Novinky
Vždy ma pobaví, ako automobilky vysvetľujú svoj neúspech. Namiesto priznania, že to pos.ali, vymýšľajú žvásty typu "problém je, že jde o vůz, který není dostatečně vzrušující". Čo je to za blbosť? Odkedy kupujúci elektromobilov hľadajú vzrušenie? Aké vzrušenie vyvoláva Prius alebo Leaf? Tam ide čisto o dojazd a ekológiu, žiadne Freude am Fahren.
Skrátka a dobre elektrický Ford je nepodarok, ktorý neplní základné funkcie auta, keďže sa s ním nedá jazdiť inde ako na kratučké vzdialenosti (doterajších 122 km je reálne tak 90 km dojazd, kedy vodič spaľováku už nervózne hľadá, kde by natankoval; nových 186 km to nevytrhlo). V dobe, keď oveľa lacnejší ioniq electric má dojazd 250 km skrátka Focus electric nemohol uspieť.
Skrátka a dobre elektrický Ford je nepodarok, ktorý neplní základné funkcie auta, keďže sa s ním nedá jazdiť inde ako na kratučké vzdialenosti (doterajších 122 km je reálne tak 90 km dojazd, kedy vodič spaľováku už nervózne hľadá, kde by natankoval; nových 186 km to nevytrhlo). V dobe, keď oveľa lacnejší ioniq electric má dojazd 250 km skrátka Focus electric nemohol uspieť.
To jsem zvědavý, kdy už konečně přiznají, že elektromobily jsou z ekonomického ale i ekologického hlediska naprosto slepou uličkou vývoje! 😄 Zachraňovat tímto způsobem planetu tvz. snižováním produkce CO2 z aut se spalovacím motorem je nebetyčná blbost! >😁
Přečti si znovu svou reakci na kterou jsem reagoval, v ní jsi nic o funkci nepsal, pouze o tom, jak někdo vypadá v e-Focusu (ve kterém splyne s ostatními) a jak naopak vypadá v Priusu/Leafu (ve kterém je zřejmě za ekohvězdu).
Pokud někdo primárně nutně potřebuje být viděn, jak se chová "ekologicky", je to ekologický pozér. Komu jde naopak primárně o ekologii nepotřebuje být u toho "dobře" viděn.
Pokud někdo primárně nutně potřebuje být viděn, jak se chová "ekologicky", je to ekologický pozér. Komu jde naopak primárně o ekologii nepotřebuje být u toho "dobře" viděn.
Až na to, že nejnovější emisní normy EU6d už jsou tak tvrdé, že u těch výfukových plynů u nejnovějších aut v podstatě už není co měřit (když je auto s benzínovým či naftovým motorem vybavené nejnovějšími systémy čištění emisí vč. filtru pevných částic a u dieselů vč. vstřikování močoviny). >😁 Takže teď to levičácko-zelení ekoteroristé ***sky zdůvodňují snahou o snížení emisí CO2, což je samozřejmě nebetyčná blbost! >😁
P.S. Ekofanatici jako ty jaksi nechtějí brát v úvahu, že většina elektřiny v EU se pořád vyrábí v tepelných elektrárnách a že samotná výroba těžkých a málo kapacitních akumulátorů vyžaduje obludné drancování přírodních zdrojů a následně obrovské problémy s jejich recyklací! Elektromobilita prostě patří jen na koleje a do trolejbusů, ale rozhodně ne do silničních vozidel! Čím dřív to ty ekofanatici pochopí, tím méně miliard se vyhodí z okna!
P.S. Ekofanatici jako ty jaksi nechtějí brát v úvahu, že většina elektřiny v EU se pořád vyrábí v tepelných elektrárnách a že samotná výroba těžkých a málo kapacitních akumulátorů vyžaduje obludné drancování přírodních zdrojů a následně obrovské problémy s jejich recyklací! Elektromobilita prostě patří jen na koleje a do trolejbusů, ale rozhodně ne do silničních vozidel! Čím dřív to ty ekofanatici pochopí, tím méně miliard se vyhodí z okna!
neni pravda ze neni dost vzrušující. Kdyz nekomu dojde šťáva po 150km tak je vzruseny vic nez dost 😄
Někteří zdejší fandové elektromobilů nepochybně jsou vypatlanci, co by byli nejraději, kdyby dostali všichni elektroauto rozkazem. A ty seš úplně stejnej vypatlanec, když máš potřebu všechny majitele elektroaut nazývat vypatlanci.
dojezd 185 km. Takže když budu chtít dojet z Brna do Prahy, tak opět platí: Fordem tam a vlakem zpátky >😁
eGolfu se dari, natolik ze nestihaj vyrabet a ma se pro nej rozsirovat vyroba
a pro Blue Sun, eGolf se zaplatil hodne rychle, je to vesmes prestavba za par supu o kterou cenu zvedli, takze jim to vydelava +- stejne jako kazdej jinej Golf
a pro Blue Sun, eGolf se zaplatil hodne rychle, je to vesmes prestavba za par supu o kterou cenu zvedli, takze jim to vydelava +- stejne jako kazdej jinej Golf
o zachranovani planety nejde, jde o snizovani vsech lokalnich emisi z dopravy ve velkych mestech kde nemaj koule na to, zakazat malou soukromou osobni dopravu uplne
CO2 zajima jen blbecky co nemaj nic jineho do diskuze a uredniky co to muzou pocitat 😄
CO2 zajima jen blbecky co nemaj nic jineho do diskuze a uredniky co to muzou pocitat 😄
A který vysavač primárně není určen do města, ale na běžné manažerské cesty??
A proč tedy šrot do města stojí 3x tolik, co běžná prdítka do města??
A proč tedy šrot do města stojí 3x tolik, co běžná prdítka do města??
Jestli k aut splnujicich nove normy není co měřit, tak.si.takove auto pujc, vyfuk vyved do kabiny a vezmi rodinu na celodenní výlet, ať světu dokazes jak jsou emise neškodné...
Víceméně neplní ani jednu z funkcí, kterou dnes elektrovozy mají. Není ani smysluplný, ani nedává najevo, že máš nějaké ekologické smýšlení. Akorát nechápu, proč ekologicky smýšlející nutně musí být pozér...
Prostě vzali Focus, do kufru mu dali baterky a místo spalovacího elektromotor. :no: Ano baterky do kufru, ne pod něj, ne pod sedačky, prostě do kufru. Využitelnost auta 0.
Aspoň že odendali převodovku a vyměnili budíky...ale to je asi tak všechno. Podle mě toto auto ani nikdy uspět nemělo.
Aspoň že odendali převodovku a vyměnili budíky...ale to je asi tak všechno. Podle mě toto auto ani nikdy uspět nemělo.
By mne zajímalo, za jak dlouho bych s ním dojel z východního pobřeží USA na západní.... >😒]
Ide o to, že e-Golf je rovnako nudný ako spomínaný Focus, od bežného Golfa ho prakticky nerozoznáš.
E Golf nedava zmysel. Je drahsi o 15 000 eur oproti normalnemu............ Tazsi o 350kg.......
Momentalne e-Golf nedava zmysel. Elektriku nevieme vyrobit ekologicky a doprava je prd v emisiach.
Ja nepouzivam v aute start- stop system preto, ze sa chovam ekologicky..........
Jednoducho dat za nejakeho E-Golfa 35 000 eur vs. Golfa 20 000 eur je rozdiel..... Nejaku dotaciu nikto riesit nebude, ze bude dodatocne po castiach vyplatena ak zozstane.... Na zaciatku musi kupujuci vysolit 35 000 eur.......
Keby E- Golf stoji 24 000 eur mnohi ho zvazia, ale inak nie.............
Momentalne e-Golf nedava zmysel. Elektriku nevieme vyrobit ekologicky a doprava je prd v emisiach.
Ja nepouzivam v aute start- stop system preto, ze sa chovam ekologicky..........
Jednoducho dat za nejakeho E-Golfa 35 000 eur vs. Golfa 20 000 eur je rozdiel..... Nejaku dotaciu nikto riesit nebude, ze bude dodatocne po castiach vyplatena ak zozstane.... Na zaciatku musi kupujuci vysolit 35 000 eur.......
Keby E- Golf stoji 24 000 eur mnohi ho zvazia, ale inak nie.............
Co jsem zběžně našel, tak do konce května prodali 8347 e-Golfů, nic moc. Leaf má 14600 kusů a Zoe 13565 kusů, třetí je i3 s 9300 kusy.
Když máš Prius nebo Leaf, každý hned pozná, že máš elektrické auto. To udělá své. Když máš e-Focus, máš prostě jen... Focus. A to pak splyne s ostatními Focusy, kterých jezdí statisíce.
Já jsem zvědavý, kdy ty (a tobě podobní) konečně pochopíte, že o nějaké CO2 vůbec nejde. Jde o zlepšování prostředí v osídlených oblastech, především...
Aha, to bys musel připustit, že elektromobilita má smysl, to tvé ego nedovolí.
Aha, to bys musel připustit, že elektromobilita má smysl, to tvé ego nedovolí.
Kdyby ten člověk chtěl být "pozér", jak ty píšeš, pak by musel mít auto vypadající jako elektro, které ale není elektro. Asi takový ekvivalent jako Oktávka RS, co se tváří sportovně a není sportovní.
Nějak nevidím nic špatného na tom, když člověk dá najevo, že myslí jinak, než stádo.
Nějak nevidím nic špatného na tom, když člověk dá najevo, že myslí jinak, než stádo.
Ty inteligente: a jak asi budeme ve městě parkovat, když bude mít každý člen rodiny 3 auta? A kdo asi může platit každý rok desítky tisíc Dolínkovného? Ne, ne! Jedno auto a to čistý, úsporný a spolehlivý diesel je to, co potřebuje celá společnost.
