Trapný výkon, zvuk traktoru, tuningové doplňky z polské burzy, navíc u té stříbrné v jiném odstinu, který jen podtrhuje nevkus autora a to křídlo vzadu... skoro jako by ta krabice měla uletět ze silnice.
A pak ještě ten gumový volant jak z dětského autíčka, uzoučké gumy na ještě užších ráfcích vypadají jako balóny na rallye Ostrava-Karviná. No celkově tomu hnusu už chybí snad jen takový ten zemnící proužek, zástěrky, odrazky na dveřích a nápis Ortel, Karel, Frostek nebo tak něco na kufru. >:D >:D >:D
Hoši rozhodně to je designově výrazně hezčí než O2 a to i po FL. Normální O1 je nic moc, ale RS verze s origo paprskovejma kolama je prostě pořád krásný auto a to i z profilu.
ACZ straca aj posledne zvysky "serioznosti". Neinformuju uz skoro o nicom aktualnom... a citat dookola o Favoritoch a Octaviach I ... Uz aj najvacsi fanusik Skody musi mat toho plne zuby... A nic proti Skode...
Opravdu nechápu Vás, kteří musíte furt prudit. Schválně zkuste najít poslední článek o té Vaší Octavia I. Když se kouknu do seznamu zpráv, tak zde je 23 zpráv mezi další zprávou o škodovce, kde je rozhovor o motosportu. Vaše tvrzení, že se tu píše neustále o škodě je chybné. Budiž tomu příkladem velmi zajímavý, aktuální článek o Roveru a i další recenze cizích značek.
Nepochopil som preco tu pises o "zaujimavom clanku o Roveru". Nikto nehovori, ze pise len o skode. Len pomer priestoru ktory tu dostava Skoda (ci uz aktualne modely, skoda motorsport, studie, fotky z konfiguratora, promo clanky o dileroch a ked uz nemaju co tak pisu o limitovanych ediciach skoda Favorit, Octavia I a pod...), nedostava ziadna ina znacka... A ani to by nevadilo, kedze je to domaca znacka. Ale keby aspon sa trocha zmenil pomer a bolo clankov viac...
A kritizujem celkovo kvalitu ACZ, ktora isla rapidne dole... Clanky ktore pise su velmi casto s chybami, maju nepresne informacie, alebo neskoro... V minulosti naj web o autach, teraz uz nie...
P.S.: naozaj nic proti VW group alebo Skode... Sam mam Golf VII a Fabiu III
Nejde o počet zpráv o škodovkách vzhledem k celkovému počtu zpráv. Jde o kvalitu obsažené informace. Nevím, proč jsem tedy nazýván prudičem. Pokud se bráním tomu, abych byl šizen články na ACZ doslova o ničem, články s naprosto bezvýznamným obsahem, snažím se tím upozornit autory článků, na to, že podle mého názoru nedělají svou práci dobře. ACZ byl v době svého vzniku nejlepší portál o autech v ČR. Už jím není. A co je nejhorší, není tady ani žádný jiný portál, který by bylo možno považovat za kvalitní.
Ve všech webových periodikách naprosto převládla nepřiznaná reklama a o serióznosti přístupu autorů je škoda mluvit. Čím více je těchto portálů, tím zoufalejší obraz se čtenáři nabízí.
ACZ dlouho vzdoroval tlaku inzerentů na rozmělnění a zbulvárnění čtiva. Ale podlehl. Viz článek o Octavia Inferno. Komu je tento článek určen? Mase? Copak masa nemá dostatek jiných ubohých portálů, kde se může nabažit stupidit a nepodstatných informací?
Pokud ale hledám kvalitu, přesnost a odbornost, nemám na vybranou: v česky psaných stránkách nic takového nenajdu. ACZ se trvale zhoršuje. A navíc nachází zastání u (pravděpodobně) migrující skupiny nešťastníků, kterým o kvalitu nejde. Jde vám jen o to, aby stránky veřejného prostoru byly zaplněny čímkoliv, Čímkoliv, čím se dá zabít čas. A autoři ACZ ve své pohodlnosti vycházejí tomuto převažujícímu tlaku vstříc tím, že tvrdí, že automobilky žádné informace neposkytují. Tomu říkám rezignace na pořádnou novinařinu.
Ale co se divím: ACZ patří do skupiny v čele s největším bulvárem na trhu, Světem motorů. To bylo věru nešťastné spojení...
Ale stejně: žádám Vás, blbečku, abyste mi neříkal prudič. Na rozdíl od Vás mám výše psaný důvod klást na redakci ACZ jisté nároky.
Jsem jediný, kdo čekal, že se tam montoval aspoň 1.8T 110 kW? Když už ne RSacká verze...
A když už, tak jsem z mobilu na miniatuře obrázků nabyl dojmu, že jsou tam originál spoilery z RSka, a ne nějaké rádoby dodělané, takže pak už chápu ty narážky na polský tuzing. A ty lemy blatníků jsou taky úplně mimo.
Snad jen ten volant mi přijde, že je shodný s koženým 3-ramenným ne?
Tydle kola znám snad jen jako 15", ale možná se mýlím. Ani to, že se 96kový motor montoval i "standardně" nějakou dobu jsem netušil.
Docela by mě zajímalo, jaké důvody vedly 4 čtenáře Vašeho diskuzního příspěvku k tomu, aby Vám za něj dali palec dolů. Nesouhlas? V čem?
Inu kultura blbečků... Rychle kliknout a raději neztrácet čas nějakým zamyšlením se.
Vám. Koudy, za projevenou odvahu ze srdce děkuji!
muhe, Bubáqu, mně to ani nepřekvapuje, už jsem si tak nějak na netu na to (ne)chování lidí zvykl a neřeším to. Na mobilu ty palce ani nejdou vidět >:D Tak hlavně, že vyjádřili názor ne?
A co si myslíš o tom motoru? :-)
Já začínal na O1 1.8 92 kW, nyní máme jako rodina po tchánovi O1 1.9 TDI 81 kW no a v práci po šéfovi k dispozici O1 1.8T 110 kW, jako jak jsem si myslel, že proti naftě je to jen takové přesvědčení, tak i v praxi je to ježdění o něčem jiném a nejde jen o spotřebu prostě, ten benzín je úplně jinde, jak se to auto chová, netřepe se to jak traktor, nesmrdí to, jede to taky ouplně jinak :-) Bohužel naftové lobby se začíná lámat až poslední dobou a bohužel titěrnými turbobenzínky...