Ekonomika
Seat Tarraco odhaluje české ceny. Jak si stojí proti sourozencům, Kodiaqu a Tiguanu Allspace?
23 komentářů
ale dříve fanda koncernu, v posledních letech se mi zdá být ten design čím dál horší, unisex a odpudivější... 😐
Jj, výbavu má - zdá se - bohatší a ceny vyšší než Kodiaq, nic proti tomu, holátka se stejně v této třídě moc neprodávají. Navíc věřím v lepší slevy Seatu než Škody. Mě se nelíbí interiér, ale zvenku to jde. Úspěchu u nás moc nevěřím (protože Škoda), ale mimo ČR by se mohlo dařit.
Volalo generické SUV od každého druhého carmakera, chce svůj design zpátky..
Ale i bez vyčpělých memů, tohle auto by na sobě mohlo mít v podstatě jakýkoliv logo... kdybyste mi řekli, že je to nová ix30 nebo cx5, tak to sežeru i s navijákem.
Ale i bez vyčpělých memů, tohle auto by na sobě mohlo mít v podstatě jakýkoliv logo... kdybyste mi řekli, že je to nová ix30 nebo cx5, tak to sežeru i s navijákem.
Vypadá k světu, mne se líbí i když nyní už z profilu opravdu hodně připomíná Tigiho, což jsem z prvních renderů tak nepozoroval.
Cena je naprosto v pořádku, interiér vypadá taky dobře. Vím, že v ČR bude mít oproti Kodiaqu horší pozici, ale já BYCH si ho v případě zájmu o takové auto šel alespoň projet.
Cena je naprosto v pořádku, interiér vypadá taky dobře. Vím, že v ČR bude mít oproti Kodiaqu horší pozici, ale já BYCH si ho v případě zájmu o takové auto šel alespoň projet.
Co mě štve😒br />
- chybí normální ruční brzda :no:
- chybí normální přístrojový štít s ručkovými ukazateli :no:
- chybí normální možnost sklopení zadních sedadel do zcela rovné ložné plochy :no:
- chybí normální šíbr nad předními sedadly :no:
- chybí normální xenony :no😒br />
Tohle všechno měl už můj starý Passat B5.5 4 motion před 16-ti lety
A navíc: bohužel obsahuje bonzovací krabičku, která velkému bratrovi umožňuje mne sledovat bez omezení. :no: :no: :no😒br />
Ale v jedné věci lze SEAT pochválit: nemá ten čtyřoký hmyzí ksicht jako Kokodák! :yes:
- chybí normální přístrojový štít s ručkovými ukazateli :no:
- chybí normální možnost sklopení zadních sedadel do zcela rovné ložné plochy :no:
- chybí normální šíbr nad předními sedadly :no:
- chybí normální xenony :no😒br />
Tohle všechno měl už můj starý Passat B5.5 4 motion před 16-ti lety
A navíc: bohužel obsahuje bonzovací krabičku, která velkému bratrovi umožňuje mne sledovat bez omezení. :no: :no: :no😒br />
Ale v jedné věci lze SEAT pochválit: nemá ten čtyřoký hmyzí ksicht jako Kokodák! :yes:
Dnes má SEAT 3 SUV se třemi různými designy. Jeden je SEAT, druhý Škodovka a teď i VW. Zdá se to někomu z vás normální? Existuje na světě nějaká jiná značka, která páchá podobná zvěrstva?
Audi to furt dává a taky jsem si říkal, že mě to bude v mojí a3 štvát... ale nakonec kdo vlastně potřebuje nějakou extra přesnost u palivoměru, většina bude tankovat, když už svítí jen poslední (to se taky rozsvítí hladový voko), ti extra opatrní budou tankovat při dvou...
Navíc se o přesnosti nedá mluvit, protože dnes už to není palivoměr, ale dojezdoměr. Pokud člověk jezdí hodně po horách, tak to zná dobře i z aut s normální ručičkou, pokud má někde třeba 10km sjezd z kopce, tak se mu za tu dobu dle ukazatele doplní třeba desetina nádrže tím, jak se sníží spotřeba a zvýší dojezd 😄
Pak jsou takové ty infarktové situace, kdy člověk jede někam do hor a před posledním stoupáním do střediska má dojezd 200km a "3 čárky", a po 20 kilometrech stoupání má dojezd 40km a hladový voko. A až sjede zpátky do údolí, tak bude mít zase aspoň 100km a dvě čárky 😄
Navíc se o přesnosti nedá mluvit, protože dnes už to není palivoměr, ale dojezdoměr. Pokud člověk jezdí hodně po horách, tak to zná dobře i z aut s normální ručičkou, pokud má někde třeba 10km sjezd z kopce, tak se mu za tu dobu dle ukazatele doplní třeba desetina nádrže tím, jak se sníží spotřeba a zvýší dojezd 😄
Pak jsou takové ty infarktové situace, kdy člověk jede někam do hor a před posledním stoupáním do střediska má dojezd 200km a "3 čárky", a po 20 kilometrech stoupání má dojezd 40km a hladový voko. A až sjede zpátky do údolí, tak bude mít zase aspoň 100km a dvě čárky 😄
Souhlas, exterier mi až tolik nevadí i když mi to evokuje Ford s Hyundai. Ale koukat na ten interier po celou dobu co v tom budu sedět je strašná představa.
Ked sme pri tych cuplikoch zamykania dveri vedel by mi niekto prosim vysvetlit preco ich MB pouziva dodnes? To je nejaka historia alebo co?
Chápe tady někdo jaký je benefit, že tam dali přibližný palivoměr namísto přesných ručiček v tiguanu? Jediné co mě napadá je snaha zkopírovat audi, které to jistou dobu taky mělo...
Seat předělal VW a výsledek je celkem fajn..
Škoda mě připadá nejhorší , moc jezevčíkovitá.
VW a SEAT vypadají lépe.
A slevy má Škoda vždy nejmenší...bohužel.
Kdo se bude chtít lišit..zajímavá volba.
Škoda mě připadá nejhorší , moc jezevčíkovitá.
VW a SEAT vypadají lépe.
A slevy má Škoda vždy nejmenší...bohužel.
Kdo se bude chtít lišit..zajímavá volba.
suhlas... toto sa viac podoba uz na tigiho allsapce ako kodiaq ktory mi pride osobitejsi a akoby ani nebol koncernovy surodenec ... ale uznavam ze tarraco je ako celok pekny kusok a vidim tu uspech ktory seat tak potrebuje :yes😒br />
mne pride akurat zadok kusok "tazky" a zavality opticky... kodiaq je proste akoby "kratsi" na zadok .. ceny ok... suhlasim.... v danej kategorii uplne pochopitelne a uchopitelne
mne pride akurat zadok kusok "tazky" a zavality opticky... kodiaq je proste akoby "kratsi" na zadok .. ceny ok... suhlasim.... v danej kategorii uplne pochopitelne a uchopitelne
- viditeľné cuplíky zamknutia dverí,
- ručičkové hodiny v prístrojovej doske,
- spoľahlivé otváranie okien kľukou.
Toto všetko mala moja Felicia pred 20 rokmi.