Ekonomika
Jakým alternativním palivům se u nás daří? Nejžádanější plug-in hybrid vás hodně překvapí
14 komentářů
Abychom měli ty okrajové případy trochu vyvážené, tak tě určitě nepřekvapí, že když to má někdo do práce ~20km, tak má s plugin hybridem spotřebu nula.
Co tam máš dál?
Co tam máš dál?
Svého času jsem poslouchal řeči o tom, jak sedmičkový hybrid bere na okruhu 40 litrů. Je to hybrid, jaktože tolik? Kroutil jsem hlavou nad tím, jak jsou lidi pitomí. Vážně někdo nechápe, že čím víc pracuje elektromotor, tím víc šetří palivo - a tím pádem sportovní jízda je naprosto mimo mísu?
Porsche Panamera Plugin Hybrid znám. Asi vás nepřekvapí, že využitelnost el.pohonu je téměř nulová.Při "veselé" jízdě je spotřeba i 30L/100.
To je ale problém tvojí představivosti.
Jestliže mám doma Panameru a manželka třeba Macan nebo tak něco, tak pokud manželka pojede do práce svým autem, tak co mám teda dělat já? Mám jít pěšky, nebo si mám koupit ještě třetí auto, protože někomu přijde jezdit do práce Panamerou jako kravina?
Budeš ohromen hloubkou následující myšlenky, ale každej jezdí do práce tím, co má. Někdo mastnou tyčí, někdo felicií, někdo oktávkou, někdo pětkovým bavorákem... a někdo panamerou.
Jestliže mám doma Panameru a manželka třeba Macan nebo tak něco, tak pokud manželka pojede do práce svým autem, tak co mám teda dělat já? Mám jít pěšky, nebo si mám koupit ještě třetí auto, protože někomu přijde jezdit do práce Panamerou jako kravina?
Budeš ohromen hloubkou následující myšlenky, ale každej jezdí do práce tím, co má. Někdo mastnou tyčí, někdo felicií, někdo oktávkou, někdo pětkovým bavorákem... a někdo panamerou.
Ale sám se slyšíš... jaká je to strašná kravina, že jo....?
Na dojíždění do práce.. cca 20 km... skutečně ideální auto je Porsche Panamera... neumím si představit nic vhodnějšího.
Na dojíždění do práce.. cca 20 km... skutečně ideální auto je Porsche Panamera... neumím si představit nic vhodnějšího.
si pissálek myslí, že nárůstu počtu hybridů pomohla "i jejich možnost levného zaparkování v centru Prahy"?
A nebude to spíš tím, že jsou k dispozici hybridy za rozumnou cenu, v normálních karoseriích a vypadající jako auta, namísto kosmické lodi Prius? Nebo se RAV4 a CH-R prodávají jen v Praze, pissálku?
A nebude to spíš tím, že jsou k dispozici hybridy za rozumnou cenu, v normálních karoseriích a vypadající jako auta, namísto kosmické lodi Prius? Nebo se RAV4 a CH-R prodávají jen v Praze, pissálku?
Zavádějící nadpis - statistiky hovoří celkem jasně, alternativám se u nás nedaří. Nejsou tak dotované jako v některých bláznivých zemích.
Reakce na plyn byla neskutečná, vůbec, právě to využití el. motoru tam, kde člověk čeká slabší momenty turbobenzínu je u toho auta dokonalé, žádná díra, co díra, ani náznak zaváhání, nikdy. Fakt jsem z toho auta byl odvařenej.
To chcípání vůbec netuším, když jsem zastavil, motor se vypnul, nic jsem neřešil, páč vedle mě seděl majitel a na projetí jsem měl nějakou půlhodinu, tak jsem spíš zkoušel, jak to jede, než jako to stojí. 😄 😉
To chcípání vůbec netuším, když jsem zastavil, motor se vypnul, nic jsem neřešil, páč vedle mě seděl majitel a na projetí jsem měl nějakou půlhodinu, tak jsem spíš zkoušel, jak to jede, než jako to stojí. 😄 😉
Závidím, odezvu na plyn to asi mělo co?😊
Mimochodem jde to donutit, aby to nechcíplo při stání na místě? První verze zdechla vždycky po zastavení.
Mimochodem jde to donutit, aby to nechcíplo při stání na místě? První verze zdechla vždycky po zastavení.
Jinak, mě právě panamera plug-in posadila na zadek, dynamika supersportu, pohodlí sedanu (oproti minulé generaci velký pokrok), ježdění kolem komína "zadarmo" na elektriku. Hodně povedené. :yes: