ... a nespojili ich uplne
Konvenční modly Audi si drží jakž takž eleganci a pasuje mi to sem rozhodně více, než ke Q modelům v čele s Q7. Mě se líbí, je to evoluce stávající generace a jistě to bude autem na špičce své třídy :-)
mne sa paradoxne Q7 zacina s tou jej maskou pacit cim dalej tym viac... kdezto tato nova A8 ma taky doslova az skodoradotsny usmev ;-) ... zacina to byt uz kusok akesi vyskerene na pohlad ... ale snad nazivo to bude lepsie ;-) ... rozhodne ale sa mi to zatial aspon z foto paci viac ako to co predvadza bmw 7 s tym jej megarypakom
a este k tomu hlavny multimedialny displej nizko pod centralnymi vyduchmi vzduchu.
No nic, asi budem musiet prezit a pretrpiet aj tuto generaciu, kym nepride uplne nova generacia s celoplosnym HUD ( na cele cene sklo )
...len dufam, ze aj ta bude mat potom este volant a pedale :*)
Nene, přední okno bude display s dotykovým ovládáním, za příplatek dostaneš do ruky gamepad, aby si mohl ovládat auto ;) >:D Měl bys změnit značku >:D Třeba u Dacie je ještě vše v pořádku >:-[] >:D
No prvni co me napadlo bylo:"pozlatko". Ono to na fotkach i nazivo bude vypadat strasne efektne, ale predstava ze se musim pokazde kouknout abych si snizil teplotu, cokoliv zapnul nebo vypnul... to je dost peklo. Zajimalo by me co je k tomu vedlo, jestli jako chteji pusobit futuristicky a tam kde ostatni davaj "zastarala" tlacitka audi da supercool displaye, nebo jde jen o umne maskovani setreni, ktere, a tady nemam strach, muzeme pak cekat i v A6?
Docela rozpacite.
v prezentacnom videu typek komentuje, ze priamo pod prstom citis "mechanicku" spätnu väzbu po tom, ako na nieco kliknes, plus vydava to aj zvuk ako zmacknutie tlacitka.
Taky displej asi nebude uplne z tych najlacnejsich, ale ano, ani ja to nepodporujem. :-!
Predikuju podobnej vývoj, jako Rama s pravym máslem. Nejdřív se všichni můžou posrat z blbýho margarínu, pak najednou zjistěj, že máslo je vlastně dobrý, tak ho začnou do tý rostlinný srajdy přidávat a za pár let si myslim, že Rama s velkou pompou znovu vynalezne máslo.
No a podobně, počkej pár let, začnou se vymýšlet tlačítka..:)
U prologue bych si tipl snahu o futurismus. Tady nevím. Dva displaye nad sebou. Podobně to myslím bylo v nějakém konceptu Golfu, jen to tam vypadalo ještě hůř. Nemá to někde PSA? V A6 se to dá čekat tak jako tak. Stejně tak matlací MMI. A to si člověk říkal, jaký krok vedle je pevný display v A4...
2 displaye nad sebou ma produkcne treba infiniti Q50 [odkaz] , tam je to teda jeste vetsi zlo bo kazdej z tech displayu vypada jako z jineho auta (grafikou, barevnym schematem, fontem...). Takove ignoranstvi k detailu si u Audi, pevne verim, nikdo nestrihne, ale zase co jde infiniti ke cti je to, ze i pres tento setup zachovalo nektere HW tlacitka.
Já jsem věděl, že jsem to někde viděl (v sérii). A že to vypadalo mizerně. Infiniti mě nenapadlo. Ten koncept Golfu byla ještě větší hrůza. Můžeš zkusit Golf CES 2015 concept, mělo by ti to najít.
Matne jsem si ten golf pamatoval, ale ted na druhe okouknuti fotek toho konceptu je to vazne zlo. Kazdopadne vzhled je az to druhe co by me trapilo, ja si nedovedu predstavit ze takove reseni bude 1) pusobit stejne kvalitne a 2) bude stejne uzivatlsky privetive a funkcni. Hlavne tomu a zvlast u vlajkove lodi, kde se setrit musi nejmene, nerozumim.
Nu coz, trapit me to nemusi a tak zustava jen ta zvedavost co toto bude znamenat pro budouci audi v nizsich tridach, ocekavanou A6 pocinaje.
A tos jeste nevedel ze to v A8 uvedou v zivot, mno, asi se mame u VW na co tesit. Sam sebe se musim ptat jestli treba stahovani oken na madle dveri neni prezitek, jestli by taky nebylo lepsi integrovat to do nektereho z dotykacu, ta paka trcici tak nepekne ze stredove konzole jen tak do prostoru tam taky jen zavazi... >:-[]
Jeden efekt to však mělo: Jeskyně s televizemi Mercedesu hned vypadá přitažlivěji. :-)
Naštěstí je to tu mnohem povedenější než v tom Golfu, ale jak píšeš, vzhled není ten největší problém. U Golfu to vypadalo, jak kdyby designeři neměli čas a tak si to programátoři spíchli sami. :-)
Věřím, že tě to rozmrzelo, ale včera jsem si vyzkoušel podobný systém a nebylo to o nic horší než proklikávání se v menu přes multiovladač, dokonce bych řekl, že u některých funkcí lepší než tlačítka na středové konzoli. ;-)
Mě spíš překvapuje vzhled, čekal jsem něco vzletnějšího. Nová A8 na mě působí příliš těžká, nezajímavá, bez nápadu a to jsme u prvních, prezentačních fotek.
Motorizace pak bez připomínky, tohle je opravdu nálož! :yes:
jak casto potrebujes sahat na ovladace? navic to jiste bude mit ovladani gesty a na display tak bude treba sahat mozna tak nazacatku nez si to risic nastavi, zeby ovladani gesty daly do Golfa a do nove A8 ne? >:D
ovládanie gestami aj hlasom sú nefunkčný marketingový nezmysel. Dôvody na uvádzanie podobných nezmyslov sú 3 - prvý zaujať, druhý pôsobiť inovatívne a tretí ušetriť - ani jeden neprináša intuitívnejšie a jednoduchšie ovládanie.
suhlasim. :yes: oproti tomuto aj to bmw 7 vyzera vnutri brutalne dobre.
nebezpecne matlajuce* sa displeje na vsetko, masivne plochy "klavirneho laku", rovnako matlajuce* sa leskle packy a tlacitka, utopene displeje pomaly pri kolenach, ambientne osvetlenie vysoko,skoro pred ocami vodica...
zbytocnosti ako schovavajuce sa vyduchy ci "masaz" chodidiel to uz iba klincuju....
cisty kolotociarsky styl, neskutocny pruser..... :no:
*snad najlepsie to vidno tu youtu.be/f_jw0Jq8cuw, tam sa coho chalan dotkne, vidiet tam otlacok... ci displej, ci obklad, alebo packa pod volantom....
Interiér je hezký. Já osobně nesnáším dotykové displeje v autech, ale na pohled je to hezké, to jo. Zadek zvláštní, ale ok, z boku klasický profil Audi a předek vypadá, jak kdyby někdo shora šlápl na starou generaci a malinko jí rozplácl.
P.S. Kdy už konečně přijdou na to, že by celý předek mohl být maska chladiče?
Ale jinak jsem rád, že budu moct potkávat na ulici další celkem zajímavé auto
Nejsem sice cílovka, ale těch displejů je tam na mě trochu moc. Hezky to má vyřešené MB v E a S a vlastně i v C, kde se kombinují pěkné (designově zdařilé) tlačítka s displejem.
Aby se za nějaký čas nevraceli k původně "špatnému" analogovému ovládání.
Jinak zvenčí 4,5* z 5*.
Může mi někdo vysvětlit ty mild-hybridy? To každý motor bude mít svůj elektromotor a malou porci baterek jako Prius? Autor to hezky nakousne, ale víc nepoví.
autor je asi uplne nemehlo >:-[]
Napise ze je naslapane technologiami ale nenapise nic konkretne. Toz skusim ja:
Kazda A8 bude mat kombinovany 12V a 48V palubny system.
