Ekonomika
Dát pod článek o předražené škodovce za 402.900 Kč článek o srovnatelné Agile za 239.900 Kč je znamení, že příliš koncernové horlivosti škodí ... >😒]
Určite tento rozmer? Pretože by sa tým drasticky zmenšil obvod do nepovolených hodnôť a samozrejme spotreba vo vyšších rýchlostiach by bola väčšia, nehovoriac o tvrdom nízkom profile a nižšom aute pri zemi tým pádom o pár cm ...
15" 195/55 ->obvod kolesa 187cm; výška profilu ->12,68cm
14" 165/45??? ->obvod kolesa 158,3cm; výška profilu ->7,43cm
Samozrejme tachometer by ukazoval oveľa väčšie nereálne hodnoty. Ten by museli tiez prestavovať...
Pri ukazovani tachometra😒br /> 100km/h by reálna rýchlosť bola 84,6km/h, čo je už katastrofálna odchýlka.
Pri tacho 130km/h by real speed bola 110km/h!Pri tacho 160km/h by real speed bola 135km/h! Pri tacho 50km/h by real speed bola 42km/h!
Pri tacho 90km/h by real speed bola 76km/h!
Ekvivalent 14" by mal byť 165/70
15" 195/55 ->obvod kolesa 187cm; výška profilu ->12,68cm
14" 165/45??? ->obvod kolesa 158,3cm; výška profilu ->7,43cm
Samozrejme tachometer by ukazoval oveľa väčšie nereálne hodnoty. Ten by museli tiez prestavovať...
Pri ukazovani tachometra😒br /> 100km/h by reálna rýchlosť bola 84,6km/h, čo je už katastrofálna odchýlka.
Pri tacho 130km/h by real speed bola 110km/h!Pri tacho 160km/h by real speed bola 135km/h! Pri tacho 50km/h by real speed bola 42km/h!
Pri tacho 90km/h by real speed bola 76km/h!
Ekvivalent 14" by mal byť 165/70
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
[odkaz]
Tak ten test je zaujimavy, a stoji za to precitat si ho (aj ked aw velmi neholdujem). Horsia ovladatelnost, dlhsia brzdna draha, natiahnute prevody (a z toho vyplyvajuca mizerna dynamika). Posledne dva odstavce to zhrnuli velmi trefne... 😄
Ani já AW neholduji, dávat sem odkaz na konkurenční web je troufalost, tímto se redakci omlouvám a konstatuji, že www.auto.cz je nejlepší na celém širém světě. Každopádně zmíněný test je natolik zajímavý, že jsem neodolal.
Dobré....
;-\ ;-\ ;-\
;-\ ;-\ ;-\
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Počúvaj Daniel, často sa do diskusií nezapájam, ale na teba musím zareagovať. Nauč sa už prosím ťa, že slovíčko JA sa píše bez dľžňa. Teda "ja" a nie "já". Namiesto písania stupídnych príspevkov do diskusie na auto.cz sa radšej venuj učeniu v škole. Aj teraz počas prázdnin na sebe popracuj.
Jaká poptávka, taková cena. Škoda si tohle prostě může dovolit. :yes😒br />
Další věc je, že já bych tyhle peníze za Fabii nedal. Druhé auto do rodiny má být trochu víc funky, než Fabia. U mě v tomto smeru vítězí Clio, které má navíc neporovnatelně lepší diesel. A pokud by to muselo být jediné rodinné auto, dají se za tuhle cenu pořídit dospělejší vozy. Jediné uplatnění, které by tenhle vůz teoreticky mohl mít, by bylo jako služební auto pana Bursíka 😄
Další věc je, že já bych tyhle peníze za Fabii nedal. Druhé auto do rodiny má být trochu víc funky, než Fabia. U mě v tomto smeru vítězí Clio, které má navíc neporovnatelně lepší diesel. A pokud by to muselo být jediné rodinné auto, dají se za tuhle cenu pořídit dospělejší vozy. Jediné uplatnění, které by tenhle vůz teoreticky mohl mít, by bylo jako služební auto pana Bursíka 😄
Pořád se mluví o situaci na našich silnicích. Fakt děkuji Škodě že produkuje auta s maximální rychlostí 170km/hod a zrychlením 0-100 za 13-17 sekund.
Když dávali tenkrát do O1, 1.4ku, myslel jsem že jde o omyl, ale bude to nějaká nemoc.
Za blbost se platí a tak přeju pěkný svezení s naftovým tříválcem. Bude to pošušňáníčko.
Když dávali tenkrát do O1, 1.4ku, myslel jsem že jde o omyl, ale bude to nějaká nemoc.
Za blbost se platí a tak přeju pěkný svezení s naftovým tříválcem. Bude to pošušňáníčko.
Vzhledem k faktu, že na našich cestách jezdí pořád hromady starých stodvacítek a avií ( a kde všeho) s tristní dynamikou, bude každá nová škodovka učiněný blesk. :-!
Povedal by som, že s ohľadom na vodičské "umenie" mnohých šoférov by mi ten trojhrnček v meste stačil. Križovatka, predomnou X5, skočí zelená, šlapem na plyn - a ajhľa, už na dvojke musím môjmu Formanu priškrtiť dávku benzínu, pán v bavoráku sa rozbieha, akoby mal v r i t i ojo. Na čo kopa koní, keď s ňou ľudia nevedia narábať...
Aha, tak 170 km/h je malo. Napadlo te, ze kazdej treba neni zavodnik, jako ty a i s 13s na 100 se v klidu spokoji, protoze jezdi spis plynule (pisu plynule, ne pomalicku), nez brzda-plyn? No a pokud by si dostatek fabii teto specifikace za uvedenou cenu kupce nenaslo, punkaci z MB s cenou neco udelaji. Vzdycky kdyz ctu termin predrazena, musim se smat. Na druhou stranu je bezpochyby kriminalitou mladeze, ze se u nas smi prodavat diesly bez filtru a ty, co se provozuji (podobne jako benzinaky nizsich emisnich trid), neplati nejakou (rozumnou) prirazku treba k povinnymu ruceni (samozrejne ne do kapsy pojistovny).
Ne 170km/h opravdu není málo. Problém je v tom, že když to má 170km/h v papírech znamená, že ze 150 na 170 to bude akcelerovat minutu z kopce. Zejména 150 tacho znamená u Škody tak 135 v reálu, tzn. to auto bude v NORMÁLNÍM provozu brzda.
Kdysi jsme měli Megana 1.6ku, měl na stejnou hmotnost o 30k víc, a bylo to normální auto do normálního provozu (nemyslím co se zdá mnohým normální od klávesnice).
Takže tohle auto s touhle motorizací je podnormální, předjíždění na obyčejné silnici 1. třídy v dnešním provozu bude velká adrenalinovka.
Kdysi jsme měli Megana 1.6ku, měl na stejnou hmotnost o 30k víc, a bylo to normální auto do normálního provozu (nemyslím co se zdá mnohým normální od klávesnice).
Takže tohle auto s touhle motorizací je podnormální, předjíždění na obyčejné silnici 1. třídy v dnešním provozu bude velká adrenalinovka.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
je to sice jiná třída, ale rozměrovně jsou na tom dost podobně.
[odkaz]
Nechápu, kdo může uvažovat o Fabii... >😁 >😁