Ako ja neviem, nejaký čas dozadu by to bolo aktuálne, ale dizajn za tú dobu niekam pokročil a posunul sa. Dnes mi toto kupé, inšpirované slávnym predchodcom, príde prinajmenšom morálne zastaralé. A pustiť do produkcie auto, ktoré je staré už pred samotným spustením výroby... Už keď ten návrh ležal niekoľko rokov v šuplíku, patrilo by sa ho znovu prekopať a dať mu patričnú úroveň korenšpondujúcu s dobou.
wakantanka
1
Čo ti ja viem? Podľa mňa to vyzerá stále dobre. Je tam istá inšpirácia retrom, k tomu moderná technika, plán postaviť v podstate pár kusov. Ak to aj bude dobre jazdiť a nezabijú to nejakou nezmyselnou cenou o naplnenie plánu nemám obavy. 😄 Keď tak na to zboka pozerám, dať ešte bubliny na strechu a môžu kľudne povedať že to robil Zagato. 😄
traveldrive
0
Netreba to meniť zgruntu, ale vek na tom už dosť poznať.
Predstav si, že by opäť chceli vyrábať povedzme Lambo Miura alebo Countach. Vo svojej dobe facinujúce a aktuálne, dnes fascinujúce a zastaralé. Tento Shelby vykazuje podobné symptómy, aj keď nie sú až také markantné.
wakantanka
0
Dnes je ale retro in. Nehovorím že by to nemohlo byť lepšie, len že za mňa je to v pohode a byť potencionálnym kupcom tých zopár detailov by som neriešil.
CHerokee
2
Kam design pokročil...myslíš tu unifikaci, co dnes vládne? Myslím, že už jsou prodány všechny kusy, které půjdou do výroby, takže to nemusí nikoho trápit.
traveldrive
0
Nie, myslím tým, že dnes sa už nosí trochu iný dizajn, toto trochu pripomína Bertoneho spred 20 rokov.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_Karel_
0
Interiér se mi vůbec nelíbí. Zezadu je to divný. Ale ze všech ostatních pohledů pecka.
traveldrive
0
Zvonka by stačilo trochu premaľovať niektoré línie, napríklad tvar mriežky chladiča v prednom spojleri a výrezy okolo hmloviek, tie vyzerajú fakt neaktuálne. Predné svetlá by som posunul o pár cm dopredu a máličko zapustil do toho predného bloku s logom, aby deliaca krivka nebola taká priama.
Zadok je divný, neviem ako v USA, ale v Európe by asi neprešli koncové svetlá, su príliš ďaleko od okrajov auta a blízko seba. Veľké odvetrávacie mriežky ešte viac nafukujú mohutné zadné čelo, chcelo by to zoštíhliť.
S interiérom plný súhlas. Je úplne o ničom, typická štúdia.
Dinar
0
Máš pravdu, jakkoliv je každý podobný počin chvályhodný, na tom autě je prostě vidět, že vzniklo před patnácti lety. A je to o to horší, o co lepší je design aktuálního fordu GT, to je dokonalost na kolech. Nepochybuju, že tu stokusovou sérii prodají jako nic, ale jde-li o auto, které má být zhmotněním studie, pak je ten starý design prostě problém.
mirod7174
0
Design Fordu GT neni žádná velká sláva - bylo to tu už 100x na jiných autech.
Ford není žádná prestižní značka, chce za to auto dost peněz a podle mého skromného názoru jich asi neprodá, kolik by chtěl.
To je asi jako kdyby v Němwcku udělali nějakýho "fakt suprově sportovního Passata" ... 😉
Dinar
0
No, to jsi hodně mimo, ford gt je ikona mezi sportovními vozy, auto, na které se v jeho akt. generaci čeká dva roky, základní cena je čtvrt milionu eur a některé kusy se vydražily i za dva miliony dolarů, protože zájem prostě převyšuje těch 250 ks, které se ford uvolil ročně vyrábět. Svou roli v tom hraje i skvělý design, gt dostalo několik různých design awards, stalo se i předmětem uměleckých úprav, dostává barvy růz. sport stájí, jinými slovy jeho design je poměrně velká sláva.
Co se toho super sportovního passatu týká, tak i to vw má auto, které se, podobně jako ford GT, zcela vymyká běžné produkci, jen k tomu použili jinou značku, GT od fordu má svou historii, tam to třeba nebylo, vw ji pro zamýšlené auto neměl, tak si k tomu počinu pořídil i značku, výsledkem je bugatti veyron, resp. akt. chiron.
Shelby gr 1 je pokusem o vytěžení dalšího ikonického jména, Shelby, proč ne, já jen říkám, že využití 15 let starého konceptu je pro to nevhodné, jakkoli mají rozdílné zaměření, srovnání s fordem GT se GR nevyhne, a vedle něj bude vypadat jako vykopávka.
Predstav si, že by opäť chceli vyrábať povedzme Lambo Miura alebo Countach. Vo svojej dobe facinujúce a aktuálne, dnes fascinujúce a zastaralé. Tento Shelby vykazuje podobné symptómy, aj keď nie sú až také markantné.
Zadok je divný, neviem ako v USA, ale v Európe by asi neprešli koncové svetlá, su príliš ďaleko od okrajov auta a blízko seba. Veľké odvetrávacie mriežky ešte viac nafukujú mohutné zadné čelo, chcelo by to zoštíhliť.
S interiérom plný súhlas. Je úplne o ničom, typická štúdia.
Ford není žádná prestižní značka, chce za to auto dost peněz a podle mého skromného názoru jich asi neprodá, kolik by chtěl.
To je asi jako kdyby v Němwcku udělali nějakýho "fakt suprově sportovního Passata" ... 😉
Co se toho super sportovního passatu týká, tak i to vw má auto, které se, podobně jako ford GT, zcela vymyká běžné produkci, jen k tomu použili jinou značku, GT od fordu má svou historii, tam to třeba nebylo, vw ji pro zamýšlené auto neměl, tak si k tomu počinu pořídil i značku, výsledkem je bugatti veyron, resp. akt. chiron.
Shelby gr 1 je pokusem o vytěžení dalšího ikonického jména, Shelby, proč ne, já jen říkám, že využití 15 let starého konceptu je pro to nevhodné, jakkoli mají rozdílné zaměření, srovnání s fordem GT se GR nevyhne, a vedle něj bude vypadat jako vykopávka.