Novinky
Jo, taky mi u tohodle Golfa sedí spíš nenápadnost. Na druhou stranu, těch 100k dáš pomalu i za kožený sedačky, jak jsem koukal v konfigurátoru.. to ta krásná, titanová, o sedm kilo lehčí věc než standard vlastně i nějakej smysl dává.
Cena je to za kvalitni trubky bezna, to ano, a Akrapovic neni zadna lace, ale dat 10% ceny auta za vyfuk prijde i me jako ulet. Ona se podobna castka lip rozpusti na autech jako M3, C63 AMG atd., dat 100tis Kc za vyfuk na golf? Uff...
Ja bych to nedelal ale z jineho duvodu. Za me golf R byt urvanejsi nemusi, on ma kouzlo prave v te sve nenapadnosti, v tom ze vypada jako kazdy jiny golf s R paketem (teda az na ten cirkus s ctyrma koncovkama vyfuku, dve ala GTI by tomu sluseli vic).
Ja bych to nedelal ale z jineho duvodu. Za me golf R byt urvanejsi nemusi, on ma kouzlo prave v te sve nenapadnosti, v tom ze vypada jako kazdy jiny golf s R paketem (teda az na ten cirkus s ctyrma koncovkama vyfuku, dve ala GTI by tomu sluseli vic).
Manuál tam dávat nemusíš, ten je (u hb) v základu...
P.S. V anonymních diskusích se to super Řidiči jen hemží, v reálu to ovšem většinou bývá "trochu" jinak.
P.S. V anonymních diskusích se to super Řidiči jen hemží, v reálu to ovšem většinou bývá "trochu" jinak.
První odstavec a dozvěděl jsem se že není nic lepšího na světě, dokonalý bezchybný golf který vykrouzi každou zatáčku, a dá se používat každý den. Je tak dokonalý až je nudný >😁 já bych se vykaslal na akrapovice a spíš vyrezal tunu elektroniky co to auto řídí, ABS, dal tam manuál, a pak by to nuda nebyla no vlastně pro běžného zákazníka golfu vy to bylo nepoužitelný ale řidiči by si přišli na své.
tu debi*litu vibrujici prednim oknem uz odstranili nebo si vwdebils budou pripadat jeste drsneji?
Hlavně by se jistě našla zvukově povedenější varianta mimo značku Akrapovič...
Dost lidí si koupí Akrap hlavně k vůli profláklé značce ("nápis") a z charakteru zvuku jsou pak zklamaní.
Dost lidí si koupí Akrap hlavně k vůli profláklé značce ("nápis") a z charakteru zvuku jsou pak zklamaní.
Na autě jsem nic takového neměl, ale na motorkách dost často. Nebylo to nijak drahé, koncovka většinou okolo 10 tis. a srandy kopec. Jednou jsem v Razzu (P4, Podolí) řešil (domnělý) nedostatek výkonu u své LC4 640 a jako řešení mi byl nabídnut produkt firmy SuperTrapp, avšak jedinou otázkou bylo, zda je homologován pro silniční provoz ... no a fakt tedy nebyl 😄 Vždycky si na to vzpomenu, když mi pod oknem proletí nějaký hlasitý motorkář a já mám chuť po něm něco hodit.
Ale ked to tak vezmes, pri cliu r.s. je priplatok za Trophy verziu 2000 eur, a v tom je Akrapovic, 20 koni a par dalsich extras. Tu je za 3500 len Akrapovic, to sa mi zda ozaj prestrelene.
Tiez tu cenu chapem u aftermarketu, ale ako priplatok vo vyrobe kde usetria na povodnom kuse a este bude predavat vcelku velke objemy (v porovnani s aftermarkertom) je to drahe. Aj ked to aspon zabezpeci unikatnost 😄
Kazdopadne tam budu mat obriu marzu, len trh ukaze ci to za to stalo. Na Dieselgate treba nejak zarobit >😒]