Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Scala zná kompletní český ceník a výbavy. Základní cena činí…

Levná, nebo drahá? Vybavená, nebo je potřeba zabrousit do příplatků? Tohle chce hlubší rozborku.
Zpět na článek
27. 1. 2019 23:43
auto
Škoda Scala se mi opravdu moc líbí, ty její křivky jsou velmi přitažlivé a její interiér taky udělal značný pokrok. Zašel jsem se na něj proto zeptat rovnou do autosalonu [odkaz] a nakonec to dopadlo tak, že jsem auto rovnou nakonfiguroval a objednal. Už se na něj moc těším.
27. 1. 2019 18:27
Re: Drahô
bohužel, celkem velká raketa za litrový motor a chtějí 400 tis, to je celkem výsměch
21. 1. 2019 12:33
Re: Platy a mzdy
o platech 70K pro doktory v prumeru si muzete nechat vazne zdát pánove. Já sice nejsem Remorey, ale doktor ano. Otec bral jako primár se sluzbama mozna 90, ale v sedesáti letech. Mladej doktor nastoupí za 27 hrubýho a je rád, že je rád.
20. 1. 2019 20:33
scala rozmery
Vedel by niekto potvrdit alebo vyvratit ? Vo vsetkych mediach po premiere auta bol rozvor naprav 2649 mm a dlzka 4362 mm a teraz pozeram skoda-auto.cz a v technických udajoch je uvedeny rozvor 2636 mm a dlzka 4349 mm, ostatne udaje su OK. Objem kufra je 467 l, je to uz s rezervou, pripadne kolko treba odpocitat na rezervu ?
20. 1. 2019 00:18
Re: Nesrovnávat s současným Golfem
Tak že by zrovna Leon byl prostorově králem třídy se říci nedá, to auto je uvnitř dost malé v podélném směru... Jel jsem v něm zrovna v pátek jako spolujezdec a sedadlo muselo dost dozadu abych se tam vešel. Za mě už by se vešlo maximálně malé dítě ;-)

Takže tyhle soudy, jak bude Scala malá uvnitř bych nechal až na reálné vyzkoušení. Je fuk, jakou má platformu, ta se dá totiž roztáhnout i rozšířit, prostě různě sestavit, proto se platformě říká modulární ;-)
19. 1. 2019 22:35
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
To je supr poznatek ze se v automaticky prevodovce musi menit olej ale kdyz si nam tu tak pekne vycislil naklady na servis prevodovky tak nam jiste napises kolik do toho tvyho srotu stoji novy baterky. Pochybuju ze se vejdes do par tisic jako za olej do prevodovky >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
19. 1. 2019 19:13
Re: Nesrovnávat s současným Golfem
Hoši měli by jste se občas podívat na čísla, event. na obrázky. Když má Scala o 10cm větší rozvor než Polo, asi nebude mít jen větší kufr.
Avatar - LeonST
19. 1. 2019 18:39
Re: Nesrovnávat s současným Golfem
Bobanus má pravdu předsedo, Scala je typický produkt Škoda, techniku segmentu B, nafoukne kufr a je z toho konkurent plnohodnotných kompaktů. Ani náhodou. Když se podívám na skladovky Golfů a Leonů, nevidím důvod uvažovat o takovém autě.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2019 18:23
Re: Skoda
Ne, obě auta nejspíš nebudou jezdit rovnako. Uvidí se, jak budou jezdit. Existují odborníci, kteří poznají jak bude auto jezdit už z fotek. Já mám do takového génia daleko, tak si počkám na nějaké testy.
19. 1. 2019 17:54
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
No jo pockej bubny na predku to je neco jinyho. Tam je jejich brzdnej ucinek nedostacujici. Vezmi se ze celkovy brzdny ucinek je 70% tvoreny prednima kolama takze na prednich brzdach zalezi hodne. Zadek ve vetsine pripadu kdy normalne brzdis prakticky nic nebrzdi. To vsechno odserou predni brzdy. To na to uz musis poradne slapnout aby si vyuzil i brzdnou silu zadku.Takze bubny vepredu je neco uplne jinyho nez bubny vzadu.
19. 1. 2019 17:17
Re: Focus Only
Dokud bude možnost výběru, nevím proč se rozhodnout pro 3hrnek. To, že ho dělá BMW asi není moc argument pro koupi v jakémkoliv jiném autě. Dokud tu bude 1.5l-1,6l 4válec u jiných výrobců, Fordí experiment nemá moc smysl.

Jinak máš určitě pravdu s objemem a to hlavně u malých aut, kde je 3hrnek jedinou motorizací, např. Atmo 3hrnky od VW a PSA, kde 1.2VTI/Puretech díky vetšímu objemu a tím i točivému momentu je lepší volbou ;-)
Avatar - Emel
19. 1. 2019 17:06
Re: Focus Only
Objem je důležitější než počet válců, i BMW dělá 1.5 jako R3 a nevidím to jako zásadní problém... resp. dal bych tomu šanci.
19. 1. 2019 13:59
Re: Focus Only
Koukám, že kde docházejí argumenty, nastupují urážky...
19. 1. 2019 13:59
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
tovižejo [odkaz] ;-)
Avatar - miromen
19. 1. 2019 13:44
Re: Focus Only
O podpruměrnosti se da hovořit u škodovek. Jinak nazyvat rodiny, ktere si pořidi focuse masochisty pak nevim jak nazvat ty co si pořidi fabie. Ale chyba neni ani v jednech jen ty si ocas.
19. 1. 2019 12:23
Re: Focus Only
Souhlas, 3 hrnky u 1.5EB je přešlap. Navíc mu nepřidá ani unylý unisex design exteriéru. Nelíbí se mi ani střední panel přístrojové desky, ikdyž oproti minulé generaci je to přece jen posun k lepšímu ;-)
19. 1. 2019 12:12
Re: Skoda
Takze ak su oba auta vybavene tozkou tak budu jazdit rovnako? Mal by si vediet ze ked robia dvaja to iste nieje to to iste. Napriklad Skoda pise ze pri Scale su Led v zaklade. Su to full len to znamena ze stretavacie aj dialkove? Ci len "polo" led? Lebo mazda ma full led. Potom ma led aj Vitara.
19. 1. 2019 11:32
Re: Scala proti skladovce Golf
Tak se k tomu podívej i na konfigurátor Škodovky. Pokud si dám Scalu Ambition s 1.0 TSI, tak jsem na ceně 394 900,-. Za těch 100 tisíc si tam potom mužů dát litý kola, bi-led světla, navi s virtual cockpitem, kameru, parkovací senzory, zatmavený okna,... A to ignoruju fakt, že si teprve potom začnu vyjednávat slevu. Ve finále mám tedy auto levnější, novější, nakonfigurované přesně podle sebe a s lepší výbavou.
19. 1. 2019 11:10
Re: Nie, radšej Dízla...
Ozzy na diesel v téhle třídě to nevidím, lidi půjdou po silnějším 3hrnku - co jiného jim zbývá >:D
19. 1. 2019 11:09
Re: skoda
Tak ber to tak, že 3hrnek s 70/85kW prostě bude nejprodávanější model, stejně jako to bylo u Spacebacku, aby se člověk vešel do normální ceny kolem 450tis Kč.

Za mě by také byl ideál 1.5TSI s manuálen ve Style + doplňky kolem 500k, evidentně bude k mání, až budou mít homologace. Automat nepotáhne, ikdyž je to nejspíš zbožné přání automobilky, jelikož má buď nadbytek DSG a chtějí je nacpat lidem - ti je zrovna moc do malých modelů nechtějí nebo si myslí, že na tom víc vydělají +30k... ;-)
19. 1. 2019 11:04
Re: Focus Only
No srovnávám především proto, že jsem ho rok musel používat a prostornost u 3G byla naprosto tragická. Když vozíš 5ti členou rodinu, tak si Focus Combi vybere jen masochista, ať díky místu na zadních sedadlech nebo plochý kufr.

Naprosto souhlasím s Karlem, jsi naprosto nekritický k autu, co sis vybral. Focus má výborný podvozek, řízení i řazení, ale zbytek auta je naprosto podprůměrný. Proto jej sráží na použitelnou mez.

