auťáky a fotky pěkný...akorát se snad dočkáme i něčeho jinýho než asijský smršti!
Evropani a Amíci v Ženevě nic nevystavujou?
Chápu, že vás to jednoznačně táhne k japoncům a v tom směru se tu profiluje i čtenářstvo...
Ale je tu i spousta normálních lidí :
btw pane Kolman, teď to není vůbec na vás.
To video je teda dost zajímavý. Nová digitální pristrojovka, podsvětlení klimatizace atd. jsou tam všechny novinky krásné vidět.
Omlouvám se pisi z mobilu.
No, jestli bude 2.0 G165 s manuálem zase až od Revolution a 2.5 G194 od Attraction, tak už si manuál koupí vážně jenom zatvrzelí Areseové. ;-) Smutný na tom je, že pak se začne tvrdit, že manuál už nikdo nechce....a ono to nebude tak docela pravda.
Ne tywe, vymýšlím si, i objednací kódy >:D :
GCAT EAA 6SD SDN G194/AT/Attraction 806 400 Kč
GRF9 EAA 6SD WGN G194/AT/Attraction 806 400 Kč
Ceny nejsou ještě úplně definitivní...
:yes:
Díky za informace. Ještě něco málo z webových stránek Mazdy.
Nabídka nové Mazdy6 se změnila z hlediska rozložení výbav. Nejnižší výbava Emotion, už v nabídce není. „Důvodem je prakticky nulový zájem zákazníků o tuto úroveň výbavy,“ vysvětluje Radim Kubalák, marketingový manažer značky. „U Mazdy6 Challenge, která je nyní první nabízenou verzí, došlo k velkému obohacení výbavy. Vůz tak má nově například LED diodové světlomety, hlídání slepého úhlu, adaptivní tempomat nebo projekční head-up displej už od prvního stupně výbavy,“ dodává Kubalák. Všechny výbavové varianty nové Mazdy6 také nabízejí ve standardu (tedy bez příplatku) navigační systém.
„Za maximální výhodu pro zákazníka ale považujeme to, že u nové Mazdy6 nabízíme nový zážehový motor SKY-G 2,5 se systémem deaktivace válců, ve čtyřech výbavových variantách – Attraction, Revolution, Revolution TOP a samozřejmě ve vrcholné verzi TAKUMI. U předchozí Mazdy6 jsme tento motor – který v Čechách tvoří přes 50% našich prodejů – nabízeli jen ve verzi Revolution TOP. Nyní jsme tak vyšli vstříc zákazníkům, kteří měli o tuto pohonnou jednotku zájem i v kombinaci s nižšími výbavovými variantami,“ říká Kubalák.
Nová Mazda6 bude v České republice začínat na 713.400,- Kč a lze ji objednat u všech
autorizovaných dealerů značky od 1. dubna 2018. První zákaznické vozy dorazí v červenci.
:-) Normální lidi si přece něměcké,francouzské dýmovníce nekupují,ani si o nich nečtou :-):-) Takové články zajímají jen lidi ducha mdlého a emočně nevyvážené :-):-) Tím samozřejmě nemyslím Tebe :-):-)
Ta se mi zrovna moc nelíbí, v reálu je moc tmavá a nevynikne. Podobně jako má Opel tu svou Darkmoon nebo jak se to jmenuje... z blízka nebo na sluníčku je ta barva zajímavá, ale vlastně je to jen taková varianta k černé.
Souhlas až na to, že když se mluví o výkonu v nižších otáčkách tak turbo je na tom podstatně lepší. Takže pro ty klidnější jezdce je atm. fajn... :-! Jo, a ten výfuk mě průměrem připomíná moji bývalou 3MPS Gen.I.... ;-)
Zřejmě už vyprodali sklady ND a nechce se jim dělat stará halogenová světla z 2013 a přední nárazníky z 2013 jako tomu bylo u nejnižších 2 výbav až doposud.