48V je potrebnych na niektore nove funkcie zname uz aj z SQ7 / Bentaygy, teda aktivne el. stabilizatory, riadenie zadnej napravy, prip. el.kompresor ( EAV ). V A8 sa pridava 48V starter / genrator, ktory bude suplovat klasicky start-stop system a bude fungovat "vraj" uplne nepostrehnutelne, pri rychlostiach aj viac nez plizenim-plazenim >:D
Takze castejsie budes plachtit bez zapnuteho spalovacieho motora.
Ano, bude teda dalsia baterka na 48V Li-Ion, ale bude aj klasicke "olovo" 12V - na studene starty - plus teda klasicky starter.
Co mna prekvapje, ze to nedotiahli do konca tak, ako to vyvinul Continental, ze teda ten 48V starter/generator v ich systeme funguje aj ako pomocny motor, ktory umoznuje aj kratku jazdu plizenim-plazenim cisto na el. ... ;-\
Ale mozno nam tuto ficuru prezradia az vo Frankfurte, inac budem troooosicka sklamany :-!
edit.: V galerii vidim W12 TFSI ! Takze bye-bye posledna atmosfera, welcome mamuti "krutak" ( zeby tiez 900 Nm ? ) ako v Bentley :-|
Takove ostre slova, psat autorovi o google prekladech, CtrlC a CtrlV, nazvat ho lůzrem... a sam ani nevedet (narozdil od toho google prekladace) kolik "o" se v tom slove spravne pise. :-)
Osmičku ať si klidně nechaj, já chci konečně toho autopilota. Beru klidně i level 3, když to bude fungovat na dálnicích a libovolných 4pruzích, tak to beru hned.
Ja by som nebol taký tvrdý, ale je pravda, že aj ja vnímam, že Audi už od novej Q7 akosi dizajnovo prešľapuje na mieste. A8 má byť trendsetterom, ale tu žiadny dizajnový nový smer nevidím, len preváranie dizajnu Q7, ktoré zrovna dizajnom neboduje (viď oneskorenie predstavenia z dôvodu nespokojnosti s dizajnom).
S Q7 v tomhle ohledu nemám problém. Sice není pohledná, ale byla to celkem zdařilá evoluce. Vytkl bych snad jen ten zadek, světlomety/ víko.
Odložili i představení A4. A kdo ví, jak to původně vypadalo. Možná by se nám to líbilo víc. Že se to nelíbilo někomu ve vedení, ještě neznamená, že by se to nelíbilo mně. Viz ten kolotoč kolem e-tronu.
Já s Q7 problém nemám, i když vzhledem nijak nenadchne. Ale A8 je pro mě vyloženě zklamání - jak píšeš, má udávat směr, ale masku tedy vidím jako nejhorší co kdy byla, a zadek je taky podivný. Interiér vypadá krásně, ale nechtěl bych ho. Směr Volvo?
A volant bych vyměnil za volant kteréhokoliv konkurenta - kdo ho proboha namaloval?!
Ale já nepotřebuji žádný odvaz. Když sleduji vývoj A4/A6/A8 od jejich začátků, je to stálý vývoj, a snad kromě A4 druhé generace vývoj k lepšímu. Pokaždé jsem si mohl říct - tohle nový auto se mi líbí víc než starý.
U tohoto auta bych řekl, že nebýt masky a zadních světel, nepoznal bych, že jde o novou, a obě změny jsou podle mě křečovité - nebyl nápad, ale musela být změna.
Toť můj pohled bychaře, samozřejmě jen na vzhled.
To je velice jednoduché. Jedna osůbka, která nemůže Karlíka vystát tu má tři nicky. A obvykle si přihraje tři hlasy a Karlíkovi zase tři hodí. Mně už taky přihazuje. Co bys čekal od pííííp...
Nikdy me neprestane fascinovat to co lide kritizuji. Predem rikam, ze nazor na design je vec kazdeho jedince! Ale prijde mi, ze nikdo vlastne nevi co chce!!
1.Kazdy chce aby nove auto bylo nadcasove a vypadalo jako Lamborghini nebo Ferrari, ale kdyz tak vypada tak je to silene neprakticke, prehnane a nebo se to k vozu takove tridy proste nehodi!
2.Pro interier plati to same, alekdyz prekypuje technologiemi, tak je to znovu neprakticke a chcete zpet spoustu tlacitek, ktera ale zase pusobi zastarale.
3. Kazdy by chtel auto, ktere by s nim komunikovalo, byl jizdne(ridicsky) zajimave/zabavne asi jako Porsche GT3/BMW M3 E92 nebo Ferrari 458 Italia, jinak je proste nudny/sterilni/nekomunikativni, ale kdyz je prave takove, tak vsichni tvrdi jak se to na nase silnice nehodi, jak je to nepohodlne a take (svete div se) neprakticke!
4. Kdyz to nabizeji s 8 ruznymi motory V4/V6/V8/V12 (benzin/nafta), tak kdo to bude kupovat, ma to moc koni, kdo to ma zivit atd...ale v pripade, ze nabidka cita pouze ctyri motorizace (V4 a V6), tak je to zase moc malo, k autu tohoto typu se to nehodi atd..
To proste neni normalni... >:D:no:
Spousta lidi by si zde mela uvedomit co vlastne chteji, zda agresivni (ale neprakticky) design. Zda daji prednost jednoduchosti a spouste tlacitek, nebo modernim technologiim za cenu snizene prakticnosti a nebo zda chteji auto ktere rano nastartuji a budou s nim jezdit do doby dokud jim nedojde benzin, protoze je to na okruhu ci okreskach neskutecne bavi i na ukor "nepohodli", nebo naopak chteji auto ktere ujede z Cech nekam na dovolenou 1000km na jednu nadrz a pritom bude pohodlne pro vsechny cleny posadky!??
Vypada to ze chcete to co Pejsek s kocickou, nahazet jen to dobry, ale vysledek by si proste protirecil...
To je duvod proc tu mame spoustu kategorii vozu, na vyber z nekolika motorizaci i vybav... At si kazdy vybere co uprednostnuje
1) Nevim co ma nadcasovost spolecneho s ferrari, ale to ze lidi z toho preslapovani audi nejsou nadseni chapu. Ostatne staci kouknout na minulou a soucasnou S Klasse a tam nejake cinkrlatka nebo prvoplanovy design nevidim, taky vidim jen luxus a eleganci, jen v hezcim kabate nez toto preslapovani Audi.
2) Na mne tlacitka rozhodne nepusobi zastarale. Naopak, spravne provedeny manualni ovladac je teprve ten kumst luxusu, ktery zadny display nikdy nenahradi. A prave v tomhle Audi vynikalo. Vysledny moderni dojem pak samozrejme lze navodi i v kombinaci display+tlacitko, staci vhodne zvolit mnozstvi, umistneni a design. Takze i tady se pletes.
3) U teto tridy aut mi tahle poznamka prijde uplne mimo.
4) Nevidim tu jediny negativni komentar na to ze se A8 bude nabizet s sirokou paletou motorizaci (ikdyz tu V4 o ktere pises tam asi nenajdes).
Ja mam naopak z diskuse pocit ze lidi, ikdyz v drtive vetsine (me nevyjimaje) jen bychari, ved co chteji. Nekoho nepotesil vnejsi vzhled, jineho vnitrni... kazdy ma holt ten svuj ideal postavenej jinak. A diky bohu za to, kdyby se nam vsem libilo to stejne tak vsichni jezdime v jaguarech. >:D
Myslim ze i ty jsi nepochopil jak je to mysleno. Stravil jsem hodne casu za volantem hlavne superpostu vsech motorizaci V6/V8/V10/V12 a to atmo/kompresor/turbo, sam se venuji studiu designu vozu v Londyne a proto myslim ze vim o cem mluvim. I ono eSko od Mercedesu mi proslo rukama a mohu rict ze prave ono bylo je pro mne jedno z nejpohodlnejsich vozu teto kategorie (a to mohu porovnat prave s modely A6 (posledni dve generace), A8 (posledni dve generace), MB E (posledni generace) a BMW 7 (posledni generace). Jedine co mi tam vadilo bylo nizke rozliseni displaye a jejich silne ramecky a fakt ze se vuz naklani/houpe az moc, co se ale pohodli na dalnicich tyka, tam na vybornou..
