Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - speedfred
mr. Barikelo
| 22. 3. 2018 17:04
tak na toto čakáš a preto rozpredávaš vozový park?? :-)
mr. Barikelo
| 22. 3. 2018 19:12
Neee, má to turbo, dve čerpadlá a bohvie čo ešte. Bude to poruchové , zlatá poctivá atmosféra >:D
Avatar - Barrichello
mr. Barikelo
| 22. 3. 2018 19:41
ano preferuju atmosféry nebo kompresory nicméně jako alternativa do budoucna je určitě lepší oturbený V8 než žádný V8.
Avatar - Hammunasakra
mr. Barikelo
| 23. 3. 2018 07:22
:yes: :-!
Avatar - mariov8
mr. Barikelo
| 23. 3. 2018 08:41
:yes: :-!
mr. Barikelo
| 23. 3. 2018 08:49
Když se podívám k BMW, tak lepší žádný V8, než ten s turby mezi válci.
(A zde je konfigurace motoru nápadně podobná, některé potíže lze očekávat také podobné.) ;-\
mr. Barikelo
| 23. 3. 2018 09:24
Obzvlast ked je to americky oturbenec od Nelsonov..umelecke dielo

[odkaz]
pěknej testík
| 22. 3. 2018 18:44
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
pěknej testík
| 23. 3. 2018 07:31
Hodně pěknej :yes: :-)

Výrazně nejdražší Panamera Turbo = docela smutný :-|
Avatar - Dzakobo
Vše nasvědčuje tomu
| 22. 3. 2018 18:52
Že tenhle motor bude sr.ačka, ta turba ani nejsou vidět, jak jsou utemovaná. Mercedes alespoň má doprostřed véčka nasměrovaný ofuk. Jedny z posledních poctivých V8 jsou HEMI, 5.0 Ford a 4.2 Maserati.
Avatar - Hammunasakra
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 07:25
Jeden z posledních poctivejch V8 je [odkaz] atmosféra :yes:

A tenhle Cadillac stejně jako ta novej V8 Mercedesu [odkaz] působěj naopak velmi dobře ;-)
Avatar - Dzakobo
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 07:52
Ale už má přímě vstřikování, takže není radno brát benzín na pumpě u Vency, ale aditivovaný na Benzině nebo Molu. Může odejít vysokotlaké čerpadlo a vstřikovače, takže proto jsem ho nejmenoval.
Avatar - speedfred
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 08:24
tak snáď po rokoch sa takéto veci už vychytali u iných automobiliek a dodávatelia súčiastok už majú nejakú tú skúsenosť
Avatar - Barrichello
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:08
Neslyšel sem od nikoho z majitelů ani servismenů že by třeba u GM byl s přímým vstřikem problém. Jestli to jen nerozhlašují nejmenoované sítě čerpaček ve snaze přimět vás k natankování benzínu za 31,50 místo obyčejného za 28,50 >:D >:D >:D
Avatar - Dzakobo
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:34
Já to prostě nemám rád, jednak více trpí svíčky, taky je v systému hodně dlouho po zhasnutí motoru tlak, takže vstřikovače mohou ukapávat a odmastit válce, prostě oproti nepřímému vstřikování vidím spíše samá negativa. To že se zvýší točivý moment o pár % a údajně sníží spotřeba pro mě nejsou takové argumenty, abych měnil názor.
Avatar - Barrichello
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:37
jenže některé motory už prostě bez přímého vstřiku nejsou....
Ani v americe.

Přímý vstřik už má dnes i Pentastar od Chryslera, to býval poslední V6 bez přímého vstřiku....
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:45
Nejsou, ale to je právě ta chyba.
Avatar - Dzakobo
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:52
To jsem ještě nečetl, že Pentastary mají DI, kdes to viděl?
Avatar - Hammunasakra
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:57
[odkaz]
Avatar - Dzakobo
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 10:08
Ale tak známe FCA a jejich sliby, vše přijde do výroby tak za trojnásobný čas oproti prohlášení. Zde naštěstí. Pokud se nepletu, Pentastary i 1,4T/Multiair si drží MPI.
Avatar - Hammunasakra
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 10:13
To je asi jen otázka času = a asi ne moc dlouhýho
Avatar - Barrichello
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 12:06
Už někdy od roku 2016 to maj...
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:40
Přesně. A to nejhorší jsi ještě nezmínil. Tvorba karbonu.
Avatar - Barrichello
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:43
Muší to jednou za čas protáhnout po okresce no. A měnit v tom olej po 10 tis km....
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:48
To nestačí.
A protahuj 600 koní po okresce. Ani nedotočíš dvojku a budeš na švestce. >:D
Avatar - speedfred
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:59
>:D >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 12:07
Tak tohle se naštěstí dělá jen v automatu >:D
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 13:33
A automat nemá dvojku, co by se dala dotočit ? CVT tam asi nebude, že ? >:D >:D >:D
Avatar - Dzakobo
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:49
Nezmínil, protože, jsem byl myšlenkově stále u toho 5,0 Lexusu, který má i MPI systém, alespoň tak, no.
Avatar - Hammunasakra
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:53
Viz Barik 9:37 návrat do dob který sice něco do sebe něco měly ale sou fakt už asi pryč = neni moc reálnej

