Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Známe finalisty Auta roku 2019 v České republice! Chybí Volkswagen i Audi

103 komentářů

Avatar - miromen
miromen
Za odvahu a svěži vitr, kterou nova 508 do středni třidy přinesla, bych volil pravě ji.
Naopak Focus bych ani nenominoval, ale když už tak bych mu přal posledni misto.
Nedělam si sice iluze, že by tato či podobna anketa měla nějaky vliv o to vic ta naše, ale poukazal bych na fakt, že focus po 20 letech přišel v zakladu bez viceprvku, ktery jej pravě před 20 lety proslavil.
webpaja
Ozzy, ty bys dal hlas Fordu i kdyby tam žádné auto neměl >😒]

XV nic nového nepřináší, X5 alespoň nově AWS a full pneu podvozek. 508 se mi líbí se vším všudy.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Chybí mi! Nicméně bych zvolil asi Peugeot - zřejmě nečekaně dobré auto. XV mě neoslovuje, u X5 je jasné, že bude skvělá (ale dělené páté dveře bych nechtěl), Ceed kromě turbomotorů a trochu lepšího podvozku pocitově pořád stejný. A Ford to s těmi tříválci podělal...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Co zrovna tohle auto tam dělá oproti původně nominovaným autům? Zdechlina s CVT. To se bude hodnotit jen podvozek? ;-\

Jinak za mě bych to viděl na P508 popřípadě FF.
Avatar - wakantanka
wakantanka
To je síce pravda, ale kým novú Imprezu som ešte naživo asi ani nestretol, tak XV vidím aj našom zaprdenom Prešove denne a kopu. Jeho kupci majú zrejme iný názor.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To auto má horší dynamiku, než pověstné nenáviděníhodné HTP. Ano, jezdit se s tim dá, ale proboha, HTP stálo polovinu. To se nedá nijak obhájit, zvláště né při té ceně.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
XV není na řádění na okresky, ale zajeď si do Švajcu, nebo někam do kopcovitých oblastí - Rakousko, Francie, a uvidíš jak je tam XV a značka Subaru oblíbená.
webpaja
Prima profík, ten ale auta nekupuje. To dělá lid a ten bude mít legraci z toho, že v něčem, co se nazývá auto vidí redaktor motor jako dostatečný (známka 4 dle školní klasifikace). Motor je při vytáčení hlučný a kvílí, spotřebu při lehké noze dostaneš k 7 litrům, ale ve finále ho doporučí jako univerzál i pro cestu k moři.
Přičemž varuje, že logicky při zvyšování hmotnosti mimo řidiče se již tak jen dostatečné dynamické schopnosti dále zhoršují.

