Novinky
Zpět na článek
Vypadá jako Volvo, ale není to Volvo. Polestar odhaluje první vůz, je jím výkonné hybridní kupé
31 komentářů
Magister
3
Kdyby tam místo slibovaných bzukátek a baterek dali 8 válec, bylo by to zajímavé. Designově to vypadá čistě a povedeně.
Přejít do diskuze
removed
Desing fajn, dokonce ten zadek bych přivítal na jejich "konvenčních" modelech S90.
Ale kabina... pokud má být Polestar sportovní divizí, tak bych čekal více hardwarových tlačítek... protože při svižné jízdě tyhle dotykáče ne e.
Ale kabina... pokud má být Polestar sportovní divizí, tak bych čekal více hardwarových tlačítek... protože při svižné jízdě tyhle dotykáče ne e.
IPace
teda chlapci, na Brnenskem okruhu mam na jizdach pro verejnost najezdino asi 300 kol a v Moste na AMD pak asi 500 kol, a teda klimu jsem si vzdy nastavil pred jizdou >😁 u nketerych aut ani klimoska nebyla potreba, treba u Exige, na nejaky smatrani po kolecku nebyl vubec cas ani pred jizdou ani po jizde >😁
a jesi se vam poti pr.el pri sportovnejsi jizde, asi to bude problem nekde jinde nez s klimoskou 8-s
a jesi se vam poti pr.el pri sportovnejsi jizde, asi to bude problem nekde jinde nez s klimoskou 8-s
removed
Jak už napsal iudex, právě při svižné jízdě klimatizuješ / šteluješ nejvíc. Páč jedna věc je adrenalin a druhá věc spocená pr...el 😉
iudex
Bežne si pri svižnej jazde nastavujem klímu, dokonca i na okruhu (kedy sa človek potí najviac). Téza, že človek si nastavuje vlastnosti auta iba pri kľudnej jazde na rovnej ceste či nebodaj iba v stoji je dosť mimo reality.
Joab
tak by to mohlo bejt levný. Jako druhý nenáročný auto do města, třeba do rodiny ke škodiaku, proč ne. Cenově to snad bude podobný..
ericn
Tak jako vůz kategorie GT by minimálně měl mít V6 Turbo + ten hybrid. Btw pořád je Volvo, tak jako DS je pořád Citroen a Genesis jen Hyundai 😉
Futurista
Pochybuju, ze pri svizny jizde bude nekdo ladit radio nebo stelovat klimu... Ja myslim,ze je to jen o zvyku. A jestli auto bude jizdne vynikajici,pak tlacitka nema smysl resit.
Za mne auto super,jen ten zadek je takovej jinej.
Za mne auto super,jen ten zadek je takovej jinej.
IPace
a ty by sis s tim 8 valcem jiste koupil aspon 2 kusy vid :-! tak jim to napis ze bez 8 valce si to nekoupis a basta :yes:
speedfred
jasne že zatvorené okno je lepšie kvôli aero a bezpečnosti ,ale ja potrebujem raz za čas dotyk s prírodou. >😁
IPace
cist a sledovat se chodi jinam, garaz, meziplyn a tak, tady je to jen o diskutovani, protoze cist se to neda >😁
milic
Sice nemají, tak dokonalou diskusní platformu, ale úroveň redakce je podstatně lepší: w w w. a u t i c k a r . c z
IPace
pootevreny okna bych rekl mozna berou vic nez ta klima >😁 kdys sme se na dnech mercedesu svezli s Tomasem Enge v AMGcku, tak taky chtel at zavrem vsechny okna, ono je to i nebezpecne pri kolizy, v beznem aute nemas ochranne site u oken a vetsina lidi si nebere ani otevrenou helmu
IPace
jeste pred 5 lety si lidi rikaly ze elektromobil jema sanci uspet a ve stredni tride s cenovkou nad 2 mice us vubec ne, dnes po 5 letech ma Tesla s modelem S rocne vetsi prodeje nez vsichni jeji souperi s modely v dane tride s 8 valci 😉 ano se vsema motorizacema dohromady jsou prodeje nasobne, ale s 8 valci pod haubnou je v poctu rocne predci i ta jedna znacka s jednim modelem (vyssi stredni trida), lidi doba se meni a tady to stale nekteri nejak nechapou a myslej si ze bude po jejich,..... nebude, automobilkam jste u zadnice, je zajimaj prodeje, ne tlachani na forech o tom co by si lidi koupili kdyby meli na to a to :-!
