Ekonomika
Renault Captur už koupíte s novou třináctistovkou. Na kolik horká motorová novinka přijde?
33 komentářů
Souhlas.
Obzvláště, když za 509 tisíc můžu mít Scénic se stejným motorem a velmi slušnou výbavou! 😉
Obzvláště, když za 509 tisíc můžu mít Scénic se stejným motorem a velmi slušnou výbavou! 😉
nastavením cen je aktuálně Captur nekoupitelný. Devítistovka je docela bídná a dát lepší motor jen k nejvyšší výbavě je taky docela chyba.
Ono je potřeba si uvědomit, že Captur a podobná auta si kupují zákazníci, či spíše zákaznice, pro které vybavení motorového prostoru je nepodstatná věc.
Ta 1.2 jede v silnější verzi kupodivu velmi slušně, na moderní atmosféru. S 208 dovede pěkně zacvičit, 2008 už na ni bude trošku větší a těžší, ale pořád by to byl přijatelný cestovní stroj.
Já jsem ochotný tolerovat auto do velikosti řekněme Peugeotu 308 nebo Méganu... víc ani náhodou.
Captur s 0,9 som skúšal este keď sa jednalo o novinku a nemal som s nim zásadný problém. Jedná sa o základný motor a mestké a medzimestké prískoky neboli problém. A na rozdiel od clia som si v ňom sadol sadol za seba bez problémov, resp dieta v sedačke neokopávalo predné sedačky…
A má ho v té 60 kW verzi? Protože do C3 se dávala ještě slabší, tuším 51 kW nebo kolik... Ta fakt nejede.
Aktualne su turbo 1.2 u pezotu nedostatkovy tovar. Nestihaju vyrabat, takze mohli obmedzit niektore modely- to iste sa vlastne deje u Dacie, kde vsetky motory berie pre seba Renault.
Já musím opět řešit nákup auta tak nějak na hranici tříd a je to slabota. To nejzajímavější zrovna prochází generační obměnou.
Ty jsi mrtvola. S tou 208 jezdím a mrtvá rozhodně není, akorát to chce řidiče, ne trotla na točení volantem.
Pleteš se, malá kombi nahrazují osobní dodávky (Transit courier/connect, Doblo, Combo, Belringo, Partner, Kangoo apod.). Problém čelní plochy a jízdních vlastností zůstává, ale je to mnohem lepší, než SUV.
Zkus se mrknout tam 😉.
Zkus se mrknout tam 😉.
A jsme tam, kde s Capturem, auto za půl mega. To se mi za auto prostě nechce dávat, nehledě na to, že Octavia je přerostlý mastodont.
Já jsem svým způsobem minimalista, takže pro mě to Clio v kombíku bylo naprosto ideální volbou. Posledním kombi zůstane zanedlouho Fabia a pak... konec.
Já jsem svým způsobem minimalista, takže pro mě to Clio v kombíku bylo naprosto ideální volbou. Posledním kombi zůstane zanedlouho Fabia a pak... konec.
Já jsem Captur kupoval už cca před rokem od [odkaz] a kdybych věděl, že přijde model s třináctistovkou, tak bych si nejspíše nějaký ten čas počkal... 😄 Nedá se nic dělat, jsem s autem i tak nad míru spokojen, mohu ho vřele doporučit.
Slabší verze je jestě větší zoufalost. Měl jsem tu čest v P301 (tam je 53kW) - náhradní auto... K tvé otázce, jistě že má 60kW, jinak bych se k tomu nevyjadřoval. Navíc mám příme srovnání s 1.4VTi v P207, která je jinde 😉
Počkej, já mluvil o Capturu, Scenic za tu cenu je fajn, idkyž si tam člověk dá spoustu extras, bude spíš za 600k 😉
Ten Scénic mi přijde parádně naceněný.
104 kW, super výbava, hodně prostorný auto, dobrá světlá výška, mě to drahý nepřijde.
Zkus si to porovnat s konkurencí a uvidíš, že ta je o dost dražší (čest výjimkám).
104 kW, super výbava, hodně prostorný auto, dobrá světlá výška, mě to drahý nepřijde.
Zkus si to porovnat s konkurencí a uvidíš, že ta je o dost dražší (čest výjimkám).