Slovy donPedra...tož tak 😉
webpaja
Auto roku v ČR vs. Aut, Switz, Fr? 😉

XV je podmotorovaný HB s hrozným AT.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Hele, máš mínus asi je 14 sekund na stovku paráda.
Avatar - Emel
Emel
Jo, má to tak i XC90 T8... a je to prostě méněcenné řešení.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Výměna auta je velmi individuální, jakákoliv plošná (důrazná) doporučení zavánějí Bruselem... Mám rád auta, kde alternátor dobíjí stále, ne jen při brzdění, kde nejsou v pneu senzory (kdo nepozná měkké pneu, neměl by jezdit/mít ŘP), kde není zanesené sání od karbonu kvůli přímému vstřikování benzinu, atp.. Zkrátka auta pro lidi, ne pro Brusel. I když má nové auto spoustu předností, tak takovéhle věci naštvou každého, kdo vidí pod pokličku...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ehm o tom bych pochyboval >😁 I kdyby tam byla koloběžka od Škodovky, tak by tam byla >😁
Avatar - donPedro
donPedro
Tož motor 1.6 jest pro XV podměrečný, o tom sporu není. S tou 2.0 atmo, mi to ale už smysl dává, zrovna třeba pro můj způsob používání automobilu. Testy od R. Chvály i J. Rejlka vyznívají pozitivně - vypadá to, dle nich, že se zapracovalo na podvozku, tuhosti karoserie, odhlučnění, taky na sladění převodovky a motoru (mj. i snížení hmotnosti). Chválen je i systém EyeSight, i interiér. Vypadá to tedy, že se na nové generaci zapracovalo, byť změny vzhledu jsou spíše rázu faceliftového. Sporťák to avšak nikdy nebude, proč ale taky něco takového chtít od auta se světlou výškou jako Forester, že. Jediný mínusový bod lze tedy spatřovati ve velikosti zavazadlového prostoru (i když mi třeba na fotovýbavu, svačinu, pití a nějaké to rezervní ošacení stačí, to je tak asi nejvíc co vozím). Za mne je tedy v nominaci XV oprávněně. A cena? Typicky subarovsky sebevědomá. Tož tak 😉
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Je to špatná koncepce z principu. Např. u traktorů to může (a většinou funguje) dlouhodobě spolehlivě, ale tam je vše jinak dimenzované a většinou jednodušší. U 1.5EB kde jednou za 240° otáčky klikové hřídele působí 290 Nm (v reálu ještě víc) na součástky, které nejsou extra předimenzované - za mě ne už kvůli tomu dvouhmoťáku, který v nižších otáčkách dostává zabrat.
webpaja
Kdyby neměli 1,6t, který se dá podladit, naladit, cokoliv... 8-s
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nejde říct ani podrůměrné, když se jedná o nejhorší . A stačilo by do toho auta nacpat něco jako slabší dvoulitr z Mazdy a k tomu klasický automat a najednou auto bude na stovce rychleji o 4 sekundy. A do kopce to pojede na 2t otáček ne na 3t.
Avatar - donPedro
donPedro
Že by třeba někde zde by byl důvod, od času 13:45 [odkaz] ....... 😉
comper
Ecosport by sa tam snad nedostal, ani keby bol od skodovky 😉
Avatar - miromen
miromen
OMG
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takhle kvalitní podvozek = si koncern VW nikdy nedovolí >😒]

Fakt nevim co letos zvolit = snad možná Focus 😉
Avatar - kaa
kaa
Jednoznačně P508.
webpaja
Určitě je, jen znovu opakuji. Vyjímečný podvozek zastiňují stejně důležité podprůměrné partie 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Focus dle mne udělal mezigeneračně velký skok, hlavně prostor a interiér. Pokud se na to podívám meřítkem třídy, tak nový Focus vypadá na premianta společně s Golfem.

Ceed je fajn, ale moc posun oproti předchozí generaci tam nevidím, je to jen evoluce, což nemyslím ve zlém.

XV - taky nevidím extra posun oproti minule

X5 - tady bohužel nemohu sloužit, určitě je to super auto, ale praktickou zkušenost nemám 😄

508 - Vím, že hodně lidí bude mít názor, že si to 508 zaslouží a to auto je fakt působivé, jen díky e😜erimentům s interiérem a absencí větších konvečních motorů či nabídce pohonů to bude mít těžší a nevidím ho jako přímý konkurent klasickým autům této třídy. Jo, až bude kombik, třeba budu mluvit jinak ,ale 508 sedan/gt/kupé.. nebo jak se tom uříká bych si koupil jen jako druhé auto do rodiny, na parádu a jízdu ve 2 😄
Provocateur
Subaru nerezignovalo na pohonné jednotky (má 2,0T a 2,4T), ale celkově na Evropu. I ta 1,6T má z Levorqu zmizet a má ji nahradit atmo 2,0 :no:
webpaja
Teda ty máš zase dnes fobii na výši, ani v tom přitroublém titulku to zloději článků nepíšou 😉
webpaja
Vem to na sníh, tam na to přijdeš za pár minut 😉 Zadek nemá sílu a výkon, nikdy pořádně nezatlačí.
Je to bída, ne taková jako 508RXH, ale je. Pak sedni do klasického Subaru symetrical, plnotučného Quattra nebo 😁rive.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
:yes:
Avatar - Emel
Emel
No jo, to bývávalo... ta nová je poctivá a bytelná, kam se hrabou evropská auta... 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
A tak ten automat asi jo, chápu. 4x4 nepovažuju u téhle kategorie za tak důležitou věc jako u SUV, ale obojí může někomu vadit/chybět.
Avatar - Emel
Emel
To byla ta minulá generace, ne?
Avatar - Emel
Emel
Vlastně mám výhrady ke každému z finalistů:
- XV chybí motor, pro mě je taky nejslabší z dané pětky
- Focus bude určitě fajn, ale na druhou stranu je to trošku ústup z hodnot (torzka, tříválce). Ale musel bych se projet...
- Ceed už jsem naživo okoukl, zvenku je to trošku krok zpět, uvnitř zase krok vpřed, pořád zůstávají otravné věci v konfiguraci (lepší světla pouze v top výbavě v rámci drahého paketu, aspoň už ale stojí jen 55 a ne 100)
- 508 interiér je no-go, jinak ale super
- X5 nevím, to je mimo můj revír, věřím že super auto, jen to není úplně typ na vítězství v podobné soutěži