webpaja
Klimu v autě na okruh nemám 😉 Teď jsme si nainstalovali drink system, tak jsem zvědav jestli aspoň na cílové rovince zvládnu potáhnout hadičku >😁
webpaja
Tam není tahle diskuzní platforma. Koupili výborně vyřešený uživatelský software. Teď z toho bohužel žijí, na články by chcípli hlady. 😉
webpaja
Myslis vedeni Sveta motoru? Ta banda zavislych pisalku podle toho co tu smazi neni schopna poznat auto od sekyrky 😉
iudex
Jj, je to bohužiaľ tak. Ale prekvapuje ma, že nikomu z vedenia nevadí, že tie články sú úplne odfláknuté či plné zjavných faktických chýb, na ktoré musia upozorňovať čitatelia. 8-s
fOE
A to je prave ten omyl. Tady jsi na servru razeni Bajecna zena, v clancich uz maj kluci vic chyb nez spravnych infrormaci, zbytek si dohledej a hlavne vsude vecpat skodovku, to je primarni cil.
Doporucuju ocekavat uz jen dno, pak si clovek odpusti nemile prekvapeni, ze neco neni jak zde pisi nebo jak zde nepisi vubec. A naopak ho muze sem tam neco mile prekvapit (cim dal raritnejsi jev).
Doporucuju ocekavat uz jen dno, pak si clovek odpusti nemile prekvapeni, ze neco neni jak zde pisi nebo jak zde nepisi vubec. A naopak ho muze sem tam neco mile prekvapit (cim dal raritnejsi jev).
iudex
Tak ako som predpokladal, je tam len štvorvalec 2,0. Podľa Autoe😜ressu dáva 338 (britských) koní, zvyšok sú baterky.
P.S. Prečo takúto základnú informáciu musím hľadať inde? Nie sme na serveri báječná žena, kde sú zaujímavé iba výsledné čísla a technika nikoho nezaujíma. :no:
P.S. Prečo takúto základnú informáciu musím hľadať inde? Nie sme na serveri báječná žena, kde sú zaujímavé iba výsledné čísla a technika nikoho nezaujíma. :no:
iudex
No a to bude zrejme problém. Technika na báze Volva (ak nechcem povedať naleštené preznačkované Volvo) dáva tušiť, že to bude len R4 ako vo všetkých Volvách, na R6 či nebodaj V8 zabudni. Ostatne všimni si, že sa nepíše o konfigurácii motora, ale iba o číslach. Ak by tam bol 6 či 8-valec, hrdo by to uviedli. 😉
webpaja
Upřímně to je přesně auto, jak bych ho rád. Ovšem s R6 nebo V8, elektromotorem a bateriemi s kapacitou +100km.
Nejde primárně o zásuvku po 10km, když máš plug-in hybrid.
Nejde primárně o zásuvku po 10km, když máš plug-in hybrid.
webpaja
...pseudočtyřkolka se systémem známým už z XC90. Pokud nebude motor při dynamické jízdě krmit zároveň elektromotory na zadní nápravě bez ohledu na stav baterií, pak z toho bude nedotáčivá mrcha ihned po vybití.
Jinak zvenku nádherné tvary, jen ty zadní lampy koušu už od S80 a pořád to není ono 😉
Jinak zvenku nádherné tvary, jen ty zadní lampy koušu už od S80 a pořád to není ono 😉