Novinky
CHerokee
2
Kam design pokročil...myslíš tu unifikaci, co dnes vládne? Myslím, že už jsou prodány všechny kusy, které půjdou do výroby, takže to nemusí nikoho trápit.
Přejít do diskuze
Čo ti ja viem? Podľa mňa to vyzerá stále dobre. Je tam istá inšpirácia retrom, k tomu moderná technika, plán postaviť v podstate pár kusov. Ak to aj bude dobre jazdiť a nezabijú to nejakou nezmyselnou cenou o naplnenie plánu nemám obavy. 😄 Keď tak na to zboka pozerám, dať ešte bubliny na strechu a môžu kľudne povedať že to robil Zagato. 😄
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ako ja neviem, nejaký čas dozadu by to bolo aktuálne, ale dizajn za tú dobu niekam pokročil a posunul sa. Dnes mi toto kupé, inšpirované slávnym predchodcom, príde prinajmenšom morálne zastaralé. A pustiť do produkcie auto, ktoré je staré už pred samotným spustením výroby... Už keď ten návrh ležal niekoľko rokov v šuplíku, patrilo by sa ho znovu prekopať a dať mu patričnú úroveň korenšpondujúcu s dobou.
Dnes je ale retro in. Nehovorím že by to nemohlo byť lepšie, len že za mňa je to v pohode a byť potencionálnym kupcom tých zopár detailov by som neriešil.
No, to jsi hodně mimo, ford gt je ikona mezi sportovními vozy, auto, na které se v jeho akt. generaci čeká dva roky, základní cena je čtvrt milionu eur a některé kusy se vydražily i za dva miliony dolarů, protože zájem prostě převyšuje těch 250 ks, které se ford uvolil ročně vyrábět. Svou roli v tom hraje i skvělý design, gt dostalo několik různých design awards, stalo se i předmětem uměleckých úprav, dostává barvy růz. sport stájí, jinými slovy jeho design je poměrně velká sláva.
Co se toho super sportovního passatu týká, tak i to vw má auto, které se, podobně jako ford GT, zcela vymyká běžné produkci, jen k tomu použili jinou značku, GT od fordu má svou historii, tam to třeba nebylo, vw ji pro zamýšlené auto neměl, tak si k tomu počinu pořídil i značku, výsledkem je bugatti veyron, resp. akt. chiron.
Shelby gr 1 je pokusem o vytěžení dalšího ikonického jména, Shelby, proč ne, já jen říkám, že využití 15 let starého konceptu je pro to nevhodné, jakkoli mají rozdílné zaměření, srovnání s fordem GT se GR nevyhne, a vedle něj bude vypadat jako vykopávka.
Co se toho super sportovního passatu týká, tak i to vw má auto, které se, podobně jako ford GT, zcela vymyká běžné produkci, jen k tomu použili jinou značku, GT od fordu má svou historii, tam to třeba nebylo, vw ji pro zamýšlené auto neměl, tak si k tomu počinu pořídil i značku, výsledkem je bugatti veyron, resp. akt. chiron.
Shelby gr 1 je pokusem o vytěžení dalšího ikonického jména, Shelby, proč ne, já jen říkám, že využití 15 let starého konceptu je pro to nevhodné, jakkoli mají rozdílné zaměření, srovnání s fordem GT se GR nevyhne, a vedle něj bude vypadat jako vykopávka.
Design Fordu GT neni žádná velká sláva - bylo to tu už 100x na jiných autech.
Ford není žádná prestižní značka, chce za to auto dost peněz a podle mého skromného názoru jich asi neprodá, kolik by chtěl.
To je asi jako kdyby v Němwcku udělali nějakýho "fakt suprově sportovního Passata" ... 😉
Ford není žádná prestižní značka, chce za to auto dost peněz a podle mého skromného názoru jich asi neprodá, kolik by chtěl.
To je asi jako kdyby v Němwcku udělali nějakýho "fakt suprově sportovního Passata" ... 😉
Máš pravdu, jakkoliv je každý podobný počin chvályhodný, na tom autě je prostě vidět, že vzniklo před patnácti lety. A je to o to horší, o co lepší je design aktuálního fordu GT, to je dokonalost na kolech. Nepochybuju, že tu stokusovou sérii prodají jako nic, ale jde-li o auto, které má být zhmotněním studie, pak je ten starý design prostě problém.
Netreba to meniť zgruntu, ale vek na tom už dosť poznať.
Predstav si, že by opäť chceli vyrábať povedzme Lambo Miura alebo Countach. Vo svojej dobe facinujúce a aktuálne, dnes fascinujúce a zastaralé. Tento Shelby vykazuje podobné symptómy, aj keď nie sú až také markantné.
Predstav si, že by opäť chceli vyrábať povedzme Lambo Miura alebo Countach. Vo svojej dobe facinujúce a aktuálne, dnes fascinujúce a zastaralé. Tento Shelby vykazuje podobné symptómy, aj keď nie sú až také markantné.
Nie, myslím tým, že dnes sa už nosí trochu iný dizajn, toto trochu pripomína Bertoneho spred 20 rokov.
Zvonka by stačilo trochu premaľovať niektoré línie, napríklad tvar mriežky chladiča v prednom spojleri a výrezy okolo hmloviek, tie vyzerajú fakt neaktuálne. Predné svetlá by som posunul o pár cm dopredu a máličko zapustil do toho predného bloku s logom, aby deliaca krivka nebola taká priama.
Zadok je divný, neviem ako v USA, ale v Európe by asi neprešli koncové svetlá, su príliš ďaleko od okrajov auta a blízko seba. Veľké odvetrávacie mriežky ešte viac nafukujú mohutné zadné čelo, chcelo by to zoštíhliť.
S interiérom plný súhlas. Je úplne o ničom, typická štúdia.
Zadok je divný, neviem ako v USA, ale v Európe by asi neprešli koncové svetlá, su príliš ďaleko od okrajov auta a blízko seba. Veľké odvetrávacie mriežky ešte viac nafukujú mohutné zadné čelo, chcelo by to zoštíhliť.
S interiérom plný súhlas. Je úplne o ničom, typická štúdia.