Ten komentar vyse je myslen z hlediska vseobecnosti (ne jen teto A8 a tohoto clanku)... Je to psano jako fakt, ze nekdo v jednom clanku hovori ze ty tlacitka uz pusobi zaostale a ze konkurence uz to ma ovladane pres diplay(dotykove), ale v dalsim clanku o tyden pozdeji to prave kritizuje ze je to neprakticke... Nekdo jiny zase ze tohle auto neni pro ridice, ze je to jak vlak neboli z mista A na misto B (proste nuda), ale v tom dalsim uz napise ze to sportovnejsi auto je zase nevhodne u nas v CR, vykon nebude kde vyuzit atd...
Pisu to vseobecne, protoze si vzdy nekdo protireci...
A jak jsem napsal, design je na kazdem z nas co se libi a co ne. K tem tlacitku atd, ja treba zboznuji interier nove R8, s temi vydechy klimatizace a jejich jednoduchym ovladanim. (Jednoduchy a presto nadcasovy)
To ze Audi posledni dobou meni sve charakteristicke rysy u jednotlivych modelu je normalni, respektive jsme zase u toho. Kdyz uvedou novy model, tak to pujde jen dvema smery. Prvni bude ze design se az moc odklonil od typickych rysu automobilky a nebo v druhem pripade ze jde pouze o "facelift" a vsechny modely znacky vypadaji stejne ;-) (Stejny problem maji dnes i MB a BMW)
co ty studujes ? Ja teda niesom Čech, ale toto...:
"... ze vym o cem mluvim." Takze ty "vys" joooo ? >:D >:D >:D >:D
Stary moj, aspon si odpust taketo tvrdky, potom ta tu budem moct brat apson trosku vazne.
Chvalit sa, ze kolko akych vozov si mal pod zadkom dokaze kazdy, ja som sedlal tiez skoro vsetky tebou vymenovane konfiguracie motorov, akurat ze v tych supersportoch mi "chyba" V12. ( Max.V10 u mna, noooo .. ;-\ )
Asi mas problem s vyjadrovanim, ale pliest piate cez deviate a v porovnani komfortu dat do jednej vety A6 a S-kladu, no klobuk dole... >:D
blaa, blaa..."Pisu to vseobecne, protoze si vzdy nekdo protireci..."
z teba by sa jeden poßral >:D
Dokazes jednou vetou napisat, o co ti vlastne ide ?
Je podla teba tato "Audi-cesta" OK alebo KO ? Lebo som sa v tebe trosicka stratil >:D
AUDIRS6 - Ale notak, ze v komentari o 500 slovech udelam chybu, kterou opravim buhuzel az po tvem 5ti-se***vem intervalu na refresh stranky je opravdu otresne! Divim se ze jsi jeste nezacal kritizovat ze nepouzivam hacky a carky (pro info - anglicka klavesnice).
To ze jsem napsal, ze uz mi rukama prosli vsechny typy motorizaci a ze studuji design neni mysleno jako "vychloubani" (kdyz ti novinar v recenzi na vuz napise, ze kdyz ridil konkurenci a proto ma moznost porovnat, tak ho budes mit za vejtahu?), ale jako fakt ze mam s cim porovnat a to jak po technicke tak po designove strance.
A to ze jsem zaradil A6 a MB E do vyberu s A8, BMW 7 a MB S mi zas tak divne neprijde kdyz to jsou vozy s vysokym komfortem.
->
To je jako kdyz si budu chtit koupit rychly auto a ve vyberu mel 458/570s/R8 a GT-R, vsechny temer totozne casy na okruhu a ty mi vycital ze GT-R neni supersport s motorem uprostred a proto nesmi byt ve vyberu, ackoliv dle meho parametru (rychle auto/cas na kolo) tam proste patri..
Ja jen reaguju na ten tvuj povzdech z puvovniho komentu, kde to uzavres "ze to neni normalni". Ja ti oponuji a povazuju to naopak za naprosto normalni.
Ted pises o clancich, tak se bavme o clancich: On ten clanek nevyjde jen tak, napise jej nekdo, ten nekdo je clovek a jako kazdy jiny tam odprezentuje jen svuj nazor. Nejsme vsichni stejni, tak asi tezko ocekavat nejaky konsenzus v hodnoceni neceho tak subjektivniho jako je "dobre auto". A nema s tim nic co delat pejsek a kocicka. Z podstaty veci neni mozne se zalibit vsem.
Pises ze "Spousta lidi by si zde mela uvedomit co vlastne chteji", ja vim naprosto presne co chci. Pak prijde nejaky Karel a ten bude zase naprosto presne vedet co chce on, a treba to bude presnej opak toho co chci ja. A svet se nezbori ani pro mne, ani pro Karla a dokonce ani pro Audi. :-)
Foe - To je ale to o cem mluvim, neni mozne se vsem zavdecit. A i ja souhlasim s tim ze je jen a jen dobre ze je kazdy jiny s vlastnim nazorem a vkusem. Jinak by to na svete bylo jak za komunismu. To co jsem napsal, bylo mysleno ze je nekdo schopen tvrdit ze A je spravne, ale kdyz je najednou za A, tak chce moznost B. ;-) Tim bych to ukoncil, nema cenu se hadat. Nakonce jsme se stejne dopracovali k tomu co bylo myslenkou uz od zacatku a to ze neni mozne se zavdecit kazdemu! :-)
Tak pokud to od zacatku myslis tak (a vazne jsem to z toho nepochopil), ze jeden a ten samy clovek chce nejdriv neco, pak kdyz to dostane je to zase spatne a chce znovu to prvni, co bylo spatne puvodne...
...pak ano, takovej clovek nevi co chce. Ale tak i zde budme tolerantni, komu z nas se to obcas nestane? ;-)
Já to tak pochopil. Jen nevím, kde to tu vidí. Až na nějakého toho komedianta, který pobaví názorovým veletočem, mi nepřijde, že by si tu lidé běžně stěžovali na jedno a za týden otočili. A dovolím si říct, že jsem se tu diskuzí něco načetl.
To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
Motor podélně před přední nápravou stále zůstává - přesto nejede vlak.. A i když Audi již mnohé na potlačení tohoto neblahého vlivu na jízdní vlastnosti udělalo a dokazuje to i v porovnávacích testech s jinými značkami s odlišnými koncepcemi pohonu, je to jen zmírnění. Podstata zůstává. A ta řidiče zradí, když to nejméně potřebuje.
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
Domnívám se, že to není pravda. Na druhou stranu souhlasím, že pohon zadních kol je znakem luxusní třídy. Nicméně u Audi máte volbu permanentní čtyřkolky, a to je myslím dostatečně luxusní volba.
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
Nejde tak ani moc o to, co je znakem luxusní třídy. A už vůbec ne o to, že by to byl zrovna pohon zadních kol. Tady jde o vystrčený motor před přední nápravu. S tímhle do budoucna Audi nemůže jít příkladem - jak tvrdí!
Můžeme rozebírat, jak je přední pohon s přiznávkami zadního dobrý - což Audi používá - a jak dokáže Audi díky převaze předního pohonu držet v zatáčce stopu vedle zádí driftujícího Mercedesu (na společné trati se stenými rychlostmi), ale to pořád neobhajuje vystrčené těžiště motoru před přední nápravou. Běžný provoz totiž není předem plynule projížděná sourodá dráha se špičkovým řidičem - v dynamicky nenadálých situacích, podtrženými nepravidelnými změnami povrchu atd., Audi amatéra nemusí podržet. To má zapsáno pod kůží.
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
Motor vystrčený před přední nápravu bude vadit čím dál tím méně, protože ty motory budou v rámci hybridizace stále menší a menší a proto i lehčí... V dobách V10TDI a podobných nesmyslů to byl fakt velký (rozuměj těžký) problém...
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
lol, to tu budes Vaculika tahat az do dochodku ? 8-s
medzi tymi V8-ami - benzin / nafta, bol a je rozdiel cca 20kg. Tak prosimta uz nebluzni. >:-[]
Som zvedavy, ako by dopadol pokus, keby som ti do motoroveho priestoru tebe znameho auta, pridal 20kg zavazie. No easy - ani by si o tom nevedel ! >:D
Proste zabudni na tie zvasty a Vaculikom sa tu pri V8-ach uz neohanaj. Ked budes klavosit o 2.0 TDi, necham ta tak, to mi je jedno.
btw.: Ze rozlozenie hmotnosti jo ? No co myslis, ako na tom asi bude tato "Osma", kedze je vraj celkovo trochu tazsia a ma vzadu este dalsiu baterku ( 48V povinne vo vsetkych ), ale v prednej casti sa este viac pouzilo lahsich materialov ?
len tak si typni %. Za mna cca 53:47 predok:zadok.
RS5 ma 52:48 a ta nema vzadu 48V baterku.
Plus, predpokladam ze novinari dostanu pod zadok verziu s riadenymi vsetkmi kolesami, takze o nejakych tazkopadnych jazdnych vlastnostiach asi citat nebudeme :-)
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
Do tvýho? To bude asi brzy ne? :-)
Smutný jak seš nepoučitelnej = a blouzníš a blouzníš ;-)
Nemusíš rozebírat že to vůbec ale vůbec nechápeš = no někdo jo a Vaculík to pěkně rozebral odůvodnil a vysvětlil :yes:
Že ty nad to nadřadíš ideologii = nojo tak to holt chodí >:-[]
Rozložení hmotnosti neni jen % na nápravě ;-)
A zapomněl si eště na těžiště = poručíme větru dešti prostě nefunguje = ověřeno eště z dob Sovětskýho svazu >:D
Nechci ti radit ale mnohem lepší než auta hodnotit způsobem: Audi dobrý všechno ostatní špatný = je vzít to přes tu fyziku a konstrukci a tak.. :-)
Luxusní třída nabízí opravdové zázraky techniky a elektroniky zvláště. Myslím, že nabídka D3 je nyní hodně vyrovnaná. I když králem třídy pravděpodobně zůstává esko, baworácká sedmička ani audiho osmička se nemají za co stydět.
Nicméně mě napadá, že posouvání hranic elektronické výbavy těchto vozů zdaleka přesahuje limity jejich praktické využitelnosti. Už jen nastavování asistentů zabere tak dlouhou dobu, že se jím asi nikdo nebude příliš zabývat.
Z toho důvodu pak oceňuji důraz, který kladou MB i BMW na kvalitu a parametry jejich pohonných jednotek: v tomto bodě, zdá se mi, Audi zůstává poněkud pozadu. Ale možná se mýlím, možná jen neinformují dostatečně o technickém pokroku v oblasti jejich motorů a převodovek...
Neviem, či je A8, ktoré má (i bude mať) benzínové V6, V8 a W12 a naftové V6 a V8 je nejak pozadu. Skús napísať, v čom. Pre niekoho môžu byť pozadu 7er a S-trieda, keď napr. nedokážu ponúknuť ani dízlový osemvalec.
Je to pro ně příliš drahé. >:-[] BMW má alespoň jednotku o porovnatelném výkonu, ale ti ostatní žádnou výmluvu nemají. Na druhou stranu, bavíme se o vznětových motorech. Ty jsou pro kolenovrty, jak by napsal topten. :-) No sweat.
Nemyslím, že oznámené pohonné jednotky a jejich parametry
V6 TDi 210 kW
V6 TFSI 250 kW
V8 TDI 320 kW
V8 TFSI 338 kW
W12 430 kW
V6 TFSI plug-in hybrid 330 kW
by nestíhaly konkurenci, navíc přijde ještě verze S8, která bude někde nad 600 hp. Jediná oblast kde A8 zaostává je absence "luxusních" čtyřválců, které používá konkurence.
Motory jsou známé, hybrid je nový (označený jako E-tron) s V6, systémový výkon 450 hp, 700 Nm, dojezd na baterky 50 km. Čtyřválec jako historický omyl v této třídě je zapomenut.
Z hlediska počtu (spalovacích) válců a jejich celkového objemu nikoli (bez debaty)!
A to je přesně to, o co mi logicky šlo od začátku, o nic méně, ale taky o nic víc...
Mně osobně ta motorizace celkem dávala smysl třeba pro hotel, už před lety jsem však slyšel, že to byl omyl a v další generaci bude šestiválec, pravděpodobně schopný běžet v Millerově cyklu.
Tak toto se dle mě Audi příliš nepovedlo , ostatně jakou spousty jiných věci. Chtěla jsem si Audi zkusit , tak mám SQ7 a budu ráda až se toho příští měsíc zbavím. Předtím jsem měla právě i A8 a Audi je prostě takový ,,rádoby lepší" Volkswagen. Není to tiché,ve vnitř stále něco křupe. Jediné co jsem si opravdu pochvalovala je vzduchový podvozek. A to , že dám do zádi 3 malé děti.
Máš to těžký :-) Manžela chce zradit Ferrari výrobou SUV, ty se musíš drkotat s tou hlučnou osmiválcovou plečkou od Volskwagenu... A pak, že bohatí mají lehčí život.
To co jsem psala výše, nekvalitně zpracováný interiér , nezajímavý interiér, špatné odhlučnění, zrychlení také není žádná hitparáda, sedačky nekomfortní, zastaralý navigační sýstem , atd atd ... všechno se mi vypisovat nechce.
čumáčku a když vás penízky netrápí, tak pročpak kupujou chrochtu?
a ty ostatní věci, no když si dám jídlo v hospodě, tak se dopředu ochutnat nedá, ale to co popisuješ to jste snad už mohli zjistit na salónu:)
Já bych po 7 tisících řekl, ze zrychlení SQ7 je v pohodě. Nebo spíše, ze tato motorizace by měla být základ u rady Q7. Proste si nedokážu moc představit základní V6. Problém mého kusu je ve výbavě. Mám tam toho "privela". Takže hmotnost šla dost nahoru a mám dojem, ze se pod pět nedostanu.
Když jsem viděl na videu elektrické vysouvání 3. řady sedadel nebo el. výsuv tažného, tak už mě to svádělo k ťukání na čelo.To je docela extrém. ;-) (netvrdím, že to máš v autě ty).
Ale jo, jenomže manuálně výsuvný tažný zkrátka vypadne po zatažení za páčku a ty ho nohou bez námahy dáš do správné pozice. Ultra snadné i pro úplné kopyto, žádná námaha, a rychlejší než el.
Nechci moc filozofovat, je fajn, co všechno se dá koupit, ale některé věci, nahrazující ultrasnadný úkon ultrasložitou automatikou..... nedegenerujeme jako posádka vesmírné lodi ve Wall-e? ;-)
Já nikdy TZ na žádném autě neměl a tak jsem vlastně ani nezískal tenhle návyk. Minulý týden jsem poprvé tažné použil a šlo to bez trablů.
Degenerujeme a pohodlníme, o tom žádná ;-)
Vyjma Laguny jsem měl a mám TZ vždy...... nikdy jsem ho nesundaval .... Lepší parkovací asistent po Praze bys pohledal....a hlavně funguje i pro ostatní řidiče, pokud zrovna auto stojí na parkovišti :-)
To bude dane aj stylom jazdy. Mam standardnu V6 a plne mi postacuje. Asi to bude pribudajucimi rokmi ale nejako som stratil potrebu sa niekam nahanat a okrem toho vsade na nas cihaju chlapci s radarmi. Je mozne ale ze keby som skusil SQ7 tak neodolam. Chvalabohu, ked som ja kupoval tak este nebola v ponuke. :-)
Můj styl jízdy je hódně na pohodu... Tady jsem jel do Poděbrad... Dlouhodobě kolem osmi. Takže já nemám potřebu někomu něco dokazovat a ukazovat. Jedu tak nějak s okolním provozem...
Tak to je velmi slusna priemerka, ja mam dlhodobu zvycajne medzi 8-9l , pravda vela km je v meste a efficiency mod nevyuzivam lebo hned po nastartovani vypinam start/stop.
Inak podla mojich info bude mat aj FL Q7/SQ7 dotykove ovladanie ako A8. j
V dalsich autach z koncernu nas dotykove ovladanie uz neminie, ale co poznam ludi co s tym pracuju tak je to dobre a oni by uz klasicke gombiky nechceli.
Spotrebu cez PP som specialne nepremeriaval ale cca to sedi.
Zrychlení na stovku za 4.8 žádná hitparáda na více než dvoutunové SUV? Nerad bych Vás madam podceňoval, ale na to, že s tím umíte jezdit jen rovně, to myslím stačí až až:) Předtím jste jezdila s Nissanem GT-R? A teď si s Vámi osud zahrál ošklivou hru a nadělil Vám tenhle křáp?
teta, trepes.
