Velké vozy značky Citroën měly vždycky své zvláštní kouzlo, ale postupně se začaly vytrácet. Nyní ale svítá naděje, že se velkého nástupce opět dočkáme. Jak by mohl vypadat a kdy jej očekávat?
Insignia nebo 508 jsou také "nad" předchůdci ze střední, mají zastupovat i model vyšší střední. Nečekal bych tedy něco extrémního. Pochopitelně záleží, jak bude EU důležitý trh.
a dobrovolně vyklízejí pozice. Aby byla automobilka brána vážně tak by rozhodně ve střední třídě zástupe mít měla. A co udělá Citroen - nechá C5 morálně zastarat, protože co si budem povídat, i na solidně udělané auto je 9 let ve výrobě prostě moc. Následně nechá trh dva roky bez nástupce a pak se bude pracně drát zpátky.
Vím že trh SUV je pro automobilky lákavý - vykazuje růst a umožňuje prodat pár kilo plechu navíc s přirážkou 100 tis.(např.) navíc, ale stejně pořád cítím že střední třída je potřeba - už proto aby se automobilka dostala do flotil.
Zrovna včera jsem nad C5 uvažoval, že už přesluhuje hodně dlouho. Pokud dle článku bude nad C5, náhrada C5 jako klasické střední třídy nebude? A pokud se tedy model bude prodávat i v Číně, chudá Evropa zvyklá jen na trpaslíky opět ostrouhá?