Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Explorer se v šesté generaci vrací ke kořenům. Základem je pohon zadních kol!

28 komentářů

Elixir
nie je ten tablet volajaky maly?? ;-\ Vsak Tesla tam ma aspon 17" monitor.
kalousek
Souhlas, a do těžšího terénu bych se s jen 10" monitorem radši vůbec nepouštěl
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jestli má ten tablet Sync , tak je lepší ho radši nemít >😁
Avatar - Beefcake
Beefcake
Dizajnovo paradny a motory ujdu .
A vzhladom na americku cenu by som ho bral 😄
moan78
Mna hlavne zauzal ten zakladny motor. Mat v zaklade 300 koni je celkom fajn. Jo Amerika je Amerika.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Ze nevedia jazdit so slabsim, to je ich problem 😄
Avatar - xxc
xxc
Registracna dan na ten zakladny motor na Slovensku je 2300 € a na ten silnejsi 3900 €. Pri takom aute sa este da, ale lacnejsie auta by take vykony celkom predrazili.
Avatar - Beefcake
Beefcake
To moc ludom nedochadza, aka je tu Ficova dan-vypalne, a ze to treba vycashovat pri zapise. Od 100viek po tisice Eur. A to sa uz tyka aj malych HH.
Avatar - CHerokee
CHerokee
To máte pěkně vyděračské 😒 ...čekám, kdy se u nás inspirují. Náš premiér je na Slovensku (jako) doma.
Avatar - xxc
xxc
Ale to je aj v inych krajinach, ale tam skor podla co2 emisii. A potom sa ludia cuduju, ze preco tam kupuju diesle. Jasne, ze kupuju, ked diesel je drahsi o 3000 € a na dani z co2 usetri 5000 € (priklad). Preto sa ludia zenu za vykonmi a realne s 81 kw obieham 90 % aut 😄
Avatar - Beefcake
Beefcake
Nemam pocit, ze by v CZ/SK to tak bolo a napriek tomu je tu minimalne 50% sadzometov. Takze to nebude ta pricina, preco sa mam cudovat kupe dizla. Aj ked tusim UK, Benelux a mozno ine maju cosi podobne.
Teraz na zasnezenych parkoviskach pri obch.centrach to bola pekna prehliadka smradlavych klepajucich dizlov. Staci jedno vydarene (stojace!) auto a 100m ulica je zasmradena.
Avatar - xxc
xxc
Ale euro 6 už nesmrdí
Avatar - euro89
euro89
Jakoze ctyrvalec a vrchol v podobe sestivalce jsou navratem ke korenum? >😒] K tomu ten tablet zapichnutej do palubky... 8-s
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jakože základ 300 a vrchol přes 400 koní....a cena od 720 000 ...ano to je výsměch, ale Evropě. 8-s
araj ad namrmic
Nezapomeň že v USA se uvádí cena bez daně, protože je v jednotlivých státech unie rozdílná. Potom tam ještě bude ještě nějaká menší částka za transport, ale v každém případě, když je na trhu silná konkurence, tak jde cena dolu. 😉
webpaja
Tablety jsou dnes víceméně ve všech autech, základní motor je zcela OK a vrcholný šestiválec na RWD platformě je skvělá zpráva!
Avatar - Anonym
Anonym
no chybí V8 i když je pravda, že první generace E😜loreru z let 90-94 ho neměla, jen V6
simson33
Nebuď tak přísný, jasně, V8 schází, ale jde především o návrat ke klasické koncepci s motorem uloženým podél a pohonem primárně zadních kol... :yes:
Avatar - lamal
lamal
vyzera to velmi podivne 8-s
Avatar - pallas
pallas
Namiesto kazeťáku začali montovať tablet.
webpaja
Jen se zeptám, kdy měl E😜lorer naposledy v interiéru kazetový přehrávač?
Avatar - Anonym
Anonym
v 90. letech? Možná i začátkem 00 😄
Avatar - pallas
pallas
Ford E😜lorer do roku 2008, ale aby som mu nekrivdil, ešte v roku 2010 sa dával kazeťák do Lexusu SC 430. Od roku 2011 sa už v USA nedá kúpiť auto s fabrickým kazeťákom.
Avatar - Magister
Magister
Kdy jsi naposled seděl v E😜loreru?
Avatar - Anonym
Anonym
exteriér vypadá dobře :yes:
pendoch
Proč má ford tendenci kopírovat některé koncepce jiných automobilek? Jasně, někdo může říct, že když to dělá jeden, tak proč ne druhej, ale tohle se nepodobá ničemu co ford do teď dělal. Kdysi to byl design Aston Martinu, novej focus je zezadu jak Tipo a dneska tablet nastojato po vzoru Tesly a Volva. Někdo další pak může říct že to dělá Volvo od Tesly nebo naopak, ale tohle je trapárna.
Nagano
Na konci roku bude oficiálně představen i pro Evropu s tím hybridním motorem...věřím, že si ve stávající podobě své zákazníky najde...