Polestar již nebude sportovním odvětvím automobilky Volvo, ale novou samostatnou značkou. Dnes představuje svůj první model. Jmenuje se Polestar 1 a švédské kořeny nezapře.
Desing fajn, dokonce ten zadek bych přivítal na jejich "konvenčních" modelech S90.
Ale kabina... pokud má být Polestar sportovní divizí, tak bych čekal více hardwarových tlačítek... protože při svižné jízdě tyhle dotykáče ne e.
Pochybuju, ze pri svizny jizde bude nekdo ladit radio nebo stelovat klimu... Ja myslim,ze je to jen o zvyku. A jestli auto bude jizdne vynikajici,pak tlacitka nema smysl resit.
Bežne si pri svižnej jazde nastavujem klímu, dokonca i na okruhu (kedy sa človek potí najviac). Téza, že človek si nastavuje vlastnosti auta iba pri kľudnej jazde na rovnej ceste či nebodaj iba v stoji je dosť mimo reality.
teda chlapci, na Brnenskem okruhu mam na jizdach pro verejnost najezdino asi 300 kol a v Moste na AMD pak asi 500 kol, a teda klimu jsem si vzdy nastavil pred jizdou >:D u nketerych aut ani klimoska nebyla potreba, treba u Exige, na nejaky smatrani po kolecku nebyl vubec cas ani pred jizdou ani po jizde >:D
a jesi se vam poti pr.el pri sportovnejsi jizde, asi to bude problem nekde jinde nez s klimoskou 8-s
pootevreny okna bych rekl mozna berou vic nez ta klima >:D kdys sme se na dnech mercedesu svezli s Tomasem Enge v AMGcku, tak taky chtel at zavrem vsechny okna, ono je to i nebezpecne pri kolizy, v beznem aute nemas ochranne site u oken a vetsina lidi si nebere ani otevrenou helmu
jeste pred 5 lety si lidi rikaly ze elektromobil jema sanci uspet a ve stredni tride s cenovkou nad 2 mice us vubec ne, dnes po 5 letech ma Tesla s modelem S rocne vetsi prodeje nez vsichni jeji souperi s modely v dane tride s 8 valci ;-) ano se vsema motorizacema dohromady jsou prodeje nasobne, ale s 8 valci pod haubnou je v poctu rocne predci i ta jedna znacka s jednim modelem (vyssi stredni trida), lidi doba se meni a tady to stale nekteri nejak nechapou a myslej si ze bude po jejich,..... nebude, automobilkam jste u zadnice, je zajimaj prodeje, ne tlachani na forech o tom co by si lidi koupili kdyby meli na to a to :-!
...pseudočtyřkolka se systémem známým už z XC90. Pokud nebude motor při dynamické jízdě krmit zároveň elektromotory na zadní nápravě bez ohledu na stav baterií, pak z toho bude nedotáčivá mrcha ihned po vybití.
Jinak zvenku nádherné tvary, jen ty zadní lampy koušu už od S80 a pořád to není ono ;-)
No a to bude zrejme problém. Technika na báze Volva (ak nechcem povedať naleštené preznačkované Volvo) dáva tušiť, že to bude len R4 ako vo všetkých Volvách, na R6 či nebodaj V8 zabudni. Ostatne všimni si, že sa nepíše o konfigurácii motora, ale iba o číslach. Ak by tam bol 6 či 8-valec, hrdo by to uviedli. ;-)
Tak ako som predpokladal, je tam len štvorvalec 2,0. Podľa Autoexpressu dáva 338 (britských) koní, zvyšok sú baterky.
P.S. Prečo takúto základnú informáciu musím hľadať inde? Nie sme na serveri báječná žena, kde sú zaujímavé iba výsledné čísla a technika nikoho nezaujíma. :no:
A to je prave ten omyl. Tady jsi na servru razeni Bajecna zena, v clancich uz maj kluci vic chyb nez spravnych infrormaci, zbytek si dohledej a hlavne vsude vecpat skodovku, to je primarni cil.
Doporucuju ocekavat uz jen dno, pak si clovek odpusti nemile prekvapeni, ze neco neni jak zde pisi nebo jak zde nepisi vubec. A naopak ho muze sem tam neco mile prekvapit (cim dal raritnejsi jev).
Jj, je to bohužiaľ tak. Ale prekvapuje ma, že nikomu z vedenia nevadí, že tie články sú úplne odfláknuté či plné zjavných faktických chýb, na ktoré musia upozorňovať čitatelia. 8-s