Profi
Vytěžíme půlku zeměkoule kvůli bateriím. Ropa je na severu Afriky, kovy do baterií jsou ve středu Afriky, to jsme si teda pomohli. Zase budou války o suroviny, v Africe se roztahuje Čína.
Bezva jen tak dál nablblí progresivističtí trotlové.
Opravdu nevidím mnoho rozdílů mezi masivní těžbou ropy a masivní těžbou chemických sloučenin kovů, ropa potřebuje krakovat, destilovat, chemické látky je třeba chemicky upravovat, kdo vidí rozdíl?
Je zcela jasné a průzračné že budou vznikat louhové laguny, spousta chemických odpadů ALE HLAVNĚ ŽE TO BUDE V AFRICE, DALEKO OD EVROPY, viďte zelené hlavy.
Bezva jen tak dál nablblí progresivističtí trotlové.
Opravdu nevidím mnoho rozdílů mezi masivní těžbou ropy a masivní těžbou chemických sloučenin kovů, ropa potřebuje krakovat, destilovat, chemické látky je třeba chemicky upravovat, kdo vidí rozdíl?
Je zcela jasné a průzračné že budou vznikat louhové laguny, spousta chemických odpadů ALE HLAVNĚ ŽE TO BUDE V AFRICE, DALEKO OD EVROPY, viďte zelené hlavy.
Cíle můžou mít jaké chtějí, realita bude jiná... EU se rozpadá, lidé jsou nasrani, ani nevíme, co bude za 5let...
Nadýchal jsi se v mládí hodně zplodin? Tvé příspěvky podle toho vypadají, mozek poničen nebo nikdy nebyl.
navýsost spokojení lidé dali vyhazov všem soc dem stranám v Evropě, ne nejsou vůbec nasraní že se jimi vydělané peníze vyhazují z okna a věnují debilním projektům
Opravdu to evropské země chtějí? Nebo jen zase úředníci neví, jakým činem nám zase "obohatí" život?
Co je to Sputnik? Ty ho čteš? Chceš tu jako Hamuna každýho s jiným názorem nálepkovat jako rusofila?
"Obří motory"?! Máš na mysli ty litrové tříválce, které nám v posledních letech musí automobilky chtě nechtě vnucovat, aby splnily ***ské (a nic neřešící) regulace EU na CO2? >😁 Jestli sis ještě nevšiml, tak automobilové motory s více než 2 l objemu (a více než 4 válci) jsou v EU v posledních letech skoro na vyhynutí! 8-s 8-s 8-s
Jasně, a východoevropské země zase nechápou, proč se Západní Evropa nechala zamořit miliony pologramotných muslimů, z nichž každý je pro ni potenciálním rizikem radikalizace a následných teroristických útoků. A až se za pár desítek let začne projevovat násobně vyšší porodnost muslimských v Evropě žijících párů, to bude teprve hukot. Každý schopný demograf s patřičnými vstupními daty ti spočítá, kolik % muslimů bude třeba ve Francii nebo Německu za 20, 40, 60 nebo 80 let. Až jich bude hodně, začnou se politicky organizovat a jejich partaje zcela legální cestou prostřednictvím svobodných voleb postupně ovládnou parlamenty. A pak to postupně začne a bude to pořád sílit- nařízení zahalování žen, zavedení barbarského práva Šaríja, masová výstavba mešit... A za takových 100-150 let pak původní obyvatelé třeba té Francie nebo Německa zjistí, že se stali cizinci a menšinou ve své zemi a buď konvetují na Islám, nebo budou muslimskou nenávistnou ideologií převálcováni. Bohužel západoevropští politici se v této věci nevidí ani na špičku svého nosu, natož aby je zajímalo, co se v jejich zemích může stát za 5 generací... 😲 😒 8-s
Jo, předpis EU. Splnitelný. Říkal- investujte, vyvíjejte motory s nízkými emisemi CO2.
Pak tam pár ***ům šiblo, a dnes říkají - se.reme na to, že jste podle našich instrukcí investovali stovky milionů eur do odpovídajících motorů, ještě před jedním-dvěma lety. Uděláme za tím kucí čáru, ju? Teď hážem bobek na ty prachy, co jste podle našich instrukcí uvalili, teď chceme elektroauta, vony sou ty Tesly tak nějak sexy a nám se to líbí, tak šup, utrácejte! Vono to nějak dopadne, ty baterky se snad v průběhu vymyslí lepší, postaví se pár desítek atomových elektráren, no snad to nějak dopadne, my to tak chceme. Dup dup dup nožičkou! A jestli se vám to nebude líbit, uvidíte, jakou kravinu vymyslíme zítra!
Pak tam pár ***ům šiblo, a dnes říkají - se.reme na to, že jste podle našich instrukcí investovali stovky milionů eur do odpovídajících motorů, ještě před jedním-dvěma lety. Uděláme za tím kucí čáru, ju? Teď hážem bobek na ty prachy, co jste podle našich instrukcí uvalili, teď chceme elektroauta, vony sou ty Tesly tak nějak sexy a nám se to líbí, tak šup, utrácejte! Vono to nějak dopadne, ty baterky se snad v průběhu vymyslí lepší, postaví se pár desítek atomových elektráren, no snad to nějak dopadne, my to tak chceme. Dup dup dup nožičkou! A jestli se vám to nebude líbit, uvidíte, jakou kravinu vymyslíme zítra!
A co třeba takhle hnutí Žlutých vest ve Francii a poslední volební výsledky v Rakousku a v Itálii? Taky maličkost? 😲
Tak tomuhle se divím..😞 Tomuhle co jsi napsal věříš? Proč sem taháš politiku a ještě úrovně Sputniku?