Challenge
LED přední světlomety
ADL – automatické zamykání dveří
BSM – hlídání slepých úhlů
MRCC – adaptivní tempomat
LKA – hlídání jízdních průhů
HBC – automatické přepínání dálkových a potkávacích světel
Navigace včetně signalizace dopravních značek
Přídavný USB vstup vzadu
Větší středový displej z 7“ na 8“
Auto Hold
Upravený přístrojový štít
ADD – projekční Head Up Displej
Attraction
ADL – automatické zamykání dveří
MRCC – adaptivní tempomat
LKA – hlídání jízdních průhů
HBC – automatické přepínání dálkových a potkávacích světel
Navigace včetně signalizace dopravních značek
Přídavný USB vstup vzadu
Větší středový displej z 7“ na 8“
Auto Hold
Upravený přístrojový štít
ADD – projekční Head Up Displej
Odmrazování stěračů
Zadní parkovací kamera
Vyhřívaný volant
Revolution (látka)
ADL – automatické zamykání dveří
MRCC – adaptivní tempomat
Navigace včetně signalizace dopravních značek
Přídavný USB vstup vzadu
Větší středový displej z 7“ na 8“
Auto Hold
Upravený přístrojový štít
ADD – projekční Head Up Displej
Odmražování stěračů
Digitální přístrojový štít
360°Top View Monitor
Revolution Top (černá a bílá kůže)
ADL – automatické zamykání dveří
Navigace včetně signalizace dopravních značek
Přídavný USB vstup vzadu
Větší středový displej z 7“ na 8“
Auto Hold
Upravený přístrojový štít
ADD – projekční Head Up Displej
Odmražování stěračů
Digitální přístrojový štít
360°Top View Monitor
Ventilovaná přední sedadla
Takumi (plus vše z Revolution Top)
Tmavá přední maska (gunmetal)
Dřevěné lišty ve dveřích
Hnědé kožené čalounění nappa
Chromované prvky na volantu
Bezrámové vnitřní zpětné zrcátko
Kovový dekor ovladačů el. ovládání sedadel
Osvětlení interiéru LED diodami
Specifický barevný odstín displeje klimatizace
Obložení interiéru materiálem alcantara
Mě si šestka získala tím, že je jiná, opravdu pěkná a zároveň není nabubřelá. Do toho perfektní motor 2.5, který má konkurenci snad jen u Subaru, a dotažené jízdní vlastnosti. Je škoda, že atmosférické motory pomalu vymírají, jízdně jsou hodně příjemné a určitě nemám pocit, že třeba zrovna té 2.5 by chyběl výkon v nízkých otáčkách. Naopak, krásně se projevuje od volnoběhu až po omezovač, což se o většině turbených motorů říct nedá.
6tka je stale pekna, ale ja by som uz rad videl dalsiu generaciu, dufam ze ju necaka osud avensisu. Tie 19 disky co sa davali od revolution tomu sekli viac podla mba
Tak hlavně je to téměř jediná "barva", kterou lze na to auto dát. Skoro všechno ostatní je jen nějaká variace šedotónové škály, maximálně s nádechem nějaké barvy. Z barev je tam už jen studeně modrá a hnědá, co by se teda dalo ještě označit za "barvu".
Informace je z produktové informace... Max. výbava se bude jmenovat Takumi (je na fotkách - dřevo, hnědý interiér, kůže, alcantara, bezrámečkové zrcátko) a dieselový kombajn v ní s 184k AWD bude stát kolem 1,04 mega.
Motor 194k s vypínáním válců normu plní i bez filtru.
Toto je overena informace? Mazda zatim motorizace nezverejnila. Na zahranicnich webech jsou i spekulace ohledne zruseni 2,5 194k, kvuli nove norme euro 6c.
Přední maska a mřížka je moc pěkná. Rozdíl 2017/2018 je i v chromech u světel. R. 2017 má chromy vyvedený nad světla. R 2018 naopak světla jsou posazená nad chromy. Zajímavé řešení a Mazdě sluší. Co se týká velikosti masky, je 2018 opravdu větší než stávající.
Tohle chce asi vidět live. Hlavně ten interiér bude třeba si osahat. Celkově mi přijde, že Mazda baculatí ( i když ne nějak radikálně). Pořád je to ale originální a hezké auto naprosto se vymykající současným japonským designovým trendům a pro mne bude autosalon Mazda vždy první na řadě při výběru nového přibližovadla. Tak ještě uvidíme, co s tímto strojem udělají motorizace. Zklamáním samozřejmě není, jen té červené už nějak bylo dost.