Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Range Rover Evoque – Nejsem jenom do města!

53 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
by som si uz vybral radsej Velar ( 2.0T 184KW od 1,6mil )... ale este jedna vec.... ma aj nejaky iny benzin v ponuke evoque? ci len taketo benzinove delo? lebo v tabulke ponuky na trhu vidim prave len tento silny benzin s oznacenim Si4 a potom uz len same dizle... a nechce sami verit zeby evoque neponukal nejaky dostupnejsi benzin okolo 120kw ( to by mohol byt ideal ) ... bud kukam na zlu tabulku alebo.... vie niekto?
Nonsens
o benzíne neviem, ale velar je o pol metra dlhší, to už môže byť v meste a okolí problém.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no tak do mesta najlepsie asi nieco male velkosti fabie yarisu a pod .. to ani evoque tu nebude dokonaly povedzme si pravdu ... ale ak by som mal 1,7 miliona tak si urcite ako auto na kazdy den vyberiem radsej od RR model velar [odkaz] ako tento nadupany evoque ... a sranda je aj v tom ze vacsi velar ti ponuke aj 184kw benzin ale mensi evoque len jeden jediny a rovno s vykonom az 213kw ....

PS: velar je od evoque-u dlhsi o 43,3 cm ( 50 az nie ) ... poslusne hlasim 😄
Nonsens
centimeter hore dole a niektorí do béčka nesadnú
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak ti pojdu pesi >😁
webpaja
Je tam i ten samý benzín jako u RRV 😉
Avatar - praptak
praptak
Máte to napsáno přímo v článku. Pro Evoque jsou dostupné dvě výkonové varianty motoru Si4, 177 kW a 213 kW.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
není třeba ho ani testovat.
Avatar - fOE
fOE
Az jednou nekdo bude delat nejakej seznam aut co "starnou se cti", tak Evoque bude mit vlastni piedestal v kategorii "nestarne snad vubec". Neuveritelne jak nadcasove se RR povedlo tohohle gazika udelat. Jakoby melo vyjet z linky teprve zitra. :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tiez som to vzdy pri evoque-u spominal... teda to ze to auto stale vyzera akoby na trh prislo len vcera .. suhlas... ale su take auta ktore vyzorom nestarnu ... aj take velke hranate Gecko bude fesak aj o 30 rokov rovnako aj malicka F500 ci sucasny mustang ... ale je pravda ze obzvlast rukopis tychto vsetkych poslednych range roverov to je vizualna dokonalost fakt... :yes:
Avatar - fOE
fOE
G, fiat 500 anebo mustang jsou ale z trosku jineho testa. Gcko jede na funkcnost / cihlovost a odkaz minulosti. Fiat 500 a mustang jsou pak retro inspirovani velice zasadne. Ty nestarnou, protoze z jisteho pohledu se da ten design nazvat stary hned u uvedeni. Resp. "stare" nezni hezky, jsou proste klasicke, odkazujici na svou bohatou minulost. V tomhle je evoque jiny, ten se nehral na to ze je to "SUV defender" a udelame hranatou krabici. Evoque zacinal skoro na nule a na rozdil od tech co pises se snazil vypadat moderne (posunout evoque k jinym / mladsim zakaznikum). Udelat v tomto duchu design tak dobre, ze mlade, sveze, nove, moderne pusobi i 8 let od predstaveni? To je kumst, ktery osobne radim jeste vys nez kde stoji mustang, fiat500 atd.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to je pravda... retro nestarne... ale napriklad aj taka SX4-ka stale za mna fajn vyzera ... pekne kompaktne buggy tvary a stale moderne linie aj predne tak aj zadne svetla ... to auto tiez moc nestarne [odkaz] ... a nahodou aj take sucasne sandero stepway bude aj za 10 rokov vyzerat moc dobre... taketo skatulky su proste vzdy pekne 😉
webpaja
SX4? Tu bych tady nevytahoval >😁 >😁 >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
stalo sa nieco :😉 >😁 .. ved je stale ako nova
webpaja
Ale pořád stejně strašná >😁 :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nahodou v modrej a na 16tkach je krasne napadne nenapadna .... no dnes som doobedu videl ten novy scenic na 20 palcovych kolach ( boze konecne ) ... presne ako z katalogu ten taky orandzovo zlaty na 20tkach uplne na novych znackach ... a prislo mi ze tie disky tam maju take divne dierovanie po vnutornom leme diskov ... neviem ci to ma aj nejaky ucel alebo je to len dizajnova hra samotneho disku ... ale podvozok to auto malo brutalny... doslova ako SUV ... pecka.. len tie kola mi prisli divne uzke vzhladom k ich priemeru... ale uznavam ze nazivo to nebolo zase az take divne ako na fotkach ...