Tvorbu karbonu celkem řeší kvalitní palivo nebo samostatná doaditivace a občasný zadupnutí pedálu do podlahy = to první pro majitele V8 nejspíš neni až tak drahý = to druhý je víc než milý = od nějaký věku prej dostupnější než sex >:-[]
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 10:15
Ale prdlajs. Palivo + aditiva řeší karbon u nepřímého vstřiku. U přímého vstřiku můžeš aditivovat jak chceš a karbon ze sacích figur neodstraníš, maximálně ze spalovacího prostoru, kde je to stejně skoro jedno. Ty sajrajty, co tam posílá egr zpátky do sání, není jak a čím smýt. Proto někdo zkouší k přímému vstřiku ještě nepřímý. (Na palici.)

Občasný zadupnutí nestačí. Aby se netvořil karbon (ve velké míře) tím, že pojedeš rychle, jsi ještě dnes bez papírů a zítra mrtvej. >:D
Avatar - Hammunasakra
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 10:18
Mě se to čemu řikáš na palici = naopak zdá dost zajímavá cesta [odkaz] a nejsem sám [odkaz] ;-)

Nejde o to rychle = ale o to zadupnutí = na doraz :-)
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 10:26
Víš, co se stane, když zadupneš 600 koní ? >:D :-O

Ale to je jedno. To zadupnutí to nevyléčí ani trochu, nic to neřeší. Musíš motor točit a držet ho v max. zátěži. Pak se karbon tolik netvoří. Egr nepouští sajrajty tolik do sání.
Avatar - Hammunasakra
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 10:34
No to je snad jasný ne? A na chvíli de bez problémů zadupnout i 525 koní = takže 600 asi nebude zas takovej rozdíl ;-)

Nebo tvoje teorie je že od teď všechny motory skončej zakarbonovaný a nejde s tim nic dělat? :-)
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 10:40
A není to tak, s tím karbonem u všech přímejch vstřicích ?

Kombinace přímého s nepřímým je zatím jediná cesta. Já říkám na palici, proto, že si koupím dvoje vstřikování místo jednoho, 2x větší riziko poruchy, vozím sebou další zbytečnej herberk a přínos nula. A v sacím potrubí karbon zůstane stejně.

A znovu, na chvíli nestačí. Co se ti nelíbí, ignoruješ. :-)
Avatar - Hammunasakra
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 14:31
Definuj chvíli :-)
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 16:29
Myslím přesně tu stejnou chvíli, se kterou jsi přišel právě ty v 10:34. >:D ;-) Tak si definuj chvíli dle libosti. ;-)
Avatar - Barrichello
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:02
Přímé vstřikování sem měl ve V6 od Cadillcu taky, bral sem celou dobu benzín v Globusu, u ONO nebo u jedné další malé pumpy a žádný problémy sem za 3 a čtvrt roku neměl....
Avatar - Dzakobo
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:36
S tím tvým "mega"nájezdem by to mělo vydržet, i kdybys tam lil naftu >:-[] Předpokládám, že víc jak 50000km jsi za ty 3 roky nenajel.
Avatar - speedfred
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 09:59
podľa mňa si sa o jednu 0 sekol ;-)
Avatar - Dzakobo
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 10:02
>:D >:D Ale tankování třeba bylo časté, jestli to bylo vždy za 200.. >:-[] >:-[]
Avatar - Barrichello
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 12:09
Haha, já tankuju vždycky plnou....Za 200 se tankoval leda do skůtru nebo sekačky do kanystru >:D
Vše nasvědčuje tomu
| 23. 3. 2018 10:26
Tak ještě aby, tam je totiž svět ještě v pořádku :-)
Avatar - Barrichello
GM umí
| 22. 3. 2018 19:40
GM pořád motory umí, marná sláva. 558 HP je super výkon a je dobře že Cadillac zase nabízí moderní V8. Jak na tom bude se spolehlivostí se ukáže. Uvidíme, každopádně to vypadá velmi zajímavě.
Avatar - Hammunasakra
GM umí
| 23. 3. 2018 07:27
Souhlas = viz já 7:25 :-!
GM umí
| 23. 3. 2018 09:22
Jako BMW. Také se říká, že motory umí. A udělali jeden z nejlepších, fungujících a úsporných V8 (N62).
Přidali mu turba, přímý vstřik a otočili mu hlavy a tím ho úplně rozbili (N63/S63). K čemu je 600 koní, když je to pořád rozbitý.