Q7 / SQ7 ma absolutne najmodernejsiu navigaciu kde len reakcie nacitania map ma rychlejsie BMW v ich i-drive. Tot vsio.
Vrzganie interieru, spracovanie - rovnakost spar medzi materialmi, kvalita materialu, spätna väzba v odpore ovladacov, haptika, akustika... - v tomto vsetkom dava Audi lekcie konkurencii. Mam aktualnu Osmu a absolutna spokojnost, takze mi tu netrep :-!
Kolega si pred skoro 2 mesiacmi revzal SQ7, a to je este vyssie technicky, nez vybehova Osma. A vsetky popisane klady na nu 100%-ne platia.
Ale ja ta nepotrebujem presviedcat, hod mi inzerat kde ju predavas, - tu SQ7-mu, kolegova ma tak nadchla, ze az !
A kedze by sa mi obcas jej terenne schopnosti hodily...ale ok.
Daj sem inzerat, kuknem, pokecame :-!
Já jsem si taky koupil SQ7 a jsem fakt dost nadšený. Výkon je dostatečný a interiér? Já nevím, viděl jsem teď jednu černou SQ7 v Panenskem Týnci. Úplně holá S-line.
Plzeňská značka. V tom základu to fakt nepůsobí dobre. Stačí ale pustit další milion a mas interiér docela pěkný. A SQ7 je v prve radě SUV, zadní sedadla proste nejsou jako v S class. Cele je to dělané na praktičnost. Nevím, proč jak ji někdo muže řadit někam do super luxusu. Na to bude možná Q8
Milá teoretičko (jak moc mi někoho údajně stejného pohlaví argumentačně připomínáš). To co zde píšeš jsou tak nebetyčné plky, že ani vzdáleně nelze uvěřit tomu, že by jsi daná vozidla vůbec kdy řídila. ;-)
Kdyby sem šly chodit fotky , dala bych je sem , ne počkej, vlastně nedala. Nepotřebuji , někomu na netu dokazovat , ze to tak je... ;-) napsala jsem svůj názor na své auto , to , ze ty to vidíš jinak je věc druhá , ovšem je mi to úplně jedno , protože někdo jako jsi ty se vždy najde , holt těm kdo se mají se dnes v této zemi nepřeje.
Znovu se pleteš, už od prvního příspěvku. Vůbec jsem neřešil majetkové poměry a ani bych si to nedovolil, to jak reaguješ je jen dalším střípkem do mozaiky "Nevím o čem mluvím, ale mám potřebu se vymezit". ;-)
BTW, pár Audi jsem měl a i ty, které byly užívány zaměstnanci se vyznačovaly...precizním zpracováním bez lomozu, skřípáni nebo vrzání.
Prostě jsem so to chtěla , zkusit strašně jsem prosila manžela o SUV , tak pořídil toto , nevidím na tom nic špatného. Spletla jsem se ve značce a auto jde příští měsíc pryč. Ano nedala jsem do auta ani korunu. Já si tady nevymyslim , takže to klidně přiznám.
Dobře, a teď mi ještě prosím řekni, co jsi řídila předtím a co budeš řídit teď, co bylo dostatečně rychlé, mělo to kvalitně zpracovaný interiér a vůbec - bylo to podle tvých představ.
Ty ale jen teoreticky = to reálný srovnání by tě taky srazilo do kolenou >:-[]
[odkaz] myslim rok 2004-5 = benzínovej šestiválec asi i díky těm sklum fakt dobře odhlučněný = za ty peníze superbomba. Jejich českej šéf měl tehdy pašíka B5 2.8 V6 30V = sám nechápal :-)
Chceš mi říct, že Citroen C5, všechna čest jeho pohodlí, bude ve všech ohledech lepší, než třeba nová vrcholná A8? >:D Nebo, jak to mám chápat?
A jestli srovnáváš s Passatem B5, tak ti docela i věřím, ten sice nebyl tak udrncaný, jako novější VW, ale do zatáček se mu dvakrát nechtělo. Než Passat byla na palubě tiší i má tehdejší dobová Laguna II Dci ;)
A8 jde trochu mimo mé možnosti a tudíž i zájem, maximálně jako plakátovec....ale to jsou i krásnější auta.
Passat B5 byl dle mého názoru velmi dobrým vozidlem, jen se o něm rozšířilo hodně tzv "urban legends", nebo spíše "countryside legends" v našem českém pojetí >:D
To auto bylo pro VW vstupenkou do "supermainstreamu" a pěkný kus dodnes vypadá dobře, ale že to nebyl sportovec, že TDI v něm znělo jako traktor je fakt :-) Ale může být hůř... B6 kupříkladu >:D Dodnes jsem rád, že jsem ho tenkrát nekoupil....
do pikače, čo este nespis a znova tu spamujes ? :-!
"No dle mého a třeba toho Vaculíkova názoru nebyl ani dobrým vozidlem"
mam sto chuti toho Vaculika kontaktovat a nech sa vyjadri k tomuto tvojmu zvastu !
A8 dokazala vyhravat porovnavacie testy proti S-klade a 7er a ty tu napises takuto .......
btw.: Palce: ako som to uz davnejsie povedal, nahodne som na to prisiel aj ja, ze ako sa s nimi da cachrovat. A ano, ked sa robi v noci reset servera, tak sa to potom uvedie do normalu.
Ale dovtedy si uzi par :no::no::no::no::no: odo mna !!! :-!
palce rozdavam extremne zriedkavo, ty si sa pytal, ci sa to este da, tak som ti ich tam tentoraz zopar nasolil, nech vidis, ze to este stale funguje. To len taky dokaz miesto slubov ;-)
Zajtra po polnoci tam bude uz len "realny" stav - teda od kazdeho diskutera len 1.
Potom si budes vediet urobit obraz, kolkym ludom tvoje tliachy vadia a kolki tebe podobni vypatlanci sa tu este pohybuju >:-[]
S Vaculikom by bola zaujimava debata, problem je, ze ja si viem jeho slova spravne interpretovat na rozdiel od teba. Vid aj ten test co tu Gvick2 postol a na ktory si sa ty odvolaval.
Oni v té slavné diskuzi kupodivu VŠICHNI kromě tebe viděli nadšený test spokojeného Vaculíka, který našel pár drobných chyb. Gvick2 myslím tenkrát psal (když dal k dispozici naskenovaný test), že Vaculík nad autem slintal nadšením jak Pavlovův pes. Jediný ty jsi z toho vyčetl něco úplně jiného.
Ale na to je tu od tebe každý zvyklý.
První Gvickova věta když dal ty odkazy byla: Pravdu mají oba :-)
Toho Pavlovova psa = si už fakt přehnal >:D
Je to dokonce přesně naopak = 3x testoval motor V8 TDI a 2x naprosto nadšeně. V A8 = no ale to už víš >:-[]
Nebo si stáhni klidně jen tu 4 stranu textu a přečti si popis co auto za jízdy a při brždění dělá = to je v třídě LS, S-Klasse atd. prostě odstřel. Máš to tam včetně zdůvodnění = motor a jeho uložení. Že to tvoje hlava odmítá přijmout = to je jiná věc ;-)
Odkdy kvalita a počet prodejů spolu souvisí? >:-[]
Ten Passat má jednu věc, co už dnes auta nemají a vlastně i dost konkurentů té doby také ne... byl ještě poctivě udělaný, a když si zvolil správnou konfiguraci, tak nesmrtelný, hlavně po motorické stránce.
Pro velký počet aut na trhu je snadné sehnat díly a levně, pro jednoduchost motorů TDI je i servis levnější (sám vím, kolik stály součástky na dobový, kultivovanější commonrail oproti tomu TDI) a že měl měkké nápravy? Vyměníš a jezdíš dál, dokud ho neukradnou a nešoupnou do Polska, nebo na Ukrajinu >:D
Podívej, kolik jich ještě jezdí a dobové auta ( myslím konkurenty co se tu prodávaly), jsou buď na vrakovištích, nebo shnily na prach. Myslím, že právě v tom byl unikátní a ani samo VW už tenhle recept nezopakovala a jentak nezopakuje.