Mě je z toho na zvracení stejně jako tobě, stejně jako z našeho prezidenta, který se chová jako Putinova d.ě.v.k.a! 8-s
99,9%? Myslíš ty, pro který je ženská na úrovni psa? Kteří ukamenujou dceru za nevěru? Kteří slaví, když jejich kolega někde odpálí bombou cizí civilisty? Kterým říká jejich náboženství, že mají zabíjet židy, a podrobovat si nevěřící? Kteří když sem přijdou, rádi by, abychom začali žít po jejich? Kvůli kterým se v německých školách/školkách přestává vařit hovězí maso? Kvůli kterým se někde dokonce obávají příliš okatě slavit vánoce, aby to neurazilo jejich náboženské cítění?
Lhal jsem v něčem? Jsou s námi kompatibilní?
Di někam.
Lhal jsem v něčem? Jsou s námi kompatibilní?
Di někam.
EU už dávno zaostává, což ukázala poslední ekonomická krize. Trh řízený nařízením a byrokracii úředníků tu nefungoval před 89' a nebude fungovat ani v budoucnu.
Jak jsi přišel na to, že jsou Žluté vesty socialistické? To jsou jen úplně normální nasr... lidi, kteří potřebují denně dojíždět do práce a vláda je dusí stále rostoucími daněmi, debilním omezením největší rychlosti na silnicích na 80 km/h (už stačili kolem silnic rozmístit tisíce stacionárních radarů,které hrozí vysokými pokutami!) a nyní i zamýšlenou novou "ekologickou" daní na naftu a benzín! 8-s
Kam se sune čína? Nařídila EV. Dokud je někdo "nenařídí" i nám, neštěkne po nich pes. Děláš, jako kdyby byl EV nějak technologicky složitý, snad dokonce nadřazený spalovákům. Takže se nejedná o nějaký technologický posun. Když začnou v číně stavět mosty místo z kovu ze dřeva, nemusíme dělat totéž ze strachu, že nám utečou.
No, myslím, že se ty normy nezdály nesplnitelné. Teď o jejich nesplnitelnosti jinak než elektrifikací nikdo nepochybuje.
Proč by se měli Evropani "udusit splodinama"? Nejnovější benzinové motory s výfukovými filtry i nejnovější generace dieselů s filtry a vstřikováním močoviny už mají výfukové plyny neuvěřitelně vyčištěné, už u nich prakticky není co měřit. Tak teď ekoteroristi začali na auta útočit přes naprosto nejedovatý C02! 8-s
Mohu se zeptat co myslíš těmi "***ské zákony na omezení legálních držitelů zbraní". Mám zbroják jako spotovní střelec skoro 30 let, vloni jsem si prodlužoval a tentokrát jsem ho dostal na 10 let (předtím 5) a nepocítil jsem žádné mezení ..
Nechápu jediný důvod proč by měla soukromá osoba vlastní samopal vzot 58 i přes to, že nemá možnost dávkové střelby. Co je na tomhle omezení nelogického?
Stejně tak kolega víše uvedl příklad kde je naopak legislativa upravena tak aby neomezovala legální držitele sportovních zbraní.
Stejně tak kolega víše uvedl příklad kde je naopak legislativa upravena tak aby neomezovala legální držitele sportovních zbraní.
Ono staci vidiet urcite slovo v nadpise a je jasne, ze bude nablito.
Pokial sa niekomu hoci len virtualne siahne na pipika pri osobnom aute (staci klasickemu "bycharovi") - emisie, spotreba, atd, tak je kopec hukotu, ze ved to nema na nic vplyv, su to udajne zanedbatelne percenta, ze nikto neriesi lode, lietadla, kamiony, prdenie krav ...
Ale pokial sa zacne riesit nieco ine, ako napr. teraz kamiony, tak je rovnako zle.
Mimochodom len par rokov dozadu vstupili do platnosti velmi prisne pravidla aj o palivach na tych obrich nakladnych lodiach, kde islo o radove znizenie vypustaneho bordelu.
Bordel, co ide z kominov tovarni sa sleduje a obmedzuje uz davno.
Dnes je davno dokazane, ze posobenie ludi ma obrovsky zrychlujuci vplyv na sucasny stav klimy a zalezi tu doslovne na kazdom usetrenom percente, lebo to robi vo finale velky rozdiel.
By som poslal celu bandu hustych chytrakov, nebudem menovat, niekde na tyzdnovu staz do fajnoveho cinskeho mesta, aby pochopili, co je to smog (nsamozrejme, ze tu nejde len o CO2). A potom by ich presli tie smiesne prupovidky o konci elektromobility, prdiacich kravach a podobne.
Fakt demencia (alebo skolka?), to sa tu ani inak neda nazvat niektore prispevky.
Pokial sa niekomu hoci len virtualne siahne na pipika pri osobnom aute (staci klasickemu "bycharovi") - emisie, spotreba, atd, tak je kopec hukotu, ze ved to nema na nic vplyv, su to udajne zanedbatelne percenta, ze nikto neriesi lode, lietadla, kamiony, prdenie krav ...
Ale pokial sa zacne riesit nieco ine, ako napr. teraz kamiony, tak je rovnako zle.
Mimochodom len par rokov dozadu vstupili do platnosti velmi prisne pravidla aj o palivach na tych obrich nakladnych lodiach, kde islo o radove znizenie vypustaneho bordelu.
Bordel, co ide z kominov tovarni sa sleduje a obmedzuje uz davno.
Dnes je davno dokazane, ze posobenie ludi ma obrovsky zrychlujuci vplyv na sucasny stav klimy a zalezi tu doslovne na kazdom usetrenom percente, lebo to robi vo finale velky rozdiel.
