Číslo jedna nejenže symbolizuje prvenství Toyoty jakožto největšího světového výrobce aut. O jedno procento mají totiž také letos vzrůst prodeje japonské automobilky.
1/ Dost pochybuju o nejhustší síti po celé evropě v porovnání např. s koncenrnovými značkami. Nevím přesná čísla ale asi jsem si té nejhustší sítě nejak nevšiml... :-) Samozřejmě, že ČR není celá Evropa, ale zde je situace celkem tragická a např. východní čechy doteď neměli servis na potřebné úrovni, takže nezbývalo než vůz dopravit např. do Prahy (v případě vážnějších problémů.
2/ Kvalitu nového Aurisu dokazuje statistika odtáhnutých aut díky poruše v Německu, kde je situace oproti starší generaci (Corolle) asi 3x horší. Takže o nějáké super spolehlivosti se u Toyoty u nových modelů příliš mluvit nedá a spadá do průměru nikoliv do špičky.
3/ Jaké motory??? Nenapadá mě jediný motor, o kterém by se dalo mluvit jako o špičkovém. Ano, některé motory patří spíše k dobrým agregátům, ale né špičkovým. Vždy se dají najít lepší agregáty od konkurence.
4/ Současné Evropské prodeje Toyoty svědčí o tom, že se nový design a ustupující kvalita příliš neosvědčili a Auris je toho nejlepším příkladem. Nenabízí nic špičkového. Ani techniku, ani design a už ani né kvalitu, která by převyšovala konkurenci a zákazníci to oceňují celkově se snižujícími nákupy nových Toyot.
1) má nejhustší servisní síť po celé evropě
2) nejlepší poměr cena / kvalita + životnost
3) všechny její motory patří do špičky
4) chápu, že některým lidem vadí, že ta auta nevzbuzují emoce a necítí v nich adrenalin, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že adrenalin do silničního provozu nepatří - ten patří na okruh, navíc i honda už několi let zpátky přešla od agresivních agregátu ke komplexnějším, protože ji k tomu donutil trh a prodej.
Toyota v EU mit velky uspech nemuze, protoze nic poradneho nenabizi. Kdyz asiata tak tu mam Hondu Accord, nebo Mazda6, Avensis nebo Auris mic lidi nenadchne