Dáváš přednost levnejm řešenim před sofistikovanou nápravou? Já myslel že to je základ auta platící před 10 lety i dneska = asi sem v tomhle stará škola ;-)
Nebudu se tady přít, jen si myslím, že proti Audi dost zbytečně zbrojíš, navíc to ani nejsou konkurenti jak z hlediska ceny, tak i třídy a nakonec i klientely... ostatně i věkem se nepotkávají :-)
Jedním z tvých problémů je, že Vaculíkovi názory jsou dohledatelné. Když tenkrát Gvick2 dal naskenovaný Vaculíkův test A8, každý, kdo si ho přečetl uviděl, jak s jeho vývody extrémně manipuluješ.
A přesto to sem taháš dál, nejmíň 1x za měsíc musíš začít mlít o A8 a Vaculíkovi.
Seš primitivní forma života, parazit, co nedokáže žít bez toho, aby se o někoho opíral.
Vaculík i MT si to kupodivu nechávají líbit. Asi - orel much nelapá.
No víš.... v tom Týnci jak jsem psal... Mám pocit, že tam byla nějaká drobná dáma - blondýna a myslím, že ta černá SQ7 z fotky byla její. To by byla dobrá náhoda, kdyby to byla slavná Lucy.Lu ;-)
No, já jo, ale taky já nemám vrzající SQ7.... myslim, že barvení je pod její úroveň, tam to bude komplet plastika včetně novejch vlasů.... manžel to zaplatí ;)
Achjó my se "máme" a vy nám všichni závidíte:)))
Lucinko, SQ7 je pro mně totální nesmysl, nemám rád SUV, ale těžko můžu popřít, že je to hodně rychlé auto. Tvoje velkopanské řeči - ano, není problém ohrnovat nos nad čímkoliv, ale řekni mi, až to auto prodáte, jaké dostaneš náhradou místo něho? Aby bylo rychlejší, tišší, kvalitnější zpracováním? A v čem jsi jezdila předtím? A ptát se kolik korunek jsi na to autíčko dala ty se nebudu, to sem nepatří:)
Stealthe, četl jsem diskusi na Streamu pod V90 a musím říct:)))
"Já mám a stálo to tolik a taky mám tamto za tolik a tamto za tolik"
"A jestli nemám pravdu tak ti pošlu milión"
A taky jak tě tam hned někdo seškrábnul a ptal se, jestli napíšeš taky něco k testovanému autu:)
To víš, je to hrůza.... to je to moje ego... Ale víš co, nemám ani milion, ani sto tisíc, fakt teď ne... Ale žiju a rozhodně mě docela štve, jak mi někdo napíše, že jsem odborník na auta... To jsem fakt v životě neřekl Migu, proto ten hloupý milion.
Možná se fakt budeš divit, ale nesnáším vychloubání se, i když to je proti tomu, co píšu. Fakt to nemám rád. Když napíšu, že něco mám... Migu... to fakt není první příspěvek, ale vždycky reakce na nějakého troubu :-)
Na druhou stranu, co tam vidíš vadného? Když něco mám, podělím se o zkušenosti, v čem je problém? Nebo je problém u tebe a tvé přecitlivělosti? ;-)
Já mám v autě příplatkový audio systém s 23 repro za 181 tisíc
Pořád dokola ti samí internetoví poseroutkové a ufňukánci. Nechme je být, oni si dají pivko, přemaštěný salám, otevřou si Blesk a dají pokoj...
Pokud mi najdete jediný příspěvek, kde jsem se označil za odborníka, tak vám pošlu na účet milion korun
Testy běžných aut mě neoslovují, nedokážu se třeba podívat se zájmem na i30.
Já jsem si pořídil první šestiválec v životě před rokem v modelu M3 F80 a musím říct
a přecitlivělá reakce dalšího účastníka diskuse:)
Co kdyby jednou pro vždy Acelerace Videoblogy přestal spamovat a alespoň jednou dal konstruktivní příspěvek na auto které se testuje. Bez těch já mám V8, já mám BMW M já mám makové a takové....to už všichni tady víme jaká jsi hvězda!
Fakt mě iritují po 100x číst stejné nesmysly.
...a já netuším, protože jsem si tu diskusi přečetl náhodně, jestli to tam opravdu opakuješ pokaždé, možná ti křivdí:)
Jojo, v pohodě. Já vím, že tě baví provokovat a pozorovat potom reakce. Dost to vytrháváš z kontextu ostatních příspěvků, ale to se dalo čekat.
Takže, nebudu už reagovat (a dělat ti radost). Tomu Michaeli Jochovi (kdoví, jestli to nejsi ty sám :-) ) jsem se omluvil. Myslím, že jsem to fakt přehnal. Možná jsem chtěl být zajímavý. Musím se nad sebou hodně zamyslet. Tak díky za upozornění. ;-)
Tady je to asi úplně jiný Stealth.
Ten co psal tam pořád "mám mám mám"
a ten co píše tady zase "nemám nemám nemám" ;-)
řeknu to jednoduše pane: člověka, kterýho berou auta na nich zaujme třeba to jak jezdí. u tebe mám pocit, že je daleko důležitější, kolik stojí a jestli to ostatní vidí...
Asi proto si dávám na auto vždy ty nejmenší kola :-)
V tvém příspěvku je jedno slovo extrémně důležité. To slovo je "pocit"
Jenom nevím, proč se diskuze o Audi A8 vlastně stočila právě na toto téma. Na jednu stranu se bavíš pod testem V90, ze nemám nic k tamnímu tématu (můj originální příspěvek - tedy ne reakce na podiveni se, ze ve V90 je 19 repro, což diskutér bral jako současný vrchol a já ho upozornil, ze v mem autě je jich 23 a ze stojí dokonce více než ve Volvu a to jsi záměrně nezveřejnil) a na druhou stranu nemáme od tebe moc info k A8.
Mimochodem pak tam taky píšu, ze cena nemá s tím vším co dělat, ale to uz je jedno, napíšeme co se nám zrovna nejvíc hodí, ze.
Myslím, ze pravda je někde uprostřed. Samozřejmě se rad pochlubim, možná to přeháním. Ale není to podle okolí tak tragické, jak se zdá. Většinou jsou to reakce, kdyby to bylo tragické, tak bych rovnou pod V90 napsal, ze mám to a to a ze to stalo tolik a tolik. Vždy jen reaguju.
Opravdu si mám myslet, že jsi dospělá žena? Pokud ano, máš více než základní vzdělání? Protože způsob vyjadřování a gramatika odpovídá spíše nějakému patnáctiletému trumpetovi s trojkou z češtiny.
BMW i Mercedes umí částečně řídit sám a nepotřebuje k tomu svodidla, zaparkovat umí taky bez řidiče. Čekal jsem něco víc, třeba že z výfuku bude prskat Kofola :-) At žije VW Group plny podvodniků a ojebávačů. OLED na zadních světlech si můžou strčit někam. Bude se to sráát jako LEDky na starejch Audinách made by VALEO.
Ale třeba někoho útáhnou na sladký řečičky, když se "nerobustně" vypadající Q7 neprodává jak se čekalo. Tak tam naloudujte nejakej Schummelsoftware a šup do provozu . >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
No chvilku vážně. Já mám rad svého otce. Na tom by asi nebylo nic divného. Ale on proste je a bude fanoušek do aut. Ano, má své Subaru Forester Turbo, tu značku proste miluje, ale dokáže pochválit třeba design Superbu, obdivuje mou SQ7, podívá se na úspěchy Renault Sport na YouTube nebo si se zájmem prohlíží fotky nové Corvette. Miluje autosvět takový, jaký je. Bez ohledu na značku, bez nenávisti.
Asi mu pomáhá i to, ze je opravdu špičkový konstruktér a ve Vítkovicích patřil k nejlepším. Obdivuje proto práci lidí jak na Loganu, tak na Pagani.
A co já tady čtu? Plečka, *, předražený krám, Mercedes je jinde a podobné věci.
Asi to nejde mít rád auta, musíme mít vždycky nějaký team a pak spoustu "enemies".
