Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia RS 245 DSG – Prostě nejlepší…

Nejrychlejší octavii si dovolím v kategorii „ještě normální auto“ považovat za vůbec nejlepší auto. Vysvětlím.
Zpět na článek
4. 8. 2017 12:02
4. 8. 2017 12:04
4. 8. 2017 19:46
6. 8. 2017 08:38
4. 8. 2017 12:04
4. 8. 2017 12:19
4. 8. 2017 12:41
4. 8. 2017 12:43
4. 8. 2017 12:45
4. 8. 2017 12:46
4. 8. 2017 16:11
4. 8. 2017 12:52
4. 8. 2017 15:05
4. 8. 2017 18:50
4. 8. 2017 19:07
4. 8. 2017 19:10
4. 8. 2017 20:38
4. 8. 2017 20:52
4. 8. 2017 19:06
4. 8. 2017 23:23
5. 8. 2017 10:46
5. 8. 2017 10:52
5. 8. 2017 11:14
6. 8. 2017 00:07
4. 8. 2017 12:58
4. 8. 2017 15:06
4. 8. 2017 15:30
4. 8. 2017 18:23
4. 8. 2017 19:03
4. 8. 2017 20:41
4. 8. 2017 12:09
4. 8. 2017 12:11
4. 8. 2017 12:21
4. 8. 2017 12:49
4. 8. 2017 12:54
4. 8. 2017 12:56
4. 8. 2017 13:05
4. 8. 2017 13:08
4. 8. 2017 15:11
4. 8. 2017 15:16
4. 8. 2017 13:44
4. 8. 2017 15:19
4. 8. 2017 19:07
4. 8. 2017 14:03
4. 8. 2017 19:09
4. 8. 2017 20:42
4. 8. 2017 20:55
4. 8. 2017 12:23
4. 8. 2017 12:26
4. 8. 2017 12:30
4. 8. 2017 12:55
4. 8. 2017 13:01
4. 8. 2017 13:22
4. 8. 2017 13:27
4. 8. 2017 13:38
4. 8. 2017 13:40
4. 8. 2017 13:54
4. 8. 2017 14:02
4. 8. 2017 14:22
4. 8. 2017 14:30
4. 8. 2017 14:43
4. 8. 2017 12:38
7. 8. 2017 00:37
4. 8. 2017 12:50
4. 8. 2017 12:55
4. 8. 2017 12:59
4. 8. 2017 13:03
4. 8. 2017 13:50
4. 8. 2017 13:51
4. 8. 2017 13:57
4. 8. 2017 14:04
4. 8. 2017 14:07
4. 8. 2017 19:26
4. 8. 2017 14:15
4. 8. 2017 14:18
4. 8. 2017 14:22
4. 8. 2017 13:03
4. 8. 2017 13:41
4. 8. 2017 13:44
4. 8. 2017 13:48
4. 8. 2017 13:53
4. 8. 2017 13:55
5. 8. 2017 19:08
4. 8. 2017 13:54
4. 8. 2017 13:58
4. 8. 2017 14:06
4. 8. 2017 14:06
5. 8. 2017 19:12
5. 8. 2017 23:21
4. 8. 2017 13:49
4. 8. 2017 13:51
4. 8. 2017 13:56
4. 8. 2017 14:01
4. 8. 2017 17:01
4. 8. 2017 19:09
5. 8. 2017 19:14
4. 8. 2017 15:45
4. 8. 2017 17:18
5. 8. 2017 19:21
6. 8. 2017 05:16
4. 8. 2017 13:49
4. 8. 2017 20:19
4. 8. 2017 22:25
6. 8. 2017 05:23
6. 8. 2017 12:58
6. 8. 2017 13:26
4. 8. 2017 14:52
4. 8. 2017 15:21
4. 8. 2017 16:07
4. 8. 2017 17:31
4. 8. 2017 20:39
5. 8. 2017 00:17
5. 8. 2017 17:28
5. 8. 2017 23:26
6. 8. 2017 09:16
6. 8. 2017 13:44
4. 8. 2017 16:25
4. 8. 2017 17:31
4. 8. 2017 17:42
4. 8. 2017 17:44
4. 8. 2017 18:31
4. 8. 2017 19:10
4. 8. 2017 19:29
4. 8. 2017 19:50
4. 8. 2017 22:29
4. 8. 2017 23:54
5. 8. 2017 00:12
5. 8. 2017 00:20
5. 8. 2017 00:28
5. 8. 2017 00:36
5. 8. 2017 00:39
5. 8. 2017 00:40
5. 8. 2017 00:46
5. 8. 2017 00:40
5. 8. 2017 11:36
5. 8. 2017 00:51
5. 8. 2017 00:54
5. 8. 2017 00:58
5. 8. 2017 01:09
5. 8. 2017 01:14
5. 8. 2017 00:56
5. 8. 2017 01:00
5. 8. 2017 01:02
5. 8. 2017 01:04
5. 8. 2017 01:35
5. 8. 2017 09:42
5. 8. 2017 10:46
5. 8. 2017 10:59
5. 8. 2017 11:26
5. 8. 2017 11:40
5. 8. 2017 11:06
5. 8. 2017 11:30
5. 8. 2017 11:42
5. 8. 2017 12:04
5. 8. 2017 12:20
5. 8. 2017 01:00
5. 8. 2017 11:25
5. 8. 2017 12:12
5. 8. 2017 12:23
4. 8. 2017 18:49
4. 8. 2017 21:56
4. 8. 2017 22:05
5. 8. 2017 00:41
5. 8. 2017 13:22
5. 8. 2017 22:03
6. 8. 2017 10:45
6. 8. 2017 11:12
6. 8. 2017 14:50
6. 8. 2017 18:03
6. 8. 2017 19:41
6. 8. 2017 20:16
7. 8. 2017 10:00
6. 8. 2017 20:29
6. 8. 2017 23:10
6. 8. 2017 23:53
7. 8. 2017 09:45
7. 8. 2017 09:54
7. 8. 2017 10:08
6. 8. 2017 19:45
6. 8. 2017 19:53
6. 8. 2017 23:28
6. 8. 2017 20:00
6. 8. 2017 23:24
6. 8. 2017 23:33
6. 8. 2017 23:46
6. 8. 2017 23:54
7. 8. 2017 00:06
7. 8. 2017 00:11
7. 8. 2017 10:33
6. 8. 2017 23:03
6. 8. 2017 23:43
7. 8. 2017 00:03
4. 8. 2017 22:04
4. 8. 2017 22:45
4. 8. 2017 22:50
4. 8. 2017 22:55
4. 8. 2017 22:59
4. 8. 2017 23:02
4. 8. 2017 23:07
5. 8. 2017 12:51
5. 8. 2017 09:33
5. 8. 2017 12:34
5. 8. 2017 13:28
5. 8. 2017 13:57
6. 8. 2017 17:41
5. 8. 2017 13:15
4. 8. 2017 12:02
Hmm
K tomu myslím netřeba komentář..
Rozbalit vlákno
3
4. 8. 2017 12:04
Re: Hmm
Navrhujem vytvorit domenu najvyssej urovne .skoda, potom by sa uz mohli konecne premenovat na

