Ekonomika
Chybí mi! Nicméně bych zvolil asi Peugeot - zřejmě nečekaně dobré auto. XV mě neoslovuje, u X5 je jasné, že bude skvělá (ale dělené páté dveře bych nechtěl), Ceed kromě turbomotorů a trochu lepšího podvozku pocitově pořád stejný. A Ford to s těmi tříválci podělal...
Fordův 3-válec je pro Focus parádní! Stačí vyzkoušet a neteoretizovat!
Je to špatná koncepce z principu. Např. u traktorů to může (a většinou funguje) dlouhodobě spolehlivě, ale tam je vše jinak dimenzované a většinou jednodušší. U 1.5EB kde jednou za 240° otáčky klikové hřídele působí 290 Nm (v reálu ještě víc) na součástky, které nejsou extra předimenzované - za mě ne už kvůli tomu dvouhmoťáku, který v nižších otáčkách dostává zabrat.
Pokud by byla konstrukce motoru podceněna, měl by problémy z Vámi popsaných důvodů. Ale není zase tak těžké potlačit vrozené neduhy tak, aby motor běžel a vytáčel se skvěle ochotně, bez vibrací. A jeho zvuk vlastně nejvíce připomíná legendární zvuk pětiválce Volv👋Ford. Životnost by pak měla dosáhnout 250.000 km bez nějakého rizika. Jako jeden z mála zde diskutujících (možná jsem jediný) nevolám po životnosti 500.000 km, neboť technický pokrok v konstrukci aut je tak rychlý, že by výměna auta za nové měla proběhnout alespoň jedno za 7 let, ne později.
Pozn.: tříválce fungují nejen u traktorů. Nejsem jejich zastáncem v Mondeu nebo Karoqu, ale nižší střední třídě při výkonu 150 k a více své opodstatnění nakonec mají.
Pozn.: tříválce fungují nejen u traktorů. Nejsem jejich zastáncem v Mondeu nebo Karoqu, ale nižší střední třídě při výkonu 150 k a více své opodstatnění nakonec mají.
Výměna auta je velmi individuální, jakákoliv plošná (důrazná) doporučení zavánějí Bruselem... Mám rád auta, kde alternátor dobíjí stále, ne jen při brzdění, kde nejsou v pneu senzory (kdo nepozná měkké pneu, neměl by jezdit/mít ŘP), kde není zanesené sání od karbonu kvůli přímému vstřikování benzinu, atp.. Zkrátka auta pro lidi, ne pro Brusel. I když má nové auto spoustu předností, tak takovéhle věci naštvou každého, kdo vidí pod pokličku...
Hej, tiez som chcel minimalne R6 3.0. Akurat, ze dnes take uz prakticky nove nekupis a z pohladu uzivatela je tiez jasne preco. Ak si mam vybrat atmosferu vs turbo, vezmem turbo - a to napriek tomu, ze sa raz poruca. Kolko ma pod kapotou valcov je irelevantne uz sa davno nepise rok 2002 a tie motory tiez nejakym vyvojom presli. Takze skutocne treba zahodit predsudky a minimalne vyskusat. Tie technologie tu tiez nie su od vcera a maju za sebou roky prevadzky - problemy si clovek dohladat vie a nemaju ich napriek "zlozitosti" o nic viac ako tie "poctive" stare auta.
vítězství Peugeotu 508 a co nejlepší umístění Ceedu. XV je sice zajímavé, ale asi ne natolik, aby do finále zasáhlo nějak výrazněji. Líbí se mi i Focus, naopak X5 jde zcela mimo. A jsem rád, že ve finále je jen jedno SUV.
Jinak titulek článku opět "kvalitní".
Jinak titulek článku opět "kvalitní".
Peugeot kromě "atraktivního designu" a stupidního iCockpitu nic skvělého nenabízí! proč jste z něj tak urvaní, když ho ještě nikdo - kromě novinářů - neměl možnost vyzkoušet? Copak auto roku je o designu?! A vůbec, ve své třídě je 508 autem s malým a stísněným interiérem a tak opravdu nechápu takové nadšení.