Jsem zvědav, jak se GM popere se stejným problémem. Ty píšeš, že to vypadá velmi zajímavě, já říkám, že nadšení je třeba zatím krotit. (Minimálně horko mu bude taky.)
Avatar - Barrichello
GM umí
| 23. 3. 2018 09:35
GM už zkušenosti s horkem má, řešili to právě u 6,2 V8 kompresor co je v CTS-V a Corvette a Camaru
GM umí
| 23. 3. 2018 09:44
Kompresor je dětská neškodná hračka proti turbům. (Pokud se týká horka.)
Avatar - Dzakobo
GM umí
| 23. 3. 2018 09:44
Šmankote, ty jsi hlava. Kompresorové motory jsou úplně v pohodě, pokud tedy stíhá chlazení bloku a hlav. Turba svým tepelným zářením namáhají i blok motoru (viz. třeba poslední motory 2,3T od Saabu), o zapékání oleje už se toho taky napsalo hodně.
Avatar - Hammunasakra
GM umí
| 23. 3. 2018 09:40
Viz já 7:25 = Mercedes to zvlád na 1 = a viz vysvětlení v odkazu = když se to udělá dobře má to jasný výhody = motor může bejt celkově menší + umožňuje lepší oddělení horký a studený části motoru

Chyba BMW kdy turba obkroužili výfukovejma svodama je známá už dlouho = neni důvod aby jí u Cadillacu opakovali ;-)
GM umí
| 23. 3. 2018 09:59
Ano. Ve Stuttgartu se to povedlo trochu lépe než v Mnichově. ;-)
Avatar - Hammunasakra
GM umí
| 23. 3. 2018 10:06
Vypusť to trochu = a souhlas :-)
GM umí
| 23. 3. 2018 10:21
Nevypustím.

Nemám informace, abych slepě chválil, raději jsem, v tomto případě opatrný, horko tam bude taky, po odstavení motoru tam rizika přehřátí mohou hrozit také. Je ale fakt, že nic špatného jsem zatím neslyšel, ale k MB nemám teď blízko.
Avatar - Dzakobo
GM umí
| 23. 3. 2018 09:40
Přesně tak. Kdo má cit pro techniku, vidí, že je to nepovedený motor už od návrhu. Třeba proč má 2 katalyzátory, jejichž povrch je o hodně větší, než kdyby obě turba foukala do společného většího katalyzátoru, který by svým povrchem vyzářil méně tepla okolo?
Avatar - Barrichello
GM umí
| 23. 3. 2018 09:44
V USA maj vždy víc katíků. na HEMI a to je OHV byly 4 lambády a 4 katíky.

Jaguar měl jen 2 :-)
Avatar - Hammunasakra
GM umí
| 23. 3. 2018 09:50
Protože se 2 katalyzátory u véčkovejch a plochejch motorů používaj běžně?
Avatar - Dzakobo
GM umí
| 23. 3. 2018 10:01
Jenže tady jsou, v dnešní době, už klasicky uprostřed Včka, tedy dva tubusy vedle sebe, tak proč neudělat 1 kat. ve tvaru třeba elipsy, aby měl menší povrch?
Avatar - Hammunasakra
GM umí
| 23. 3. 2018 10:12
To bysme museli znát podrobnosti = který se asi neni odkud dozvědět

Ale pokec s motorářema = by nebyl od věci. Redakce by mohla zajistit.. >:-[]

V mym oboru se to občas zadaří = česká 1čka [odkaz] [odkaz] = tohle je fakt borec :yes:

No tenhle taky [odkaz] taky dost dobrej = důchodce [odkaz] :-)
Avatar - Dzakobo
GM umí
| 23. 3. 2018 10:27
Na to není třeba žádnej pokec, i kdyby byl katalyzátor uvnitř oddělený (pro každé turbo jedna polovina), není zde žádný důvod, proč by to jít nemohlo.

Za mě byl relativně dobrý motor 5,5TT od M-B, který skončil příchodem 4,0TT. Škoda, byl to ideální pohon Gčka 63AMG.
Avatar - Hammunasakra
GM umí
| 23. 3. 2018 10:31
Nejde o to nemohlo = de o to že proč se konstruktér přiklonil pro to nebo ono řešení = prostě bez jeho vysvětlení nevíš. Mluvim spíš ze zkušeností s hifi respektive high endem

4.0TT ale zatim nepůsobí vůbec špatně = nevim jak ten 5,5 ale ten novej má taky 2 katalyzátory = myslim

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku