Technika
starý_kluk
1
Škoda, o těch tu nic není. Natož o technologii, která je splní. Kdyby aspoň náznaky problematiky velkých rychlostí ze základních technických znalostí o pneumatikách.
Odstř. zrychlení je v(na 2)/r, a tak stoupá odstředivá síla s kvadrátem otáček kola a tedy i rychlostí vozu. Ne e😜onenciálně.
Tak už předchozí tvrzení p.Dusila že hmotnost čepičky ventilku se za jízdy zvýší skoro 3000x je neskutečná kravina.
Podle jeho zcestné teorie by pak jen samotný plášť vážil nejmíň třicet tun, a celé kolo by bylo těžší než lokomotiva >😁
(Citace: Pokud za klidu váží krytka (čepička) ventilku pneumatiky 2,5 gramu, při rychlosti 261 mph se její hmotnost zvýší na zhruba 7,26 kilogramů! To je 2904krát více! )
Podle jeho zcestné teorie by pak jen samotný plášť vážil nejmíň třicet tun, a celé kolo by bylo těžší než lokomotiva >😁
(Citace: Pokud za klidu váží krytka (čepička) ventilku pneumatiky 2,5 gramu, při rychlosti 261 mph se její hmotnost zvýší na zhruba 7,26 kilogramů! To je 2904krát více! )
Vždycky mi bylo líto těch peněz vyhozených za výměnu pneumatik při závodech. Už by to chtělo vymyslet něco co opravdu vydrží >😁