tak som to nasiel-- tieto disky : [odkaz] ale v zlatej orandzovej je este krajsi
webpaja
Omlouvám se, ale po zajímavé a celkem pohledné první generaci je následník jako čínské prase skřížené s tyranosaurem?
Nonsens
ukázali mini ako mal vyzerať kántrymén
Avatar - white label
white label
Designově ano..., ovšem technicky bylo naopak zastaralé hned jak vyjelo do prodeje... 😉
webpaja
Na druhou stranu s každým modelovým rokem bylo zlepšováno a po FL se výrazně eliminovala otravná nedotáčivost. S kompletní řadou Ingenium je solidním, i když neskutečně předraženým konkurentem ostatním ve třídě.

Právě na něm se znovu ukázalo jak design prodává.
Avatar - fOE
fOE
Za jak dulezitou povazuje dnes hlavni proud techniku ukazuji prodeje volva, prodeje evoque a vlastne i prodeje cele D3, kde je dnes taky tim nejprodavanejsim ctyrvalcova nafta.
Zjevne najmuti spickoveho designera (pred spickovym technikem treba) neni v dnesnim svete neco neodpustitelneho. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Skoro už naopak = špičkovej designer je důležitější než špičková technika 😉

Eště že v hifi se to eště drží [odkaz] a kvalita zvuku je pro dost lidí furt na prvnim místě 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ani ne tak zastaralé jako s levnou technikou :-!

Což je vůbec zajímavý = reálně technika skoro nikoho nezajímá. To jen tu a tam = se o ní najednou mluví = nepřišel sem zatim na klíč = proč? 😄
Mig_35
Na spritmonitor vychází předchozí dvoulitrové turbo /benzín/ s 241hp na 11,64 litrů... teď s 300 hp jsme na mezi osmi až devíti... tomu se říká zlepšení😊
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pritom ja v malom aute s 90 benzinovymi konmi pod 6 fakticky nejdem tak mam strach ze tento pomaly 300 konovy 1,9 tonovy kvader pojde za 9.. haha.. tam pod 12-13 isto nepojdes ... 😉 .. papier znesie dost suhlas ... a aj ja mam na papieri 4,7 ale to v reale nehrozi :😉

