Jó, to nevím. Já moc nevěřím ani Atece Cupře. T-Roc vidím jako pěkný autíčko pro manželku, ale ta nepotřebuje 300k. Pořád si nějak říkám, že kdo si může dovolit "prcka" jako je Ateca nebo T-Roc za +1mil., může už sáhnout po prémii. Prodeje ukáží.
Myslíš, že někdo z automobilek podobně řeší, jak vypadá ten, kdo z jejich produktů obvykle vylézá?
Golf je (zatím stále) jednička v Evropě, celosvětově je aktuálně nejprodávanějším modelem VW - překvapení - Tiguan!
Do značné míry je to i tím, že Golf nemá verzi sedan (resp. verze sedan se jmenuje Jetta), ale i tak byl doteď celosvětově nejprodávanějším VW modelem Golf a určitě není náhodou, že ho "sesadilo" právě SUV.
Tak musím ti dát za pravdu, že tihle “sportovní” kříženci jsou v kurzu... svět se zbláznil, ikdyž většinou z toho vyleze malej obtloustlej chlap nebo blondýna >:D:yes:
Automobilkám generují větší zisk, to je jasný, ale Golf je pořád prodejní jednička ;-)
Kolik lidí (nejen tady) psalo/tvrdilo, že si nikdo nekoupí (protože nedávají smysl) třeba X5/X6///M (a to jsou jiné váhové/výkonnostní/cenové kategorie), no a stále jsou v nabídce, dokonce v dalších generacích, a teď ještě nově přibyly X3/X4///M. Myslíš, že BMW neví co s prachama, tak dává na trh modely, které si nikdo nekoupí?
Chceš se (dnes) dál ptát, kdo si to koupí? ;-)
Předpokládat se to asi dá u normálních modelů, ale ten kdo opravdu chce HH pro radost z jízdy, si nekoupí těžkopádné SUV. T-Roc s 2.0TSI je o víc jak 150kg těžší než Golf GTI ;-)
Dá se předpokládat, že tak jako určitá část zákazníků přešla/přechází z kompaktních hb na menší SUV/Crossovery, tak podobně budou zákazníci přecházet z klasických hh na hh na bázi menších SUV/crossover.
Že T-Roc není z laciného kraje je jasné (a T-Cross mi přijde relativně ještě dražší), zbývá otázka, jak hodně bude chtít VW za eRko připlatit. Možná to bude ještě víc, než se dá očekávat, možná naopak.
Otázkou zůstává, kdo vlastně tenhle "Hybrid" 300k SUV chce? Nějak tomu pořád nerozumím, auto, co neumí nic pořádně - jako SUV je to malé, tj nenaložíš to pořádně. Na terén zapomeňme a radost z jizdy s vysokým těžištěm taky nic moc... Cena bude podle mě podobná jak u Atecy - 1.1mio základ... Tak snad jen těch 300k zní zajímavě, fakt nevím ;-\
Vzhledem k tomu, kolik stojí dosavadní 2.0tsi 140 kW to tipuji okolo miliónu. Ten 140kw jsem zkusil konfigurovat a vyšel mi jako Kodiaq. Takže ano, podle mě předražené.
Karel píše "Pěkný, předražený.", tak jsem si myslel, že už k tomu nějaká cena je.
Cena by neměla převyšovat Cupru Atecu, když je Cupra taková "exkluzivní" značka. ;-)
Vieš, aká bude cena?
Zatiaľ som konkrétnu cifru nevidel, na druhej strane sa asi dá predpokladať, že módne SUV/crossover bude drahšie, ako konvenčný heč Golf R, ktorý je sám osebe už sakra drahý (42640 eur), takže T-Roc R bude určite ešte vyššie.
Prezentovalo se to obvykle jako retro designový prvek a také toho nejsem příznivcem.
Třeba u Porsche to stojí fůru peněz, přitom to pak vypadá hůř, než v bez příplatkovém základu.
Tady je to aspoň ve "frozen matu".