Ekonomika
Ta Vitara nie je v spatnej kategorii? Podla mna mala byt o triedu vyssie.
... a plejády nikde >😁
Malo inzercie.
S kludnym svedomim mozem povedat, ze Forester XT je vo svojej kategorii najlepsi a najuniverzalnejsi. Je to jednoducho AUTO.
Trebovat kupovat, kym je, lebo Subaru planuje kvoli emisiam koniec 2L a 2.5L turbo modelov do EU.
S kludnym svedomim mozem povedat, ze Forester XT je vo svojej kategorii najlepsi a najuniverzalnejsi. Je to jednoducho AUTO.
Trebovat kupovat, kym je, lebo Subaru planuje kvoli emisiam koniec 2L a 2.5L turbo modelov do EU.
Jen hlupák si totiž může plést nejprodávanější a nejlepší. A ještě větší trouba mu na to skočí...
Vždy, když si myslím, že jste již dosáhli dna, dokážete vymyslet ještě něco hloupějšího... :-!
Vždy, když si myslím, že jste již dosáhli dna, dokážete vymyslet ještě něco hloupějšího... :-!
Jo, tenhle titulek neni stastny. Vlastne je uplne blby.
Tady už se nadpisy podle obsahu nedělají hezky dlouho, "překvapivě" od doby, co to je pod Bleskem. :no:
Nejlepší fóry byly, když nadpis/ perex tvrdil jedno a článek tomu pak protiřečil. Člověk na to koukal jak puk, bylo mu jasné, že je to pitomost, ale musel si to ověřit (co kdyby náhodou přišli s nějakou zajímavou a přesnou informací). Dnes už mě jen tak nenalákají.
Na nich je vidět aspoň snaha přiliš se nevzdálit velikosti poměru výšky ku šířce od normálního os. vozu. Také s pasivní bezpečností jsou progresivní - a řeší kromě jiného i vzájemnou čelní srážku SUV s nízkým os. vozem.
No já žádnou zvláštní snahu u Volva ohledně proporcí výšky ku šířce nevidím, když se podívám na modely stejné třídy, tak je Volvo prakticky "nejvyšší a nejužší koza".
XC90 šířka 1931 mm výška 1776 mm
Q7 šířka 1968 mm výška 1741 mm
X5 šířka 1938 mm výška 1762
XC90 šířka 1931 mm výška 1776 mm
Q7 šířka 1968 mm výška 1741 mm
X5 šířka 1938 mm výška 1762
Tohle je seznam nejprodavnejsich, nikoliv nejlepsich SUV na ceskem trhu.
Tak vam zacitujem, co mi ako prve napadlo.
Chodte do r_i_t_i aj s takym bulvarom a prvoplanovou odrbavkou s nadpisom.
Chodte do r_i_t_i aj s takym bulvarom a prvoplanovou odrbavkou s nadpisom.
A inak kto si vsimol, ze odstavec od Yetim je vlastne reklama na Karoq a este tam zmestili aj vyzdvihnut Karotku voci Atece ?
Závod v Ostrihome je posledný v Európe, ktorý nemá zinkovňu. Už aj Dacia zinkuje komplet karosériu. Nové Shitzuki niekto "antikorózne ošetri" ručne, aj to len cca do 40cm výšky karosérie.
Prevodovka radí presne? Tá istá prevodovka, v ktorej treba každých 30000 km meniť olej, bez ohľadu na to, či je to 4x2 alebo 4x4? Predpísaný servis na Sx4/Vitaru/Cross stojí na 90000 km 2x toľko, ako na ...čokoľvek iné.
Auta kvitnú ako škodovky, motor, čo je ešte tá lepšia stránka toho auta má na papieri nejaké imaginárne výkony 120 či 133 koní, ale nedobehnete ich, ani keby vám tie kone bežali oproti, to auto ma reálne použiteľných tak 70 koní, ale spotrebu ako 200 koňové auto. Kvalita interiéru je absolútne hrozná, a to sa nezlepšilo ani v novej VItare.
A ľudia si kupujú tieto autá s 20 ročným motorom, ktorého jediná evolúcia bola, že dostal VVT (čiže pri 3000 otáčkach to ožije a zároveň začne žrať ako trojliter), na 6st manuál čakal 15 rokov, a keď mu ho dali, tak je ešte horšie sprevodovaný ako 5st - a ak máte pocit, že je to motor od Suzuki, tak smola, je to starý licenciovaný Fiat motor. Takže nech sa páči, auto z Madarska, kde ho nepozinkujú, motor z Fiatu, interiér vyrobený v Poľsku, kvalitné plechy z Košíc, odhlučnenie kabíny žiadne, hluk v kabíne pri 130kmh ako Škoda Favorit, nápravy tiež kvalitou pripomínajú Škodovky z 90tých rokov, a keďže autá sa majú tváriť offroadovo, ale nie je to ako dosiahnúť, tak tam predpíšeme pneumatiky s vysokým profilom, aby to pekne vibrovalo a hádzalo pri MPR na diaľnici.
