Je to lowcost motor s malym objemom, tak sa urcite setrilo na konstrukcii a vyvazeni. 1.5 ci uz od Fordu alebo BMW by mali jazdit citelne prijemnejsie, kedze uz su v cenovej hladine, kde sa tak nemusi setrit ako u zakladnych motorov.
Vlastne skusenosti velmi nemam, ale Fiestu ST si vyskusam az najdem cas nech to viem porovnat s 4 valcovymi 1.6
Celej můj (tebou nepochopenej) post byl o tom, jak se dané weby profilují a co nasadí do nadpisu v předtuše co nejvíce kliků od svých čtenářů.
Downsizing, Tesla, Ferrari i Mazda ať si žijou dlouho blaze a zemřou v pokoji.
mpi ako atmosfericky stvorvalec s neporovnatelne horsimi parametrami siel lepsie ako litrove turbo. Chapem, to je ta alternativna realita. PS: zaradena 5ka pri 50km/h a cudujes sa ze nejde ano? Pan si o sebe mysli, ze vie jazdit.
Jakkoliv říkám, že nemusím mít velká prsa, chlapecký hrudnik ve mě nadšení nebudí. A zrovna tak u motorů bych viděl aspoň nějakou psychologickou hranici kolem toho 1.6-2litru. Litr je pro mě prostě psychologicky strašně málo...
No nevím. Několikrát jsem jel motorem roku od Fordu, tříválec a poprvé jsem volal zpátky do půjčovny, jestli to není pokažený, že to má hrozně divnej zvuk.
Ten od Volkswagenu jsem ještě nejel, to je pravda:)
1.0 TSI vyhrálo možná cenu, ale tak si říkám za co? Škoda Fabia 1.0 TSI 81 kW ať si přečtu jakoukoliv recenzi na českém webu o tom jak je to skvělý motor, absolutně tichý, nulové vibrace a jeho výkon je na dané auto fenomenální. A pak nastane střet s realitou kdy se poprvé posadím za volant tohoto vrcholu techniky a najednou zjistím, že ve městě musím pořád řadit protože rozsah otáček ve kterých pracuje s akceptovatelným zvukovým projevem a vibracemi je dost malý, poté naložím dva kolegy a jedem. Blížíme se 50 Km rychlostí k prvnímu kopci a konci obce, zařazená 5 plný plyn a nic, tak 4 auto začíná zrychlovat, pak 3 motor se vytočí a začne konečně alespoň trochu táhnout s velkým úsilím vyjíždím ve 100 Km rychlosti poté dálnice poté co mě jízda za kolonou ve 110 Km přestala bavit tak blinkr a levý pruh 3 plný plyn auto jen neochotně zrychluje, pokračuji dále 4 auto dále jen velice mírným tempem zrychluje a po trýznivě dlouhé době dosahuje kýžené 160 Km rychlosti. Po návratu jsem jsem si říkal kde je chyba v jedné recenzi jedou 4 100 Kg chlapi a plno zavazadel na Ještěd a recenzent si pochvaluje jak auto pěkně táhne já jedu s 1/3 nákladem a auto netáhlo skoro vůbec. Po zjištění, že 1.0 TSI můžu mít i v Škoda Karoq sem si říkal, že kupující musí být vyznavačem adrenalinových sportů, jelikož když to nedokáže rozpohybovat Fabii tak jak bezpečně předjíždět s Karoqem. Ale hlavně že marketing a masáž jede na plné obrátky aby lidi věřili a ideálně si i mysleli jak je skvělé přejít z pořádného atmosférického 4 válce, který zvládal 300t Km s výměnami spotřebního zboží, když si lze za více peněz koupit motor co to zvládne s 2 generálními opravami:)
>:D takže nevíš, jak downsizing dostal na frak, ale vadí ti, že tady nemají stejný nadpis?
No já si vysvětlení AF přečetl, a nijak zvlášť mě nepřesvědčilo.
Za mě dostává downsizing na frak třeba u Mazdy, v téhle zbytečné anketě nic takového nevidím.
A vysvětlíš mi, jak downsizing dostal na frak?
V celkovém pořadí jsou tři z devíti motorů tříválce, je tam i dvoulitr z Porsche(!), když z těch devíti prvních vyřadím elektromotor z Tesly, tak půlka jsou downsizované motory, třetina z celku jsou tříválce. Já teda výjimečně nemám s titulkem problém.
Být to zlatej slavík, taky bych spíš pochopil titulek "dařilo se náckům" než "vyhrál Karel Gott".
Myslím, že žiaden čas netreba na skonštatovanie, že motor Ferrari je famózny. Je to tak teraz, bolo to pred 10 rokmi a bude aj o 10 rokov. Ťažko si predstaviť, že niekto o dekádu neskôr povie, že V12 zo Superfastu bol naprd motor.
A co se tříválců týká, no, ukazuje se, že i skuteční odborníci na motory nevidí v samotném faktu, že čtyřválec má o jeden válec více, nic, co by jej mělo automaticky stavět nad tříválec. ;-)
Přestože si Mercedes vyvzdoroval přes Brawna změnu pohonných jednotek, tak už loni byla situace vyrovnaná a letos to zatím z hlediska výkonu vyznívá pro Ferrari.
Ukaž mi prosím nějakého konkurenta zmíněné V12 od M-B ;-)
No, soutěží třeba v F1
a tam je drcena již několik mohutnou silnou vznešené trojcípé hvězdy....
poslední titul myslím Kimi...jak je to dlouho? 10,12 let?
>:-[]