By som poslal celu bandu hustych chytrakov, nebudem menovat, niekde na tyzdnovu staz do fajnoveho cinskeho mesta, aby pochopili, co je to smog (nsamozrejme, ze tu nejde len o CO2). A potom by ich presli tie smiesne prupovidky o konci elektromobility, prdiacich kravach a podobne.
Fakt demencia (alebo skolka?), to sa tu ani inak neda nazvat niektore prispevky.
Co číst? Sputnik?😊 Není lepší cestovat a bavit se s lidma? Většina lidí nechápe co blbneme jako češi. Pidi stát který je furt nespokojený a volí komouše jako by tu 40 byl ráj na světě..
pockej, myslis treba tu uzasnou moznost, ze si konecne od francouzu kupujeme vodu, ktera nam tu naprsela? nebo ze platime miliardy do eu, aby tady v cr cerpaly dotace zejmena nadnarodni firmy, ktere by nemely z principu veci videt z techto penez ani cent? takovych uzasnych moznosti nam dala eu opravdu dost. je nacase se s nimi rozloucit, kotlik vre v cele eu. nevim, s kym tam v te cizine mluvis, ale reprezentativni vzorek to jiste neni.
Nevím, jak jihoameričani, ale doufám, že jsi to nemyslel tak, že nás muslimové zachrání od nejhorších prací a že bez nich bychom pomřeli ve vlastních sračkách
Informace beru nejčastěji na Seznamu nebo Idnesu. A ty? Zpochybňuješ něco z toho, co jsem napsal?
Proti přijetí 50 syrských sirotků určitě nejsem. 😲 Pokud jim zajistíme neislámskou výchovu, samozřejmě.
Ale nikdo rozumný přece jení proti ekonomické splupráci, volnému pohybu lidí a zboží. Ale to neznamená, že nám musí z Bruselu přikazovat, kolik Watů smí mít naše žárovky nebo vysavače, jaké zbraně smí naši obyvatelé vlastnit nebo jaké zakřivení směmí mít banány! A nebo dokonce, jaké migranty máme k nám přijímat - o to už se také pokusili! 8-s
U nás jich zatím chválabohu moc není, ale taková Merkelová nebo Junkers by nám je sem moc rádi nasáčkovali. Zajeť se třeba podívat do Vídně, kolik je tam všude kolem zahalených ženských. Až z toho běhá mráz po zádech! 😲
O jakých komunistech tu sakra mluvíš? Každý, kdo tady sleduje mé příspěvky v posledních letech ti potvrdí, že komunisty a Rusáky nemůžu ani cítit! 8-s co takhle používat zdravý selský rozum, to tě nenapadlo? >😁
Ochrana a cteni našich historických hodnot, což jsou naše zaklady, na kterých je třeba stavět.
A já zas nechápu, proč by mě coby řádného a nikdy netrestaného občana s potřebnými zbrojním průkazem měla EU takto nesmyslně omezovat. Jak známo, teroristé nikdy nepáchají své útoky legálně drženými zbraněmi, ale zbraněmi z černého trhu!
A podobně absurdní jsou i nápady EU na omezování CO2 v automobilové dopravě, která má na celkové produkci C02 na Zemi podílí asi 1,5- 2%. 😉 Proto i kdyby celá EU hned zítra srazila produkci CO2 ze silniční dopravy na nulu, v globálním celoplanetárním měřítku to bude jako plivnutí do moře. Stačí si uvědomit emise obřích zaoceánských lodí, tisíce letadel ve vzduchu, obří výbuchy sopek, prdění stamilionových stád dobytka po celé planetě atd. A v jiných zemích mimo EU budou i nadále prodávat každý rok desítky milionů normálních aut se spalovacími motory, jenom s horší úrovní opravdových škodlivin než u těch evropských. Likvidace evropské automobilové dopravy prostě skleníkový efekt absolutně neovlivní, zato spolehlivě zničí evropskou ekonomiku! 8-s 8-s 8-s
A podobně absurdní jsou i nápady EU na omezování CO2 v automobilové dopravě, která má na celkové produkci C02 na Zemi podílí asi 1,5- 2%. 😉 Proto i kdyby celá EU hned zítra srazila produkci CO2 ze silniční dopravy na nulu, v globálním celoplanetárním měřítku to bude jako plivnutí do moře. Stačí si uvědomit emise obřích zaoceánských lodí, tisíce letadel ve vzduchu, obří výbuchy sopek, prdění stamilionových stád dobytka po celé planetě atd. A v jiných zemích mimo EU budou i nadále prodávat každý rok desítky milionů normálních aut se spalovacími motory, jenom s horší úrovní opravdových škodlivin než u těch evropských. Likvidace evropské automobilové dopravy prostě skleníkový efekt absolutně neovlivní, zato spolehlivě zničí evropskou ekonomiku! 8-s 8-s 8-s
Stačilo by povoliť na diaľniciach dlhšie súpravy. Razom sa z troch súprav stanú dve a tretina emisií je dolu hneď.
Ano, ale to byly předpisy nařizující snižování obsahu různých skutečných jedů ve výfukových plynech. Ne nejedovatého CO2! 8-s
A to je jako v případě potřeby nějaký problém uvalit na ten čínský automobilový šunt dovozní cla? 😉 Oni si svůj trh taky sakra hlídají!
Na železnici jejíž kapacita už teď nestačí. Něco dál?
PS: Zařídíš to jinak než dalším příkazem a regulací?
PS: Zařídíš to jinak než dalším příkazem a regulací?
Jsem vlastenec (sluníčka tomu říkají moderně nacionalisté) a nestydím se za to, že mi jde o svou vlast před pseudo politickým neomarxistickym projektem zvaným EU.
Ano, bylo by logické nevozit věci sem a tam, ale jak toho dosáhnout? Nařízením, to není ta správná cesta. Logické by bylo zodpovědné chování spotřebitelů, tedy chování každého z nás..
Jako pěkná myšlenka, pro začátek by stačilo začít řešit všechny podvodníky s adblue. Němci to aspoň kontrolují, u nás nic. Zrovna tady by se Ťok mohl vyřádit. Snižovat emise by taky šlo dělat kvantitativní cestou - je pěkné dělat emisně lepší auta, ale když k tomu zároveň někdo vymyslí "zklidňování" dopravy, různá omezení, bus pruhy tam, kde autobusy skoro nejezdí (třeba Černokostelecká v Praze), vlastně tak cíleně tvoří kolony, kde spotřeba všeho stoupá. Tak jako čeho tím dosáhneme? Nebo hromadná doprava do vesnic - kolikrát už jsem viděl jezdit velký autobus a v něm tak 5 lidí. To nikoho nenapadne nasadit minibusy? Menší, levnější, úspornější.
Mám na mysli zákaz nákupu prodeje samonabíjecích zbraní se vzhledem zbraní samočinných (u nás nejčastěji třeba útočná puška Vz. 58 nebo 61 ve verzích, které nestřílí dávkou,ale jen jednotlivými ranami jako pistole) a dále zákaz prodeje zásobníků s kapacitou větší než 20 nábojů. Jejich dosavadní majitelé, kteří je mají registrovány pod skupinou B (na povolení) si je naštěstí budou moci díky rozumnému přístupu našeho státu ponechat až do smrti, ale už je nikdy nebudou moci žádnému jinému držiteli zbrojního průkazu prodat. Protože pravděpodobně od ledna či února 2019 už si je na povolení (zbrojní průkaz sk. B) u nás nebude možno koupit, musí se přesunout do skupiny A (zakázané zbraně), protože jinak by ČR čelila drsným sankcím EU.
Jenom kvůli ***ům z EU tedy budou omezena práva řádných a slušných občanů ČR s patřičným zbrojním průkazem, protože "odborníci" v orgánech EU (a většina poslanců v Evropském parlamentu) si myslí, že teroristé vraždí legálně drženými zbraněmi! Proto nám hrubě zasáhli do našeho českého zákona o zbraních a střelivu, který je odborníky považován za jeden z nejlepších na světě! A kdo ví, jestli je to zásah poslední, do budoucna možná ze strany EU hrozí jeho další restrikce, přesně ve stylu "salámové metody"! 8-s 8-s 8-s
Jenom kvůli ***ům z EU tedy budou omezena práva řádných a slušných občanů ČR s patřičným zbrojním průkazem, protože "odborníci" v orgánech EU (a většina poslanců v Evropském parlamentu) si myslí, že teroristé vraždí legálně drženými zbraněmi! Proto nám hrubě zasáhli do našeho českého zákona o zbraních a střelivu, který je odborníky považován za jeden z nejlepších na světě! A kdo ví, jestli je to zásah poslední, do budoucna možná ze strany EU hrozí jeho další restrikce, přesně ve stylu "salámové metody"! 8-s 8-s 8-s
Stále kritika na EU. Ale jaká je tedy cesta? Nechat všechyn obyvatele měst a okolí nechat udusit splodinama? Nechat průmysl bez tlaku na vývoj?
Klidně ten problém mít můžeme, ale muslim není řešením. Oni sem nejdou vykonávat za nás podřadnou práci.
to jsi tak zabedneny, ze si myslis, ze restrikci na co2 podnitis vyvoj elektromobilu za 300 zisic, ktery ujede na nabiti 500km? tohle zaridi trh, ne nesmyslna norma. jediny problem k tomuto cili je totiz akumulator s potrebnou kapacitou a cenou. v dobe mobilu a notebooku je tlak na vyvoj akumulatoru trhem obrovsky. neni potreba dusit automobilovy prumysl k tomu, aby se tento tlak zvetsil. nezvetsi se. zatim nemame technologii na skladovani elektriny, ktera by tebou nastavene podminky splnovala. kdyby tu ta technologie byla, automobilky ji zapracujou automaticky do svych vyrobnich programu a nebudou k tomu potrebovat zadnou regulaci.
A kolkokrat ten autobus isiel po tej istej linke zaplneny mas preverene tiez ? 😄
Po tej istej linke posielat rozlicne autobusy podla predpokladanej vytazenosti tiez nebude zrovna ekonomicke. Museli by byt vzdy k dispozicii tie spravne.
Toto sa deje aj v MHD.
Mna skor zaujima, preco mestska doprava nechodi vylucne ekologicky. Ci uz plyn alebo jendoducho nieco ine, ekologickejsie ako je tych par dymiacich sadzometov u nas.
Tam ocakavam nejaku "smernicu".
Po tej istej linke posielat rozlicne autobusy podla predpokladanej vytazenosti tiez nebude zrovna ekonomicke. Museli by byt vzdy k dispozicii tie spravne.
Toto sa deje aj v MHD.
Mna skor zaujima, preco mestska doprava nechodi vylucne ekologicky. Ci uz plyn alebo jendoducho nieco ine, ekologickejsie ako je tych par dymiacich sadzometov u nas.
Tam ocakavam nejaku "smernicu".
jak jsem napsal, pán je neomarxistické progresivistické sluníčko. Vždyť i ti 3 co podřízli ta děvčata v Maroku se vejdou do 0,01% …… wůl jak kráwa
Vždyť to říkám, že CO2 není jedovaté. Ale jeho snižování u aut atmosféře Země jejich nahrazením elektromobily nijak nepomůže, jen se emise přesunou do komínů elektráren!
