Novinky
" Problém je, že jde o vůz, který není dostatečně vzrušující,“ domnívá se Cannis.
Pro letošní rok se Modrý ovál rozhodl oživit elektrický Focus novým zeleným odstínem, jenž má představovat jedinečnou modernost a spojení s přírodou."
Dej blbovi funkci a vymyslí zelenou barvu na zvýšení prodejů.
Pro letošní rok se Modrý ovál rozhodl oživit elektrický Focus novým zeleným odstínem, jenž má představovat jedinečnou modernost a spojení s přírodou."
Dej blbovi funkci a vymyslí zelenou barvu na zvýšení prodejů.
To jsem zvědavý, kdy už konečně přiznají, že elektromobily jsou z ekonomického ale i ekologického hlediska naprosto slepou uličkou vývoje! 😄 Zachraňovat tímto způsobem planetu tvz. snižováním produkce CO2 z aut se spalovacím motorem je nebetyčná blbost! >😁
Já jsem zvědavý, kdy ty (a tobě podobní) konečně pochopíte, že o nějaké CO2 vůbec nejde. Jde o zlepšování prostředí v osídlených oblastech, především...
Aha, to bys musel připustit, že elektromobilita má smysl, to tvé ego nedovolí.
Aha, to bys musel připustit, že elektromobilita má smysl, to tvé ego nedovolí.
Až na to, že nejnovější emisní normy EU6d už jsou tak tvrdé, že u těch výfukových plynů u nejnovějších aut v podstatě už není co měřit (když je auto s benzínovým či naftovým motorem vybavené nejnovějšími systémy čištění emisí vč. filtru pevných částic a u dieselů vč. vstřikování močoviny). >😁 Takže teď to levičácko-zelení ekoteroristé ***sky zdůvodňují snahou o snížení emisí CO2, což je samozřejmě nebetyčná blbost! >😁
P.S. Ekofanatici jako ty jaksi nechtějí brát v úvahu, že většina elektřiny v EU se pořád vyrábí v tepelných elektrárnách a že samotná výroba těžkých a málo kapacitních akumulátorů vyžaduje obludné drancování přírodních zdrojů a následně obrovské problémy s jejich recyklací! Elektromobilita prostě patří jen na koleje a do trolejbusů, ale rozhodně ne do silničních vozidel! Čím dřív to ty ekofanatici pochopí, tím méně miliard se vyhodí z okna!
P.S. Ekofanatici jako ty jaksi nechtějí brát v úvahu, že většina elektřiny v EU se pořád vyrábí v tepelných elektrárnách a že samotná výroba těžkých a málo kapacitních akumulátorů vyžaduje obludné drancování přírodních zdrojů a následně obrovské problémy s jejich recyklací! Elektromobilita prostě patří jen na koleje a do trolejbusů, ale rozhodně ne do silničních vozidel! Čím dřív to ty ekofanatici pochopí, tím méně miliard se vyhodí z okna!
Píšeš pořád ty samé bláboly, pořád dokola... Ne, někdy prostě nemá kam padnout...
Drancování zdrojů... není. Recyklace... není. Už dávno to funguje jinak, zkus se z pravěku podívat do současnosti a nedělej ze sebe zbytečně blbce, i když ti jiní blbci tleskají.
Drancování zdrojů... není. Recyklace... není. Už dávno to funguje jinak, zkus se z pravěku podívat do současnosti a nedělej ze sebe zbytečně blbce, i když ti jiní blbci tleskají.
Jestli k aut splnujicich nove normy není co měřit, tak.si.takove auto pujc, vyfuk vyved do kabiny a vezmi rodinu na celodenní výlet, ať světu dokazes jak jsou emise neškodné...
neni pravda ze neni dost vzrušující. Kdyz nekomu dojde šťáva po 150km tak je vzruseny vic nez dost 😄
spíše rozrušený >😁 až ..na sraný >😁
Takovému zelenému vypatlanci to patří, měl si koupit pořádné auto! >😒]
Někteří zdejší fandové elektromobilů nepochybně jsou vypatlanci, co by byli nejraději, kdyby dostali všichni elektroauto rozkazem. A ty seš úplně stejnej vypatlanec, když máš potřebu všechny majitele elektroaut nazývat vypatlanci.
dojezd 185 km. Takže když budu chtít dojet z Brna do Prahy, tak opět platí: Fordem tam a vlakem zpátky >😁
By mne zajímalo, za jak dlouho bych s ním dojel z východního pobřeží USA na západní.... >😒]
Ďalší somári na tapete... Jasne, na trasu Praha-Brno je určite najvhodnejší elektromobil určený do mesta a na krátke trasy. A na zimnú dovolenku na hory s celou rodinou si vezmeš Mini kabriolet... Ľudia, fakt ste takí blbí, alebo sa len robíte?
A který vysavač primárně není určen do města, ale na běžné manažerské cesty??
A proč tedy šrot do města stojí 3x tolik, co běžná prdítka do města??
A proč tedy šrot do města stojí 3x tolik, co běžná prdítka do města??
To aby si sa mohol diviť a písať priblblé otázky, ktoré už boli v tunajších diskusiách aspoň 100x zodpovedané.
Ty inteligente: a jak asi budeme ve městě parkovat, když bude mít každý člen rodiny 3 auta? A kdo asi může platit každý rok desítky tisíc Dolínkovného? Ne, ne! Jedno auto a to čistý, úsporný a spolehlivý diesel je to, co potřebuje celá společnost.
Prostě vzali Focus, do kufru mu dali baterky a místo spalovacího elektromotor. :no: Ano baterky do kufru, ne pod něj, ne pod sedačky, prostě do kufru. Využitelnost auta 0.
Aspoň že odendali převodovku a vyměnili budíky...ale to je asi tak všechno. Podle mě toto auto ani nikdy uspět nemělo.
Aspoň že odendali převodovku a vyměnili budíky...ale to je asi tak všechno. Podle mě toto auto ani nikdy uspět nemělo.
Skrátka a dobre elektrický Ford je nepodarok, ktorý neplní základné funkcie auta, keďže sa s ním nedá jazdiť inde ako na kratučké vzdialenosti (doterajších 122 km je reálne tak 90 km dojazd, kedy vodič spaľováku už nervózne hľadá, kde by natankoval; nových 186 km to nevytrhlo). V dobe, keď oveľa lacnejší ioniq electric má dojazd 250 km skrátka Focus electric nemohol uspieť.
Pokud někdo primárně nutně potřebuje být viděn, jak se chová "ekologicky", je to ekologický pozér. Komu jde naopak primárně o ekologii nepotřebuje být u toho "dobře" viděn.
Nějak nevidím nic špatného na tom, když člověk dá najevo, že myslí jinak, než stádo.
Hlavní rozdíl mezi ORS a běžnou Octavií na větších kolech je (malé) logo "VRS".
Kdybych hledal auto, které se opravdu umí tvářit sportovně, ORS by logicky bylo jedno z úplně posledních, které by mě napadlo.
a pro Blue Sun, eGolf se zaplatil hodne rychle, je to vesmes prestavba za par supu o kterou cenu zvedli, takze jim to vydelava +- stejne jako kazdej jinej Golf
Momentalne e-Golf nedava zmysel. Elektriku nevieme vyrobit ekologicky a doprava je prd v emisiach.
Ja nepouzivam v aute start- stop system preto, ze sa chovam ekologicky..........
Jednoducho dat za nejakeho E-Golfa 35 000 eur vs. Golfa 20 000 eur je rozdiel..... Nejaku dotaciu nikto riesit nebude, ze bude dodatocne po castiach vyplatena ak zozstane.... Na zaciatku musi kupujuci vysolit 35 000 eur.......
Keby E- Golf stoji 24 000 eur mnohi ho zvazia, ale inak nie.............
Elektriku vieme vyrobiť ekologicky.
Doprava v emisiách možno je prd, ale že ti vlastné auto nesmrdí pod nosom, môže byť pre niekoho významným plusom.
Áno, EV sú drahšie ako bežné autá. Logicky je to preto, že sa nevyrábajú hromadne. Autá boli v začiatkoch tiež výrazne drahšie ako kone s vozom alebo kočom.
Tak nefňukaj. Nepáči sa ti, nemáš na to, jednoducho to nekupuj. 😉
Cituje:
Tak nefňukaj. Nepáči sa ti, nemáš na to, jednoducho to nekupuj.
Povedz toto akcionarom ked bude rast iba 1% nebodaj 0% alebo -% namiesto planovanych 7%
Si asi dalsi co ma predstavu, ze ekonomiku drzia superbohaci 😉 😉
Čo sa poslednej vety týka, to si napísal ty, nie ja. Ekonomiku samozrejme držia masy - a m ponúkneš dostupný tovar. Drahý tovar sa stane dostupným až vtedy, keď sa dostatočne rozšíri medzi majetnejšími ľuďmi a výroba bude môcť ísť hore. Povedal by som, že si to skôr ty, nie ja, kto má čiernobiele predstavy.