Aha, tříválec 😒
Já vzpomínal na staré dobré čtyřválce těsně pod 70 kW, proti těm jsem nemohl říct křivého slova...
Já vzpomínal na staré dobré čtyřválce těsně pod 70 kW, proti těm jsem nemohl říct křivého slova...
Aha, nevěděl jsem, že Clio Grandtour je už pod 300k, tam už ty větší dodávky opravdu cenově nesahají (překvapivě ani takový Ford Tourneo Courier, který mě na živo strašně příjemně překvapil)...
Tím pádem nám tam ale stále zbývá třeba Fiat Qubo a Dacia Dokker, tam je to cenově srovnatelné a tam to jako přímou konkurenci taky vidím, pak jde o priority kupce - jízdní vlastnosti vs vnitřní prostor.
Tím pádem nám tam ale stále zbývá třeba Fiat Qubo a Dacia Dokker, tam je to cenově srovnatelné a tam to jako přímou konkurenci taky vidím, pak jde o priority kupce - jízdní vlastnosti vs vnitřní prostor.
Aha, to jsem ani nevěděl, že ještě nabízejí atmosféru.
Být to dobrá Japonská, nebo Fiaťácká atmosféra, tak super volba, tohle ale asi nebude ten případ...
Být to dobrá Japonská, nebo Fiaťácká atmosféra, tak super volba, tohle ale asi nebude ten případ...
Qubo je zoufale maličké a Dokker zase je přesně ta samá kategorie, jako Berlingo. Sice levnější, ale rozměrově zbytečně velký. Clio kombi má 4,25 metru a těch 20 cm je často rozdíl mezi "zaparkuju nebo nezaparkuju". Pro mě, bohužel, prostor není jen o litrech, ale i o ložné délce, a tam SUV i tyhle dodávky na poměr vůči vnějším rozměrům prohrávají.
Ten samý motor má táta v Citroenu C3 a je to motor do města a tak na pojezdy mimo něj, když pominu drnčení 3hrnku, tak uživatelsky pro tuhle skupinu lidí je dostatečný.
Pokud člověk chce nějakou dynamiku musí jít do turba, jenže u PSA v téhle kategorii k němu dostane k 81kW (což je fajn) jen 5ti kvalt... Ty řidiči... Zlatá moje 1.4VTI proti té 3hrnkové atmo 1.2 😉
Pokud člověk chce nějakou dynamiku musí jít do turba, jenže u PSA v téhle kategorii k němu dostane k 81kW (což je fajn) jen 5ti kvalt... Ty řidiči... Zlatá moje 1.4VTI proti té 3hrnkové atmo 1.2 😉
To jsou auta úplně odlišných kategorií, jak velikostně, tak cenově. Clio kombi se dá koupit nadupané výbavou za cenu, kde tyhle dodávky teprve začínají a nemají ani takovou drobnost jako dvoje zadní dveře nebo plná sada airbagů. S těmi se dá konkurovat spíš MPV typu Scénicu, ale rozhodně ne Cliu.
jestli lovis v malych autech, tak tam je ted situace vylozene tristni.
ale uz nizsi stredni na tom je mnohem lip.
treba O3 1.4tsi/110kW ted v akci za 445tis a jediny co bych k tomu urcite prihodil by byl paket s full led + climatronic + par hovadinek za 50tis. pro me bohuzel nepouzitelny, takze musim lovit v jinych vodach ...
ale uz nizsi stredni na tom je mnohem lip.
treba O3 1.4tsi/110kW ted v akci za 445tis a jediny co bych k tomu urcite prihodil by byl paket s full led + climatronic + par hovadinek za 50tis. pro me bohuzel nepouzitelny, takze musim lovit v jinych vodach ...
Souhlasím. A zrovna jsem koukal na P2008 a pro změnu nejde koupit s jiným motorem než naftou nebo 1.2 atmo.
No, musíme doufat, že tohle hluché období přečkáme bez úhony. Nedovedu si představit, že bych teď přišel o Clio, neměl bych si co koupit.
maly kombiky vymiraj, misto nich budou maly vysoky SUV s vysokym tezistem a tedy horsimi jizdnimy vlastnostmi, velkou celni plochou a tedy vyssi spotrebou a malym kufrem jako tresnickou na dortu.
nastupce kombikovy fabie se tezko dockame, pro mnohy lidi by to stale bylo idealni auto.