Každý z nich se může až do těchto zrůdných názorů velmi rychle zradikalizovat. Stačí, aby se dostal do lochu k nějakému islámskému bláznovi nebo k nějakému radikálnímu imánovi do mešity! 8-s
Pokud někdo bude chtít takový elektromobil, ať si koupí. Ale ať mi zároveň nezakazují normální auta se spalovacím motorem! Každý ať si má možnost svobodně vybrat a o ostaatní už se postará svobodný, regulacemi a dotacemi nepokřivený trh!
Zase ses projevil jako levičácký demagog. Kolik z těch lidí bylo obětí různých nehod nebo k nim došlo pro zásazích policie? 8-s
V takej Kanade, USA či Austrálii to majú vyriešené tak, že to rozpojí na truckstope a najprv odvezie pár km jeden náves a potom sa vráti pre druhý.
Trochu se nám tady ta diskuze odklání od tématu, alespoň u většiny komentářů. V bateriích taky nevidim výhledově řešení, protože výroba není o nic šetrnější než těžba ropy. EU moc tlačí na pilu a vidí jenom primárně snížení emisí, ale znečištění samotnou výrobou už neřeší.
A proč myslíš, že je ovzduší v čínských městech tak znečištěné? V první řadě to dělají místní fabriky a tepelné elektrárny a teprve tu zbylou daleko menší část tvoří automobilová doprava. Proto, protože tamní auta plní daleko mírnější emisní předpisy na skutečné jedy v nich obsažené než v Evropě či v USA.
Tak běž a kup si třeba dnešní Fábii se čtyřválcem! >😁 A brzy bude hůř, mnohem hůř. Jen co EU spustí tu svoji likvidační autolegislativu naplno! 8-s
On tady někdo snad zpochybňoval nezbytnost mít funkční a přísné emisní kontroly při prodlužování osvědčení o TK? 8-s Jestli něco fakt nesnáším, tak je to demagogie a smyšlená obvinění! 8-s
U nás a dnes nestačí a to proto, že se x let nic neinvestuje. Samozřejmě je to složitější - musí být kapacita, stroje a taky schopní lidé, kteří dokáží vše naplánovat tak, aby byl vlak použitelný.
Evropa vyšla s krize celkem v pohodě s ohledem jaký to mělo dopad na zbytek světa. Příjde mi, že eu tvůj pohled na svět je trochu jiný. Osobně mě nepříjde eu jako něco co tu bylo před 89.
Takže když si soused koupí starej kouřící krám tak je to v pořádku? Když budu topit petkama tak je to v pořádku?
Rádo se stalo. Naštěstí mě už nové ***ské předpisy EU o omezeních legálního držení zbraní omezit nestihnou. 😄
P.S. Ještě oprava: v mém předešlém příspěvku má být ve 3. větě v té závorce "zbraně sk. B". Co se týče skupin českých zbrojních průkazů, jedná se zejména o skupinu E (k ochraně života, zdraví nebo majetku).
P.S. Ještě oprava: v mém předešlém příspěvku má být ve 3. větě v té závorce "zbraně sk. B". Co se týče skupin českých zbrojních průkazů, jedná se zejména o skupinu E (k ochraně života, zdraví nebo majetku).
Bavíme se o autech v roce 2030 které budou reálně jezdit do roku 2050.. dovedeš si představit dnešní auta ve stejné podobě v roce 2050? Myslíš že čína se nikam neposune?
Tych 10 mrtvych, to sa tam asi strati, ze ?
Ze su frantici myslenim odjakziva socialisti som predpokladal, ze je jasne kazdemu.
A ked som pocul, aky maju stary a mega obrovsky zakonnik prace ....
Ze su frantici myslenim odjakziva socialisti som predpokladal, ze je jasne kazdemu.
A ked som pocul, aky maju stary a mega obrovsky zakonnik prace ....
CO2. Tady je ten problém. Vem si už tu absurditu že se auta podílí jen 2%. To máš z toho hloupého článku kde se počítal i oceán a lesy. Bohužel tohle je přesně ten případ, kdy se v absolutní nahotě ukazuje jak se sebou necháváš manipulovat.
To se nezamyslíš nad tím, že ty lesy v noci CO2 tvoří, ale ve dne ho naopak spotřebovávají?
PS: Vlastni samopal prostě není normální.
To se nezamyslíš nad tím, že ty lesy v noci CO2 tvoří, ale ve dne ho naopak spotřebovávají?
PS: Vlastni samopal prostě není normální.
Argumentovat socialistickým hnutím žlutých vest v kritice EU, že je moc socialistická je absurdita.
Nemůžete si tyhle debaty nechat na sputnik a nebo sjezd Okamury a když je článek o emisích dát nějaký návrh jak teda s emisema dál když aut je čím dál víc?
Evropa nemá ropu, její naděje je v pokroku a technologiích. Čína jede elektromobilitu, amerika v ní má náskok a má vlastní ropu.
Nemůžete si tyhle debaty nechat na sputnik a nebo sjezd Okamury a když je článek o emisích dát nějaký návrh jak teda s emisema dál když aut je čím dál víc?
Evropa nemá ropu, její naděje je v pokroku a technologiích. Čína jede elektromobilitu, amerika v ní má náskok a má vlastní ropu.
Nejlepší cesta je přece ta, která fanatikům neomezí jejich milované obří motory. Co je komu do nějakých lidí?
Jsi fakt neuvěřitelná naivka. Škodovka za tento vývoj opravdu nemůže, to bys musel do Breuselu! 😉
Rozhodně nechci zlehčovat uvedenej příklad, zároveň je tu ale jedno velké ale. V evropě se nedejou vraždy? V evropě se nepáchá zločin, Prd, *** existují napříč rasama i náboženstvím.
PS: Stále tu někdo prudí na EU, na migranty a volá jak jsme tu češi úžasní a nebýt ostatních jak se máme. Divný, jezdím a lesy jsou plný odpadků, lidi na sebe nepříjemný, chaty vykradený atd a rozhodně to nepáchají jen migranti, romové atd (doplntě si podle toho co je váš osobní důvod proč je váš život tak špatnej)..
PS: Stále tu někdo prudí na EU, na migranty a volá jak jsme tu češi úžasní a nebýt ostatních jak se máme. Divný, jezdím a lesy jsou plný odpadků, lidi na sebe nepříjemný, chaty vykradený atd a rozhodně to nepáchají jen migranti, romové atd (doplntě si podle toho co je váš osobní důvod proč je váš život tak špatnej)..
To pod slobodu uz nespada, starat sa o vlastne auto podla uvazenia ? Bez nejakych kontrol ?
Rozumný hospodár vidí ďalej ako na špičku svojho nosa. Ja niesom za to aby sme sem brali každého čo prejaví záujem. Ale je na mieste nájsť spôsob ako vyselektovať tých, ktorí chcú len vysávať sociálny systém od tých, ktorí sú ochotní a schopní sa asimilovať a byť prínosom.
Či sa nám to páči, alebo nie. Fakt je ten, že z demografického hľadiska nás rodených Európanov ubúda. Stačí sa obzrieť len niekoľko desaťročí dozadu a čo uvidíme. Najväčší ekonomický rozmach Nemeckého autopriemyslu a Nemecka samotného urobil kto? No tureckí Kurdi, ktorí tam v tretej či štvrtej generácii žijú dodnes a každý rok húfne cestujú k rodinám do Turecka. A títo samozrejme pomohli aj Turecku samotnému. Ak sa zase pozrieme do podobného časového obdobia ďalej na západ, tak uvidíme čo? No zase obrovský sčasti regulovaný prílev pracovnej sily z bývalých kolónií toho ktorého štátu. Jasne po otvorení hraníc a našom vstupe do EU zabrali tie najpodradnejšie pracovné pozície našinci prevažne tmavej pleti a Poliaci či Rumuni. A fakt je ten, že čím sme v Európe bohatší, tým sme menej ochotní vykonávať niektoré profesie a samo sa to neurobí. Nehovoriac o stále nových pracovných miestach jak v Čechách, tak na Slovensku na ktoré proste doma nemáme zdroje. Takže sem vláčime Ukrajincov a Srbov. Možno sa ti to tak teraz Karle nezdá, ale o pár rokov sa ten problém bude týkať aj nás.
ono by stacilo zrusit zemedelske dotace a rajcata z holandska by do cr nikdo nevozil. spise naopak. to je take jeden z vydobytku eu - likvidace trzniho prostredi pomoci nesmyslnych dotaci.
... prijali a prijimame denne mnoho emigrantu. to je potreba prezentovat, ne delat nejake teatralni gesto... a spravne, moc alternativ nemame, ale eu se mi posledni dobou nezda byt zivotaschopnou. do kopru to pujde stejnym samospadem jako rvhp.
myslim si, ze nez tvorba nesmyslne uchylnych limitu, mohla by byt radeji prosazovana elektrifikace dalnicni site a site silnic prvnich trid pro nakladaky. nakladak by pak byl ciste elektromobil s baterkou s dojezdem dejme tomu 50-100km. na silnicich a dalnicich by dobijel a jel ze site, posledni useky cest by dorazil na baterku. mohl by se na elektrifikaci siti udelat treba celounijni zakon a desetilety plan, od te doby pouze elektronakladaky a postupna likvidace neelektronakladaku. mevim, jak by toto ekonomicky vychazelo, ale ekologicky by to bylo urcite fajn, smrad z nakladaku je nesrovnatelne vetsi nez z osobaku.
Plynový pohon městských autobusů už měl být dávno standardem, s tím s tebou naprosto souhlasím. 😉
To mi jako chceš tvrdit, že hispánští migranti v USA odpalují bomby, najíždějí náklaďáky do lidí a střílí je na potkání? Sorry, ty jsi ale fakt moc inteligence nepobral, pokud to nevíš, tak Hispánci nevyznávají Islám!
Ale za ta moderní auta ti zase můžou ty hrozně omezující předpisy. Nebýt krize v sedmdesátých letech, nikdo by neřešil spotřebu, až dokud to nenařídily vlády. Nebýt požadavků států na bezpečnost, neřešily by se deformační zóny nebo bezpečnostní prvky. A tak podobně dále.
Reagujes na co sa ti hodi a ako sa ti hodi.
Levicacky demagog kritizujuci socialisticky zakonnik prace 😄
Sa uz fakt preber z tej informacnej bubliny.
Levicacky demagog kritizujuci socialisticky zakonnik prace 😄
Sa uz fakt preber z tej informacnej bubliny.
Není nařízení jako nařízení, obnovou lesů a jejich řízeným kácením rozhodně nezlikviduješ ekonomiky vyspělých průmyslových států.
Rozhodně ne islám, který je pro západní civilizaci stejně nebezpečný a zhoubný, jako fašismus nebo komunismus! 😲
"Vlastní samopal prostě není normální." >😁 >😁 >😁 A to je přesně ono - o zbraních víš úplné h.o.v.n.o., protože jinak bys věděl, že třeba taková ČZ vz. 61 (Škorpion) v samonabíjecí verzi střílí úplně stejně pouze jednotlivými ranami jako jakákoliv pistole nebo revolver. Akorát má oproti běžné devitimilimetrové pistoli vzhledem ke slabšímu náboji 7,65 mm menší ranivý účinek. Ale stejně není jediný důvod, proč by někdo nemohl vlastnit třeba tu osmapadesátku, když je slušný, spolehlivý, zdravý a patřičně proškolený občan! Ale ty už víš, že je třeba tuto zbraň zakázat a omezit tím svobodu lidí. Přesně jako ti pitomci v evropském parlamentu. Zakázat, omezit, nařídit, zdanit, sjednotit - to je přesně jejich zhoubné levičácké myšlení!