Ano. Já jsem měl monobloky, připojené k osmsetjednickam. Pracku elektřiny od Accuphase a další "vymoženosti". Všechno s rozvojem rodiny je pryč = nevyuzito. Dnes jen CA a takové ty italské bedýnky s bílým lakovanim ;-)
Jojo, znám. Mám rad zvukový projev STAX. Je to jiné než v normálních sluchátkach. Malebnejsi, ale asi na to nemám slovo. Uvažoval jsem o elekrostatickych sluchatkach. No všechno je jinak ;-)
Třeba Lexus, vyrábějící omezené série, který na autech nemá deko chromu, jeho auta jsou designově mimořádně střídmá a auta prodává na hranici rentability, aby pokud možno vydělal co nejmíň.
Takovej IS už má přes milion kusů = za celou dobu co se vyrábí :yes: >:-[]
Někdo jásá [odkaz] a de nakupovat, někdo se spíš koukne co novýho u McLarenu atd.
Mě do pojmu prémie zapadá líp Jaguar Lexus který dělaj nějakejch 500 600 tisíc aut ročně = než mainstreamový chrlení několika milionů ročně = od každýho z členů D3
IS je v Evropě prodejně mrtvý a není se čemu divit. Jinak zrovna segment luxusních sedanů mi přijde asi jako ten poslední, kde by si D3 zasloužila kritiku za neprémiovost.
Říkali z vedení Jagu, že víc nevyrobí ani za nic...ani kdyby jim lidi trhali ruce. Chtějí si prý udržet exkluzivitu...ta se pozná podle počtu vyrobených aut...do 600 tis je to OK, přes milion je to mainstream. Je to správně, rozumbrado? :-)
Prémiový čísla o prémiovym nárůstu prodejů [odkaz] nejvíc prej prémiový X1 :-)
6 milionů prémiovejch aut většinou se 4válcema ve velký míře s přednim pohonem vychrlí rok co rok jen D3 = kde se furt ty prémiový zákazníci berou? >:-[]
Toto nie je auto, o ktorom by sa mi mohli snívať sny. :-)
Interiér je moc predisplejovaný a vrcholom je ovládanie klímy virtuálnymi tlačítkami hore a dolu. Ale otočnému ovládaču sa nič nevyrovná.
Dizajn je tiež taký nič-moc - ako natiahnutá A6-ka. Pre mňa osobne bola dizajnovo zďaleka najvydarenejšia druhá generácia A8-ky - aj karoséria aj interiér.
No a tej elektroniky je tam teda požehnane. Nechcel by som mať toto auto, keď mu skončí záruku (a ani nemusí skončiť) a začne sa niečo sejkať s elektronikou...
Zdá sa mi, že si budem musieť kúpiť buď Ladu, Daciu (resp. niečo podobné) alebo Rolls Royce. Ani v jednom, ani v druhom nie sú žiadne megadispleje... :-)
Toto je seriózní auto, ve kterém budou jezdit podnikatelé, politici, kára pro drogové dealery to apriori nebude. Proto se o tom autě asi nedá "snívat":)
...si mohou sednout opět konkurenti D3 z jiných světadílů. Tedy ne, že by se alespoň někteří z nich nějak masově v Evropě prosadili.
Přes všechny možné hloupé komentáře o upadání evropských automobilek tu máme stále dvanáctiválce, osmihrnky, výkonová spektra nemající až na vyjímky konkurenci, neustálé inovace atd...
Mnohými do nebe vynášený Lexus končící u své vlajkové lodi na motoru V6 je jako neduživé děcko i oproti nejméně prestižnímu modelu z D3, tedy A8.
Ne, tvarově mě A8 nezaujala, vypadá na obrázcích jako FL předchozího, chybí mi snaha udělat víc než M-B nebo BMW. Interiér nám ještě novináři vychválí, ti samí, kteří kritizovali Velar (a ten má navíc otočné mechanické ovladače nastavení teploty). Včera jsem podobný systém zkoušel u RRV a nakonec, když to reálně srovnám s nastavováním třeba v idrive, tak u některých operací můžete být i rychlejší se stejnou ztrátou pozornosti. Matlání se ale nezbavíte.
D3, Maserati, Jag...ti všichni v lux třídě ukazují, že pindy o sebezáhubě evropských aut jsou jen tlachy neználků. O Bentley a Rollsu není potřeba ani mluvit ;-)
ono asi vzdy bude technicky svojim know-how D3 na vrchole ... len dizajnovo uz ozaj tak nedominuju ako kedysi... povedal by som ze dnes aj americke limuziny uz vedia vyzerat minimalne tak dobre ako tie nase europske... rovnako velke kusky z korei alebo japonska spravili velke pokroky a nemecka D3 uz nad nimi v tomto podla mna vobec nevycnieva... ked si pozriem novy velky lexus alebo stinger tak ozaj az mam pocit ze tu uz azia prebrala inciativu a vie byt napaditejsia ... mercedes uz len zvejka tie svoje banany ktore su vsetky defakto rovnake... audi uz tiez nevie ako dalej a ten uskrn masky ma coraz sirsi a skodoradostnejsi az to zacina byt nepekne ( aj ked Q7 je vcelku pekna a aj maska na Q2 sa mi paci ) ... aj bmw malo kedysi tiez vizualne caro ale tie prasacie rypaky a az pompezne kasne ktore predvadza dnes je nieco co nema so skutocnymi bmw z minulosti uz podla mna nic spolocne .... chapem ze auta su dnes uz hlavne biznis a logo na kapote je stale velkym tahakom bez ohladu na dizajn .. ale za svoje peniaze ( kebyze som nejaky ten melon navyse mal ) by som dnes uz D3 vazne nechcel ... normalne ma viac taha amerika a azia a z europy skor jaguar alebo maserati ... neviem cim to je lebo vzdy som obdivoval prave D3 ... mercedesu som fandil snad 20 rokov ale dnes to uz proste nedokazem.... nechapem.. ale tak to citim proste
Nevím, které automibilky z Asie nebo US máš na mysli. Cadillac dělá Batmobily, Lexus na jinak krásný tvar karoserie musel dát prvky rozteklého kovu a Stinger bych do této společnosti vůbec netahal. Genesis jsou bez zatím bezpohlavní auta bez markantu a o ničem víc nevím.
Za své by jsi zafungoval stejně jako u nynějšího výběru...tomu věř. ;-)
z americkych sa mi paci novy lincoln continental [odkaz] .... ma pekne rovne linie a celkovo velmi jemnu eleganciu a decentnost ( me pekne aj tie chromovane detaily a ma akysi punc noblesy v sebe )... zadne partie ma tiez pekne s tymi spojenymi svetlami a predok so stihlimi svetlami a neprerastneou maskou mi pride zase az europsky cize taky fakt decenty ... pekne auto... na fotkach mozno neohromi ale nazivo iste bude "svietit" ... z korejskych sa mi paci stinger...
tento lincoln sice neponukne V12... ale maximalne 3.0V6 biturbo... ale s 300kw a 6 valcami iste hanbu nespravi a bude dostojnou limuzinou :yes:
O tom žádná. Problém je že to vlastně jinak nejde = dál dávat stejnej výkon z V12 je prostě blbost. Popravdě věřim zprávám že na menší kubatury by okamžitě mohli přejít vpodstatě všichni = de spíš o psychiku zákazníků ;-)
6 válců je eště v pohodě = když se udělá nějaký nadstandardní uložení a slušný odhlučnění = neni problém
Poprvé jsem V12 vyzkoušel v 760i v roce 2007 a teď v nové 7er. Zvuk, sametovost a přednes se nedají u V6 ani V8 napodobit.
Naprosto chápu cizelaci D3 v tomto směru. ;-)
V životě jsem neřídil žádné Ferrari s dvanáctiválcem, ale znám jejich zvuk. A pár let jsem byl nucen jezdit s kolegovým dvanáctiválcovým Phaetonem /PC cca 400 tisíc Kč/ a protože vím, že tentýž motor byl jednak v A8, druhak i v Bentley, jeho projev znám a šel - mimo mně:)
A nestraš:)
A kdybych napsal, že předtím jezdil s BMW 750i za 80 tisíc, byla by to asi taky pořizovací cena, že? Mimochodem tehdy také s V12:) úplně jsem na ni zapomněl.