Žiaden súci novinár vo svete, ani len u pepíkov v Čechách to auto nepochváli, pretože je to len prebalene lowcost auto za veľké peniaze, ale na Slovensku sa tomu autu dostanú ódy dobreže nie cenu Auto roka to nevyhrá.
Konieckoncov, najlepší trest pre ľudi, čo si kúpili Suzuki a tvrdia, že je to dobré auto, je to, že si kúpili auto Suzuki.
>😁
Prevodovka radí presne? Tá istá prevodovka, v ktorej treba každých 30000 km meniť olej, bez ohľadu na to, či je to 4x2 alebo 4x4? Predpísaný servis na Sx4/Vitaru/Cross stojí na 90000 km 2x toľko, ako na ...čokoľvek iné.
Auta kvitnú ako škodovky, motor, čo je ešte tá lepšia stránka toho auta má na papieri nejaké imaginárne výkony 120 či 133 koní, ale nedobehnete ich, ani keby vám tie kone bežali oproti, to auto ma reálne použiteľných tak 70 koní, ale spotrebu ako 200 koňové auto. Kvalita interiéru je absolútne hrozná, a to sa nezlepšilo ani v novej VItare.
A ľudia si kupujú tieto autá s 20 ročným motorom, ktorého jediná evolúcia bola, že dostal VVT (čiže pri 3000 otáčkach to ožije a zároveň začne žrať ako trojliter), na 6st manuál čakal 15 rokov, a keď mu ho dali, tak je ešte horšie sprevodovaný ako 5st - a ak máte pocit, že je to motor od Suzuki, tak smola, je to starý licenciovaný Fiat motor. Takže nech sa páči, auto z Madarska, kde ho nepozinkujú, motor z Fiatu, interiér vyrobený v Poľsku, kvalitné plechy z Košíc, odhlučnenie kabíny žiadne, hluk v kabíne pri 130kmh ako Škoda Favorit, nápravy tiež kvalitou pripomínajú Škodovky z 90tých rokov, a keďže autá sa majú tváriť offroadovo, ale nie je to ako dosiahnúť, tak tam predpíšeme pneumatiky s vysokým profilom, aby to pekne vibrovalo a hádzalo pri MPR na diaľnici.
Žiaden súci novinár vo svete, ani len u pepíkov v Čechách to auto nepochváli, pretože je to len prebalene lowcost auto za veľké peniaze, ale na Slovensku sa tomu autu dostanú ódy dobreže nie cenu Auto roka to nevyhrá.
Konieckoncov, najlepší trest pre ľudi, čo si kúpili Suzuki a tvrdia, že je to dobré auto, je to, že si kúpili auto Suzuki.
>😁
TWL posledne hrdzave Suzuki co som videl bol Swift spred 3 generacii resp. Baleno z konca 90. Ale inak vidno ze si vyrovnany nezaujaty clovek to hej. 😄
O Vitaře jsme s manželkou předloni krátce uvažovali při výběru našeho nového auta - moc se nám líbila designově a taky nabídka prostoru na tak krátké auto je dobrá a jízdně je to zábavné auto. Ale některé plasty v kabině působí velmi levně (např. zadní výplně dveří) a máš plnou pravdu s tou hlučností - při zkušební jízdě s benzínovou 1.6 se v tom autě na dálnici při 130 km/h vůbec nedalo komunikovat bez výrazně zvýšeného hlasu a při každé snaze o zrychlení dejme tomu ze 110 km/h se muselo podřadit až na čtyřku a plný plyn - evidentně to dělala ta vysoká nearodynamická karoserie... ;-\ 😒 😢 Přitom cena byla dost vysoká. Sumu sumárum pěkné auto do města a okolí, ale na delší cesty určitě ne. Takže jsme šli raději jinam, nakonec dostal přednost klasický kombík C segmentu.
Pokud bych dnes chtěl jít do SUV, jednoznačně bych volil Seat Ateca. Ten je ale tak dobrý, že na slušně motorizované kousky se prý hrozně dlouho čeká (pokud si člověk zadá auto do výroby). Kvasiny prostě nestíhají, a vzhledem k nabíhající výrobě Karoqu se nyní tato situace možná ještě zhorší... 😢
Najpredávanejší a najlepší predsa nie je to isté, sú to dva odlišné pojmy, ktoré môžu spolu súvisieť menej ako by sa zdalo.
