Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFord Ranger přijíždí v modernizované podobě. Pětiválec střídá za čtyřválec
15 komentářů
kari.laz
Pětiválcový 3,2 litru vymění za čtyřválcový dvoulitr. :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Lubak
Než pan redaktor něco pustí do světa, doporučím si zjisti skutečnost.
Motor 3,2 TDCI 200PS tzn. 5 válec zůstává nadále v nabídce pro verze Limited a Wildtrak.
Motor 3,2 TDCI 200PS tzn. 5 válec zůstává nadále v nabídce pro verze Limited a Wildtrak.
jenyk75
Jak může redaktor časopisu zaměřeného na auta,napsat,že je paráda,jak motor čtyřválec 2,0 je výkonější než pětiválec 3,2 litru.
Papírově jistě,ale při plné zátěži vám ten dvoulitr bude brát o polovinu víc,než ten velkej motor,a neposkytne vám komfort při předjíždění,nebo zvládání těžkého terénu.
Nemasírujte nás a nepřesvědčujte,že downshizing je bezva.Není,a je to již i prokázané,že spotřeba neklesne pouhým zmenšením objemu a přidáním nesmyslného počtu turbodmychadel.
Papírově jistě,ale při plné zátěži vám ten dvoulitr bude brát o polovinu víc,než ten velkej motor,a neposkytne vám komfort při předjíždění,nebo zvládání těžkého terénu.
Nemasírujte nás a nepřesvědčujte,že downshizing je bezva.Není,a je to již i prokázané,že spotřeba neklesne pouhým zmenšením objemu a přidáním nesmyslného počtu turbodmychadel.
Stejně tak Navara/Alaskan/X, kteří mají 2.3 l.
Rekordmanem je ale Isuzu 2,5 > 1,9 a okamžitě se zařadili na vrchol s množstvím "reálných" emisí oproti měřeným v laboratoři
VW u Amaroku přešel ze dvou na na tři litry, tady máme bohužel přesun opačným směrem, přitom Ford v americké produkci dieselový třílitr taky má...
Vzhledem k tomu, že příští pick-up bude pro VW a Ford asi společný, bude zajímavé, jaký motor zvolí. No hlavně, aby to nebyl motor elektro 8-s