Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Captur už koupíte s novou třináctistovkou. Na kolik horká motorová novinka přijde?

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 20. 4. 2018
35
33
Zobrazit náhledy (35)
Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur Renault Captur
Nová metodika měření nám v příštích měsících udělá v motorech pěkný guláš. Jednou z chystaných inovací je i nová třináctistovka Renaultu, která už má v modelu Captur první české ceny.

Za vším stojí stále přísnější emisní normy, kvůli kterým se automobilky pozvolna připravují na novou metodiku měření v reálném provozu. Vzpomeňme Volkswagen a jeho čtyřválec 1.5 TSI, skupinu PSA s novinkou v podobě 1.5 BlueHDi a konečně Renault, jenž na normy reaguje čtyřválcem 1.3 TCe, který tvořil ve spolupráci se značkou Mercedes-Benz.

Zážehovou třináctistovku (kterou kromě modelů francouzské automobilky nalezneme i v třídě A) už můžete objednat i v Renaultu Captur. Připomeňme, že čtyřválec s označením Energy TCe 150 poskytuje výkon 110 kW při 5000 otáčkách a 250 N.m při 1700 otáčkách. Motor s přímým vstřikováním slibuje kombinovanou spotřebu na přelomu pěti a šesti litrů. V modelu Captur lze nový pohon spárovat se šestistupňovým manuálem, případně dvouspojkou EDC se stejným počtem stupňů.

Nový agregát se aktuálně páruje jen s nejvyšší výbavou S-Edition a ceník startuje těsně pod půlmilionem korun. S manuálem si připravte 497.900 Kč, příplatek za samočinné ústrojí činí 30.000 Kč.

Nepřekvapí, že právě třináctistovka je v ceníku modelu aktuálně vůbec nejdražší. Pokud byste chtěli Captur za méně peněz, můžete sáhnout po základní motorizaci v podobě 0,9litrového tříválce s výkonem 66 kw (+ 5 kW overboost). Ten se jako jediný páruje s úvodním výbavovým stupněm Advantage a stojí 324.900 Kč. A když využijete i akčních nabídek Renaultu a necháte mu na oplátku svůj starý vůz, můžete cenu stlačit i pod tři sta tisíc.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Captur
| 22. 4. 2018
Já jsem Captur kupoval už cca před rokem od [odkaz] a kdybych věděl, že přijde model s třináctistovkou, tak bych si nejspíše nějaký ten čas počkal... :-) Nedá se nic dělat, jsem s autem i tak nad míru spokojen, mohu ho vřele doporučit.
S takovým
| 21. 4. 2018
Captur s 0,9 som skúšal este keď sa jednalo o novinku a nemal som s nim zásadný problém. Jedná sa o základný motor a mestké a medzimestké prískoky neboli problém. A na rozdiel od clia som si v ňom sadol sadol za seba bez problémov, resp dieta v sedačke neokopávalo predné sedačky…
S takovým
| 21. 4. 2018
Slabší verze je jestě větší zoufalost. Měl jsem tu čest v P301 (tam je 53kW) - náhradní auto... K tvé otázce, jistě že má 60kW, jinak bych se k tomu nevyjadřoval. Navíc mám příme srovnání s 1.4VTi v P207, která je jinde ;-)
Avatar - Blue Sun
S takovým
| 21. 4. 2018
Qubo je zoufale maličké a Dokker zase je přesně ta samá kategorie, jako Berlingo. Sice levnější, ale rozměrově zbytečně velký. Clio kombi má 4,25 metru a těch 20 cm je často rozdíl mezi "zaparkuju nebo nezaparkuju". Pro mě, bohužel, prostor není jen o litrech, ale i o ložné délce, a tam SUV i tyhle dodávky na poměr vůči vnějším rozměrům prohrávají.
Avatar - Blue Sun
S takovým
| 21. 4. 2018
A má ho v té 60 kW verzi? Protože do C3 se dávala ještě slabší, tuším 51 kW nebo kolik... Ta fakt nejede.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku