Design a retro je OK, motor a jízdní vlastnosti zoufalost. Dá se s tím jezdit jen po městě ale ne už na dálnici nebo v horách - to je peklo. Spotřeba je hodně vysoká.
Ono ani s tím Passatem to není tak žhavé... za 2018 je v Evropě víceméně na svém, a to i přes pokles kvůli Wltp. A světová čísla jsou podobná (-1,2% za 1-10).
ten srandista ktory pisal ze F500 je prepadak a fox dokonale miniauto uz tu nie je snad aspon 6-7 rokov ... ale nejak mi tu tieto jeho dezinformacie nechybaju ;-)
za mna absolutne dokonale miniauto pre dvoch ludi .... navyse tento jeho retro dizajn nezostarne a neokuka sa ani o 100 rokov... aj proporcne a velkostne perfektna mini kara... tu fakt tazko hladat zadrhely... kedysi som za vrchol minitriedy povazoval mini.... ale kedze z miniho je dnes prerastene a vytunene disproporcne cudo ( slusne povedane ) velkosti fabie a s poruchovostou "daewaa" spred 20 rokov .. tak je jasne ze F500 je dnes jasny a suverenny kral segmentu ... F500 :yes:
za mna len par aut sa da vyrabat prakticky vecne a donekonecna podla daneho receptu ... Wrangler.. Gecko... snad aj nove Jimny ( co by byvaly samurai ) ... no a samozrejme F500 :yes:
Hlavně se pětikilem italům povedlo prodat letitou techniku s pěkným designem a puncem stylovosti za neskutečný prachy. Za to klobouk dolů...tohle se VW už dvakrát nepovedlo :-) Podvozková platforma už z novodobý Pandy , kterou využili už ve čtyřech autech ( Panda , Káčko , "Nová" Panda a pětikilo ) , výhodná výroba v Polsku a v neposlední řadě skoro 30 let starej motor, kterej plní euro6 . Trochu mě mrzí , že tu není mini pod Pandou ... startovací cena 230 je celkem dost. I když pokud přijde nová platforma pro 500 tak nejspíš i pro Pandu a starší model by mohl spadnout pod 200, ale kdoví
No, to já taky... ale dal jsem za něj asi 330.
Takže jako levná varianta to úplně nesedělo... a kromě toho, přece jen bude vždycky jezdit trochu dráž.
To už je čtyřmetrový auto.
Jako levnější varianta k 500 je jasná Panda, ne?
.-)
GTI by pokles passatu prežil, keďže namiesto neho sa kupujú tiguany. Mimochodom ten istý "GTI" dokázal na rozdiel od časti diskutérov napísať príspevok s hlavou a pätou a k tomu dokázal naštartovať diskusiu ;-)
Jo. Akorát ten styl je v háji. Z auta, za kterým se každej otočí, máš šedou myš. Místo Mini si taky můžeš koupit něco o hodně levnějšího, praktičtějšího, odolnějšího.....ale kouzlo je pryč.
Jo, jo, přesně si na to pamtuju. Byl to jistý "GTI". ;-) Copak by asi říkal na současný setrvalý pokles prodejů svého idolu, Passatu? >:-[] >:-[] >:-[]
"... jakoby tuhle F500 dělala jiná firma než ostatní Fiaty.... pořád nějaké novinky, limitované edice atd. - zároveň se to auto parádně prodává, navíc s dobrou marží.... co by za to jiné modely Fiatu daly...."
Podľa mňa majú ostatné modely taktiež dostatočne dobrú starostlivosť, len nie o všetkom je článok a test.
Ako príklad - Tipo - prišlo okrem svojich stupňov (Tipo alebo Pop, Plus, Lounge) ako Opening Edition, neskôr sedan Cult s xenónmi a prvkami, ktoré sedan nemal, posledne edície Italia a Italia extra a aktuálne Tipo Street [odkaz] a krásne modely Mirror [odkaz] .
Rovnako 500X, 500L mali rôzne edície za skvelé ceny, prípadne verzie Mirror a pod.
A pokud je někdo praktičtěji založenej, nechce se mu dávat za auto do města tolik peněz, ale ocení dvojnásobnej kufr a větší odolnost městskému chaosu, tak si prostě koupí Pandu.
Se stejným motorem... ale za skoro poloviční cenou. 220 tis, i s klimatizací a 6 pytlama...
Ale bez chromový lišty na čumáku... :-)
Dizajnovo by nemusel predvádzať nič nové, zvonka určite. Interiér už omladenie potrebuje, ale ako píšu, aj novodobá päťstovka už začína byť klasikou, a tá by sa markantne meniť nemala. Trochu vylepšená technika, pár upravených detailov a hotovo.
.... jakoby tuhle F500 dělala jiná firma než ostatní Fiaty.... pořád nějaké novinky, limitované edice atd. - zároveň se to auto parádně prodává, navíc s dobrou marží.... co by za to jiné modely Fiatu daly....
Osobně mám pro to auto slabost, do velkoměsta fakt ideální, s tímhle 1.2 Fire asi i poměrně slušná jistota že to v pohodě nalítá kvanta kilometrů s nizoučkými provozními náklady....
Tahle 500 je už nyní klasikou, jsem zvědavý co předvede nástupce....