Ve své třídě je P508 auto s normálním interiérem. To, že zbytek mainstreamu nabízí přerostlé mastodonty na úrovni vyšší střední třídy na situaci nic nemění.
A pokud ho novináři testovali a jsou z něj nadšeni (což je zejména v ČR u francouzských aut velká vzácnost), proč bych na to měl pohlížet jinak? Nakonec, novináři testují všechna auta, podle nich i Octavia je vhodná na delší vzdálenosti, protože nabízí vzadu spoustu místa. Už v ní někdo z nich i vzadu jel? Je to to nejméně pohodlné osobní auto na delší cesty, horší už jsou snad jen osobní mutace VW Transporter a Caravelle...
A pokud ho novináři testovali a jsou z něj nadšeni (což je zejména v ČR u francouzských aut velká vzácnost), proč bych na to měl pohlížet jinak? Nakonec, novináři testují všechna auta, podle nich i Octavia je vhodná na delší vzdálenosti, protože nabízí vzadu spoustu místa. Už v ní někdo z nich i vzadu jel? Je to to nejméně pohodlné osobní auto na delší cesty, horší už jsou snad jen osobní mutace VW Transporter a Caravelle...
Focus dle mne udělal mezigeneračně velký skok, hlavně prostor a interiér. Pokud se na to podívám meřítkem třídy, tak nový Focus vypadá na premianta společně s Golfem.
Ceed je fajn, ale moc posun oproti předchozí generaci tam nevidím, je to jen evoluce, což nemyslím ve zlém.
XV - taky nevidím extra posun oproti minule
X5 - tady bohužel nemohu sloužit, určitě je to super auto, ale praktickou zkušenost nemám 😄
508 - Vím, že hodně lidí bude mít názor, že si to 508 zaslouží a to auto je fakt působivé, jen díky e😜erimentům s interiérem a absencí větších konvečních motorů či nabídce pohonů to bude mít těžší a nevidím ho jako přímý konkurent klasickým autům této třídy. Jo, až bude kombik, třeba budu mluvit jinak ,ale 508 sedan/gt/kupé.. nebo jak se tom uříká bych si koupil jen jako druhé auto do rodiny, na parádu a jízdu ve 2 😄
Ceed je fajn, ale moc posun oproti předchozí generaci tam nevidím, je to jen evoluce, což nemyslím ve zlém.
XV - taky nevidím extra posun oproti minule
X5 - tady bohužel nemohu sloužit, určitě je to super auto, ale praktickou zkušenost nemám 😄
508 - Vím, že hodně lidí bude mít názor, že si to 508 zaslouží a to auto je fakt působivé, jen díky e😜erimentům s interiérem a absencí větších konvečních motorů či nabídce pohonů to bude mít těžší a nevidím ho jako přímý konkurent klasickým autům této třídy. Jo, až bude kombik, třeba budu mluvit jinak ,ale 508 sedan/gt/kupé.. nebo jak se tom uříká bych si koupil jen jako druhé auto do rodiny, na parádu a jízdu ve 2 😄
Ozzy, ty bys dal hlas Fordu i kdyby tam žádné auto neměl >😒]
XV nic nového nepřináší, X5 alespoň nově AWS a full pneu podvozek. 508 se mi líbí se vším všudy.
XV nic nového nepřináší, X5 alespoň nově AWS a full pneu podvozek. 508 se mi líbí se vším všudy.
Ale to zas není pravda, nejsem ultras >😁 Kdyby tam byl Ecosport, tak taktně mlčím >😁
X5 - jak říkám, neznám, nemohu porovnat.
508 - To auto je krásné, ale uvnitř na mne působí až křehkým dojmem (a má icockpit), navíc s mými 188cm to ani není nejprostornější. To auto je zaměřeno čistě na image, kufr je pro srandu,ale když vedle toho postavím šedý nudný Passat, tak bude ve většině případů sloužit lépe a bez kompromisů. Jak jsem psal výše, až zkusím kombi, třeba vše přehodnotím, ale takhle je to pro mne až druhé místo 😄
Fokus udělal mezigeneračně velký skok, tak proto za mne má hlas...
Jo a že mam další Mondeo, za to do jisté míry můžeš i ty >😁 Byl si jeden z prvních, kdo s tím autem měl větší zkušenost, tak jsem na tebe dal a zatím jsem hodně spokojen 😄
X5 - jak říkám, neznám, nemohu porovnat.
508 - To auto je krásné, ale uvnitř na mne působí až křehkým dojmem (a má icockpit), navíc s mými 188cm to ani není nejprostornější. To auto je zaměřeno čistě na image, kufr je pro srandu,ale když vedle toho postavím šedý nudný Passat, tak bude ve většině případů sloužit lépe a bez kompromisů. Jak jsem psal výše, až zkusím kombi, třeba vše přehodnotím, ale takhle je to pro mne až druhé místo 😄
Fokus udělal mezigeneračně velký skok, tak proto za mne má hlas...
Jo a že mam další Mondeo, za to do jisté míry můžeš i ty >😁 Byl si jeden z prvních, kdo s tím autem měl větší zkušenost, tak jsem na tebe dal a zatím jsem hodně spokojen 😄
Ozzyho zhodnocení je naprosto korektní. Focus je neuvěřitelně povedený a každý měl (a má) možnost si ho vyzkoušet celé 3 dny! Který jiný importér to nabízí, aniž byste museli být 20 let kupcem u příslušné značky?!
Hyundai... akorát si musel dát do zástavy Š.Octavii ideálně fkombíku a ftédéí... >😁 Jinak ti nic nepujčili, praxe s novou i30 >😁
To jako fakt? >😁
Ano, bohužel... třeba je už dnes jiná praxe (kamarádce to půjčili na 24h zástavou za její auto C3ku), ale když přišel v loňském roce nový i30, byla akce ve smyslu Hyundai na víkend zdarma. Když jsem se přihlásil, tak bylo v podmínkách, že musíš mít Š. Octavii, ideálně kombi, kterou jím necháš jako zástavu u dealera, za to myslím to auto umyjou. Pak ta akce snad byla ještě pro majitele předchozí i30.
Zlatá Toyota 😉
Válka Hyundai Škoda mi přijde stejně ujetá jako BMW vs Audi = tam to byla aspoň občas zábava [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] i když to vedlo u obou k až tristnímu propadu spolehlivosti ;-\
Myslim že správnej výklad jejich podmínek je = jdi jinam 😄
Válka Hyundai Škoda mi přijde stejně ujetá jako BMW vs Audi = tam to byla aspoň občas zábava [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] i když to vedlo u obou k až tristnímu propadu spolehlivosti ;-\
Myslim že správnej výklad jejich podmínek je = jdi jinam 😄
Hlavně to u eFkové generace stálo až identitu BMW. Koupit si F10 a dostat v řízení horší auto než A6 (porovnáváno xdrive vs. Quattro) byl úlet. Naštěstí se to u G už neopakuje.
Jak je na tom Toyota nevím, ale tohle byla silná káva.
Audi vs BMW je dle mne trochu jiná liga, ty automobilky jsou si v dost věcech rovny, nabízí špičkové produkty a už je asi na individuálním zvážení, který ti víc vyhovuje, kdežto Hyundai pořád ještě na Škodovku dobíhá i když už je jí hodně v patách.
Audi vs BMW je dle mne trochu jiná liga, ty automobilky jsou si v dost věcech rovny, nabízí špičkové produkty a už je asi na individuálním zvážení, který ti víc vyhovuje, kdežto Hyundai pořád ještě na Škodovku dobíhá i když už je jí hodně v patách.
