Ekonomika
Kůží se tu myslí kožený paket. Volant, řadička atd. Kožené sedadla se do Fabie nedavají.
Počúvaj Daniel, často sa do diskusií nezapájam, ale na teba musím zareagovať. Nauč sa už prosím ťa, že slovíčko JA sa píše bez dľžňa. Teda "ja" a nie "já". Namiesto písania stupídnych príspevkov do diskusie na auto.cz sa radšej venuj učeniu v škole. Aj teraz počas prázdnin na sebe popracuj.
to by ma zaujimalo kolko si uz tych fabii htp v kozi vydel.ja som totiz este fabiu v kozi fakt nevidel ak nepocitam individualnu upravu majitela.
Povedal by som, že s ohľadom na vodičské "umenie" mnohých šoférov by mi ten trojhrnček v meste stačil. Križovatka, predomnou X5, skočí zelená, šlapem na plyn - a ajhľa, už na dvojke musím môjmu Formanu priškrtiť dávku benzínu, pán v bavoráku sa rozbieha, akoby mal v r i t i ojo. Na čo kopa koní, keď s ňou ľudia nevedia narábať...
Aha, tak 170 km/h je malo. Napadlo te, ze kazdej treba neni zavodnik, jako ty a i s 13s na 100 se v klidu spokoji, protoze jezdi spis plynule (pisu plynule, ne pomalicku), nez brzda-plyn? No a pokud by si dostatek fabii teto specifikace za uvedenou cenu kupce nenaslo, punkaci z MB s cenou neco udelaji. Vzdycky kdyz ctu termin predrazena, musim se smat. Na druhou stranu je bezpochyby kriminalitou mladeze, ze se u nas smi prodavat diesly bez filtru a ty, co se provozuji (podobne jako benzinaky nizsich emisnich trid), neplati nejakou (rozumnou) prirazku treba k povinnymu ruceni (samozrejne ne do kapsy pojistovny).
Vzhledem k faktu, že na našich cestách jezdí pořád hromady starých stodvacítek a avií ( a kde všeho) s tristní dynamikou, bude každá nová škodovka učiněný blesk. :-!
Pořád se mluví o situaci na našich silnicích. Fakt děkuji Škodě že produkuje auta s maximální rychlostí 170km/hod a zrychlením 0-100 za 13-17 sekund.
Když dávali tenkrát do O1, 1.4ku, myslel jsem že jde o omyl, ale bude to nějaká nemoc.
Za blbost se platí a tak přeju pěkný svezení s naftovým tříválcem. Bude to pošušňáníčko.
Když dávali tenkrát do O1, 1.4ku, myslel jsem že jde o omyl, ale bude to nějaká nemoc.
Za blbost se platí a tak přeju pěkný svezení s naftovým tříválcem. Bude to pošušňáníčko.
Právě, že já moc klasických HTP, kterých se prodá hodně (např. pro firmy) nevidím. Většinou jde o 1.4. Taky potkávám HTP v docela slušné výbavě na elektronech a s kůží uvnitř. Opravdové holobyty jsou spíše výjimkou. Nehledě na to, že už i za těch 250 tis dostaneš od dealera slušně vybavenou Fabii, nehledě na spoustu akčních modelů.
Jaká poptávka, taková cena. Škoda si tohle prostě může dovolit. :yes😒br />
Další věc je, že já bych tyhle peníze za Fabii nedal. Druhé auto do rodiny má být trochu víc funky, než Fabia. U mě v tomto smeru vítězí Clio, které má navíc neporovnatelně lepší diesel. A pokud by to muselo být jediné rodinné auto, dají se za tuhle cenu pořídit dospělejší vozy. Jediné uplatnění, které by tenhle vůz teoreticky mohl mít, by bylo jako služební auto pana Bursíka 😄
Další věc je, že já bych tyhle peníze za Fabii nedal. Druhé auto do rodiny má být trochu víc funky, než Fabia. U mě v tomto smeru vítězí Clio, které má navíc neporovnatelně lepší diesel. A pokud by to muselo být jediné rodinné auto, dají se za tuhle cenu pořídit dospělejší vozy. Jediné uplatnění, které by tenhle vůz teoreticky mohl mít, by bylo jako služební auto pana Bursíka 😄
pocuvaj...nemam rad takych ludi co trepu somariny nez si to precitaju...ty nechces ani vediet pravdu a pre teba je naj skoda aj ked bude stat fabia nad 400tis.kc...a ceed ma uplne ine rozmery ja neviem kedy sa zobudite!!ceed je konkurent octavie!!rio je fabie.a mas to aj v tech.udajoch ty ...ale radcej nic
Na to nepotřebuješ čísla prodejů, stačí vzít auta okolo sebe v provozu, pak třeba skladová, co mají když jedeš okolo prodejen a hned vidíš. Ale tohle je mi jasné i bez toho.
Ani já AW neholduji, dávat sem odkaz na konkurenční web je troufalost, tímto se redakci omlouvám a konstatuji, že www.auto.cz je nejlepší na celém širém světě. Každopádně zmíněný test je natolik zajímavý, že jsem neodolal.
Tak ten test je zaujimavy, a stoji za to precitat si ho (aj ked aw velmi neholdujem). Horsia ovladatelnost, dlhsia brzdna draha, natiahnute prevody (a z toho vyplyvajuca mizerna dynamika). Posledne dva odstavce to zhrnuli velmi trefne... 😄
Opravdu si myslíš, že bych jezdil v takové zrůdičce? (tento termín je pouze přepisem z jistého časopisu)
Uvažují, ale jen o 1.2 Za 250.000-300.000,-, 1.4TDI za tuto cenu se moc neprodává (2%?), proto zde třeba ta kampaň na podporu.
No vidíš, a uvažuje jich dost a dokonce více než by sis sám mohl připustit. Šoda zde má pro mnohé poměrně přesvědčivé pozitiva. 😉
Třeba GP 1.3 MJTD-super motor 375.000,-. Včetně klima, filtru pev. částic, rádia+ovl.na volantu, 6 x airbag atd.. spotřeba 4,5 litru.
Nechápu, kdo může uvažovat o Fabii... >😁 >😁
Nechápu, kdo může uvažovat o Fabii... >😁 >😁
Určite tento rozmer? Pretože by sa tým drasticky zmenšil obvod do nepovolených hodnôť a samozrejme spotreba vo vyšších rýchlostiach by bola väčšia, nehovoriac o tvrdom nízkom profile a nižšom aute pri zemi tým pádom o pár cm ...
15" 195/55 ->obvod kolesa 187cm; výška profilu ->12,68cm
14" 165/45??? ->obvod kolesa 158,3cm; výška profilu ->7,43cm
Samozrejme tachometer by ukazoval oveľa väčšie nereálne hodnoty. Ten by museli tiez prestavovať...
Pri ukazovani tachometra😒br /> 100km/h by reálna rýchlosť bola 84,6km/h, čo je už katastrofálna odchýlka.
Pri tacho 130km/h by real speed bola 110km/h!Pri tacho 160km/h by real speed bola 135km/h! Pri tacho 50km/h by real speed bola 42km/h!
Pri tacho 90km/h by real speed bola 76km/h!
Ekvivalent 14" by mal byť 165/70
15" 195/55 ->obvod kolesa 187cm; výška profilu ->12,68cm
14" 165/45??? ->obvod kolesa 158,3cm; výška profilu ->7,43cm
Samozrejme tachometer by ukazoval oveľa väčšie nereálne hodnoty. Ten by museli tiez prestavovať...
Pri ukazovani tachometra😒br /> 100km/h by reálna rýchlosť bola 84,6km/h, čo je už katastrofálna odchýlka.
Pri tacho 130km/h by real speed bola 110km/h!Pri tacho 160km/h by real speed bola 135km/h! Pri tacho 50km/h by real speed bola 42km/h!
Pri tacho 90km/h by real speed bola 76km/h!
Ekvivalent 14" by mal byť 165/70
Dát pod článek o předražené škodovce za 402.900 Kč článek o srovnatelné Agile za 239.900 Kč je znamení, že příliš koncernové horlivosti škodí ... >😒]
Cee'd (v kratkej verzii) nie je ani nahodou stejne velka ako Fabia-kombi. Dlzka je mozno porovnatelna, ale pokial ide o sirku, Cee'd ma o 15cm viac! Tu spotrebu, to tiez netusim kde si nasiel. Cee'd s 1.6CRDi (66 alebo 85kW) ma kombinovanu 4.7, a tato Fabia kombi 4.1. To sa mi nezda byt rozdiel 50%. A naklady na servis? Niekto tusim zabudol brat do uvahy zaruku...
Tady jde přeci o celkovou cenu za takovýto automobil a to je 403.000,-, což je opravdu hrozné, nechápu co s tím má za souvislost, že je levnější než "normální takto vybavená", smutná je hlavně ta cena přes 400.
Přečti si ten článek a ne jen nadpis. Fabia Green line je levnější než normální Fabia takto vybavená 😉
Za Fabii 402.000,- to snad není možný, kvůli nápisu a pocitu Green line, to je facka. Totiž, ta by měla bejt naopak co nejlevnější, aby tedy tu rádoby ekologii podporovala.
Jedine cenový. Je fakt, že za malé kombíčko s turbom, s tromi valcami a bez klímy je 423 tisíc Kč(v prepočte 520 tisíc Sk) dosť sila. Plus dlhšie prevody, takže na dynamickú jazdu môžeš zabudnúť. A tých pár deci ušetreného paliva...v bežnej premávke ušetríš asi menej ako pol litra.
Možná není, možná je. Záleží co chceš. Ceed je prostornější uvnitř.
je to sice jiná třída, ale rozměrovně jsou na tom dost podobně.
je to sice jiná třída, ale rozměrovně jsou na tom dost podobně.
Např Kia ceed, sice je stejně velká jako F-kombi (o 8mm delší), o 60tKč dražší, má o 50% vyšší spotřebu, ale za to má tak drahý servis, že se nedoplatíš...
Kdysi jsme měli Megana 1.6ku, měl na stejnou hmotnost o 30k víc, a bylo to normální auto do normálního provozu (nemyslím co se zdá mnohým normální od klávesnice).
Takže tohle auto s touhle motorizací je podnormální, předjíždění na obyčejné silnici 1. třídy v dnešním provozu bude velká adrenalinovka.