Nech si laskavě invektivy na téma ubohost, protože je to přesně to, co tu předvádíš, jakmile se někdo dotkne Fordu ;-)
Avatar - miromen
19. 1. 2019 10:17
Re: Focus Only
Ano pišu to a psat budu natvrdo. Zvlašť u takoveho ubožaka jakym je ericn. Ja mam zkušenosti předevšim s nižši středni a troufnu si tvrdit, že přehled mam velice slušny. A s tou fabii srovnava pravě on. To, že si někteři z prostornosti fokala utahuji je jedna věc, ale u něj je to přesvědčeni, ktere se neshoduje s realitou.
Avatar - Blue Sun
19. 1. 2019 10:06
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
To nepochopíš.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2019 10:00
Re: Skoda
Pointa byla, že vyčítáš Scale plecháče, torzku... které mají i o dost dražší Mazdy. Buď je to špatně u obou, nebo ani u jednoho.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2019 09:58
Re: Focus Only
Chlape chtělo by to trochu sebereflexe. Já si teda vůbec nemyslím, že je Škoda bůhvíco a nejlepší auto ve vesmíru, ale tvoje hanění škody coby křápů při současné adoraci nadpozemských fordů je čím dál smutnější.
Nehledě na to, že snad ani nevíš, na koho reaguješ - nadáváš ericnovi do hlupáků, že sem tahá fabii, přitom s fabií srovnával twissted.
Trochu míň krvavých očí by to chtělo.
19. 1. 2019 09:40
Re: Skoda
Pravda na plechacoch s Led svetlami a 2litrom 165koni. Ma co dohanat oproti konkutencii z Boleslavi ktora tam dava 1.0 z fabie
Avatar - miromen
19. 1. 2019 09:26
Re: Nesrovnávat s současným Golfem
Tva adorace na scalu je pěkna ubohost a jen to ukazuje jak to s auty maš. Zvlašť po tom co se ohrazuješ vuči takovemu hyundai. Takova i30 možna nebude nic extra, ale rozhodně to neni připad takove scaly a navic za tu i30 nemusiš ani tolik vyplaznout.
Avatar - Ozzman
19. 1. 2019 09:24
Re: Cena
Já ano, ale většinou to byly předváděčky s válečnými nápisy "Hyundai nezastavíš" a podobně >:-[]
Avatar - miromen
19. 1. 2019 09:18
Re: Focus Only
To musi byt ta kvalita lepši než u premie, když kvalita interrieru je u 3 generace po FL na vyšši urovni než u golfao kterem se v těch testech řika něco o jeji přikladnosti. Navic se pravě naopak kvalita u 4 generace zatim neukazuje v nejlepšim světle, ale to by si zjistil od prvnich majitelu. Evidentně ford nezvlada naběh vyroby, protože jej trapi pměrně dost menšich nepřijemnosti, ktere musi majitele se servisem řešit.
Avatar - miromen
19. 1. 2019 09:13
Re: Focus Only
Ubohy si akorat tak ty. Mužeš tu placat co chceš, ale kvalitou ten focus předči golfa, ktery od 6 generace jde s ni evidentně dolu a to stylem co oči nevidi to srdce neboli. Prostor ma šofer vice než je u koncernovych vozu, nejeden si u te mainstremnove spodiny octavky střěžuje na roh přistrojovky což ti u fokala nehrozi. A tahat tu nějakou budgetovou fabii a tvrdit tu, že je v ni vice mista muže akorat hlupak tveho kalibru. Takže ještě jednou, focus je špička nižši středni a nějaka papirova v tomhle připadě octavia, kde si mužeš vzadu překřižit nohy to opravdu naštěsti neni.
Avatar - woody-alien
19. 1. 2019 07:45
Re: Nesrovnávat s současným Golfem
To by odradilo možná tebe, jinak nikoho. Představa, jak kupec prožívající těžký vnitřní boj mezi Scalou a Golfem nebere na lehkou váhu ani možnost zablbnout si na zamrzlém parkovišti, mě nutí popadat se za břicho. >:-[]
19. 1. 2019 06:23
Re: Škoda
Neříkají ti doma blesku? Byla to pokračující ironie nad tím, jak Škodovku nikdo nechce a přesto je nejprodávanější, nová i ojetá.
19. 1. 2019 03:27
Re: Scala vzadu užší než Kia Rio v cene nového Focusu :-)
Ta sedla! >:-[]
19. 1. 2019 03:26
Re: Scala vzadu užší než Kia Rio v cene nového Focusu :-)
To je tak, když někdo u Focusu používá hodnotu šířky vč. zrcátek! >:D
19. 1. 2019 03:25
Re: Škoda
Teda sorry, ledasco zkousnu, ale přirovnávat škodovku k hradnímu rudému rosolu, to je fakt moc... :-O 8-s
19. 1. 2019 03:21
Re: Ceny Scala vs konkurence
Nepovídej! >:D >:D >:D
19. 1. 2019 00:41
Re: Drahô
Vyjádřil jsi to naprosto brilantně. Pro mě je nová Mazda 3 ve verzi hatchback prostě nekoukatelná, naopak sedan se mi líbí moc! :-)
19. 1. 2019 00:38
Re: Drahô
Mně by se moc líbila verze sedan u Tipa, bohužel ji ale ti b.l.b.c.i nedělají s 1.4 T-Jet :-O :'-( :-( 8-s :no:
19. 1. 2019 00:36
Re: Drahô
Takže znovu: Levnější 1.5 TSi se 6st. manuálem bude od II. čtvrtletí! :-)
19. 1. 2019 00:35
Re: Nie, radšej Dízla...
Souhlas, interiér současného Leonu v základní verzi Reference vypadá fakt strašně. Ale tuto verzi kupují stejně jen firmy, asi pro neposlušné zaměstnance! ;-)
19. 1. 2019 00:31
Re: skoda
Tak ještě jednou - verze 1.5 TSI se 6st. manuálem bude, jenom je potřeba mít trochu trpělivosti, výroba této verze začně s mírným zpožděním (II. čtvrtletí 2019). ;-)
19. 1. 2019 00:28
Re: Objektivně..
Bohužel autor článku nepochopitelně neuvedl, že citelně levnější 1.5 TSI se 6st. manuálem příjde do výroby ve II. čtvrtletí 2019! 8-s 8-s 8-s
19. 1. 2019 00:22
Re: Focus Only
Bohužel, nový Focus se u řady lidí tragicky diskvalifikoval idiotským přechodem 1.5 Ecoboostu na 3válec. To je neodpustitelný marketingový kiks a přímá nahrávka konkurenci (Golf, Leon, Scala, Astra, Megane, ceed, i30 - všichni mají větší než základní benzín se 4 válci)! :-O :-O :-O
19. 1. 2019 00:19
Re: Pane Bože, proč?
Ádo, fakt by mě zajímalo, jak jsi přišel na to, že si nemůžeš koupit Scalu na menších kolech a s normálními ručičkovými "budíky"? >:D
19. 1. 2019 00:16
Re: Mazda 3
Jo jo, prozatimní prodeje nového Megoše jsou prý pro Renault ČR obrovské zklamání... :-O Podle dealerů české zákazníky, kteří automaticky chtějí kombík, odrazuje zejména příliš nízká výška karoserie, působí to na ně jako ponorka... :-O Je to velká škoda hlavně kvůli tomu novému 1.3 TCe motoru, který vypadá velmi slibně, i velmi slušným cenám... :-O
19. 1. 2019 00:14
Re: Cena
Já jsem tedy na českých silnicích a dálnicích novu i30 v hatchbacku ještě vlastně vůbec neviděl! A že to sleduju. :-O
19. 1. 2019 00:13
Re: Nesrovnávat s současným Golfem
Tak si těch 7 cm šířky navíc užij. Zejména na parkovištích nákupních center a v garáži. :-O
(Tím ovšem nechci tvrdit, že mě nedostatečná šířka Rapidu nevadila, naopak, ale ještě větší šířka Scaly než jakou má už podle mě není nutná ani žádoucí).
19. 1. 2019 00:11
Re: Nesrovnávat s současným Golfem
Škoda schválně zapomněla na Tipo hatchback, přitom vnějšími rozměry, vnitřní prostornosti i velikostí kufru a konceptem podvozku je Scale nejblíž. Jasně, má levnji působící vnitřek, ale zase je lepší v možnosti zákl. atmosférického čtyřválce, který je navíc spojený standardně se 6st. převodovkou! :-)
19. 1. 2019 00:08
Re: Nesrovnávat s současným Golfem
Měl bys možná i pravdu, pokud by ovšem ten Golf nemusel mít el. P brzdu! 8-s
19. 1. 2019 00:05
Re: Platy a mzdy
Já tedy nevím, jak je to u vás na Slovensku, ale stav, který tady popisuješ už v ČR nepanuje ani v těch nejzapadlejších okresních špitálech! :-)
19. 1. 2019 00:00
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Přesně! ;-)
18. 1. 2019 23:58
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Bohužel... :-O ;-\ :'-(
18. 1. 2019 23:55
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Tak pak to chápu, s virózou jsem bojoval předevčírem. A i bez rýmičky měl bolela hlava jako střep... :'-(
18. 1. 2019 23:52