"XV - taky nevidím extra posun oproti minule"
XV je na novej platforme, t.j. vyrazne lepsie jazdne vlastnosti.
XV je na novej platforme, t.j. vyrazne lepsie jazdne vlastnosti.
Za odvahu a svěži vitr, kterou nova 508 do středni třidy přinesla, bych volil pravě ji.
Naopak Focus bych ani nenominoval, ale když už tak bych mu přal posledni misto.
Nedělam si sice iluze, že by tato či podobna anketa měla nějaky vliv o to vic ta naše, ale poukazal bych na fakt, že focus po 20 letech přišel v zakladu bez viceprvku, ktery jej pravě před 20 lety proslavil.
Naopak Focus bych ani nenominoval, ale když už tak bych mu přal posledni misto.
Nedělam si sice iluze, že by tato či podobna anketa měla nějaky vliv o to vic ta naše, ale poukazal bych na fakt, že focus po 20 letech přišel v zakladu bez viceprvku, ktery jej pravě před 20 lety proslavil.
[odkaz] >😒]
To by bylo velmi hloupé rozhodnutí. Ani jedna z představených alternativ není tím, co by mohlo Passat v příštích deseti letech skutečně nahradit.
Tak bylo by to logický = Camry přichází Pašík odchází >😁 >😒]
Ne vážně = tahle třída aut šíleně upadá a Pašíka asi neuměj vyrobit konkurenceschopně levně. Možná leda to eště víc technicky sloučit se Supem a vyrábět to na jedný lince
Ne vážně = tahle třída aut šíleně upadá a Pašíka asi neuměj vyrobit konkurenceschopně levně. Možná leda to eště víc technicky sloučit se Supem a vyrábět to na jedný lince
Ale jo, umí. Jen prostě chtějí více vytřískat na módních věcech, což se jim taky může šeredně vymstít. SUV není pro každého, navíc ani není moc reprezentativní. Elektro už vůbec není pro každého a nějaká šance na náhradu Passatu může být tak po roce 2030. No a zkusit prodávat za cenu Passata Superb, to taky moc lidí nezaujme.
Vlastně mám výhrady ke každému z finalistů:
- XV chybí motor, pro mě je taky nejslabší z dané pětky
- Focus bude určitě fajn, ale na druhou stranu je to trošku ústup z hodnot (torzka, tříválce). Ale musel bych se projet...
- Ceed už jsem naživo okoukl, zvenku je to trošku krok zpět, uvnitř zase krok vpřed, pořád zůstávají otravné věci v konfiguraci (lepší světla pouze v top výbavě v rámci drahého paketu, aspoň už ale stojí jen 55 a ne 100)
- 508 interiér je no-go, jinak ale super
- X5 nevím, to je mimo můj revír, věřím že super auto, jen to není úplně typ na vítězství v podobné soutěži
No, za mě asi 508, designově je to pecka v obou verzích, technika ok a interiér je dobře udělaný a inovativní (hlavně když s tím nemusím jezdit, že)
- XV chybí motor, pro mě je taky nejslabší z dané pětky
- Focus bude určitě fajn, ale na druhou stranu je to trošku ústup z hodnot (torzka, tříválce). Ale musel bych se projet...
- Ceed už jsem naživo okoukl, zvenku je to trošku krok zpět, uvnitř zase krok vpřed, pořád zůstávají otravné věci v konfiguraci (lepší světla pouze v top výbavě v rámci drahého paketu, aspoň už ale stojí jen 55 a ne 100)
- 508 interiér je no-go, jinak ale super
- X5 nevím, to je mimo můj revír, věřím že super auto, jen to není úplně typ na vítězství v podobné soutěži
No, za mě asi 508, designově je to pecka v obou verzích, technika ok a interiér je dobře udělaný a inovativní (hlavně když s tím nemusím jezdit, že)
Tak určitě 508 někde na parkovišti v Pařížský bude dobrá volba >😁 Ale jet s tim na dovču, to radši ne >😁
Za mě je jediná objektivní výtka iCockpit a to jen pro ty, kterým nesedí. Dost věřím, že vyhraje a nebudu s tím mít problém. Na rozdíl od dřívějšího vítězství 3008.
Pro mne je to číslo 2. popsal sem výše proč 😄 Takže problém s jejím vítězstvím taky mít nebudu 😄
Objektivních výtek je i víc, třeba absence 4x4 nebo manuálu u benzínu, v liftu asi nebude moc místa... ale to bych asi všechno překousl.
A tak ten automat asi jo, chápu. 4x4 nepovažuju u téhle kategorie za tak důležitou věc jako u SUV, ale obojí může někomu vadit/chybět.
U kompaktu je 4x4 doménou nemnohých... ale ve střední třídě ho celá špička má. Peugeot snad má přijít s nějakou elektro 4x4, třeba by to stačilo... hele uvidíme, dám vědět po zimě, co si o 4x4 myslím 😄
Jak s nějakou? Jak stačilo? >😁
Desetiletí to dělá Lexus = spalovací motor předek elektromotory zadek. I to PSA už to dělalo = v DS5. Chce na to přejít i Audi = který definitivně přiznalo že náskok díky technice nikdy neexistoval [odkaz] >😒]
4x4 v běžnym autě = je blbost. Naopak leda to hybridní = kde zadek pohání palivo zadarmo = to budiž 😄
A eště to zlepší těžiště a trakci zadní nápravy 😉
Desetiletí to dělá Lexus = spalovací motor předek elektromotory zadek. I to PSA už to dělalo = v DS5. Chce na to přejít i Audi = který definitivně přiznalo že náskok díky technice nikdy neexistoval [odkaz] >😒]
4x4 v běžnym autě = je blbost. Naopak leda to hybridní = kde zadek pohání palivo zadarmo = to budiž 😄
A eště to zlepší těžiště a trakci zadní nápravy 😉
Jo, má to tak i XC90 T8... a je to prostě méněcenné řešení.
Nemám zrovna problém s chápáním techniky = takže jak v čem proč méněcenný? Chápu v čem je to lepší 😉
Taky už se těším na zimu >😒] Navíc jsem od ACZ vyhrál školu smyku na autodromu v Mostě v prosinci, snad už bude sníh, tak si to tam taky snad pořádně vyzkouším, na to se hodně těším. 😉 Ale Vaculík říkal, že je to nanic... Vždyť víš.. >😁
No, prach ti to vířilo slibně 😉 a v tomhle testu [odkaz] píšou, že AWD u Insignie je o dost zábavnější než u Cupry. Zase ale auto není jenom AWD, že jo.
Jo, přesně to jsem uváděl výše, prostornost, seděl jsem v tom, koukal na kufr a třeba tvá Insignia mi přišla, že má až 2x tak veliký a hlavně hluboký, P508 je ideální na převoz 2 dospělých, 2 dětí a kufříku s notebookem >😒]
Nechci to auto extra hanit, to vůbec ne, je krásné ! Jen jsou jím všichni bezostyšně nadšeni, ale realita není tak růžová a je to typické bychařské auto, co super vypadá, ale doma v garáži se každému radši zabydlí něco od konkurence.
Nechci to auto extra hanit, to vůbec ne, je krásné ! Jen jsou jím všichni bezostyšně nadšeni, ale realita není tak růžová a je to typické bychařské auto, co super vypadá, ale doma v garáži se každému radši zabydlí něco od konkurence.
Hm, tak jsem koukl, a Arteon má v kufru skoro o 100l víc, to je fakt dost velký rozdíl. ;-\
Z druhé strany, u 508 se mi líbí i kombík, u Insi... sice už si zvykám, ale furt mi přijde lift o dost hezčí. Být tam normální interiér a kupovat auto teď, tak bych měl 508 v benzínu a kombíku někde dost vepředu.
Za me by to mel byt Focus. V ramci sve tridy prinasi spoustu novych technologii a prvku, generacne obrovsky narostl vnitrnim prostorem i kufrem (litrove na uroven Octavie, ale kufr Focusu pojme dokonce vic hranatych predmetu - rozumej krabic, nez Octavia, takze v prakticnosti ji dokonce prekonava). Ano, musime prekousnout trivalce, ale pro normalni jezdeni naprosto dostatecne (me osobne mrzi, ze 1,5 je taky trihrnek). Kdo bude chtit zrychlit sahne po ST. Torzka vzadu je bohuzel poplatna tlaku na nizkou cenu zakladnich verzi (jsem zvedavy jak tu budete pristi rok mluvit o Scale az bude ve finale Auto roku 2020 s torzkou a bubnovymi brzdami). Za me Focus za ty penize co je aktualne v nabidce je skvela volba a zaslouzene by v teto petici mel vyhrat Auto roku 2019!
Z ostatnich finalistu vystrkuje ruzky jen 508 a to navic jen na oko. Je to sice hezke auto, ale uzitna hodnota mala, nema 4x4 a dalsi malickosti. X5 je mimo, XV nechapu co tam dela (novinari se snazi asi vsem ukazat jaky jsou to petrolheadi a voli Subaru) a ceed oproti Focusu je proste slabsi - neprinasi v segmentu nic noveho, je drazsi a nemuze (pokud existuje spravedlnost kdyz uz tu letos neni Skoda) proste prekonat Focuse.
Z ostatnich finalistu vystrkuje ruzky jen 508 a to navic jen na oko. Je to sice hezke auto, ale uzitna hodnota mala, nema 4x4 a dalsi malickosti. X5 je mimo, XV nechapu co tam dela (novinari se snazi asi vsem ukazat jaky jsou to petrolheadi a voli Subaru) a ceed oproti Focusu je proste slabsi - neprinasi v segmentu nic noveho, je drazsi a nemuze (pokud existuje spravedlnost kdyz uz tu letos neni Skoda) proste prekonat Focuse.
Viz já 12😁4 = tvý hodnocení je spíš blbost = nebo fakt považuješ SV za auto pro petrolheady? >😒]
[odkaz]
[odkaz]
Ty jsi me nepochopil. Ja to myslel prave naprosto opacne. Ja to myslel tak, ze Subaru jako znacka je spojena s petrolheady. XV s tim bohuzel nema nic spolecnyho...
Subaru ale neni značka = spojená s petrolheady. V zemích kde se prodává víc než Volkswagen = se prodávaj nejvíc rodinný kombíky
Že kdysi přišli s WRX = to je naopak spíš výjímka potvrzující pravidlo. Na kontinentech kde se Subaru prodává = je to spíš alternativa ke kombíku Volvo 😉
A snad nepamatuju takovej rozpor = mezi recenzentama co auto hodnotili a lidma v diskuzích = jako u nový generace SV
Že kdysi přišli s WRX = to je naopak spíš výjímka potvrzující pravidlo. Na kontinentech kde se Subaru prodává = je to spíš alternativa ke kombíku Volvo 😉
A snad nepamatuju takovej rozpor = mezi recenzentama co auto hodnotili a lidma v diskuzích = jako u nový generace SV
Protože recenzent na to kouká většinou teoreticky a ať chce nebo ne, neřeší tak cenu, neplatí a nekupujete to auto z vlastní kapsy. Taky mi přijde fajn hodně aut, ale své peníze bych radši utratil jinde
V podstatě je recenzent = úplně mimo >😒]
Rozhodně daleko za = diskutérama z diskuzí 😄
Rozhodně daleko za = diskutérama z diskuzí 😄
Podívej, správný novinář by měl hodnotit auto a jeho cenu v kontextu daně automobilové třídy, což je nejlepším a zároveň nejhorším měřítkem. Tohle není kritika recenzentů, ale kupec se přeci timto neomezuje a za ceny XV si může koupit třeba hothatch, nebo sedan . I zde na ACZ se kolikrát ve výsledcích testu neberou v potaz cenu, pokud to není srovnavacka.Nevim, co je přesně konkurence, ale za tu cenu máš mnoho jiných aut, daleko dynamictejsich a v ničem neztracejicich na XV...
Dynamičtější není problém. V ničem neztrácející? To je to = co vidí recenzenti co testovali a lidi z diskuzí = přesně opačně 😉
I když si chceš porovnávat zrychlení z praxe vim že 100kW stačí aby sem patřil k nejrychlejším a většina aut okolo mě furt jen zdržuje
Proto Japonci šli u běžnejch aut cestou variátoru = že to diskutéři zase viděj jinak = nojo no 😉
Věci sou občas jinak než se zdají být 😄
Může i bejt = že je to přesně obráceně než sem v 10😁2 napsal >😒]
I když si chceš porovnávat zrychlení z praxe vim že 100kW stačí aby sem patřil k nejrychlejším a většina aut okolo mě furt jen zdržuje
Proto Japonci šli u běžnejch aut cestou variátoru = že to diskutéři zase viděj jinak = nojo no 😉
Věci sou občas jinak než se zdají být 😄
Může i bejt = že je to přesně obráceně než sem v 10😁2 napsal >😒]
za mna levik :yes😒br />
PS: novy ceed je uz teraz nuda ( tlusty strechou natiahnuty autobus .. dokonaly unisex kde by pasovalo logo asi kazdej inej znacky ) ... par ich uz vidim ... a zlaty predchodca ktory mal stavu a aj akysi korejsky flair a emocie ... nova i30 ( kombik dokonaly pohrebak ) to iste ... tvary nudnejsie ako vw preed 20 rokmi na G4 ( aj ked teda fastback je ok a aspon tu este citit vizualny krok dopredu ) .... :yes😒br />
kabina to iste .. stylovu a svojsku kabinu predosleho ceedu ani nejde zrovnavat s tym novym nudnym unisexom kde to moze byt vsetko mozne.. aj mazda .. aj ford .. aj ... cokolvek .. v tomto zlata corolla ale aj golfik .. tieto legendy vzdy mali a maju svoj vlastny a jedinecny styl bez ohladu na okolitu modu :yes:
PS: novy ceed je uz teraz nuda ( tlusty strechou natiahnuty autobus .. dokonaly unisex kde by pasovalo logo asi kazdej inej znacky ) ... par ich uz vidim ... a zlaty predchodca ktory mal stavu a aj akysi korejsky flair a emocie ... nova i30 ( kombik dokonaly pohrebak ) to iste ... tvary nudnejsie ako vw preed 20 rokmi na G4 ( aj ked teda fastback je ok a aspon tu este citit vizualny krok dopredu ) .... :yes😒br />
kabina to iste .. stylovu a svojsku kabinu predosleho ceedu ani nejde zrovnavat s tym novym nudnym unisexom kde to moze byt vsetko mozne.. aj mazda .. aj ford .. aj ... cokolvek .. v tomto zlata corolla ale aj golfik .. tieto legendy vzdy mali a maju svoj vlastny a jedinecny styl bez ohladu na okolitu modu :yes:
"Vždyť XV nenabízí ani vznětový motor, ba ani manuální převodovku." facepalm, aky slaby pokus o flamewar.
Je uplne rozkosne sledovat, ako nominacia XV ludi irituje. Povacsine koncernistov 😄
Pritom sa stavim, ze s nim nikto nejazdil a nema ziadne skusenosti. Ale to som presne cakal.
Zrejme ta chvala v prakticky kazdej podrobnejsie recenzii asi nebude uplne z prstu vycucana.
115kw nie je motor, jasne. tu sa vezme najslabsi motor a na ten sa nakyda.
Cim to asi tak bude, ze 99% ludi, co kedy vlastnilo Subaru, si uz nevie predstavit jazdit s niecim inym.
Ale i tak dobre, aspon to nie je, ako jazdit v uniforme.
Tymto pozdravujem dnesneho majitela Superba TDI, ktory bol na svoj sadzomet taky hrdy, ze ho asi desat minut nechal hrkotat nastartovany (kym neodisiel), cim zamoril cele parkovisko. Tolko k tomu handikapu neponukaneho dizla.
Je uplne rozkosne sledovat, ako nominacia XV ludi irituje. Povacsine koncernistov 😄
Pritom sa stavim, ze s nim nikto nejazdil a nema ziadne skusenosti. Ale to som presne cakal.
Zrejme ta chvala v prakticky kazdej podrobnejsie recenzii asi nebude uplne z prstu vycucana.
115kw nie je motor, jasne. tu sa vezme najslabsi motor a na ten sa nakyda.
Cim to asi tak bude, ze 99% ludi, co kedy vlastnilo Subaru, si uz nevie predstavit jazdit s niecim inym.
Ale i tak dobre, aspon to nie je, ako jazdit v uniforme.
Tymto pozdravujem dnesneho majitela Superba TDI, ktory bol na svoj sadzomet taky hrdy, ze ho asi desat minut nechal hrkotat nastartovany (kym neodisiel), cim zamoril cele parkovisko. Tolko k tomu handikapu neponukaneho dizla.
XV má jeden podprůměrný a jeden průměrný motor spojený s v lepším případě jen průměrnou převodovkou. Přitom má 1,6t na skladu.
Že by takhle mělo vypadat auto roku? Obecně Subaru na pohonné jednotky rezignovalo, to na titul nedá a těch 99% stávajících i když to je výcuc z prstu může i platit, ale nikoho nového.
Že by takhle mělo vypadat auto roku? Obecně Subaru na pohonné jednotky rezignovalo, to na titul nedá a těch 99% stávajících i když to je výcuc z prstu může i platit, ale nikoho nového.
Bože ! Už je mi z vás rádoby ekologů špatně ! Dříve si každý vybral motorizaci, jaká mu vyhovovala, kdo jezdil hodně, koupil si naftu, má své výhody, které takový člověk ocenil, kdo jezdil málo a krátké trasy, koupil benzín,nebo taky proto, že na větší naftu neměl. Pak tu byla skupina lidí, co kupovala výkonné benzinové motorizace z mnoha důvodů. Nikdo s nikým neměl problém, ale dnes ?
Blbá obhajoba toho, že Subaru to s naftou moc nezvládlo (tragická spolehlivost boxer dieselu - dokonce zkušenost i v rodině) a vlastně stahuje z Evropy vše zajímavé, a motor 1.6T, který by v XV byl naprosto adekvátní, si škudlí jen pro jeden model a ti a tobě podobní tu jen brečí a útočí na naftové motorizace z principu. Je to trapné...
Studený starý benzín smrdí stejně ohavně, jako nafta, naopak moderní zahřátý motor a i diesel nic extra nekouří.. ! Jdi se podívat do nějaké kolony.
Blbá obhajoba toho, že Subaru to s naftou moc nezvládlo (tragická spolehlivost boxer dieselu - dokonce zkušenost i v rodině) a vlastně stahuje z Evropy vše zajímavé, a motor 1.6T, který by v XV byl naprosto adekvátní, si škudlí jen pro jeden model a ti a tobě podobní tu jen brečí a útočí na naftové motorizace z principu. Je to trapné...
Studený starý benzín smrdí stejně ohavně, jako nafta, naopak moderní zahřátý motor a i diesel nic extra nekouří.. ! Jdi se podívat do nějaké kolony.
Jinak za mě bych to viděl na P508 popřípadě FF.
XV je podmotorovaný HB s hrozným AT.
Přičemž varuje, že logicky při zvyšování hmotnosti mimo řidiče se již tak jen dostatečné dynamické schopnosti dále zhoršují.
Slovy donPedra...tož tak 😉
Fakt nevim co letos zvolit = snad možná Focus 😉