PS: ved dizlove pajero nejde pod 10 .. dizlove sorento horko tazko 8,5 ... takze benzinove SUV delo s 300 konmi pod 12 neda ani ranu ... neverim
webpaja
Včera se syrovou nezajetou 1,3T po 900km velmi svižné jízdy v Dynamic modu 6,6... 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
chce to ale sledovat dlhodobejsi premer... aj ja viem zajazdit den kde mam priemer za 5,3 ... ale nejde to dlhodobo ... ;-\ .. realne proste pod 6 nejdem... nie je umenie zajazdit za 5,5 ked zrovna nejazdim po rusnom centre ani nestojim kazdych 5 metrov na krizovatkach... ale potom sa polhodinu trmacas mestom po nakupoch so spotrebou 7 a razom je aj tych 5,5 v haji
webpaja
Co chceš na 900km dlouhé trase s Prahou, motáním se přes vesnice, okreskami a dálnicí sledovat dlouhodobě? 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ok... tak potom super :yes: ... ide o TCe?
webpaja
V zásadě ano 😉
kyklop
Pod akou kapotou? >😁
webpaja
Hvězdnou 😉
kyklop
>😁
kyklop
Potom nič moc, 1.gen tsi v roomsteri má dlhodobý priemer 6,5 pričom cesty sú 1:1 mesto a diaľnica. Okresiek je minimum 😉
Nonsens
kamoška má na väčšom outlanderi dlhodobku 8,6 (ano jazdí ekorežim), takže spotreba okolo 9 by na evoku bola reálna, samozrejme s 300 hrmenými nikto nepôjde eko a je to v háji.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
benzinovy motor ma?
Nonsens
ano benzín a automat k tomu, ale fakt jazdí eko a väčšinou minimálne obsadená a naložená.
dodo24
Touareg rv2017 3.0tdi 193kw som jazdil do 9. Ziadna ekojazda. A to je permanentne 4wd... to sorento teda ziadna slava
webpaja
Předchozí motor byl ještě Ecoboost od Fordu, tohle je Ingenium.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a ten na rozdiel od ecoboostu pravdepodobne palivo uz aj vyraba >😁 .. ale nie ok.. to nebolo vtipne ok.... hlavne by to chcelo v evoque-u nieco okolo 120-140kw v benzine za mna... preco tu nic nepokryli .... pritom s jagu XE by tam ten zazracny 147kw ingenium pasoval urcite 😉
webpaja
Rozdíl ve výrobních nákladech 200/240/290koní bude irelevantní, v zisku naopak velký, takže začínají na 240HP. Navíc za strašlivé ceny s brutální marží.

Nižší výkonové verze se dočkáme od zimy 2018 v novém modelu.
Mig_35
S dvoulitrovým turbem o 300 koních od BMW jsem odjezdil dva roky a spotřeba byla identická, nebo prakticky identická, jako ta, co se uvádí v testu.
Co bylo rozdílné bylo, že auto bylo s manuální převodovkou /minus pul litru/, s pohonem jedne napravy /minus pul az litr/ a o 250-300 kilo lehčí a s podstatně lepší aerodynamikou.
...
na webu jsem našel jen test z Austrálie a tam píšou 10,4 na sto...
webpaja
Však kolem těch 10-ti bude reál mix. Když kolem 9 okresky
Mig_35
Bylo by to hezký. Řekl bych, že už nebyl důvod kupovat naftu.
Moje "zkušenosti" s výkonem turbomotoru a spotřeby paliva jsou takové, že prakticky bez rozdílu po navýšení výkonu motor víc nežere. Nebudu tvrdit, že bere míň paliva, ale troufnu si říct, že i když bude tenhle motor v prodeji s nižším výkonem, spotřeba paliva bude prakticky totožná... Svým způsobem to dává smysl, vnitřní odpory dvoulitru budou pořád stejné, nezávisle na tom, kolik do něj turbo natlačí...
webpaja
...a stojí za nimi šéfdesigner LR. Geniální tvar spojený zpočátku s velmi průměrnou technikou, která až po FL dostála standardům ve třídě okouzlil tolik lidí, že LR vytřískalo majlant.
Navíc se bavíme o autě, které se letos dočká nástupce, jestli něco nazvat "sakcesem", tak je to právě RRE. :yes:
Nonsens
tak potom sukcesem nebo saksesem 😄
webpaja
JJ, koukám, že bylo lepší to nechat v originále. :-!

Ale jestli je tohle jediné co na příspěvku trápí...
Avatar - white label
white label
Ano. (sukces/success)
webpaja
Děkuji za výuku a hluboce se omlouvám 😉
Avatar - white label
white label
Dal jsem to závorky, tak to nemusíš brát jako výuku, spíš jen jako poznámku.
Měl jsme obavu, že pokud napíšu pouze ano, tak mi to Nonsens hodí na hlavu jako kompletní souhlas. >😒]
webpaja
Jako slovo převzaté byste měli pravdu, použil jsem to však jako fonetický přepis. Mohl jsem přidat ještě znělé "E", toť vše.

Jen mi to od vás přišlo vtipné >😁 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
je fakt hnusná :no:
webpaja
Však ty taky nejsi krasavec Adíku >😁