No, za mě asi 508, designově je to pecka v obou verzích, technika ok a interiér je dobře udělaný a inovativní (hlavně když s tím nemusím jezdit, že)
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To by bylo velmi hloupé rozhodnutí. Ani jedna z představených alternativ není tím, co by mohlo Passat v příštích deseti letech skutečně nahradit.
webpaja
XV má jeden podprůměrný a jeden průměrný motor spojený s v lepším případě jen průměrnou převodovkou. Přitom má 1,6t na skladu.

Že by takhle mělo vypadat auto roku? Obecně Subaru na pohonné jednotky rezignovalo, to na titul nedá a těch 99% stávajících i když to je výcuc z prstu může i platit, ale nikoho nového.
Reco
Hej, tiez som chcel minimalne R6 3.0. Akurat, ze dnes take uz prakticky nove nekupis a z pohladu uzivatela je tiez jasne preco. Ak si mam vybrat atmosferu vs turbo, vezmem turbo - a to napriek tomu, ze sa raz poruca. Kolko ma pod kapotou valcov je irelevantne uz sa davno nepise rok 2002 a tie motory tiez nejakym vyvojom presli. Takze skutocne treba zahodit predsudky a minimalne vyskusat. Tie technologie tu tiez nie su od vcera a maju za sebou roky prevadzky - problemy si clovek dohladat vie a nemaju ich napriek "zlozitosti" o nic viac ako tie "poctive" stare auta.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] je zajímavý jak moc se liší názor profíků a lidu 😄
Avatar - Bubáq
Bubáq
Ozzyho zhodnocení je naprosto korektní. Focus je neuvěřitelně povedený a každý měl (a má) možnost si ho vyzkoušet celé 3 dny! Který jiný importér to nabízí, aniž byste museli být 20 let kupcem u příslušné značky?!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak za ty prachy je to bezkonkurenční >😒]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ve své třídě je P508 auto s normálním interiérem. To, že zbytek mainstreamu nabízí přerostlé mastodonty na úrovni vyšší střední třídy na situaci nic nemění.
A pokud ho novináři testovali a jsou z něj nadšeni (což je zejména v ČR u francouzských aut velká vzácnost), proč bych na to měl pohlížet jinak? Nakonec, novináři testují všechna auta, podle nich i Octavia je vhodná na delší vzdálenosti, protože nabízí vzadu spoustu místa. Už v ní někdo z nich i vzadu jel? Je to to nejméně pohodlné osobní auto na delší cesty, horší už jsou snad jen osobní mutace VW Transporter a Caravelle...
Avatar - Emel
Emel
Je otázka, jestli autor vůbec kdy v Insignii GSi seděl, nebo jen četl reklamní brožurku k Twinsteru...
Avatar - woody-alien
woody-alien
No, prach ti to vířilo slibně 😉 a v tomhle testu [odkaz] píšou, že AWD u Insignie je o dost zábavnější než u Cupry. Zase ale auto není jenom AWD, že jo.
Avatar - Beefcake
Beefcake
"XV - taky nevidím extra posun oproti minule"
XV je na novej platforme, t.j. vyrazne lepsie jazdne vlastnosti.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ale jo, umí. Jen prostě chtějí více vytřískat na módních věcech, což se jim taky může šeredně vymstít. SUV není pro každého, navíc ani není moc reprezentativní. Elektro už vůbec není pro každého a nějaká šance na náhradu Passatu může být tak po roce 2030. No a zkusit prodávat za cenu Passata Superb, to taky moc lidí nezaujme.
Nagano
Ty jsi me nepochopil. Ja to myslel prave naprosto opacne. Ja to myslel tak, ze Subaru jako znacka je spojena s petrolheady. XV s tim bohuzel nema nic spolecnyho...
Nagano
Za me by to mel byt Focus. V ramci sve tridy prinasi spoustu novych technologii a prvku, generacne obrovsky narostl vnitrnim prostorem i kufrem (litrove na uroven Octavie, ale kufr Focusu pojme dokonce vic hranatych predmetu - rozumej krabic, nez Octavia, takze v prakticnosti ji dokonce prekonava). Ano, musime prekousnout trivalce, ale pro normalni jezdeni naprosto dostatecne (me osobne mrzi, ze 1,5 je taky trihrnek). Kdo bude chtit zrychlit sahne po ST. Torzka vzadu je bohuzel poplatna tlaku na nizkou cenu zakladnich verzi (jsem zvedavy jak tu budete pristi rok mluvit o Scale az bude ve finale Auto roku 2020 s torzkou a bubnovymi brzdami). Za me Focus za ty penize co je aktualne v nabidce je skvela volba a zaslouzene by v teto petici mel vyhrat Auto roku 2019!
Z ostatnich finalistu vystrkuje ruzky jen 508 a to navic jen na oko. Je to sice hezke auto, ale uzitna hodnota mala, nema 4x4 a dalsi malickosti. X5 je mimo, XV nechapu co tam dela (novinari se snazi asi vsem ukazat jaky jsou to petrolheadi a voli Subaru) a ceed oproti Focusu je proste slabsi - neprinasi v segmentu nic noveho, je drazsi a nemuze (pokud existuje spravedlnost kdyz uz tu letos neni Skoda) proste prekonat Focuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Spíš je to o tom tvaru, můžeš mít širokou podlahu a mělký, nebo menší podlahu a hlubší... Na litry už dávno nevěřím >😁 A rozhodně né na ty, co udává výrobce >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hyundai... akorát si musel dát do zástavy Š.Octavii ideálně fkombíku a ftédéí... >😁 Jinak ti nic nepujčili, praxe s novou i30 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
To ne, ale vše ostatní si dovwolí... obecně měřítkem doby a konkurence, to auto je tragicky pomalé... to se prostě vyvážit nedá.... a to i kdyby bylo o dost levnější. Když do toho započteš cenu, je to o to horší.
webpaja
O podvozku žádná, jen je to taková klasika. Jednu výtečnou věc zazdít jinými zásadními chybami. Pak se i průměrnost stává příjemnější. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jen kdyby si tohle dovolil koncern VW.... to by bylo, ale takhle je to naopak výhoda.. jen počkej, ještě není konec diskuze, ale už se to tu rojí >😁
webpaja
Tak dělené páté dveře mám na X5 rád, zapřeš si o ně co potřebuješ, sedneš, odložíš atd...
Avatar - Bubáq
Bubáq
Fordův 3-válec je pro Focus parádní! Stačí vyzkoušet a neteoretizovat!
argejev
To je len príprava na budúcnosť...jeden elektromotor, 2 typi batérií a to je všetko 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
vítězství Peugeotu 508 a co nejlepší umístění Ceedu. XV je sice zajímavé, ale asi ne natolik, aby do finále zasáhlo nějak výrazněji. Líbí se mi i Focus, naopak X5 jde zcela mimo. A jsem rád, že ve finále je jen jedno SUV.
Jinak titulek článku opět "kvalitní".
Avatar - Bubáq
Bubáq
Peugeot kromě "atraktivního designu" a stupidního iCockpitu nic skvělého nenabízí! proč jste z něj tak urvaní, když ho ještě nikdo - kromě novinářů - neměl možnost vyzkoušet? Copak auto roku je o designu?! A vůbec, ve své třídě je 508 autem s malým a stísněným interiérem a tak opravdu nechápu takové nadšení.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Pytal si sa preco, odpovedal si bullshitom odvadzajucim od faktu.
Je to priamo tak v podmienkach "sutaze".
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bacha testy na Novinkách sou možná serioznější než tady >😁

A odpověď na tvou otázku je [odkaz]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Stačí i 85kw...a s manuálem 😄 Stačit a pořídit si za hodně peněz málo muziky, je rozdíl.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dynamičtější není problém. V ničem neztrácející? To je to = co vidí recenzenti co testovali a lidi z diskuzí = přesně opačně 😉

I když si chceš porovnávat zrychlení z praxe vim že 100kW stačí aby sem patřil k nejrychlejším a většina aut okolo mě furt jen zdržuje
Proto Japonci šli u běžnejch aut cestou variátoru = že to diskutéři zase viděj jinak = nojo no 😉