www.auto.skoda
Avatar - Ja Prvni 123
4. 8. 2017 19:46
Re: Hmm
No, tohle už je fakt docela síla... prostě hotovo, vymalováno.

Konec filmu.
6. 8. 2017 08:38
Re: Hmm
Zatim je urcite nejlepsi - cesky hot-hatch :-)

Uvidime v zari az vyjede Hyundai i30 N, ktere bude mit 250/270k :yes:

[odkaz]
Avatar - Ozzman
4. 8. 2017 12:04
Tleskám
ORS je v poslední generaci trefa do černého doslova s testovacím kouskem >:-[]

Tohle auto není volba fleetu, bychaře, fanatika Škodovky, ale člověka s rozumem a "omezeným" rozpočtem. V RS verzi (klasické, i této) je Oktavie nejracionálnější volbou mainstreamového kupce s choutkami na rychlý a přesto né malý vůz. Za ty peníze nemá liftback konkurenci, neexistuje..... (nemluvím o kombi).

p.s. když tak vysoké hodnocení, tak proč autor tak haní některé estetické prvky a prvky interiéru ( tady sice otisky jsou, ale na hodnocení to nezáleží, jako u jiných, škoda..vlastně Škoda >:D ).

P.p.s I na ta 4 světla jste si zvykli co? >:D V černé je to ještě milosrdné...
Rozbalit vlákno
31
Avatar - wakantanka
4. 8. 2017 12:15
Re: Tleskám
Ja by som aj zatlieskal, ale za predpokladu, že vrcholný rýchly model určený aj na príležitostné športovanie by bol výhradne v benzíne. Dnes keď je väčšina RSiek predaných v diesli sa to jej označenie dosť dehonestuje a dostáva na úroveň výbavového stupňa. RS v benzíne ano :yes: RS ako diesel? no way :no:
Avatar - Ozzman
4. 8. 2017 12:19
Re: Tleskám
Diesel je dražší dokonce >:D Sice jen o pár korun, ale je. Ale tohle je test benzinové RS.

Přijde mi super, že si můžeš zvolit, RS je spíše výbavový stupeň s nejsilnějším motorem. Já bych se za dieslové RS nestyděl, ale osobně bych bral radši kombik a tam už je větší výběr.
Avatar - Emel
4. 8. 2017 12:41
Re: Tleskám
Diesel byl vždycky dražší.
Avatar - Ozzman
4. 8. 2017 12:43
Re: Tleskám
No, ano, a přesto je kupovaný.
Avatar - Emel
4. 8. 2017 12:45
Re: Tleskám
Tak samozřejmě při jakékoli kalkulaci nákladů na typické 4 roky se vyplatí, ten rozdíl tří litrů na sto tam prostě je, to je dejme tomu Koruna na km.
Avatar - Ozzman
4. 8. 2017 12:46
Re: Tleskám
Mne tohle nemusíš vysvětlovat, reagoval jsem na ten povzdech, že je ORS i v naftě. Lidi to ale chtějí a já jim rozumím :-)
Avatar - Barrichello
4. 8. 2017 14:36
Re: Tleskám
[odkaz]

Koncern Spojení podvodníci AG opět boduje >:D >:D
Avatar - Beefcake
4. 8. 2017 16:11
Re: Tleskám
Nie, to len vytahuju to iste po x-ty krat.
Avatar - Barrichello
5. 8. 2017 00:12
Re: Tleskám
Ja postavit podvodný motor z peněz na EKO motor.

Ne to tu ještě nebylo, to už je hodně vysokej level.

To už je tak na pokutičku 20....miliard USD ovšem >:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
4. 8. 2017 12:47
Re: Tleskám
A aj tak tomu neviem prísť na chuť. Prvá Octa RS je pekným príkladom. Kto chcel najsilnejšiu verziu musel zobrať práve ju. Keby to nejak rozdelili alá Golf GTI vs. GTD, tak by som ten diesel neriešil. A vieš že ja proti dieslom všeobecne nič nemám, sám jedným jazdím, len mi nesedí v HH, teda hot liftbacku. >:D
Avatar - Ozzman
4. 8. 2017 12:52
Re: Tleskám
Jenže podívej, v druhé generaci Škodovka nabídla ORS II s TDI a byla snad první, kdo v Csegmentu měl takto motorizovaný rychlý naftový lift / kombík. Golf GTD přišel záhy, pak ho následoval Fokus ST TDCi a to až za pár let...

Je fakt, že si ale první novodobější "ostré auto pro rodinu" z Csegmentu nepřipisuje jen koncern, ale Focus ST 170 kombi existoval v době ORS I ;)
4. 8. 2017 15:05
Re: Tleskám
Sorry, ale s tym nemozem suhlasit.
Boli mozno prvy, kto zobral priemerne vykonnu diesel a nazval to sportovou verziou, ale to je tak vsetko.
Staci sa pozriet na konkurenciu a ta mala uz davno silne diesle v C segmente, len to nevolali Gti, RS, OPC a podobne.

PSA malo Peugeot 308 s cca 160 konovym dieslom,
Renault mal 180 konovy diesel (Megane 2 a dokonca to bolo nejake baby RS)
Opel Astra mal 165k aj 200 konovy biturbo diesel