Tak ta poslední věta fakt sedí 😉 Je to prostě vůl, když si myslí, že nová barva něco zmůže >😁
Pletieš hrušky s kolečkami. Kto EV nechce, toho na ne nepresvedčí nikto, môžeš môžeš dostať 10x pravdivé a overené argumenty, aj tak budeš dookola mlieť to svoje
Čo sa poslednej vety týka, to si napísal ty, nie ja. Ekonomiku samozrejme držia masy - a m ponúkneš dostupný tovar. Drahý tovar sa stane dostupným až vtedy, keď sa dostatočne rozšíri medzi majetnejšími ľuďmi a výroba bude môcť ísť hore. Povedal by som, že si to skôr ty, nie ja, kto má čiernobiele predstavy.
Čo sa poslednej vety týka, to si napísal ty, nie ja. Ekonomiku samozrejme držia masy - a m ponúkneš dostupný tovar. Drahý tovar sa stane dostupným až vtedy, keď sa dostatočne rozšíri medzi majetnejšími ľuďmi a výroba bude môcť ísť hore. Povedal by som, že si to skôr ty, nie ja, kto má čiernobiele predstavy.
Proboha, ORS jako ekvivalent čeho? Zrovna Octavia RS (dostupná pouze s "rodinnými" karoseriemi liftback/kombi) se tváří opravdu "velmi sportovně", už na první pohled si ji i laik musí splést se sporťákem. >😒]
Hlavní rozdíl mezi ORS a běžnou Octavií na větších kolech je (malé) logo "VRS".
Kdybych hledal auto, které se opravdu umí tvářit sportovně, ORS by logicky bylo jedno z úplně posledních, které by mě napadlo.
Hlavní rozdíl mezi ORS a běžnou Octavií na větších kolech je (malé) logo "VRS".
Kdybych hledal auto, které se opravdu umí tvářit sportovně, ORS by logicky bylo jedno z úplně posledních, které by mě napadlo.
Zaujímavé, tak ani e-Golf by nemal uspieť? A čo e-Up! ? Alebo Renaulty Kangoo a Master Z.E.?
Tak preco ju nevyrabame ekologicky...............
Cituje:
Tak nefňukaj. Nepáči sa ti, nemáš na to, jednoducho to nekupuj.
Povedz toto akcionarom ked bude rast iba 1% nebodaj 0% alebo -% namiesto planovanych 7%
Si asi dalsi co ma predstavu, ze ekonomiku drzia superbohaci 😉 😉
Cituje:
Tak nefňukaj. Nepáči sa ti, nemáš na to, jednoducho to nekupuj.
Povedz toto akcionarom ked bude rast iba 1% nebodaj 0% alebo -% namiesto planovanych 7%
Si asi dalsi co ma predstavu, ze ekonomiku drzia superbohaci 😉 😉
V tom máš pravdu, na druhú stranu ten vývoj neprebiehal len pre e-Golf, a len pre tento jeden model, takže náklady sa pomaly rozpočítajú aj pre e-Up!, prípadne ďalšie, aj budúce modely.
Podla davnejsieho prieskumu Toyoty, kupujuci hybridu alebo elektromobilu chce vyrazne iny dizaj, aby bolo vidno, za ma iny pohon. Takze vidis, i Toyota svoj neuspech s dizajnom nevysvetluje tak, ze to ***i, ale ze zakaznici chcu vzrusujuce auta >😒]
To aby si sa mohol diviť a písať priblblé otázky, ktoré už boli v tunajších diskusiách aspoň 100x zodpovedané.
Tebe nedáva zmysel - mnohým iným áno.
Elektriku vieme vyrobiť ekologicky.
Doprava v emisiách možno je prd, ale že ti vlastné auto nesmrdí pod nosom, môže byť pre niekoho významným plusom.
Áno, EV sú drahšie ako bežné autá. Logicky je to preto, že sa nevyrábajú hromadne. Autá boli v začiatkoch tiež výrazne drahšie ako kone s vozom alebo kočom.
Tak nefňukaj. Nepáči sa ti, nemáš na to, jednoducho to nekupuj. 😉
Elektriku vieme vyrobiť ekologicky.
Doprava v emisiách možno je prd, ale že ti vlastné auto nesmrdí pod nosom, môže byť pre niekoho významným plusom.
Áno, EV sú drahšie ako bežné autá. Logicky je to preto, že sa nevyrábajú hromadne. Autá boli v začiatkoch tiež výrazne drahšie ako kone s vozom alebo kočom.
Tak nefňukaj. Nepáči sa ti, nemáš na to, jednoducho to nekupuj. 😉
Ďalší somári na tapete... Jasne, na trasu Praha-Brno je určite najvhodnejší elektromobil určený do mesta a na krátke trasy. A na zimnú dovolenku na hory s celou rodinou si vezmeš Mini kabriolet... Ľudia, fakt ste takí blbí, alebo sa len robíte?
No, těch pár šupů jsou hezké milióny, takže zaplacení takového vývoje chvíli trvá. To fakt není jen "vyndat motor a dát tam baterky"...
Pro letošní rok se Modrý ovál rozhodl oživit elektrický Focus novým zeleným odstínem, jenž má představovat jedinečnou modernost a spojení s přírodou."
Dej blbovi funkci a vymyslí zelenou barvu na zvýšení prodejů.