Otázkou je - načo je to dobré aby mala také zrýchlenie :). Dacia nie je auto stavané na nejakú športovejšiu jazdu. Dnes ale chce každý zrýchlenie, výkon, rýchlosť...
Budú to autá so silnými motormi, ktorým nebudú stíhať podvozky...
tak ono hlavne auto znacky mercedes by malo mat motor mercedes a nie renault ani honda ani mazda ani subaru a pod. ... ak je toto splnene a motor je vlastny tak nemam problem s danym autom ... ;-)
preto som napriklad aj pisal ze uz mozem aj rextona pri clanku o rextone ked si vsimnes .... lebo ma konecne uz vlastny motor ;-)
len skoda ze to 1,3tce neponuka 4kolku.. pritom napr. renegade/500X v kombinacii s 1,3kou turbom 4kolku ponukaju ( vitara dokonca ponuka 4kolku uz aj so zakladnym litrovym turbom s 82kw ) ... ono nic proti 1,6sce ... ale 1,3tce v 4kolke mohla byt trefa jak bejk a to vsetko v cene do 400 tacov... velka skoda ... ale aj tak je to fajn ok... kto chce benzin 4kolku tak proste pojde do tej 1,6tky len sa musi potom uskromnit s dynamikou .... co v pripade zaujmu o daciu asi nebude az taky problem... ale stejne ta 1,3tce si stvorkolku doslova pyta... ach jo .. ale ok chapem ... nemoze mat zase dacia vsetko hned a vsetko dokonale... to by uz asi nebola dacia potom no jo....
za mna dizel je u takto kompaktneho a relativne aj lahuckeho dusteru k nicomu ... takze ostava mi tu nadalej 1,6sce v 4kolke ako jedina rozumna volba ( a diky bohu nadalej za nu ) :*):yes:
Vedle je test Rifter vs. Caddy... nejsilnější benzín v Rifteru má 81kW, v Dobló 88kW, Kangoo ani Combo benzín vůbec nenabízí... a Dacia si klidně hodí do Dokkeru 1.3TCE R4 96kW. To je drzost! :-)
ty oslavné tirády na rendlíka mě nebaví. Takže jen poznámku: pokud do Dačie namontují nový 2litrový diesel, nepochybně to atraktivitu toho rendlíku ze země všech Romů zvýší.