Novinky
kalousek
4
Nějak jsem z článku nepochopil, proč by měl být na vině ten modernější motor ?
Přejít do diskuze
Blue Sun
Samozřejmě, že není. Na vině jsou emisní normy, které krátké převodovce zkrátka nesvědčí.
Blue Sun
Duster asi zrovna není synonymem auta pro "kolenovrty jezdící na spotřebu"...
Mimo jiné jej používalo plno lidí jako pracovní auto do lesa, kde ta krátká jednička a dvojka byly výhodou. Teď nově nebudou, o tyhle zákazníky může Duster přijít.
Mimochodem, manuál je do terénu samozřejmě perfektní řešení, jen nesmíš být jitrnice. V terénu třeba ze všeho nejméně potřebuješ, aby ti převodovka podřadila nebo přeřadila, když se někam hrabeš. Sice to jde zablokovat volbou stupňů, ale taky ne u všech.
Mimo jiné jej používalo plno lidí jako pracovní auto do lesa, kde ta krátká jednička a dvojka byly výhodou. Teď nově nebudou, o tyhle zákazníky může Duster přijít.
Mimochodem, manuál je do terénu samozřejmě perfektní řešení, jen nesmíš být jitrnice. V terénu třeba ze všeho nejméně potřebuješ, aby ti převodovka podřadila nebo přeřadila, když se někam hrabeš. Sice to jde zablokovat volbou stupňů, ale taky ne u všech.
Beefcake
Symbolom isto nie je, ale kazda desatinka sa pocita 😄
Manual jedine tak s redukciou. Aj to si nedovolim povedat, ze to je najlepsie riesenie. Mozno tak z hladiska trvanlivosti. Ale nie spojky 😄
Manual jedine tak s redukciou. Aj to si nedovolim povedat, ze to je najlepsie riesenie. Mozno tak z hladiska trvanlivosti. Ale nie spojky 😄
kalousek
No myslím že s delším kvaltem motor výkon opravdu nemá. Při stejné rychlosti se bude točit pomaleji tedy i na hranici volnoběhu, a k tomu táhne auto přes těžší převod. Prodloužení kvaltu o více než jednu třetinu je obrovský rozdíl
Beefcake
Jak kratkej ? Kde inde sa daju trochu stupne predlzit, nez na turbodizly ? Motor vykon ma aj na dlhsiu jednotku.
Kolenovrti jazdiaci na spotrebu budu mat naopak radost.
"V těžším terénu je to opravdu velký rozdíl, bude třeba si pomáhat spojkou a nechávat ji více prokluzovat. " alias preco do terenu nie je manual, ci dvojspojka uplne vhodne riesenie.
Kolenovrti jazdiaci na spotrebu budu mat naopak radost.
"V těžším terénu je to opravdu velký rozdíl, bude třeba si pomáhat spojkou a nechávat ji více prokluzovat. " alias preco do terenu nie je manual, ci dvojspojka uplne vhodne riesenie.