Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeJakým alternativním palivům se u nás daří? Nejžádanější plug-in hybrid vás hodně překvapí
14 komentářů
CHerokee
Zavádějící nadpis - statistiky hovoří celkem jasně, alternativám se u nás nedaří. Nejsou tak dotované jako v některých bláznivých zemích.
Blue Sun
si pissálek myslí, že nárůstu počtu hybridů pomohla "i jejich možnost levného zaparkování v centru Prahy"?
A nebude to spíš tím, že jsou k dispozici hybridy za rozumnou cenu, v normálních karoseriích a vypadající jako auta, namísto kosmické lodi Prius? Nebo se RAV4 a CH-R prodávají jen v Praze, pissálku?
A nebude to spíš tím, že jsou k dispozici hybridy za rozumnou cenu, v normálních karoseriích a vypadající jako auta, namísto kosmické lodi Prius? Nebo se RAV4 a CH-R prodávají jen v Praze, pissálku?
Co tam máš dál?
Na dojíždění do práce.. cca 20 km... skutečně ideální auto je Porsche Panamera... neumím si představit nic vhodnějšího.
Jestliže mám doma Panameru a manželka třeba Macan nebo tak něco, tak pokud manželka pojede do práce svým autem, tak co mám teda dělat já? Mám jít pěšky, nebo si mám koupit ještě třetí auto, protože někomu přijde jezdit do práce Panamerou jako kravina?
Budeš ohromen hloubkou následující myšlenky, ale každej jezdí do práce tím, co má. Někdo mastnou tyčí, někdo felicií, někdo oktávkou, někdo pětkovým bavorákem... a někdo panamerou.
Jinak, mě právě panamera plug-in posadila na zadek, dynamika supersportu, pohodlí sedanu (oproti minulé generaci velký pokrok), ježdění kolem komína "zadarmo" na elektriku. Hodně povedené. :yes:
jezdil jsi s Ehybridem nebo turbo SE hybridem?
Mimochodem jde to donutit, aby to nechcíplo při stání na místě? První verze zdechla vždycky po zastavení.
To chcípání vůbec netuším, když jsem zastavil, motor se vypnul, nic jsem neřešil, páč vedle mě seděl majitel a na projetí jsem měl nějakou půlhodinu, tak jsem spíš zkoušel, jak to jede, než jako to stojí. 😄 😉