Pokud lesy ve dne CO2 spotřebovávají, tak super, tak tedy ať se na Zemi maximálně zalesňuje a ne aby se místo toho kácely deštné pralesy a sibiřské lesy čínskými firmami. Ale nelikvidujme si svoji ekonomiku absurdními nařízeními o omezení CO2 z aut (nyní i nákladních a autobusů!) o desítky procent! Ty si fakt myslíš, že během pár let lze elektrifikovat kromě osobní individuální dopravy i tu kamionovou a dálkovou autobusovou dopravu? Takové kravině fakt věříš?!! A i pokud by se ti to nějakým zázrakem povedlo, jediný výsledek by byl ten, že mohutně zvýšíš emise tepelných elektráren, které pořád ve většině evropských zemí vyrábí většinu proudu! Kromě toho není k dispozici (a ani nebude) dostatečně silná přenosová soustava, musely by se během pár let postavit miliony a miliony elektronabíječek (jak to udělat třeba na sídlištích a v ulicích s činžáky, jak to udělat, aby kabely přes noc někdo třeba nepřeřezal a neukradl?), nemluvě o gigantické spotřebě vzácných kovů na baterie a po pár letech zase obrovské náklady na jejich recyklaci, atd., atd. Celá idea masové elektrifikace silniční dopravy je prostě jen obludná levičácko-zelená iluze, na které se někdo chce (než se po zbytečně vydaných miliardových investicích potvrdí její nesmyslnost a neproveditelnost) pořádně napakovat! 8-s
Pokud lesy ve dne CO2 spotřebovávají, tak super, tak tedy ať se na Zemi maximálně zalesňuje a ne aby se místo toho kácely deštné pralesy a sibiřské lesy čínskými firmami. Ale nelikvidujme si svoji ekonomiku absurdními nařízeními o omezení CO2 z aut (nyní i nákladních a autobusů!) o desítky procent! Ty si fakt myslíš, že během pár let lze elektrifikovat kromě osobní individuální dopravy i tu kamionovou a dálkovou autobusovou dopravu? Takové kravině fakt věříš?!! A i pokud by se ti to nějakým zázrakem povedlo, jediný výsledek by byl ten, že mohutně zvýšíš emise tepelných elektráren, které pořád ve většině evropských zemí vyrábí většinu proudu! Kromě toho není k dispozici (a ani nebude) dostatečně silná přenosová soustava, musely by se během pár let postavit miliony a miliony elektronabíječek (jak to udělat třeba na sídlištích a v ulicích s činžáky, jak to udělat, aby kabely přes noc někdo třeba nepřeřezal a neukradl?), nemluvě o gigantické spotřebě vzácných kovů na baterie a po pár letech zase obrovské náklady na jejich recyklaci, atd., atd. Celá idea masové elektrifikace silniční dopravy je prostě jen obludná levičácko-zelená iluze, na které se někdo chce (než se po zbytečně vydaných miliardových investicích potvrdí její nesmyslnost a neproveditelnost) pořádně napakovat! 8-s
Když by nebylo předpisů tak by jsi si taky sám od sebe koupil dražší auto jen aby mělo nižší emise? Jen na základě svého morálníko kreditu?
Áno? Nehovor. Vieš ty koľko ľudí zomrie kvôli násilnej kriminalite často spojenej s pašovaním a predajom drog? A koľko v spojení s nejakou formou terorizmu? Pričom na odhaľovanie a potláčanie oboch sú špeciálne úrady či tajné služby.
2t osobak ma spotrebu 8 litru nafty / 100km, tedy 4l/t/100km.
40t kamion ma spotrebu 40litru nafty / 100km, tedy 1l/t/100km.
kamion je mnohem efektivnejsi nez osobak a hlavni pozadavek na vykon motoru je pri rozjezdu a pri vyjezdu do kopce.
na rozjeti 40t kamionu na rychlost 100km/h je potreba cca 15MJ energie, tedy 4kWh, v prepoctu na naftu cca 1-1.5 litru nafty.
na vyjeti kopce se 100m prevysenim potrebuje 40t kamion cca 40MJ energie, tedy 11kWh, nebo cca 3 litry nafty.
maly akumulator o kapacite 50kWh je schopny 12x rozjet 40t kamion z 0 na 100km/h, nebo zdolat 450m prevyseni.
rekuperace energie pri jizde s kopce a zpomalovani je u kamionu mnohem efektivnejsi nez u osobaku.
vysledkem hybridniho nakladaku bude slabsi a uspornejsi spalovaci motor, kterej tam je dnes hlavne kvuli rozjezdum a vyjezdum kopcu, cemuz v pripade hybridu pomuze elektromotor, a spalovak tam bude hlavne pro udrzovani rychlosti na dalnicich a okreskach, takze ta 30% uspora za 10 let realnejch kazdopadne je
40t kamion ma spotrebu 40litru nafty / 100km, tedy 1l/t/100km.
kamion je mnohem efektivnejsi nez osobak a hlavni pozadavek na vykon motoru je pri rozjezdu a pri vyjezdu do kopce.
na rozjeti 40t kamionu na rychlost 100km/h je potreba cca 15MJ energie, tedy 4kWh, v prepoctu na naftu cca 1-1.5 litru nafty.
