Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Nové Porsche 911 odhalilo české ceny. Připravte si na něj alespoň 3,2 milionu

39 komentářů

přezdívaný alias
Dávám ti palec nahoru, dobrý trolling umím ocenit! >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😁 :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Turbo S je pro pozéry, nejlepší variantou 911 je vždycky GTS, nejlepším kupem pak carrera S.
Anonym
Turbo S.
Tyhle slabingry Fostek nepotřebuje.
Avatar - white label
white label
Třeba u verzí GTS bývá relativně slušná výbava..., na druhou stranu, když chce někdo dát větší balík peněz do sportovního auta, tak 911ka je dlouhodobější "jistota".
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlas, navíc u Porsche to je vždy totální holobyt a všechny další části výbavy jsou krvavě naceněny.
Avatar - white label
white label
Tos měl, byly by to dobře investované prachy...
Jinak je ten nadpis zavádějící, protože brzy přijde levnější základ (bez eSka).
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pamatam este casy ked 911 mala 300 konikov ( teda nejakych 221kw .. prislo mi to idealne ) a bola aj podstatne kompaktnejsia ako toto podla mna dnes uz monstrum za ceny ktore uz nahanaju pomaly ferrari ... mne je priznavam dnes uz sympatickejsi kompaktnejsi cayman ktory mi pride ze ma uz blizsie k povodnej carrere teda vykonom aj rozmermi aj cenou ako ta dnesna carrera ktora je za mna uz prehnane monstrozna a draha ... k comu to nahananie vykonu a zvacsovanie rozmerov z generacie na generaciu ked auto je stale len pre dvoch ( a ma byt naopak co najlahsie a najkompaktnejsie ak chce byt zive a zabavne ) nechapem ... aby nakoniec nespravili z nej este aj 5dverak alebo nejaky pickup... :😉
Mig_35
Pár let zpátky, "za hospodářské krize", tedy ne té, kdy se lilo mlíko do moře, stála v USA 911ka 100 tisíc USD a dolar tehdy stál proti koruně nejméně, cca 15 korun. Tehdy jsem byl hodně pokušen si jedno nechat dovézt...
Dnešních 3,2 je tedy masakr...
Avatar - white label
white label
Myšleno ve srovnání s Porsche.
Souhlasit s tím samozřejmě nemusíš, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat.
Avatar - toryu1
toryu1
Jde to velmi snadno, prakticky stejně jako u Porsche... 😉
Avatar - toryu1
toryu1
Lotus a Porsche jsou zcela rozdílní přístupem. S ubohými materiály a špatným zpracováním u Evory rozhodně nesouhlasím.
Avatar - white label
white label
Jinak v článku se sice zmiňuje, že 4(x4) zkrátí zrychlení 0-100 o jednu desetinu, ale chtělo by to jedním dechem dodat, že zrychlení 0-160 a 0-200 naopak prodlužuje.
Doba pokročila a mělo by se zvážit uvádět obecně primárně zrychlení 0-160, místo 0-100.
Avatar - white label
white label
Anglicky GPF, německy OPF (tuto zkratku používá Porsche) = filtr pevných částic pro benzínové (Otto) motory.
GPF - GasolineParticulareFilter
OPF - OttoPartikelFilter

Na gumové medvídky taky nejsem, ale oblibu černé barvy (na auto) nechápu.
Bez nápadu/fantazie a jako bonus nepraktické jaksviňa. Když chci "nebarvu", jsou i zajímavější a praktičtější možnosti.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Co je OPF? .... sám jsem byl překvapen, jak je černá very ***zní. Světla jsou vepředu taky přitmavená, a zadní na černé vynikají snad nejlip /pro mě/. Mě ty barvy ala gumoví medvídci moc neberou.
Avatar - white label
white label
Jeden kompromis je jistý už teď - OPF, a v případě 911ky rovnou dva.

P.S. Tmavší barvy budou 992 sedět, ale proč zrovna černou?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Je bezpochyb, že tohle bude další klenot, který nezná kompromis. Ano, v civilní verzi může působit trochu usedleji, ale od toho tu je techart, aby ti nalil do krve adrenalin.
Za sebe můžu říct, že po všech stránkách dokonalost. A černá mu sluší pekelně.
Porsche je Porsche, to je svébytný majestát.
Avatar - white label
white label
Jo, v Praze je blaze.
Avatar - white label
white label
Což nemusí být vždycky (ve finále) výhoda.
Avatar - white label
white label
GT3 je "Péčko" a s touring paketem (v manuálu) vypadá dobře, akorát je s ním výrazně omezená konfigurace, čímž nemyslím pouze nemožnost PDK.
Ale objednat už se stejně nedá a sehnat novou (skladovku) je prakticky nemožné.
A teď (992) po povinném OPF (+ nejspíš taky turbo) už to asi takové porno (akusticky) nebude, sportovní zvuk se bude muset zřejmě tvořit (do jisté míry) "uměle".
Avatar - white label
white label
...žlutou. 😄
Za mě GTS - kreide, karminrot, případně GT-silver.

P.S. Žlutou mám rád na sportovních modelech Ferrari.
Avatar - Anonym
Anonym
Lotus je ruční výroba....
Avatar - Anonym
Anonym
čeká se na skoro všechno
Jo servis je v Praze [odkaz]
Avatar - Dinar
Dinar
Lotus není pro porsche konkurence, jízdně dokáží některé modely lotusu porsche překonat, jenže je to vykoupeno naprostým nedostatkem designu, ubohými materiály, špatným zpracováním, a přitom ceny skoro jako za porsche. U porsche člověk nejen při jízdě cítí, ale vidí a může si osahat, za co zaplatil, je to špičkový výrobek, lotus jen jízdně velmi schopné auto.

Ale pokud své peníze reálně utratíš za novou evoru místo 911, klidně před tebou smeknu. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Já beru 911 jako sportovní auto, ale na každý den, GT3 RS rozumím v závodní verzi, na ježdění do práce bych si vzal carreru s v manuálu. 😉
Avatar - speedfred
speedfred
známy buchol po stole pred vianocami a ide kupovať GT3 RS 😄
webpaja
Univerzálně určitě ano...ale GT3...to je porníčko 😉
webpaja
Ale už v základu jezdí božsky, vypipláno k dokonalosti.
webpaja
Mám Lotus rád, ale už jsi si ho někdy zkoušel objednat? Žádná legrace, servis jen Praha atd...
Avatar - Anonym
Anonym
než okoukaný Porsche 😉
Avatar - white label
white label
A (dvouzónová) klima je bez příplatku i u 911ky.
Mig_35
A co potřebuješ navíc? Fofrklacek, motor, možná klimatizaci. Je to sportovní auto.
Joab
Jo, to uz je hodne solidni cena. Dolac za patnact.. taky si trochu vycitam, ze sem si tehdy privezl z USA jen levnou zrcadlovku😊
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jasan, rozumím, co se ti nelíbí.
Avatar - white label
white label
To ani mít nemusíš, jen pro ilustraci toho, co jsem měl na mysli.
Mig_35
čoveče už mi asi vynechává paměť. ten dolar sedí ale základní cena 911ky tehdy byla dokonce 73 tisíc dolarů... 83 tisíc dolarů stálo eSko...
...tehdy to byla dost velká móda, aut se tahalo hodně, mě odrazovalo to, že to byla US verze...
pro zajímavost😒br /> [odkaz]
"dobový článek"
...ale dolar byl vážně pod 15, červenec 2008
Avatar - _Karel_
_Karel_
Na to asi nemám jasný názor.
Avatar - white label
white label
K tomu komentáři k zadku😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jj, ten volič je hrůza.
Avatar - white label
white label
Ten zadek (částečně evokující 959) je už i na mě zbytečně "těžký" (opticky). Rozhodnutí dělat pouze verzi se širším zadkem nepovažuji za správné. Přední "lamelový" nárazník se dá naštěstí objednat i v jiné (sportovnější) verzi, ale interiér je méně tradiční/sportovní a opticky má blíž k běžné prémiové produkci.
A volič PDK je úlet...
Avatar - white label
white label
No, není to zas tak dávno (2001), co měla 911 GT2! (996) jen o 9 kW víc, než tohle CéeSko. A to ta GT2 nemusela mít filtry (dva) pevných částic a měla 600 cm3 k dobru.
Joab
Jak moc to bylo vyhodny po pripocteni dopravy, cla, dph a nutnejch uprav? Do dvou by ses stejne nevesel, ne?