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Jaksi si přehlédl, že Scala 1.5 TSI se 6st. manuálem bude zařazena do výroby ve II. čtvrtletí 2019. Samozřejmě je neomluvitelná chyba, že to v článku nezaznělo! 8-s
18. 1. 2019 23:50
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
>:D >:D >:D :yes: Holt tvrdá data se pomlouvačům Scaly nehodí do krámu, no... >:D
18. 1. 2019 23:49
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Proboha, a co je "nejhorší" na tom, zařadit si Scalu do svého výběru aut? >:D >:D >:D
Avatar - bystron
18. 1. 2019 23:49
Re: skoda
Jako nástřel je ceník celkem odpovídající. Každý si svoje najde
18. 1. 2019 23:46
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
V ústavu zas na chvíli vypnuli elektrický ohradník. Bohužel. :-O
18. 1. 2019 23:44
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Sám jseš "recyklát"! >:-[] Jinak ale souhlas s tou chybějící dírou na lyže. Snad to brzy napraví... :-O
18. 1. 2019 23:30
Re: skoda
Ocova fabia I.generacie (skoro tych 20 rokov) 1.4mpi ma spotrebu o malo vyssiu ako ja dnes. Rozdiel je, ze moje auto ma o 300kg viac a o 40kW viac, s mensim objemom a chyba mu k "dokonalosti" 1 valec. O emisiach sa dalej bavit nemusime. Predchadzajuce auto, ktore som mal s atmosferickou 1.6 a o 20kW menej ako mam teraz dokazalo prejst 600km na 62l nadrz - ak som mal z toho aspon 3/4 dlhych tras. Holt niekto zije v spomienkovom optimizme. Takze keby som si mal znovu vybrat, tak si vyberam...... ten aktualny trojvalec.
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2019 23:02
Re: Skoda
Škoda, že ta poslední věta platí s mírnou nadsázkou i pro ceny.
18. 1. 2019 22:57
Re: skoda
Ve výsledku máš pravdu, ale všechna auta žrala před 20 lety míň než dnes. Jinak nevim jak je to s tou spotřebou. Mám cactuse 1.2 PureTech 82 koní atmosféra 3 válce, dlouhodobá spotřeba i s pár cestami na Slovensko (nezřídkakdy jedu 150) a každodenním dojížděním do práce v zimě činí podle palubáku rovných 6 litrů reálně dejme tomu 6.5. Podotýkám nejsem brzda provozu a tyto cesty podstupuju s často dost naloženým autem. Pro srovnání: Hyundai i30 minulé generace co má známý 1.4 66 kW atmosféra 4 válce sežralo při každodenním dojižděním do práce 7.5 litru. Auto prázdný 1 člověk+batoh. Nojo pokrok nezastavíš
18. 1. 2019 22:50
Re: skoda
Je to asi věc názoru, ale zvuk mého 1.2 PureTech se mi líbí 100x víc, než zvuk kteréhokoli čtyřválce
18. 1. 2019 22:12
Re: Skoda
Sucasna mazda3 ma aspon tie okna v elektrike a 6stupnovu prevodovku(tu si bohuzial nedokupis) a lepsie jazdne vlastnosti, spolahlivost, menej sa bude kradnut, a dizajnovo je tiez niekde inde.Inak hatch a sedan za rovnaku cenu ;-) objemom motora a valcami zacina tam kde scala konci!
18. 1. 2019 20:36
Re: 1,5 TSI
povedal človek, čo najazdil 130 000km na 1.2TSI.... Mal si nejaké problémy s motorom?
Avatar - Floyd
18. 1. 2019 19:55
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
To bude nejspíš tou rýmičkou, umírám a bolí mě palice >:D
Avatar - Blue Sun
18. 1. 2019 19:41
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Tak sorry, ale když tu ironii pochopil i webpaja, se kterým jsem tady spíš na nože, je u tebe něco hodně, hodně špatně.
18. 1. 2019 19:15
Re: 1,5 TSI
Hod este nejake vyherne cisla do loterie, ked uz mas tu vestecku gulu.
Avatar - dal
18. 1. 2019 19:03
Re: 1,5 TSI
Návratnost tam je jasná. Po 150tis.km bude 1,6TDI v rozpuku a ten tříválec v důchodu. >:D
Avatar - Emel
18. 1. 2019 18:54
Re: Skoda
Bylo by to holt bez Led, bez mlhovek, bez tempomatu, bez prevence nárazu, bez bluetooth, bez výškově stavitelné sedačky. Něco jako současná 3 Emotion ;)
18. 1. 2019 18:29
Re: Škoda
Zľava na fleet skoda som mal 12%, nižšia výbava, pri vyšších výbavách je zľava vyššia.

Najvyššie zľavy ma Opel, lenze je to šrot a navyse aktualne velmi slabé výbavy. Kde stačí škode style, musi mat Opel innovation s paketmi..
18. 1. 2019 18:25
Re: 1,5 TSI
Reálny rozdiel je okolo 1.5 litra.
Dialnica, 140 kmh.

Medzimesto je rozdiel cca 1 liter.

Mesto neviem.

Porovnávam tdi O3 a tsi G7
Avatar - Floyd
18. 1. 2019 18:18
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
ok
18. 1. 2019 18:15
Skoda
chcela dopriat zakaznikom vybavu ktoru uz pri inych znackach ma zakaznik v zaklade a tak vo vybave Ambitiom auto prichadza na plechacoch, so svihadlami vzadu,torzkou, bubnami vzadu a najslabsie TSi s 5 stupnovou prevodovkou. No tak to sa v tej skodovke fakt odviazali >:D neviem si potom predstavit tu vybavu Active? Volant by bol za priplatok?
18. 1. 2019 17:24
Re: Focus Only
Na předních sedadlech bylo místa dost, ale přístrojová deska dost trčela do prostoru a o šíleném středním sloupku mluvit snad ani nebudu. Kde to bylo o nohy, je místo na zadních sedadlech, tady Focus porážela i Fábia. Kufr plochý a na kombi velmi malý :no:

Design exteriéru byl hodně unisex, ale proti nové generaci jasně identifikovatelný Ford a mistrovské dílo :-O
18. 1. 2019 17:15
Re: Platy a mzdy
Suhlasim s Vami obomi, aj ked zase ci je adekvatne porovnanie spickovy top futbalista vs priemerny lekar otazne. Ak s tym priemernym lekarom porovname priemerneho tretoligoveho hraca, tak to uz asi take terno nebude. Ale inak ako vravim suhlasim. Skor je to obrazok spolocnosti ako takej - viac niekoho trapi sport ako veci, ktore sa ho skutocne dotykaju.
18. 1. 2019 17:11
Re: Scala vzadu užší než Kia Rio v cene nového Focusu :-)
Tak jsem to dohledal - šířka v loktech vpředu
Ford 1436, škoda 1439
vzadu
Ford 1429, škoda 1425.
Jinými slovy, uvnitř jsou stejně široký. Scala je tedy úplně přesně v nižší střední jako focus, rozměry ho skoro kopíruje.
18. 1. 2019 17:08
Re: Scala vzadu užší než Kia Rio v cene nového Focusu :-)
Zase kecy. Ford je zvenku širší přesně o 3 cm, a s ohledem na to jak pracuje s využitím prostoru, věřím že vevnbitř bude stejně široký nebo užší. Koneckonců kur má ford menší o 90 l.
18. 1. 2019 16:59
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
:yes: přesně tak to je.
18. 1. 2019 16:57
Re: Škoda
to by se mělo testat - cenu si drží kůli nezájmu. >:D
Ty si tak dobrej ekonom jak zeman prezident.
Avatar - _Karel_
18. 1. 2019 16:48
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Tak s tím ti tedy nepomůžu. Tak jen vem jako fakt, že to bylo myšleno jinak, než jsi to pochopil. Pomoci by ti mohlo i to, že o kousek níž BS píše, že o Scale sám teoreticky uvažuje coby svém dalším autě.
18. 1. 2019 16:46
Re: Škoda
Kde mluvím o ceně? Ostatní slevy určitě nedávají? Škoda má podíl pod 33 %, kdo prodává firmám zbytek? Ojetiny se šrotují, vůbec pak nejsou na trh a vůbec se neprodávají nejlíp, cenu si drží kvůli nezájmu.

Dáš si Big Mac?
Avatar - Floyd
18. 1. 2019 16:44
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Promiň, ale já z toho jeho příspěvku tu ironii necítím, prostě necítím.
Avatar - _Karel_
18. 1. 2019 16:37
Re: Objektivně..
Ježiši kriste ! Auto si vyber takové, jaké tě učiní šťastným. Já jen píšu, že když to bude drahá škoda, tak minimálně část z toho, co zaplatíš navíc proti některým konkurentům, dostaneš při následném prodeji zpět. Určitě jsem nenapsal, že si mají všichni kupovat škodu, protože si drží cenu. To je jen jedno z mnoha kritérií, pochopitelně.
Mmch, z mé zkušenosti si skvěle podržela cenu i Mazda, to jen k včerejší diskuzi.
Avatar - _Karel_
18. 1. 2019 16:34
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Tak sis Floyde poposedl fakt málo. BS tou poznámkou ironicky řekl, že některým haterům ke kritice stačí znak škody. Nepsal to jako svůj názor, ale jako reakci na toho, na koho reagoval webpaja.
18. 1. 2019 16:08
Re: Nesrovnávat s současným Golfem
Scala je na podvozku POLA!, opravdu stojí za to občas číst fakta. Dokonce malý vůz Kia Rio má vzadu větší rozchod kol, než SCALA, to nejsou bláboly, tech. data jsou k dispozici :-)
Takže žádný český GOLF, ale české Polo s větším kufrem, za šílenou cenu, kdy si raději koupím nový Focus o 7cm širší, s daleko robustnější technikou.
Avatar - Emel
18. 1. 2019 16:07
Re: skoda
Vidím vidím... díky, zajímavé :yes:
18. 1. 2019 16:02
Scala vzadu užší než Kia Rio v cene nového Focusu :-)
Pro ty co neradi čtou tech. data a milují podlehání povrchní reklamě ala ANO nebo Zeman tak jen bych rád připomenul, že Scala stojí na podvozku Pola a ne Golfu :-)
Holátko v ceně nového Focusu, jež je o 7cm širší, tak tomu říkám seběvodí. Občas mám pocit, že Babiš nemusel nic vymýšlet ohledně propagandy, jen přejal praktiky Škody :-)
Avatar - Floyd
18. 1. 2019 15:56
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Já proti tobě nic nemám, ale přece nemůžeš napsat to, že jen fakt, že má Scala na kapotě znak Škody je důvod k tomu tvrdit, že je technicky horší neš konkurence. To prostě nemůže zatím tvrdit nikdo z nás, nikdo v tom autě ještě nejel a zatím ho naživo vidělo jen pár vyvolených.
Avatar - Floyd
18. 1. 2019 15:54
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Poposednul jsem si Karle, a čoveče nic, pořád nic. Takže pardon, ale ty souhlasíš s tím, že Scala je apriori technicky horší než ostatní konkurenti jen proto, že má na kapotě znak Škody? Protože to mi z otázky Páji, respektive odpovědi Blue Suna vyplývá. A s tím já tedy hluboce nesouhlasím.
18. 1. 2019 15:51
Re: Objektivně..
Takze si nebudem kupovat auto ake mi vyhovuje a ake sa mi paci ale take aby cena pri predaji bola dobra. Ceny Skody su jedne z najvyssich by som povedal ;-)
Avatar - Emel
18. 1. 2019 15:32
Re: Ceny Scala vs konkurence
Jenom podotýkám, že jak torzka, tak bubnové brzdy v kompaktech byly už... vlastně odjakživa. Já si pak pamatuju, jak se velebila třeba taková Almera, která přišla s víceprvkem a (volitelně) kotoučema vzadu (cca. půlka devadesátek).

"Dokonce i Honda"... opět, Octavia II měla víceprvek až někdy do roku 2012, zatímco Honda představila 8G v roce 2005 (?) s torzkou. Takže s tím "průkopnictvím šetření" to není zase tak černobílé... my jsme si za poslední roky zvykli na víceprvek a kotouče jako standard, ale že by to tak bylo pořád, to teda nebylo.

PS: 1.2TSI nebyl překoňovanej, jen měl blbě udělaný rozvody.
Avatar - rokyta.p
18. 1. 2019 15:30
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Přesně tak, já myslím, že o ekologičnost a jiné nejde. Vždy vyhrává levnější s podobnou fcí. Osobně jsem měl na prvním autě bubny i v předu, tak já bych se toho nebál. Hlavní je, aby to bylo správně udělané. Jak se dneska koukám kolem sebe tak většina řidičů ani buben od kotouče nerozezná. Hlavně ať si může nabíjet telefon a má to tlačítko klimy.
Avatar - rokyta.p
18. 1. 2019 15:21
Re: skoda
s tím 1.5 by už to mohlo jet relativě pěkně :-) už se těším na nějaký pořádný test
18. 1. 2019 15:01
Re: Ceny Scala vs konkurence
Jo,jo nedavno to skoda hnojila tim ze davala prekonovanej motor 1.2 tsi kterej nedozije 100tis jak bude vylagrovanej. 1.4 tsi byl jen tak tak pouzitelnej. Pak s tim podobnym prisli i ostatni dokonce i honda a uz sito tak nejak kazdej dovede predstavit a nakonovana 1.5 bude delo. Jenze pak prisla skoda s traverzou a zase halo... ted uz ji dava kde kdo, dokonce i mazda (tam to ale navadi - je jasny ze to bude super protoze Mazda), uz to vypadalo ze nic, ale nastesti nejakej nastrcenej agent protlacil bubny k zakladni motorozici .....huraaa
Avatar - Riceeater
18. 1. 2019 14:56
Re: polojasno
Slevy? U Škodovky? Kde? Já jsem dostal v rozmezí 4-6%, když jsem hledal auto pro manželku. Nakonec to vyřešil nákup ve Škoda plus...
Avatar - Riceeater
18. 1. 2019 14:54
Re: Cena
Ten je taky s 1.4 T za výrazně lepší cenu a lépe vypadá...
18. 1. 2019 14:53
Re: Nie, radšej Dízla...
Ako to uznávam, ale zas mnoho firiem už prešlo na benzín, takisto autá čiste do mesta budú asi prevažne benzínové. Takže ťažko povedať. Ale na diaľnici to ten liter bude mať rozdiel pravdepodobne... Teda asi ak niekto jazdí hlavne diaľnice nafta sa asi po 150 000- 200 000 vrati
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2019 14:53
Re: Drahô
Vetší světlost v kombinaci s FWD pro mě žádnou výhodou není.
Avatar - Riceeater
18. 1. 2019 14:53
Re: Platy a mzdy
U nas u sousedu se maka na porodnim a skutecne ma holka od vedle 37000 hrubeho... resp. to tvrdila manzelce, ktera maka na urade, na prestupcich, v malem okresnim meste za 24000 ;-)
Avatar - kaa
18. 1. 2019 14:52
Re: Objektivně..
Asi jsem slepej, já čtu: 1.5 TSI/110 kW DSG - 524.900 Kč
18. 1. 2019 14:43
Re: MUŽE MI NĚKDO ŘÍCT PROČ JE TO AUTO FURT TAK HNUSNÝ :)))
Pro predstavu jedou vedle sebe dve stejny auta treba 100km/h jodno bubny jedno kotouce vzadu. Jinak maji vsechno stejny. Na care slapnou max. na brzdovy pedal zablokuji vsechna 4 kola takze uz proste vic brzdit nemuzou. Co tam tedy provedou zadni kotouce tak zazracneho ze auto stoji driv?
Avatar - Emel
18. 1. 2019 14:36
Re: Nie, radšej Dízla...
Já jsem taky za benzín.

Nicméně... je potřeba počítat s tím, že s naftou jezdí lidi trošku jinak, často plní roli dálničního auta. Takže rozdíl na spritmonitoru je sice třeba jen 0,3l, ale částečně možná proto, že majitelé benzínu s tím jezdí trošku jinak. Reálně tam bude minimálně půl litru až litr... a s větším podílem dálnic a vyšší rychlostí se ten rozdíl bude zvětšovat.
18. 1. 2019 14:29
Re: Nie, radšej Dízla...
Mne ten diesel nedáva moc zmysel. Hluk bude lepší v prospech benzínového trojvalca, nafta je o 40 000 drahšia a dynamika dynamika nafty mierne horšia. Spotreba podľa papierov 0.8l v prospech nafty, podľa spritmonitoru je rozdiel u Octavie 0,3l/100km. Takže vo finále si priplatím za horší zvuk, horšiu dynamiku a prakticky sa mi to ani nikdy nevráti... To už človek musí mať klepot naozaj rád...
18. 1. 2019 14:29