Věci sou občas jinak než se zdají být 😄

Může i bejt = že je to přesně obráceně než sem v 10😁2 napsal >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Podívej, správný novinář by měl hodnotit auto a jeho cenu v kontextu daně automobilové třídy, což je nejlepším a zároveň nejhorším měřítkem. Tohle není kritika recenzentů, ale kupec se přeci timto neomezuje a za ceny XV si může koupit třeba hothatch, nebo sedan . I zde na ACZ se kolikrát ve výsledcích testu neberou v potaz cenu, pokud to není srovnavacka.Nevim, co je přesně konkurence, ale za tu cenu máš mnoho jiných aut, daleko dynamictejsich a v ničem neztracejicich na XV...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V podstatě je recenzent = úplně mimo >😒]

Rozhodně daleko za = diskutérama z diskuzí 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Protože recenzent na to kouká většinou teoreticky a ať chce nebo ne, neřeší tak cenu, neplatí a nekupujete to auto z vlastní kapsy. Taky mi přijde fajn hodně aut, ale své peníze bych radši utratil jinde
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Subaru ale neni značka = spojená s petrolheady. V zemích kde se prodává víc než Volkswagen = se prodávaj nejvíc rodinný kombíky

Že kdysi přišli s WRX = to je naopak spíš výjímka potvrzující pravidlo. Na kontinentech kde se Subaru prodává = je to spíš alternativa ke kombíku Volvo 😉

A snad nepamatuju takovej rozpor = mezi recenzentama co auto hodnotili a lidma v diskuzích = jako u nový generace SV
Avatar - Ozzman
Ozzman
Taky už se těším na zimu >😒] Navíc jsem od ACZ vyhrál školu smyku na autodromu v Mostě v prosinci, snad už bude sníh, tak si to tam taky snad pořádně vyzkouším, na to se hodně těším. 😉 Ale Vaculík říkal, že je to nanic... Vždyť víš.. >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kombik je taky moc hezky, ale budu hodnotit až se s ním setkam 😄 Má kritika je jen k liftbacku.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak to jsem zvědavej (po zimě). Tipuju - dá se bez něj žít, ale není to úplně marný. 😄
Avatar - Emel
Emel
U kompaktu je 4x4 doménou nemnohých... ale ve střední třídě ho celá špička má. Peugeot snad má přijít s nějakou elektro 4x4, třeba by to stačilo... hele uvidíme, dám vědět po zimě, co si o 4x4 myslím 😄
Avatar - Emel
Emel
Z druhé strany, u 508 se mi líbí i kombík, u Insi... sice už si zvykám, ale furt mi přijde lift o dost hezčí. Být tam normální interiér a kupovat auto teď, tak bych měl 508 v benzínu a kombíku někde dost vepředu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pro mne je to číslo 2. popsal sem výše proč 😄 Takže problém s jejím vítězstvím taky mít nebudu 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Za mě je jediná objektivní výtka iCockpit a to jen pro ty, kterým nesedí. Dost věřím, že vyhraje a nebudu s tím mít problém. Na rozdíl od dřívějšího vítězství 3008.
starý_kluk
Chválím vybraná 3 povedená normální (!!) osobní auta. Jak rozumné!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Myslel jsem to v kontextu Evropy samozřejmě. Jinak máš pravdu.
webpaja
To, že by Hyundai dobíhal si nemyslím. Globálně má Genesis, dodávky, hybridy, EV. Je to samozřejmě spíš naopak. Jen dobíhal ohledně specifik evropského trhu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jak je na tom Toyota nevím, ale tohle byla silná káva.

Audi vs BMW je dle mne trochu jiná liga, ty automobilky jsou si v dost věcech rovny, nabízí špičkové produkty a už je asi na individuálním zvážení, který ti víc vyhovuje, kdežto Hyundai pořád ještě na Škodovku dobíhá i když už je jí hodně v patách.
webpaja
Hlavně to u eFkové generace stálo až identitu BMW. Koupit si F10 a dostat v řízení horší auto než A6 (porovnáváno xdrive vs. Quattro) byl úlet. Naštěstí se to u G už neopakuje.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zlatá Toyota 😉

Válka Hyundai Škoda mi přijde stejně ujetá jako BMW vs Audi = tam to byla aspoň občas zábava [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] i když to vedlo u obou k až tristnímu propadu spolehlivosti ;-\

Myslim že správnej výklad jejich podmínek je = jdi jinam 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, bohužel... třeba je už dnes jiná praxe (kamarádce to půjčili na 24h zástavou za její auto C3ku), ale když přišel v loňském roce nový i30, byla akce ve smyslu Hyundai na víkend zdarma. Když jsem se přihlásil, tak bylo v podmínkách, že musíš mít Š. Octavii, ideálně kombi, kterou jím necháš jako zástavu u dealera, za to myslím to auto umyjou. Pak ta akce snad byla ještě pro majitele předchozí i30.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To jako fakt? >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
hlavně těch 99% stávajících co měli Subaru, měli Subaru "ze staré školy" , pak přijsou do krámu pro nové a co tam uvidí? ....
Avatar - Emel
Emel
Možná je vás víc než 100 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
No je fajn řezat zatáčky ve zvýšeném crossoveru s tak brutální dynamikou >😁 A to se mi jinak docela líbí.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak bylo by to logický = Camry přichází Pašík odchází >😁 >😒]

Ne vážně = tahle třída aut šíleně upadá a Pašíka asi neuměj vyrobit konkurenceschopně levně. Možná leda to eště víc technicky sloučit se Supem a vyrábět to na jedný lince
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hm, tak jsem koukl, a Arteon má v kufru skoro o 100l víc, to je fakt dost velký rozdíl. ;-\
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak určitě 508 někde na parkovišti v Pařížský bude dobrá volba >😁 Ale jet s tim na dovču, to radši ne >😁
Provocateur
Příští rok ti to procento snížím na 98 😉 Až (jestli) začnou do Evropy zase vozit auta s motory, tak se třeba někdy vrátím...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bože ! Už je mi z vás rádoby ekologů špatně ! Dříve si každý vybral motorizaci, jaká mu vyhovovala, kdo jezdil hodně, koupil si naftu, má své výhody, které takový člověk ocenil, kdo jezdil málo a krátké trasy, koupil benzín,nebo taky proto, že na větší naftu neměl. Pak tu byla skupina lidí, co kupovala výkonné benzinové motorizace z mnoha důvodů. Nikdo s nikým neměl problém, ale dnes ?

Blbá obhajoba toho, že Subaru to s naftou moc nezvládlo (tragická spolehlivost boxer dieselu - dokonce zkušenost i v rodině) a vlastně stahuje z Evropy vše zajímavé, a motor 1.6T, který by v XV byl naprosto adekvátní, si škudlí jen pro jeden model a ti a tobě podobní tu jen brečí a útočí na naftové motorizace z principu. Je to trapné...

Studený starý benzín smrdí stejně ohavně, jako nafta, naopak moderní zahřátý motor a i diesel nic extra nekouří.. ! Jdi se podívat do nějaké kolony.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 12😁4 = tvý hodnocení je spíš blbost = nebo fakt považuješ SV za auto pro petrolheady? >😒]

[odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
za mna levik :yes😒br />
PS: novy ceed je uz teraz nuda ( tlusty strechou natiahnuty autobus .. dokonaly unisex kde by pasovalo logo asi kazdej inej znacky ) ... par ich uz vidim ... a zlaty predchodca ktory mal stavu a aj akysi korejsky flair a emocie ... nova i30 ( kombik dokonaly pohrebak ) to iste ... tvary nudnejsie ako vw preed 20 rokmi na G4 ( aj ked teda fastback je ok a aspon tu este citit vizualny krok dopredu ) .... :yes😒br />
kabina to iste .. stylovu a svojsku kabinu predosleho ceedu ani nejde zrovnavat s tym novym nudnym unisexom kde to moze byt vsetko mozne.. aj mazda .. aj ford .. aj ... cokolvek .. v tomto zlata corolla ale aj golfik .. tieto legendy vzdy mali a maju svoj vlastny a jedinecny styl bez ohladu na okolitu modu :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak s nějakou? Jak stačilo? >😁

Desetiletí to dělá Lexus = spalovací motor předek elektromotory zadek. I to PSA už to dělalo = v DS5. Chce na to přejít i Audi = který definitivně přiznalo že náskok díky technice nikdy neexistoval [odkaz] >😒]

4x4 v běžnym autě = je blbost. Naopak leda to hybridní = kde zadek pohání palivo zadarmo = to budiž 😄

A eště to zlepší těžiště a trakci zadní nápravy 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, přesně to jsem uváděl výše, prostornost, seděl jsem v tom, koukal na kufr a třeba tvá Insignia mi přišla, že má až 2x tak veliký a hlavně hluboký, P508 je ideální na převoz 2 dospělých, 2 dětí a kufříku s notebookem >😒]

Nechci to auto extra hanit, to vůbec ne, je krásné ! Jen jsou jím všichni bezostyšně nadšeni, ale realita není tak růžová a je to typické bychařské auto, co super vypadá, ale doma v garáži se každému radši zabydlí něco od konkurence.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jj.
Avatar - Emel
Emel
Objektivních výtek je i víc, třeba absence 4x4 nebo manuálu u benzínu, v liftu asi nebude moc místa... ale to bych asi všechno překousl.
Avatar - _Karel_
_Karel_
A k tomu taková drobnost - v dlouhodobém testu na 100tis. km XV totálně propadlo. Nadměrné opotřebení spojky a dost dalších problémů. Známkování jako ve škole - 4mínus.
Petrko
Já fandím FCBP. 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
Tak k Hyundai jsem s úmyslem koupit auto pořád ještě nedorazil.... :-!
Avatar - Beefcake
Beefcake
"Vždyť XV nenabízí ani vznětový motor, ba ani manuální převodovku." facepalm, aky slaby pokus o flamewar.
Je uplne rozkosne sledovat, ako nominacia XV ludi irituje. Povacsine koncernistov 😄
Pritom sa stavim, ze s nim nikto nejazdil a nema ziadne skusenosti. Ale to som presne cakal.
Zrejme ta chvala v prakticky kazdej podrobnejsie recenzii asi nebude uplne z prstu vycucana.
115kw nie je motor, jasne. tu sa vezme najslabsi motor a na ten sa nakyda.
Cim to asi tak bude, ze 99% ludi, co kedy vlastnilo Subaru, si uz nevie predstavit jazdit s niecim inym.
Ale i tak dobre, aspon to nie je, ako jazdit v uniforme.
Tymto pozdravujem dnesneho majitela Superba TDI, ktory bol na svoj sadzomet taky hrdy, ze ho asi desat minut nechal hrkotat nastartovany (kym neodisiel), cim zamoril cele parkovisko. Tolko k tomu handikapu neponukaneho dizla.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A víš že to není ironie ale dle všech info na nový fakt dobrý platformě = nejspíš fakt? 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale to zas není pravda, nejsem ultras >😁 Kdyby tam byl Ecosport, tak taktně mlčím >😁

X5 - jak říkám, neznám, nemohu porovnat.

508 - To auto je krásné, ale uvnitř na mne působí až křehkým dojmem (a má icockpit), navíc s mými 188cm to ani není nejprostornější. To auto je zaměřeno čistě na image, kufr je pro srandu,ale když vedle toho postavím šedý nudný Passat, tak bude ve většině případů sloužit lépe a bez kompromisů. Jak jsem psal výše, až zkusím kombi, třeba vše přehodnotím, ale takhle je to pro mne až druhé místo 😄

Fokus udělal mezigeneračně velký skok, tak proto za mne má hlas...

Jo a že mam další Mondeo, za to do jisté míry můžeš i ty >😁 Byl si jeden z prvních, kdo s tím autem měl větší zkušenost, tak jsem na tebe dal a zatím jsem hodně spokojen 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nemám zrovna problém s chápáním techniky = takže jak v čem proč méněcenný? Chápu v čem je to lepší 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
Pokud by byla konstrukce motoru podceněna, měl by problémy z Vámi popsaných důvodů. Ale není zase tak těžké potlačit vrozené neduhy tak, aby motor běžel a vytáčel se skvěle ochotně, bez vibrací. A jeho zvuk vlastně nejvíce připomíná legendární zvuk pětiválce Volv👋Ford. Životnost by pak měla dosáhnout 250.000 km bez nějakého rizika. Jako jeden z mála zde diskutujících (možná jsem jediný) nevolám po životnosti 500.000 km, neboť technický pokrok v konstrukci aut je tak rychlý, že by výměna auta za nové měla proběhnout alespoň jedno za 7 let, ne později.
Pozn.: tříválce fungují nejen u traktorů. Nejsem jejich zastáncem v Mondeu nebo Karoqu, ale nižší střední třídě při výkonu 150 k a více své opodstatnění nakonec mají.