na vyjeti kopce se 100m prevysenim potrebuje 40t kamion cca 40MJ energie, tedy 11kWh, nebo cca 3 litry nafty.
maly akumulator o kapacite 50kWh je schopny 12x rozjet 40t kamion z 0 na 100km/h, nebo zdolat 450m prevyseni.
rekuperace energie pri jizde s kopce a zpomalovani je u kamionu mnohem efektivnejsi nez u osobaku.
vysledkem hybridniho nakladaku bude slabsi a uspornejsi spalovaci motor, kterej tam je dnes hlavne kvuli rozjezdum a vyjezdum kopcu, cemuz v pripade hybridu pomuze elektromotor, a spalovak tam bude hlavne pro udrzovani rychlosti na dalnicich a okreskach, takze ta 30% uspora za 10 let realnejch kazdopadne je
To je presne taká istá rétorika akú má Trump v USA ohľadom imigrantov z južnej Ameriky. Pritom aj jemu musí byť jasné že keby ich nemali, tak umrú od hladu, vo vlastných sračkách, špine a kope odpadkov. A prečo? Pretože domáci tie najmenej platené práce jednoducho robiť nebudú.
Ty možná, ale já už si od roku 1989 koupil několik moderních aut. A žádné regulace a nařízení EU mě k tomu nemuseli nutit! 😄 Naopak v případě těch nesmyslných elektromobilů budou muset přijít obrovské dotace nebo nedej bože násilné zákazy, protože ty si kromě pár elektronadšenců nikdo dobrovolně nekoupí. v tom je právě ten gigantický rozdíl, v tom připravovaném znásilnění evropského automobilového trhu! 8-s :no:
Hele to jsou samé velké myšlenky, ale co třeba začít pro začátek u té fotosyntézy? Proč máš tolik kritiky na eu, když tu skončíme u učiva ze ZŠ?
S: A když už bych pomynul tu nelogičnost, jak zařídíš zalesňování jinak než nějakým nařízením?
S: A když už bych pomynul tu nelogičnost, jak zařídíš zalesňování jinak než nějakým nařízením?
Ano, presunu sa a o to ide v prvom rade tym lokalne znecistenim uzemiam. To je prekvapenie, co ?
Sice přitažené za vlasy, ale má pravdu. Neomezená svoboda, kterou se tu ohánite, je nesmysl.
Takže z celé kritiky EU zbudou žárovky a hoax o banánech.. Byla by velká katastrofa pro čr přijmout 50 dětí a projevit solidaritu?
EU tvoříme, čerpáme z ní pozitiva a samozřejmě i negativa. Jako malý stát vlastně nemáme moc alternativ.
EU tvoříme, čerpáme z ní pozitiva a samozřejmě i negativa. Jako malý stát vlastně nemáme moc alternativ.
Jo a co když čína za 10 let přiveze do evropy ele auto za 300tis které ujede 500km na nabití? Budeme dál kupovat spalováky za 400 jako si třeba teď děláme vlastní telefony a nebo nekupujeme volva?
Najnovsie ano, ale keby nepraskla dechtogate, tak tie smrady nielen od VW cuchame o X rokov dlhsie. Takze chvalabohu za taketo regulacie bordelu vo vzduchu. A zrazu to ide aj cistejsie, nie je to zazrak ???
Dobre vies, ze pri CO2 nejde o jednovatost. A pokial nie, tak si este blbsi, ako som cakal.
Dobre vies, ze pri CO2 nejde o jednovatost. A pokial nie, tak si este blbsi, ako som cakal.
Myslíš, že se dnešní normy nezdály dříve jako nesplnitelné? Je snad dnešní automobil nacpaný karbonem, hliníkem a optimalizavaný na odpor vzduchu? Ne, stále se jede to nejlevnější co jde. Problém je, že všechny normy zároveň chránily před přívalem čínských aut které jsou technologicky pozadu. Dnes už to tak není a když se něco nestane bude evropa technologicky zaostávat.
A kde bereš tyhle informace? Opět, kolik jich je v když EU má 500mil obyvatel? Potkal jsi někdy nějakého? Bavil si se s ním?
Spíš na co má vliv? ČR je země se svým právním systémem. Samozřejmě v rámci eu se přibližujeme k jednotnému systému a máme i zastoupení v eu na tvorbě jednotného systému. Samozřejmě součástí toho je i to že rum musí být rum a ne nějaký hnus u dechtu.
Za tyhle ústupky dostáváme úžasné možnosti které by jsme nikdy jako státeček neměli. Přístup na trhy, nižší cla atd.
Za tyhle ústupky dostáváme úžasné možnosti které by jsme nikdy jako státeček neměli. Přístup na trhy, nižší cla atd.
Myslíš že největší problém je islám? To je eu a čer tak slabé že jí rozloží 2000000 lidí vyznávající islám z niž jsou 99,9% naprosto normální lidé?
To stačí jen postrašit a ztratíme lidskost na které je celý zápdní svět postaven?
To stačí jen postrašit a ztratíme lidskost na které je celý zápdní svět postaven?
Neomarxistické, pseudozelené a další levičácké kreatury v Bruselu jsou nyní tím nejvážnějším nezbezpečím, pokud tuto debilní rádobyekologiii opravdu budou vynucovat v praxi, je naprosto jisté, že se EU brzy rozpadne!!! Nejdřív sebevražedná EU politika vůči muslimským migrantům, poté ***ské zákony na omezení legálních držitelů zbraní a nyní doslova sebevražená eko-politika, která chce měnit fyzikální zákony a poručit "větru dešti"... a hlavně neustálé regulace, zákazy, dotace atd. atd. Východoevropané ale podobné nápady dobře znají ze své tragické komunistické minulosti a v EU to dopadne podobným způsobem... :no: :no: :no: