Vedle stacionárních dobíjecích stanic bychom se do budoucna mohli dočkat i řešení mobilních. Jedno takové teď testuje DigiLab Škodovky v našem hlavním městě.
Není nutné připočítat i ztráty při změnách napětí? Těžko budou články v kole dávat přesně 230V střídavých kterými se musí nabíjet elektromobil. Převod ze stejnosměrného na střídavý proud, potom zase v elektromobilu zpět. Nebo to už je započítané?
Ukládání energie do baterie ze které se nabíjí další baterie - naprostý ekonomický i ekologický nesmysl.
Já mám naopak problém s jedovatými smrady z těch benzínových sračµk. Kdo má ty smrady čuchat? Naštěstí je z důvodu nadměrných emisí CO2 brzy zakážou. >:-[]
dyt rikam - stary rakovinomety ty dunihlave.
zasah do mych prav je, kdyz s takovou pleckou jedes prede mnou a ja ten smrad a rakovinu dycham a pak mam zdravotni problemy.
vy kolenovrti za provozovani tehle nebezpecnejch rakovinometu jste ochotni polozit i zivot.
ja teda ne
Jsi obecní b.l.b což je obecně známo.
Na rozdíl od tebe jezdím každý rok 2x do Francie a vím co tam jezdí, stejně jako u nás udržované Octy 1 které se začaly vyrábět na konci roku 1996, krásné a udržované Peugeoty 405, 406 a podobné. Je jim právě 22 let ty pi-to-mo. Nevím že by se u nás lidi chtěli Octavií 1 s dieselem zbavit. Byl by to prostě zásah do jejich práv.
Neseď si na mozku, tedy jestli nějaký máš. A pokud máš hlavu prázdnou, buď prosím tak laskav a dej ji k dispozici nějakému fotbalovému týmu na kopání, k ničemu jinému stejně není.
Líbí se mi ta energetická náročnost. Samotné nabíjení je ztráta 16% energie. Ze sitě vezmete 20kw/h a nabijete toto kolo. V bateriích zůstane 16,8kW/h. (udaj odpovídá i oficiálnímu udaji kapacity toho kola) Dojedete k autu a nabíjíte. A opět 16% úbytek energie, auto tedy nabijete na 14,1kW/h.... Ze sítě je odebráno 20kW/h a auto je nabito na 14kW/h... skoro 6kW/h ztráty, a to auto ještě nepopojelo ani metr.. To nezachrání ani to, že s tou baterkou došlape člověk, pač ten sežere dva hambáče na cestu a následně vypustí tolik metanu, že by na něj auto ujelo 10km >:D
… opatreni se dotkne rakovinometu starsich nez 18 let ty dunihlave
tak starym klumprem snad nikdo nejezdi ani u nas a kdyz, tak nejakej zoufalec, co by mel chodit pesky
Tak toto je sila.Automobilka a vymysli uplnu hovadinu. Zmrzlinari budu dobijat tie elektricke tragace s dojazdom 200km za 50000ecok. Im uz fakt prepina.
Bravo Škoda, nový segment založen !!!!!!!!!!!!
Rychle ještě ošéfovat Velorex !!!!!!!!!!!!!
O když už ubíráte válce a kola, jděte rovnou na 1-kolo, takové to obrovské, elektrický gyroskop a 3 kola jsou ušetřena.
U motorů jste to na 2-válec nebo 1-válec nedotáhli, tady je šance opravdu dobrá !!!!!
Škodovka testuje to vydržíme.
Jinak to "elektrokolo" silně připomíná za komoňů oblíbený dvoukolák, co na něm ještě dnes cigoši sváží do šrotu železný odpad.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ale dvoukolák (trojkolák) který vozí sám sebe na to ještě nikdo nepřišel, to bude u našich spoluobčanů hit.
A co na to Piaggio? >:D >:D >:D Nechají to být jen tak?