Nová Škoda Kodiaq RS se veřejnosti ve světové premiéře představí na autosalonu v Paříži v říjnu 2018. Škoda Auto již nyní nabízí dvě fotografie novinky s novým logem RS.
tohle já nějak nepochopím asi? RS a v kodiaqu? Nebo je to útok na mladý manažery, kterým se líbí SUV a RS značka a firma jim to auto vezme na operativku?
Neni potreba odhadovat, jak to pojede. Tady se muzes podivat. Kodiaq je asi o chlup tezsi, tak si z 0-100 pridej 0.1 nebo 0.2 sec.
[odkaz]
Ja bych s vetou "silný to s tím nijak extra nebude" NEsouhlasil.
To je samozrejme subjektivni nazor, co je pro jednoho malo, pro jineho muze byt docela dost.
Pretoze ta konkurencia nie je padnuta na hlavu a nepotrebuje mat ku kazdemu modelu "RS" verziu ako Skoda. Mainstreamove "RS" SUV...
Mimochodom, ked prichadzal Kodiaq na trh, v Autobilde vysla porovnavacka voci XC90, Q7 a tusim tam bolo aj Porsche a Lamborghini, ci X5, alebo nejaka podobna znacka...
Uz to neviem najst, papierove vydania som nedavno vyhodil.
Nehovoriac o tom, ze to je dizlova (!?!?!) verzia.
ale ta RS verzia mi nejak nedava logiku ani dovod ... hoc doba si asi ziada aj takuto skodovku ok ;-) .. papier ani marketning nepusti
najkrajsi a najlepsi bude aj tak bezny kodiaq v nejakej outdoorovej verzii ... a kto chce sportovat ten predsa moze za cenu kodiaqu RS ist do ozajstneho seriozneho sportoveho auta a nie nejakej marketingovej akoze "sportovej krabice" s nejakym extra logom ktore je majitelovi tak na dve veci..
Žel bohu musím souhlasit. Veliké haló kvůli změně barvy písmenka V ze zelené na červenou. Žádné nové logo se nekoná, drobná změna o které není žádný důvod psát články na všech automobilových webech. Čeho je moc, toho je příliš. ;-\
Jaguar konkurence Škodovky? No to ti ve Škodovce poděkují a v Jaguaru se ti poděkují.
A GCh konkuruje evidentně Touaregu. Tiguanu/Kodiaqu ani omylem.
Konkurence je X-Trail, Koleos, Santa-Fe, Outlander, 5008 a podívej se jaké tam jsou vrcholy, vesměs neumí ani 200 hp.
GCH je SUV vyssi stredni tridy v EU alias midsize v USA, zatimco Kodiaq je stredni trida v EU, zatimco kompakt (Tiguan Allspace) v USA. Nejde o stejnou kategorii. O uplne jiny koncepci pohonu ani nemluve. A o tom, ze GCH ma bidnej podvozek z druhyho ML a Kodiaq s mainstreamovou koncepci jezdi po silnici lip ani nemluvim.
Adekvatni auto od Jaguaru ke Kodiaqu je epace, ten ma porovnatelnou platformu a motory..
Abychom si to řekli přesně, tak žádná konkurence nemá v Evropě základní motorizaci silnější. Naopak, konkurence v této třídě ve většině případů nemá na tento motor ani odpověď, natož pak něco silnějšího.
Do prémie jde v této velikosti objednat V nebo R6, to je pravda, ale za fakt jiný peníze.
V6 TDI v Tuaregu rychlejší reálně nebude. O tom, že je to jiný auto nemluvím. Navíc hezkej Tureg je dost přes 2, zatímco vybavenej Kodiaq je do 1,2...
Línej šnek to není. Já mám tuto specifikaci v “civilním” Tiguanu a nemůžu si to vynachválit. Má to odpich a sílu na rozdávání. Zapomeň na RS a trapný marketing a máš před sebou slušné rodinné auto.
Další sportovni vůz, boží . Navíc v praktickém SUV balení a hlavně sportovním dieslem. A navíc nejrychlejší na ringu, a to už něco znamená. To bude bestseller :-(
To je vyborne, marketing sa cini. tolko textu o takej blbosti. Resp. o nicom. Treba udrzovat povedomie za kazdu cenu.
"Auto laka logom".... :*)
Zase sa robia tajnosti akoby Rolls Royce vydaval po 10 rokoch nejaky novy ultra exkluzivny model.
V tejto konzumnej triede mi toto zahalovanie/odhalovanie aut pride vylozene trapne a na smiech (nielen problem Skody).
Hlavne ked dizajnovo pojde o 1000krat videne veci.