Novinky
Zpět na článek
Ford Ranger přijíždí v modernizované podobě. Pětiválec střídá za čtyřválec
15 komentářů
webpaja
2
Záleží na charakteristice motoru, jestli tu je jedno malé a druhé velké turbo, tak by to mělo fungovat.
Přejít do diskuze
simson33
Otázka je jak dlouho, pro užitkové vozy platí Euro 6c od září 2019, do té doby se asi v nabídce bude překrývat s novým biturbem, ale pak zcela určitě zmizí, minimálně v Evropě...
simson33
Jo, jo, dvoulitr je málo. Auto s nákladem váží 3 tuny + lze připojit přívěs do hmotnosti 3,5 tuny (samozřejmě s limitem 6 tun pro soupravu, aby se někdo nezačal rozčilovat😄.
VW u Amaroku přešel ze dvou na na tři litry, tady máme bohužel přesun opačným směrem, přitom Ford v americké produkci dieselový třílitr taky má...
Vzhledem k tomu, že příští pick-up bude pro VW a Ford asi společný, bude zajímavé, jaký motor zvolí. No hlavně, aby to nebyl motor elektro 8-s
VW u Amaroku přešel ze dvou na na tři litry, tady máme bohužel přesun opačným směrem, přitom Ford v americké produkci dieselový třílitr taky má...
Vzhledem k tomu, že příští pick-up bude pro VW a Ford asi společný, bude zajímavé, jaký motor zvolí. No hlavně, aby to nebyl motor elektro 8-s
kari.laz
Pětiválcový 3,2 litru vymění za čtyřválcový dvoulitr. :no: :no: :no: :no: :no: :no:
jenyk75
Jak může redaktor časopisu zaměřeného na auta,napsat,že je paráda,jak motor čtyřválec 2,0 je výkonější než pětiválec 3,2 litru.
Papírově jistě,ale při plné zátěži vám ten dvoulitr bude brát o polovinu víc,než ten velkej motor,a neposkytne vám komfort při předjíždění,nebo zvládání těžkého terénu.
Nemasírujte nás a nepřesvědčujte,že downshizing je bezva.Není,a je to již i prokázané,že spotřeba neklesne pouhým zmenšením objemu a přidáním nesmyslného počtu turbodmychadel.
Papírově jistě,ale při plné zátěži vám ten dvoulitr bude brát o polovinu víc,než ten velkej motor,a neposkytne vám komfort při předjíždění,nebo zvládání těžkého terénu.
Nemasírujte nás a nepřesvědčujte,že downshizing je bezva.Není,a je to již i prokázané,že spotřeba neklesne pouhým zmenšením objemu a přidáním nesmyslného počtu turbodmychadel.
wakantanka
čiste technicky, keď to ten motor dáva vo väčšom a po naložení aj ťažšom Transite, nevidím dôvod prečo by to nemal dávať aj v takomto pick-upe, hlavne ak to vhodne naprevodujú.
Ondris
No, vzhledem k tomu, že ty 3.2 padaly jak mouchy, tak je výměna za snad spolehlivější dvoulitr rozhodně plus.
3_diamanty
hilux aj L200 maju tiez 4 valce.... aj defender ich mal... a utiahol 3,5 tony v pohode ... zase na tvrdy offroad nepotrebujes V12 😉
WinDiesel
Hilux 2,5 > 2,4 Toyota by se do toho dvoulitr nikdy neodvážila dát
Rekordmanem je ale Isuzu 2,5 > 1,9 a okamžitě se zařadili na vrchol s množstvím "reálných" emisí oproti měřeným v laboratoři
Rekordmanem je ale Isuzu 2,5 > 1,9 a okamžitě se zařadili na vrchol s množstvím "reálných" emisí oproti měřeným v laboratoři
simson33
Počkej, Hilux má objem 2.4 litru, to je přeci jen trochu více.
Stejně tak Navara/Alaskan/X, kteří mají 2.3 l.
Stejně tak Navara/Alaskan/X, kteří mají 2.3 l.
Lubak
Než pan redaktor něco pustí do světa, doporučím si zjisti skutečnost.
Motor 3,2 TDCI 200PS tzn. 5 válec zůstává nadále v nabídce pro verze Limited a Wildtrak.
Motor 3,2 TDCI 200PS tzn. 5 válec zůstává nadále v nabídce pro verze Limited a Wildtrak.