čistě technicky je motorový vrchol šestnáctiválec. výkonově zase nějaká přeplňovaná blbost. zvukově /tedy aspoň pro mně/ V8. mně prostě přijde takový nevýrazný, ničím se neodlišující...
Čistě teoreticky = ne technicky. S V12 i když to je hodně okrajová záležitost pár z nás jelo, s V16 nejezdí nikdo
Dneska sou krom extrémních výjímek [odkaz] i V12 vlastně zbytečný = ale sou a eště chvíli budou :yes:
Přes občasný od mýho mládí stále se opakující řeči o V16 = s nim nikdo nejezdí ;-)
ale 6 valcov v biturbe uz podla mna nikomu hanbu nespravi... a zober si aky ma vykon... a 6 valcov uz pojde urcite pekne hladko... v spojeni s biturbom je to vlastne celkom masivne delo .... ono aj tych V8 a V12 uz tolko nemame ako kedysi a aj v D3 uz netvoria nejake masivne predaje podla mna ... chapem ze V12 je V12 ale mne by biturbo s 6 valcami urcite stacilo v akejkolvek limuzine a nepripadal by som si s tym nijako blbo ani vedla nejakej V12 S klady alebo A8 :-)
Protože jsi V12 nevyzkoušel. Denně se tu operuje nad tím, jak jsou ameriky úžasné a ejhle, ony nám končí na V8 v případě Cadillacu a V6 u Lincolnu? ;-)
tie ameriky maju vacsi punc noblesy... mozno nemaju tak velke tablety ani tolko asistentov ale vyzaruje z nich viac noblesy a to sa mi na nich paci.. rovnako jaguare.. alebo maserati... asi nikdy nebudu tak technicky prespikovane technologiami ako D3 napriek tomu mi pridu noblesnejsie a viac premiovejsie posobiace ako mnohe vozy z D3 ....
cadillac uz potrebuje nejake tie nove vozy ... ale do roku 2020 sa hovori hned o niekolkych novych modeloch tak som zvedavy... nejaky novy mensi sedan by mal prist uz snad tento rok ... tak uvidime ...ale take vacsie CTS s kompresorovym 8 valcom je stale pekne [odkaz]
Pleteš si noblesu s neokoukaností. Naprosto rozdílné pojmy... Klient kupující Continental ho nebere kvůli tomu, že by nechtěl např 760i, ale že na něj neměl.
Seděl jsi někdy v Cadillacu? Přesedl pak třeba do S-Klasse? Udělej to a poznáš dva naprosto rozdílné vesmíry. ;-)
Btw: CTS není třída lux sedanu a projev V8 je pak vulgárnější, silový, zcela jiný než chceš od limuzíny.
tak potom ja radsej neokukanejsie kusky ;-) ... pre mna je podstatne to ze na mna posobia viac noblesne ... a zaroven sa mi aj viac pacia ... ze uz nemaju 12 reprakov v kabine alebo 3 tablety to mi az tak nevadi... ja noblesu nasavam inak :*)
Topere, evidentně tě ovlivňuje jen a jen to, že MB, BMW i Audi potkáš na každém rohu. To pak člověku přijde Jaguár, Maserati, neřkuli Cadillac neokoukaný a exkluzivnější. V Americe i v Anglii by to zřejmě viděli trochu jinak.
mozno je to tak ako pises ale mne sa celkovo ten styl kasne a to vyzarovenie tych aut ako lincoln alebo jaguare lexusy pozdava viac... tie auta mna posobia noblesnejsie... ale je to len vizualny dojem jasne
Zvenku Audi, podobně jako u MB a BMW zbytečně velká maska, ale jinak tomu není moc co vytknout, čekat, že lux sedan bude vypadat jinak než lux sedan je hloupost. Horší je vnitřek, nelíbí se mi vůbec, ty žaluzie, hnusný volant, všechno přes dotykáče... Uvidíme jak naživo, ale bude muset A8 jezdit hodně dobře, aby se u kupců segmentu prosadila, protože z důvodu lásky na první pohled to půjde těžko. ;-)
Lehkost prvních dvou generací je to co mi chybí. Nevadí mi jednoduché křivky, ale následné zbytečné vymýšlení fines (Lex LS by bez rozteklých markantů byl třeba velmi hezkou limuzínou).
Audi by mohla být designově inovativnější než tradiční dva němečtí hráči. ;-)
zadne zaoblenejsie svetla s tou chromovanou listou mi pripominaju kusok styl E klasse.. len tej chyba svetelne prepojenie cez cely zadok ako u audiny ... neviem ale audi malo svoje typicke svetla vzdy ok.... zrazu to vyzera akoby nahanali skor uz medveda .. akurat ze s hranatym predkom to neladi uz tak dokonale a bez loga na kufri by asi malokto tipol ze pozera zrovna na audi .... neviem.. ale zrovna zadne svetla su to posledne co trebalo u audiny menit.. skor ten face by chcelo uz zlepsit lebo tu audi uz tapa... uz to zacina zvejkat podobne ako medved tie svoje kasne
Je mi lhostejno kdo s mým názorem souhlasí a kdo ne.
Jen jsem si doteď myslel, že se v diskusi vyjadřují souhlasné a nesouhlasné reakce. A že se prostě přičítají, nikoliv odečítají.
A teď vidím, že příspěvky, které měly včera deset pozitivních reakcí mají dnes dvě... To někdo v redakci koriguje? Je to samozřejmě vaše svaté právo, ale musím říct, že mi to přijde poněkud dětinské, ostatně jako celý ten hlasovací systém:)
Někteří diskutující do toho umí zasahovat. Pokud tam bylo večer 10 :yes: a ráno 2, pak ti večer někdo vyrobil 8x :yes: a ono se to do rána vrátí do normálu.
Nerušil bych, ale třeba by bylo zajímavé ty palce identifikovat, jako je to na Facebooku.... každý by potom viděl, kdo s kým sympatizuje a komu se co líbí :-) Hned by pak ubylo těch, co jen sledují z povzdálí a lajkují >:D
Tak, já myslím, že redakce sama Gilgita odstavila, asi se bála vítezství, nebo nevím >:D Už je to více, než rok, co tu není, jestli se nepletu? Škoda ho...
Na tomhle webu si napsal víc příspěvků než já a když přiberu tvoje názorový noshledy je to skoro kontumace. To seš tak rozhozenej že nevyhráváte s nulou ale tu a tam dostanete taky gól? ;-)
Na tomhle webu si napsal víc příspěvků než já a když přiberu tvoje názorový noshledy je to skoro kontumace. To seš tak rozhozenej že nevyhráváte s nulou ale tu a tam dostanete taky gól? ;-)
Souhlas :yes:
Samozřejmě že redakce nemá žádný důvod dávat si práci a vyhazovat peníze za to, abychom viděli, kdo palcem vyjádřil názor. Ale kdyby se u palce objevilo, kdo ho dal, ubylo by jich.
Mě by se tohle řešení líbilo.
Nesmyslně? >:D Jakože to nebylo podle tvých představ? >:D
Mne ty palce nějak nevadí, spíš mi někdy irituje, když ti najednou přibudou :no: za příspěvek, který je naprosto neutrální typu a říká třeba fakt jako " Oktávku můžeš koupit s motorem TDI" >:D nebo tak podobně >:D
Nevím, jak přesně tu korekci dělají, ale dříve jsem tu viděl případy, kdy jsem si byl celkem jist, že to zkorigovali špatně. A palce šly i ubírat, nejen přidávat. Když měl někdo 10 regulérních, mohl jsi mu je klidně vynulovat. ;-)
Když jsem to tenkrát viděl, tak jsem nevěřil vlastním očím. Nevěřil bych, že to někdo může takhle zpackat. Dospělý člověk, který je za to placený. V kroužku programování pro děti jsme měli vyšší standard.
Hlasování :yes::no: je fakt ptákovina = před časem tu MT dobře vysvětloval proč
Zkusili sme to i na [odkaz] a s designovou aktualizací stránek zrušili = fakt je to blbost. Tady služící jen k dalšim klikum = a na základě nich reklamy
Vrchní šéfka nakladatelství je schopná ve vydělávání [odkaz] obsah a kvalita ale dou pod jejim šéfování totálně do pr
Nebo za to možná můžou noví majitelé [odkaz] od tý doby je to skoro úpadek v přímym přenosu