Co to je za nové móresy?
Úpadek? To cos dřív kritizoval na Auforu = už ACZ pod machi(avelli)m dělá přece tak
Mraky článků jsou tu zbytečně rsp. uměle rozdělený na víc článků a teď recyklace 😐
RECYKLACE článku ke kterýmu si už před 2 lety správně napsal: JEN HLUPÁK SI MŮŽE PLÉST NEJPRODÁVANĚJŠÍ A NEJLEPŠÍ. VŽDY KDYŽ SI MSLÍM ŽE JSTE JIŽ DOSÁHLI DNA DOKÁŽETE VYMYSLET NĚCO JEŠTĚ HLOUPĚJŠÍHO
Co dodáš dneska? 😉
Mraky článků jsou tu zbytečně rsp. uměle rozdělený na víc článků a teď recyklace 😐
RECYKLACE článku ke kterýmu si už před 2 lety správně napsal: JEN HLUPÁK SI MŮŽE PLÉST NEJPRODÁVANĚJŠÍ A NEJLEPŠÍ. VŽDY KDYŽ SI MSLÍM ŽE JSTE JIŽ DOSÁHLI DNA DOKÁŽETE VYMYSLET NĚCO JEŠTĚ HLOUPĚJŠÍHO
Co dodáš dneska? 😉
Co to zkoušíte vytahováním roky starejch článků diskuzí? 😐
Článek je aktualizovany, diskuze stará..... ehm, těch problémů na webu je tu zase dost, třeba Blog je zaseklý 😁 Ale to je asi jedno... koukam, že už ani vlastní testy ACZ moc nefrčí...
Asi jde o to, takovou kravinou vyvolat diskuzi... Přeci nejprodávanější neznamená nejlepší..., to je přesně to, že nejvíce kliků na webu znamená nejlepší článek...
xacyye
Příspěvek podléhá schvalování.
Asi jsem moc vysoký, ale přeci jen jsem se na zadních sedadlech cítil více stísněný než u konkurence. Ale jinak je prostor dostačující.
Nedávno jsem koukal na CX-9 a to bych si nechal líbit, obrovská škoda, že ho tu nenabízí... 😄
Je pravda, že když jsem použil "mizerný vnitřní prostor", tak jsem to docela přehnal. V konkurenci mi ale toho místa přišlo podstatně více.
[odkaz]
Drahé auto to je, ale ne moc firem dává SUV k výběru střednímu managementu a vysoký management jede v X5, Q7 etc.
Osobně bych se divil, kdyby Kodiaq nebyl přes 70% firemních registrací.
Když je Škoda na 84% firemních a obecně jsou soukromá spíše levnější auta (Fabia, Rapid), tak nevěřím, že je Kodiaq na 50%.
Mimochodem, Volkswagen na to má vlastní divizi, které snad ještě šéfuje Martin Jahn a umí i míchat více koncernových značek.
Ten pravý fleet na prodejnu nechodí. Čísla pro soukromé vs. firemní pro Kodiaq nemám, ale kdybych měl tipnout, tak to bude firemní cca. 90%.
Normálně podíl "firemních" silně koreluje s cenou, takže bych to viděl podobně. Platí to i pro sportovní auta. Jak píšeš, skutečné flotily jsou kapitola sama pro sebe.
Těžko tedy říct, co tím flotilovým klientem myslel (já bych si tipl skutečný fleet). Vzhledem k ceně by minimálně v ČR bylo překvapivé, kdyby byly soukromé prodeje kolem 50 %. Rozhodně bych si na to nevsadil. Ale proč ne. Nějaká výjimka potvrzující pravidlo neuškodí.
jestli to takhle danej dealer nabizi vsem co tak nejak za***j do toho saloonu na cumendu, tak bych se ani nedivil kdyby se jim darilo to udavat i soukromnikum
Mimochodem. Auta jezdím na operák. Soukromě. A přitom taky nejsem skutečný majitel.
Btw. Mazda u nás do srpna prodala 1001 aut firmám a 1190 aut soukromníkům (všech modelů dohromady, lze to během dvou sekund dohledat na SDA) tedy cca 45% do firem a 55% soukromníkům, takže s tou naprostou většinou bych byl velmi opatrný, u některých modelů to bude nadpoloviční většina (Ma2, Ma3, CX3) u některých modelů to bude menšina (Ma6). Já si pod naprostou většinou představuji něco jako 90% a to není pravda u žádného modelu Mazdy. Největší podíl prodejů soukromníkům má u nás Suzuki, kde soukromníci tvoří cca 2/3 prodejů, ani to bych si nedovolil označit jako naprostou většinu, i když je to hodně a nejvíc ze všech značek.