a tak dalej. Urcite aj dalsi, len ma to nenapada z hlavy.
Avatar - lamal
4. 8. 2017 18:50
Re: Tleskám
Mondeo 2,2TDCi tiez nebolo od veci a este dobre nachipovane samozrejme >:-[]
Avatar - Ozzman
4. 8. 2017 19:07
Re: Tleskám
Jo, to je typický kompakt >:-[]
Avatar - lamal
4. 8. 2017 19:10
Re: Tleskám
lol tak isto ako octavia 2gen je tiez totalny kompakt... ale je fakt, ze rozhodovat sa medzi mondeom a octaviou je z pohladu vodica fakt trapna situacia, proste zobrat mondeo
Avatar - Ozzman
4. 8. 2017 20:38
Re: Tleskám
Chlapče, i když je Oktávka velká, tak se jedná o konkurenta Fokusu ;) Mondeo je o pěkný kus větší, to je plnohodnotná střední třída... jinak souhlasím, taky mam radši Mondeo.
Avatar - lamal
4. 8. 2017 20:52
Re: Tleskám
si objavil koleso teraz ? :-) pozeraj sa na to normalne a nie sahnutym zaradenim octavie do segmentu, ak si predstavis o2 rs combi tdi je to tak o mile daleko velkostou od mondea combi MK3 ? ak ano, tak si jeden z mala su to vo vnutri i z vonka podobne velke auta, alebo nebodaj octavia je mala? to by si jej krivdil >:D
Avatar - Ozzman
4. 8. 2017 19:06
Re: Tleskám
P308 - to už je trochu novější doba... ORS TDI II. generace byla dříve.
Renault dával 180k do Megana 2? V Naftě? To byla Laguna.... Megane 2 měl 110Kw
Astra - opět jiná dekáda, která má takto silné motorizace...
4. 8. 2017 23:23
Re: Tleskám
Megane II měl i dCi na 127kW - ale jen v hatchbacku.
Avatar - lamal
5. 8. 2017 10:46
Re: Tleskám
na to ti urcite napise, ze ale megan nieje tak velky ako octavia.... aj ked su podla isteho trochu retardovaneho tabulkovania v jednej triede.,,, ale mondeo mk3 a O2 je nieco neporovnatelne pre neho velkostou... je to len taky šašo tiez, pise co mu vyhovuje inak nic
5. 8. 2017 10:52
Re: Tleskám
Tak Octa II sa vyrabala 2005 - 2013.
Opel Astra J bol 2009 - 2015, mas pravdu je to neskor. Astra H mala iba 150 konovy diesel.
Peugeot 308 bol 2007 - 2013, takze je to neskor ale nie zas o tolko.
Kazdopadne aspon Megane bol skor - 2002 - 2009 a hatch mal 127kw diesel.
Avatar - lamal
5. 8. 2017 11:14
Re: Tleskám
to je uplne jedno, obhajovat octaviu so 125kw tdi ako nejaky kultovy pocin je povedzme si take velmi obmedzene... aj ked to bolo bez debaty zaujimave auto, silny dieslak preco nie, ale o to teraz nejde... vyklul sa z neho skodovkar kdo by to povedal :-O
6. 8. 2017 00:07
Re: Tleskám
este by som doplnil Lancia Delta davala od 2008 1,9 jtd twin turbo 190 koni.
Avatar - twistedTSD
4. 8. 2017 12:51
Re: Tleskám
Je sice paradox, když je model s označením RS pomalejší než nejsilnější benzín klasické řady...ale když to zákazníci chtějí, proč jim to nedopřát.
Avatar - Emel
4. 8. 2017 12:58
Re: Tleskám
To je otázka úhlu pohledu, z pohledu zákazníka to chápu.

Svého času bylo RS TDI víceméně stejně drahé, jako nějaké L&K 2.0TDI - s tím bonusem, že tam byl víceprvek vzadu a pár koní navíc. Takže koupit si RS TDI místo RS TSI asi ne, ale koupit si do firmy RS TDI místo normálního TDI... to byla normálně volba rozumu.

Dneska už je ten motor s víceprvkem i mimo RS.
4. 8. 2017 15:06
Re: Tleskám
I dříve byl tenhle motor (135 kW) s víceprvkem. A právě L&K ho myslím měla, na rozdíl od nižších výbav.
Avatar - Emel
4. 8. 2017 15:30
Re: Tleskám
Ten motor byl vždycky s víceprvkem, jasně, ale původně byl jen v RS
4. 8. 2017 18:23
Re: Tleskám
Řekl bych, že byl v L&K hned od představení L&K. Stejně tak ve Scoutu. I kdyby ne, tak moc pozadu nebyl. Byla to jen otázka náběhu, který je tradičně postupný. Ale nebudu tvrdit, že je má paměť neomylná, a hledat se mi to nechce. :-)
Avatar - lamal
4. 8. 2017 19:03
Re: Tleskám
v octavi 2 gen bolo vsetko s multilinkom v zadu aj 1.6 mpi ... to bola najlepsia generacia pokial islo aj o bezne verzie nie len RS alebo 4x4, tato 3ka je neskutocne drncave suditko, jazdim na combi v socke 1.6tdi a je to des, totalne osudene auto aj na podvozku aj na interieri...
Avatar - woody-alien
4. 8. 2017 19:39
Re: Tleskám
Ad p.p.s. - No, já tedy ne. Před pár hodinami jsem měl s "rozbitým displejem" v černé barvě tu čest takříkajíc "zočivoči" , když se jeho majitel nějak nechtěl vzdát představy, že tu kolonu vezme jedním vrzem, bez ohledu na mou přítomnost v protisměru. Ještě mě přitom stihnul problikávat. Vlastně ani nevím, jestli mě prostě zdravil nebo šlo o návrh, že bych to jako mohl uklidit někam do škarpy. ;-)
Avatar - Ozzman
4. 8. 2017 20:41